TOP

Βέλτιστες πρακτικές, συμβουλές και κόλπα SEM που λειτουργούν πραγματικά το 2022

SEM

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τις πέντε αποδεδειγμένες βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές SEM που λειτουργούν πραγματικά στην απόδοση και τα αποτελέσματα μάρκετινγκ της μηχανής αναζήτησης.

Η διαδικτυακή διαφήμιση γίνεται ένα από τα κύρια μέρη του προϋπολογισμού μάρκετινγκ. Η μελέτη δείχνει ότι οι εταιρείες αύξαναν τον προϋπολογισμό τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ b2b και μειώνονταν στο παραδοσιακό μάρκετινγκ b2b. Αλλά καθώς έρχονται οι νέες τεχνολογίες, τόσο προκλήσεις μαζί τους. Μία από τις ερωτήσεις που έχω κάνει περισσότερο είναι, πώς μπορώ να ρυθμίσω το SEM που πραγματικά μετατρέπει;

Εάν είστε μια εταιρεία b2b που πουλάει ακριβά προϊόντα ή υπηρεσίες, θυμηθείτε ότι δεν προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε πωλήσεις στο διαδίκτυο, καθώς μπορεί να κοστίσει πολύ περισσότερο από το να συνδυάσετε το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ b2b. Επειδή εξακολουθείτε να κάνετε επιχειρήσεις με ανθρώπους. Το SEM θα πρέπει να σας βοηθήσει να φέρετε δυνητικούς πελάτες, όχι πωλήσεις και έτσι θα εστιάσουμε τις στρατηγικές μας.

Αφιερωμένη σελίδα προορισμού

Η πρώτη βέλτιστη πρακτική SEM είναι να έχετε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού για κάθε καμπάνια σας. Δείτε τις καλύτερες συμβουλές μου για τη σελίδα προορισμού για αυτό.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που βλέπω με τις εταιρείες B2B & B2C είναι ότι δεν έχουν δημιουργήσει σωστά μια ειδική σελίδα προορισμού για τη SEM και κάθε προϊόν τους.

Λόγω αυτού, είναι δύσκολο για αυτούς να μετατρέψουν και να μετρήσουν την επιτυχία τους με το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, επειδή δεν μπορούν να διαφοροποιήσουν από το πού προέρχονται οι υποψήφιοι πελάτες και επομένως να αποδείξουν την απόδοση επένδυσης (ROI).

Επομένως, προτού ξεκινήσετε να στέλνετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με πληρωμένη διαφήμιση, πρέπει πρώτα να ρυθμίσετε και τη σελίδα προορισμού για καθένα από τα προϊόντα και την υπηρεσία σας που θέλετε να διαθέσετε στην αγορά. Επίσης, με αποκλειστικές φόρμες επικοινωνίας, ώστε να μπορείτε να μετράτε πώς πηγαίνουν οι μετατροπές σας.

Μόλις ρυθμίσετε τη σελίδα προορισμού σας, αποφύγετε το επόμενο πολύ συχνά λάθος, δηλαδή την προσπάθεια να πραγματοποιήσετε μια πώληση.

Θυμηθείτε, εάν το προϊόν ή οι υπηρεσίες σας είναι ακριβά, η σελίδα προορισμού δεν πρόκειται να τα πουλήσει στο προϊόν σας, όπως στο B2C όπου η τιμή είναι μόνο μερικά σφάλματα. Είναι μόνο για δυνητικούς πελάτες να εισέλθουν στη διοχέτευση σας. Λάβετε στοιχεία επικοινωνίας για να ξεκινήσετε να τα εργάζεστε.

Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού όπου προσπαθείτε να αναζητήσετε τον υποψήφιο πελάτη για να σας δώσει στοιχεία επικοινωνίας ή ελάχιστη συμμετοχή στη λίστα email σας.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Μια άλλη μεγάλη πρακτική SEM είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών. Ο κόσμος ρωτάει συνέχεια, πώς να το κάνουν. Κάποιοι έμποροι μου είπαν ακόμη ότι ξοδεύουν εβδομάδες στην έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Λοιπόν, παρόλο που πιστεύουμε ότι οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές, αλλά οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι η αναζήτηση Google που αλλάζει τον αλγόριθμό τους και αυτό που λειτούργησε χθες μπορεί να μην λειτουργεί σήμερα.

Επίσης, οι άνθρωποι γράφουν κάθε φορά κάτι διαφορετικό σε μια αναζήτηση, αλλά το google τους δίνει στην πραγματικότητα τα ίδια αποτελέσματα.

Το θέμα είναι αυτό που προσπαθώ να πω ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών δεν λειτουργεί πια, όπως η χρήση. Δεν λέω ότι δεν πρέπει να σας νοιάζει καθόλου, αλλά πρέπει να αφιερώνετε λιγότερο χρόνο σε αυτό.

Επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα παράδειγμα για το πόσο εύκολο μπορεί να είναι να ρυθμίσετε σχετικές λέξεις-κλειδιά για το προϊόν σας και θα χρειαστούν λιγότερο από 10 λεπτά με εξαιρετικά αποτελέσματα όπως αυτό.

Το Google αλλάζει τόσο πολύ καθημερινά και είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τι θα γράψουν οι άνθρωποι όταν κάνουν αναζήτηση για το προϊόν σου.

Προφανώς, θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες προσαρμογές, αλλά αυτό μόλις έχετε κάποια ημερομηνία στο AdWords. Συνήθως, μετά από 4-5 εβδομάδες μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε προσαρμογές.

Αλλά να θυμάστε, μετά από κάθε αλλαγή περιμένετε άλλες 4 εβδομάδες για να δείτε αν αυτό ήταν το σωστό.

Δώστε μερικά δωρεάν

Όταν πληρώνετε ήδη για διαφήμιση, προσπαθήστε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη όσο το δυνατόν περισσότερο.

Οι άνθρωποι τις περισσότερες φορές δεν θα επικοινωνήσουν μαζί σας, στην πραγματικότητα, το ποσοστό μετατροπής μπορεί να είναι μεταξύ 0,5% – 2% ανάλογα με το τι πουλάτε.

Τα άτομα που έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης συνήθως δεν επικοινωνούν μαζί σας με την πρώτη κίνηση.

Αυτή η κίνηση συνήθως καλεί ψυχρή κίνηση και είναι πολύ δύσκολο να τους κάνετε να επικοινωνήσουν μαζί σας. Τις περισσότερες φορές, στην πραγματικότητα απλώς αναζητούν κάτι να μάθουν ή να μάθουν περισσότερα για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει.

Θυμηθείτε, οι αγοραστές B2B, επικοινωνήστε με τον πωλητή αφού ολοκληρώσουν το 57% της διαδρομής του πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι εκπαιδεύονται ακόμη και πριν κάνουν οτιδήποτε θέλετε να κάνουν.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακό. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αποκτήσετε ακόμα αυτό που θέλετε.

Στο b2b SEM, ο κύριος στόχος σας θα πρέπει να λάβετε πληροφορίες πιθανών για να έρθετε σε επαφή μαζί τους. Κάντε τους να νιώσουν ξεχωριστοί και πολύ περιποιημένοι.

Και όπως είπα, το να έχετε ένα δωρεάν στη σελίδα προορισμού σας μπορεί να αυξήσει γρήγορα τα ποσοστά μετατροπής σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, από 1% έως 10%, και αυτό είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα.

Επειδή οι άνθρωποι συνήθως αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαφημιστικό προϊόν, βεβαιωθείτε ότι τους δίνετε δωρεάν πληροφορίες για το σχετικό προϊόν. Είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό βιβλίο, είτε για λευκή βίβλο, είτε για διαφάνειες παρουσίασης.

Αποκλειστική καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το επόμενο πράγμα είναι να έχετε μια καμπάνια για την ανάπτυξη δυνητικών πελατών για τους νέους δυνητικούς πελάτες σας στη λίστα email σας.

Σκεφτείτε όπως αυτοί, τι πρέπει να ξέρουν πρώτο, δεύτερο και τρίτο. Τι θα τους κάνει πιο ξεκάθαρους σχετικά με το προϊόν και τι θα τους μπερδέψει;

Κάντε ερωτήσεις στον εαυτό σας σχετικά με το τι πραγματικά χρειάζονται, ώστε να τους βοηθήσετε να λάβουν την απόφαση. Μην είστε πιεστικοί, βοηθήστε. Δώστε τους πρώτα και θα νιώσουν χρέος να σας επιστρέψουν.

Κάντε το πιο ανθρώπινο

Ό,τι κι αν κάνετε, σκεφτείτε πώς μπορείτε να το κάνετε πιο ανθρώπινο. Ειδικά όταν δημιουργείτε καμπάνιες αυτοματοποίησης.

Οι άνθρωποι αγαπούν να ασχολούνται με ανθρώπους.

Λοιπόν, να θυμάστε, να βάζετε πάντα κάποια πρόσωπα στη σελίδα προορισμού σας, να βάζετε μαρτυρίες, βίντεο, να τα κάνετε να νιώθουν, ότι πίσω από τις επωνυμίες σας κρύβονται ειλικρινείς και αξιόπιστοι άνθρωποι και όχι σάιμποργκ που πρόκειται να κυβερνήσουν τον κόσμο.

Αυτή είναι μια από τις πιο σημαντικές συμβουλές. Αυτό μπορεί να σας κάνει περισσότερο επιχειρηματικό από οποιαδήποτε άλλη συμβουλή.

Περίληψη

Για να συνοψίσετε τις συμβουλές, τα κόλπα και τις βέλτιστες πρακτικές SEM και να βάλετε τα πάντα στη θέση τους, πρέπει να δημιουργήσετε ένα ειδικό μέρος για κάθε προϊόν και υπηρεσία-στόχο σας για να καλωσορίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας με αρκετές πληροφορίες και εύκολο στη χρήση, ώστε να αισθάνονται καλά και χαρούμενοι.

Δεν θα αισθάνονται ότι χρειάζεται να πάνε σε άλλη σελίδα. Δώστε τους αρκετά για να μείνουν, αλλά κρατήστε την περιέργεια.

Κάντε το πιο διαδραστικό και ανθρώπινο, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σας εμπιστευτούν.