TOP

Απλές συμβουλές SEO για καλύτερη κατάταξη

SEO

Πολλοί πιστεύουν ότι το SEO είναι δύσκολο, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι βασικές διαμορφώσεις SEO είναι πολύ εύκολο να εφαρμοστούν και μερικές φορές αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για μέγιστη έκθεση σε όλες τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης.

Αν ψάχνετε για έναν γρήγορο οδηγό με απλές αλλά αποτελεσματικές συμβουλές SEO, τότε είστε στη σωστή σελίδα, διαβάστε!

Βελτιστοποιήστε τους τίτλους, τη διεύθυνση URL και τις περιγραφές σας

Αυτή είναι ίσως η παλαιότερη συμβουλή στον κλάδο του SEO, αλλά εξακολουθεί να είναι η πιο σημαντική. Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω παραδείγματα και κάντε τις εξής ερωτήσεις:

  • Ποιο είναι πιο περιγραφικό;
  • Ποιο είναι πιασάρικο και πιο φιλικό προς τον χρήστη;
  • Ποιο σας δίνει μια πολύ καλή ιδέα για το τι είναι ο ιστότοπος χωρίς να κάνετε κλικ;
  • Αν βλέπατε και τα δύο στα αποτελέσματα αναζήτησης, ποιο θα επιλέγατε;

Είμαι βέβαιος ότι το «πρώτο παράδειγμα» είναι η απάντησή σας στις παραπάνω ερωτήσεις και αυτό είναι αναμενόμενο γιατί παρουσιάζει:

  • Ένας τίτλος μοναδικός και με νόημα
  • Μια συναρπαστική περιγραφή
  • Μια καλά μορφοποιημένη διεύθυνση URL

Εξετάστε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας αυτόν τον τρόπο σκέψης και εάν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στους τίτλους και τις περιγραφές σας, αυτή είναι η πρώτη σας προτεραιότητα και ένα εξαιρετικό πρώτο βήμα για να αποκτήσετε καλύτερες βαθμολογίες.

Οι τίτλοι και οι περιγραφές των σελίδων εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία και «διαφημίστε» τον ιστότοπό σας σε πιθανούς χρήστες, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Παρέχετε χρήσιμο και φρέσκο περιεχόμενο

Ένας από τους λόγους για τους οποίους έχετε έναν ιστότοπο ή ένα ιστολόγιο είναι να παρέχετε περιεχόμενο για να δημιουργήσετε ένα κοινό, να διατηρήσετε τους υπάρχοντες αναγνώστες ευχαριστημένους ή να αποκτήσετε νέους πελάτες.

Με τον όρο περιεχόμενο εννοούμε οτιδήποτε από άρθρα, βίντεο, infographics, slideshows, μουσική, σχόλια, κριτικές ή οτιδήποτε άλλο είναι κατάλληλο για τη θέση σας.

Εάν το περιεχόμενό σας είναι στατικό, παλιό ή ξεπερασμένο, πιθανότατα οι επισκέπτες σας θα φύγουν γρήγορα και δεν θα επιστρέψουν ποτέ.

Ποια είναι η πρώτη σας αντίδραση όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο που έχει μη ενημερωμένο περιεχόμενο; Είναι ακριβώς το ίδιο με τους χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.

Πριν από μερικά χρόνια λέγαμε στους πελάτες μας ότι η ενημέρωση δεν ήταν πολύ σημαντικός παράγοντας SEO, αλλά αυτό έχει αλλάξει λόγω του ανταγωνισμού.

Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός σε κάθε λέξη-κλειδί που αναζητάτε και οι ιστότοποι που έχουν το πιο χρήσιμο και φρέσκο ​​περιεχόμενο, έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν τον αγώνα.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο καθημερινά; Οχι απαραίτητα. Η στρατηγική δημοσίευσής σας εξαρτάται επίσης από πολλούς άλλους παράγοντες.

Βελτιώστε τον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας

Εάν αυτή είναι η πρώτη φορά που διαβάζετε ότι η ταχύτητα της σελίδας είναι σημαντική για το SEO, τότε αμέσως μετά την ανάγνωση αυτής της ανάρτησης θα πρέπει να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να βελτιώσετε τον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας.

Εάν έχετε διαβάσει για αυτό στο παρελθόν και δεν έχετε κάνει ακόμη τίποτα γι ‘αυτό, κάνετε μεγάλο λάθος.

Επειδή αυτό είναι σημαντικό θα το κρατήσω απλό:

Η ταχύτητα σελίδας είναι ένας παράγοντας κατάταξης SEO – εάν έχετε δύο παρόμοιους ιστότοπους και ο ένας είναι ταχύτερος από τον άλλο, μπορείτε να περιμένετε ότι θα κατατάσσεται επίσης υψηλότερα (με την προϋπόθεση ότι τα άλλα πράγματα είναι ίσα).

Οι ταχύτεροι ιστότοποι δημιουργούν περισσότερες μετατροπές – Αυτό σημαίνει περισσότερες πωλήσεις, περισσότερους συνδρομητές RSS και περισσότερα κλικ στις διαφημίσεις σας (αν χρησιμοποιείτε το Adsense για παράδειγμα).

Περισσότερες προβολές σελίδας – Όταν ένας ιστότοπος φορτώνει γρήγορα, οι χρήστες είναι πιθανό να επισκεφτούν περισσότερες από μία σελίδες πριν φύγουν.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας; Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά αν δεν είστε τεχνικός, αλλά είναι σημαντικό να χειρίζεστε την ταχύτητα της σελίδας χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις.

Εάν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να προσλάβετε έναν ειδικό SEO ή έναν προγραμματιστή για να κάνετε τον ιστότοπό σας να φορτώνει πιο γρήγορα, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι το εξής:

  • Αφαιρέστε μεγάλες εικόνες
  • Αφαιρέστε τα περιττά αρχεία JavaScript
  • Χρησιμοποιήστε sprites αντί για μικρές εικόνες για να ελαχιστοποιήσετε τις ανακατευθύνσεις http
  • Μεταβείτε σε έναν ταχύτερο πάροχο φιλοξενίας
  • Χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία Content Delivery Network (CDN).
  • Χρησιμοποιήστε αυτούς τους πόρους από την Google για περισσότερες συμβουλές και εργαλεία

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά

Πρώτο και κύριο είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους χρήστες σας προέρχονται από κινητά. Αν πάτε και ελέγξετε τις αναφορές σας στο Google Analytics και ειδικά την αναφορά “Επισκόπηση για κινητά” (βρίσκεται στην ενότητα ΚΟΑ / ΚΙΝΗΤΑ), θα παρατηρήσετε ότι περισσότερο από το 70% της επισκεψιμότητάς σας προέρχεται από κινητά.

Αυτό σημαίνει ότι εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για προβολή από κινητά, αυτά τα άτομα θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας και πιθανότατα δεν θα επιστρέψουν ποτέ ξανά.

Δεύτερον, η Google εισήγαγε ένα «ευρετήριο για κινητές συσκευές», το οποίο χρησιμοποιείται για την ευρετηρίαση ιστότοπων για κινητές συσκευές. Σταδιακά αυτό το ευρετήριο για κινητά θα εξυπηρετεί όλους τους χρήστες κινητών.

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι φιλικός προς κινητά, δεν θα είναι μέρος του ευρετηρίου Google για κινητά και αυτό σημαίνει τεράστια πτώση στην επισκεψιμότητα.

Τι πρέπει να κάνετε; Τρία απλά βήματα:

#1 – Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας με το Google Mobile Friendly Test και προσπαθήστε να εφαρμόσετε τις συστάσεις τους για να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς κινητά.

#2 – Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που εμφανίζετε στους χρήστες κινητών είναι το ίδιο (ή πολύ κοντά), με το περιεχόμενο που έχετε στον ιστότοπό σας για υπολογιστές.

Αυτό περιλαμβάνει τόσο περιεχόμενο, εικόνες και συνδέσμους. Εάν έχετε ήδη έναν ανταποκρινόμενο ιστότοπο, τότε αυτό δεν θα πρέπει να είναι πρόβλημα.

#3 – Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας με τη δοκιμή ταχύτητας για κινητά της Google. Ανέφερα παραπάνω ότι η ταχύτητα είναι σημαντική για το SEO, αλλά για τους ιστότοπους για κινητές συσκευές είναι επίσης κρίσιμη.

Μετρήστε πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτωθούν οι σελίδες σας σε κανονικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας (3G) και κάντε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσετε την ταχύτητα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Καταχωρίστε τον ιστότοπό σας με τα εργαλεία webmaster της Google και της Bing

Το να μην έχετε εγγεγραμμένο τον ιστότοπό σας στα εργαλεία webmaster είναι σαν να οδηγείτε με κλειστά μάτια.

Αυτό είναι αλήθεια και δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν έγκυρο λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να εκμεταλλευτείτε την πληθώρα των πληροφοριών που σας δίνονται τόσο από την Google όσο και από την Bing.

Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι με την μη εγγραφή του ιστότοπού σας στο Google, μπορείτε να τους «κρύψετε» πράγματα και να γλιστρήσετε κάτω από το ραντάρ τους και να φτάσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι κρυφτού, καλή μακροπρόθεσμη κατάταξη μπορεί να επιτευχθεί μόνο εάν ακολουθείτε έγκυρες μεθόδους και τεχνικές.

Για την ιστορία: Η Google γνωρίζει ήδη όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει για τον ιστότοπό σας με ή χωρίς την υποβολή του στα εργαλεία webmaster.

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής και εκτελέσετε ορισμένες βασικές διαμορφώσεις, θα ειδοποιηθείτε εάν υπάρχει πρόβλημα με τον ιστότοπό σας και επίσης θα αρχίσετε να εξετάζετε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τον ιστότοπό σας όπως:

  • Αριθμός σελίδων ευρετηρίου
  • Αριθμός εισερχόμενων συνδέσμων
  • Ερωτήματα αναζήτησης
  • Σφάλματα ανίχνευσης
  • Αριθμός εσωτερικών συνδέσμων

Συμπέρασμα

Οι παραπάνω συμβουλές είναι απλές αλλά ταυτόχρονα είναι και πολύ σημαντικές.

Εάν διαχειρίζεστε ένα ιστολόγιο, ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου ή έναν ιστότοπο που βασίζεται σε περιεχόμενο και δεν λαμβάνετε επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης, τότε πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε εφαρμόσει σωστά τις παραπάνω συμβουλές.