TOP

Συμβουλές για επιτυχημένο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

SM

Με πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν είναι πλέον επιλογή για τις εταιρείες να έχουν διαδικτυακή παρουσία – είναι αναγκαιότητα. Οι μεγάλες και οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, να αποκτήσουν οπαδούς και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός των διαθέσιμων πλατφορμών και οι διαφορετικές χρήσεις τους μπορούν να κάνουν τη δημιουργία της διαδικτυακής σας επωνυμίας σαν μια τρομακτική εργασία. Αλλά ακόμα κι αν μόλις ξεκινάτε ή είστε επαγγελματίας σε αυτό, υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Ακολουθούν λοιπόν 5 απλές συμβουλές για να αναβαθμίσετε το παιχνίδι σας στα social media και να προωθήσετε με επιτυχία την επωνυμία σας.

Δημιουργήστε μια Στρατηγική

Κάθε πλατφόρμα χρειάζεται τη στρατηγική της. Κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετική κατά κάποιο τρόπο και είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τι λειτουργεί καλύτερα για τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου και τη δημιουργία αφοσίωσης.

Μερικά ερωτήματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι:

  • Γιατί χρησιμοποιώ αυτήν την πλατφόρμα;
  • Ποιο είναι το κοινό-στόχος μου;
  • Ποιο μήνυμα μάρκας προσπαθώ να δώσω;
  • Ποιο περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα σε αυτήν την πλατφόρμα;
  • Πώς μπορώ να κάνω το περιεχόμενό μου μοναδικό

Να είναι συνεπής

Ενώ η συνέπεια της ανάρτησης εξαρτάται από την πλατφόρμα, η τακτική δημοσίευση περιεχομένου είναι πάντα ένας καλός εμπειρικός κανόνας που πρέπει να ακολουθείτε. Επίσης, η σύνδεση με μια στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου για κάθε πλατφόρμα είναι ένας άλλος τρόπος για να διατηρήσετε τα πράγματα σε καλό δρόμο. Αυτό το ημερολόγιο θα καθορίζει τι είδους περιεχόμενο θα δημοσιεύσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας και την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε, φροντίστε να διατηρήσετε αυτές τις πτυχές συνεπείς:

  • Εικόνα της μάρκας
  • Μήνυμα επωνυμίας
  • Συχνότητα ανάρτησης

Hashtags

Και αν η επιχείρησή σας μόλις ξεκινάει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μερικές φορές η ποιότητα είναι καλύτερη από την ποσότητα. Μην τεντώνεστε πολύ. Αφιερωθείτε στην ανάρτηση καλού περιεχομένου σε 1-2 πλατφόρμες, αντί να είναι ασυνεπές σε 5 πλατφόρμες.

Δημιουργήστε ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο

Με τις ροές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα χρονοδιαγράμματα να είναι κορεσμένα από εκατομμύρια ανθρώπους, είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε από το πλήθος δημιουργώντας καλό περιεχόμενο.

Τι είναι λοιπόν το καλό περιεχόμενο; Αν και αυτός ο όρος είναι υποκειμενικός και εξαρτάται από την πλατφόρμα, ακολουθούν ορισμένες γενικές συμβουλές για καλή δημιουργία περιεχομένου:

Δημοσιονομική αξία

Οτιδήποτε θεωρείται αξιοσημείωτο είναι μια καλή ιδέα να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Οι πυλώνες της δημοσιογραφικής αξίας είναι η επικαιρότητα, η εγγύτητα, οι συγκρούσεις και οι διαμάχες, το ανθρώπινο συμφέρον και η συνάφεια.

Μέσων μαζικής επικοινωνίας

Οι στατικές εικόνες πρέπει να έχουν καθαρή εικόνα και να μην περιλαμβάνουν πολλές λέξεις (για αυτό είναι η λεζάντα).

Η χρήση gif ή βίντεο είναι εξαιρετική – η κίνηση προσελκύει την προσοχή του κοινού και είναι πιο ενδιαφέρουσα από μια εικόνα.

Συμπεριλάβετε το προσωπικό σας! Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για το κοινό σας να γνωρίσει τα πρόσωπα πίσω από τη μάρκα.

Διήγηση μύθων

Χρησιμοποιήστε την αφήγηση ως έναν τρόπο να προσελκύσετε το κοινό και να αναπτύξετε τη φωνή της επωνυμίας.

Είναι ένας δημιουργικός τρόπος για να μεταφέρετε το μήνυμά σας χωρίς να φαίνεται ότι προσπαθείτε να πουλήσετε ένα προϊόν.

Τάσεις

Οι τρέχουσες ψηφιακές και κοινωνικές τάσεις είναι σημαντικές για να παραμείνουν σχετικές, αλλά πάντα βεβαιωθείτε ότι ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας.

Σύμπλεξη

Η αλληλεπίδραση με τους ακολούθους σας είναι σημαντική για την οικοδόμηση μιας κοινότητας και για να νιώθετε πιο προσωπικοί. Οι τρόποι για να το κάνετε αυτό περιλαμβάνουν:

  • Κάνοντας “μου αρέσει” και απαντάτε σε σχόλια
  • Ζωντανή μετάδοση
  • Δημιουργία δημοσκοπήσεων και κουίζ
  • Δημοσιεύστε περιεχόμενο που ξεκινά

Παρακολούθηση και ανάλυση μετρήσεων

Η βαθιά κατάδυση στις αναλύσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε όταν χτίζετε την επωνυμία σας στο διαδίκτυο. Ευτυχώς, οι περισσότερες εφαρμογές κοινωνικών μέσων παρακολουθούν ήδη τις μετρήσεις σας, εφόσον πρόκειται για επαγγελματικό λογαριασμό. Με τα δεδομένα και τα στατιστικά στοιχεία, μπορείτε να αναλύσετε αποτελεσματικά τη στρατηγική σας και να συνεχίσετε να αυξάνετε την απόδοση.

Συμπέρασμα

Η δημιουργία μιας στοχευμένης και αποτελεσματικής στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα βελτιώσει την απόδοσή σας στο διαδίκτυο. Η χρήση μοναδικών τρόπων αλληλεπίδρασης με το κοινό σας θα αυξήσει την απήχησή σας. Και το πιο σημαντικό, η ανάλυση των μετρήσεων σας θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν είστε στο σωστό δρόμο ή όχι. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς και με φαινομενικά νέες τάσεις κάθε μέρα, αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τη στρατηγική σας και να αυξήσετε το κοινό σας.