TOP

Τάσεις που πρέπει να παρακολουθήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2022

Ο κόσμος έχει δει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες και οι επιχειρήσεις κερδίζουν το κοινό της αγοράς μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σίγουρα εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια και φαίνεται ότι θα υπάρχει μια συνεχής εμφάνιση νέων, συναρπαστικών τάσεων και χαρακτηριστικών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φέτος. Κάθε επωνυμία αναζητά τρόπους να προσελκύσει ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εάν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης του 2021 ήταν κάτι που θα συμβεί, θέλετε να είστε στο βρόχο του τι είναι πιο πιθανό να κυριαρχήσει στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φέτος. Καθώς δημιουργείτε τη λίστα ελέγχου για τον ανοιξιάτικο καθαρισμό, ακολουθούν οι τάσεις B2B και B2C στις οποίες πρέπει να επικεντρωθεί η επιχείρησή σας το 2022.

Ως επηρεαστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επαγγελματίας ψηφιακού μάρκετινγκ, έχω δει από πρώτο χέρι πώς οι επιχειρήσεις ευδοκιμούν εκμεταλλευόμενοι τις τάσεις στο τοπίο του μάρκετινγκ. Είναι ένας από τους πιο στοχευμένους τρόπους για να παραμείνετε σχετικοί σε μια αγορά γεμάτη ανταγωνισμό. Στην καριέρα μου ως digital marketer, οι τελευταίες τάσεις καθορίζουν την προσέγγιση λήψης αποφάσεων που ακολουθώ για μεμονωμένους πελάτες, καθώς πιστεύω στη συνεργασία με στρατηγικές που είναι ενημερωμένες. Ο εκ των προτέρων προγραμματισμός μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιχείρησή σας.

Το TikTok πιθανότατα θα συνεχίσει να κυριαρχεί στο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Σε περίπτωση που το χάσατε πέρυσι, το TikTok καταλαμβάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το TikTok έχει αυξηθεί γρήγορα σε δημοτικότητα τα τελευταία δύο χρόνια και φέρεται να ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2020. Αναμένω ότι το TikTok θα φτάσει φέτος στις εδραιωμένες πλατφόρμες βίντεο όπως το Facebook και το YouTube. Γιατί;

Το 2020, το TikTok είχε 65,9 εκατομμύρια χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και φαίνεται ότι αυτή η ανάπτυξη δεν έχει σταματήσει ακόμη. Από τον Ιανουάριο του 2021, η εφαρμογή είχε 689 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. Εξετάστε το ενδεχόμενο να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας στο TikTok για να συναντήσετε το κοινό σας όπου βρίσκονται.

Ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ στα μικρά δίκτυα θα αυξηθεί.

Καθώς προσπαθούμε να κρατήσουμε το 2020 και το 2021 πίσω μας, δεν μπορούμε ακόμα να ξεχάσουμε το είδος της οικονομικής πίεσης που περάσαμε. Ωστόσο, μπορείτε να σκεφτείτε να διακλαδώσετε σε μικρά δίκτυα φέτος.

Με την αύξηση των προσδοκιών για τις ομάδες μάρκετινγκ, αναμένω ότι θα υπάρξει σημαντική άνοδος στο μάρκετινγκ μικρών δικτύων φέτος από ό,τι τα τελευταία χρόνια. Καθώς το σημειώνετε αυτό, φροντίστε να κάνετε τον προϋπολογισμό σας ευέλικτο, αποτελεσματικό και μετρήσιμο σε περίπτωση απροσδόκητων αλλαγών.

Οι αγοραστές θα στρέφονται όλο και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αγοράσουν αντικείμενα.

Τα τελευταία χρόνια, τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν βασικό ενδιαφέρον στις ηλεκτρονικές αγορές και βρήκαν τρόπους με τους οποίους οι αγοραστές θα ολοκληρώσουν την αγορά χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείψουν την εφαρμογή. Τώρα που κάθε πλατφόρμα εκπαιδεύει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών των πελατών, οι αγοραστές στρέφουν το κεφάλι τους στις ηλεκτρονικές αγορές. Για παράδειγμα, οι ιστορίες που μπορούν να αγοραστούν είναι μια λειτουργία στο Instagram που επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν ένα αυτοκόλλητο προϊόντος και να ολοκληρώσουν την αγορά χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την εφαρμογή.

Οι πελάτες σε άλλες πλατφόρμες όπως το TikTok απολαμβάνουν μια απρόσκοπτη διαδικασία αγοράς λόγω των κορυφαίων διαφημιστικών μορφών και λειτουργιών της πλατφόρμας. Οι επωνυμίες στο TikTok μπορούν πλέον να βελτιώσουν το διαφημιστικό τους περιεχόμενο μέσω μιας διαφημιστικής μορφής που ονομάζεται Spark Ads.

Με τις ήδη διαθέσιμες δυνατότητες διαφήμισης και αγορών, είναι αυτονόητο ότι το 2022 θα σημειωθεί άνοδος στις αγορές μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι επιχειρήσεις και οι επωνυμίες μπορούν να αξιοποιήσουν τα ισχυρά εργαλεία σε αυτές τις πλατφόρμες για να δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να κάνουν αγορές όπου και όποτε θέλουν.

Τα πιο σύντομα βίντεο θα αυξηθούν σε δημοτικότητα.

Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram Reels έχουν αυξηθεί δραματικά σε δημοτικότητα λόγω της φύσης τους που εστιάζουν στο βίντεο. Τα βίντεο σύντομης μορφής είναι η μυστική δύναμη για την ανάπτυξη του TikTok, καθώς είναι μια μοναδική μέθοδος για να αιχμαλωτίσει αλλά και να προσελκύσει αγοραστές. Τα βίντεο σύντομης μορφής χρειάζονται λιγότερο χρόνο για να μεταδώσουν τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν από ό,τι οποιαδήποτε άλλη μορφή.

Για παράδειγμα, τα tweets βίντεο είναι συνήθως πιο ελκυστικά από τα tweet απλού κειμένου από την εμπειρία μου. Μέσω βίντεο, οι επωνυμίες μπορούν να αποκτήσουν μια εις βάθος σύνδεση με το διαδικτυακό τους κοινό, να αναδείξουν τα προϊόντα τους καθώς και να ευαισθητοποιήσουν για τυχόν ζητήματα ενδιαφέροντος. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχει μια τάση επωνυμιών να δημιουργούν βίντεο χωρίς ήχο με γραπτούς υπότιτλους.

Ο όγκος της αγοράς θα μπορούσε να αυξηθεί σημαντικά.

Με την εκπληκτική αύξηση του αριθμού των χρηστών του Διαδικτύου σε όλο τον κόσμο, οι έμποροι μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν το παίρνουν τυχαία το 2022. Κανείς δεν θέλει να στοιχηματίσει με οργανική εμβέλεια όταν η πληρωμένη διαφήμιση έχει αποδειχτεί ένα πιθανό τζάκποτ.

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μόνο ώριμη για λήψη και οι κανόνες του παιχνιδιού είναι στα χέρια σας. Ως έμπορος απόδοσης, προετοιμαστείτε για έναν πιο σκληρό αγώνα για το κοινό-στόχο φέτος. Θέλετε να είστε βέβαιοι ότι στην αρχή μπορείτε να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας προτού προγραμματίσετε να το προσεγγίσετε. Ο όγκος της αγοράς φέτος μπορεί να αυξηθεί σε εντυπωσιακά επίπεδα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να προσεγγίσετε αυτό το κοινό πριν το κάνει ένας ανταγωνιστής.

Το 2022 παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.