TOP

Τάσεις βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) του 2022.

SEO

Όπως γνωρίζουν μέχρι τώρα οι περισσότερες επιχειρήσεις, η Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO) είναι κρίσιμης σημασίας για την προσέλκυση καταναλωτών στις διαδικτυακές τους πλατφόρμες. Ωστόσο, το SEO αλλάζει συνεχώς και πρέπει να παρακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι οι στρατηγικές περιεχομένου σας είναι αποτελεσματικές. Αυτό σημαίνει ότι αν εξακολουθείτε να βασίζεστε στις ίδιες τακτικές SEO που χρησιμοποιείτε εδώ και χρόνια, είναι καιρός να μάθετε τις πιο πρόσφατες στρατηγικές SEO. Το γεγονός είναι ότι πολλές παλαιότερες στρατηγικές όχι μόνο είναι αναποτελεσματικές στο σημερινό τοπίο SEO, αλλά ορισμένες απαρχαιωμένες τακτικές, όπως το γέμισμα λέξεων-κλειδιών, μπορούν ακόμη και να επηρεάσουν αρνητικά το SEO. Αυτό καθιστά επιτακτική την ανάγκη να προσαρμόζετε συνεχώς τις στρατηγικές SEO σας στις τελευταίες τάσεις. Ωστόσο, η παραμονή στην κορυφή των πιο πρόσφατων στρατηγικών SEO μπορεί συχνά να φαίνεται σαν μια συντριπτική προοπτική. Για να σας βοηθήσουμε να παραμένετε στην κορυφή των πιο πρόσφατων εξελίξεων στο SEO και για να διασφαλίσετε ότι βλέπετε θετικά αποτελέσματα από τη στρατηγική SEO σας, δείτε τις τάσεις SEO που θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο το 2022.

Η τεχνητή νοημοσύνη θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο στο SEO

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) συνεχίζει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η τεχνητή νοημοσύνη θα αρχίσει επίσης να παίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική SEO. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτος είναι ο αλγόριθμος AI της Google RankBrain, καθώς πιθανότατα θα γίνει ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης για τις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης της Google (SERPs) το 2022. Από τότε που η Google αποκάλυψε το RankBrain, πολλές επιχειρήσεις αναρωτήθηκαν πώς αυτό θα επηρεάσει το SEO. Πώς μπορείτε να καλύψετε τη στρατηγική περιεχομένου σας σε έναν αλγόριθμο AI;

Ενώ η Google δεν έχει κοινοποιήσει λεπτομέρειες σχετικά με την εσωτερική λειτουργία του τρόπου με τον οποίο το RankBrain μαθαίνει και αναλύει το περιεχόμενο, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η εμπειρία χρήστη είναι ένας από τους κύριους παράγοντες κατάταξής του. Αυτό σημαίνει ότι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες σε έναν ιστότοπο θα είναι βασικοί παράγοντες που θα χρησιμοποιήσει το RankBrain κατά την ιεράρχηση του περιεχομένου. Όταν επαναξιολογείτε τη στρατηγική SEO σας, είναι σημαντικό να δημιουργείτε περιεχόμενο που είναι καλά οργανωμένο και χρήσιμο, ώστε να αιχμαλωτίζετε και να προσελκύετε τους αναγνώστες.

Μια στροφή σε περιεχόμενο μακράς μορφής

Προκειμένου να διασφαλίσετε ότι αιχμαλωτίζετε και προσελκύετε τους αναγνώστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, θα πρέπει να στραφείτε σε μια στρατηγική περιεχομένου μακράς μορφής. Περιεχόμενο μεγάλης μορφής 3.000 λέξεων ή περισσότερων έχει αποδειχθεί ότι έχει περισσότερη επισκεψιμότητα και περισσότερα κοινά στοιχεία από το περιεχόμενο σύντομης μορφής. Η αλλαγή της εστίασής σας στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου μεγάλης μορφής μπορεί στη συνέχεια να βελτιώσει σημαντικά την κατάταξή σας στην αναζήτησή σας. Ωστόσο, για να είναι επιτυχημένο περιεχόμενο μεγάλης μορφής, πρέπει να μπορεί να κρατά τους αναγνώστες αφοσιωμένους.

Για να κρατήσετε τους αναγνώστες αφοσιωμένους, είναι σημαντικό να χωρίσετε το περιεχόμενό σας σε πολλαπλές υποενότητες χρησιμοποιώντας υποτίτλους H2 και H3, καθώς αυτό θα το κάνει πιο σάρωση. Ο στόχος είναι να κάνετε το περιεχόμενό σας να περιηγούνται εύκολα για τους αναγνώστες, ιδιαίτερα σε κινητές συσκευές, καθώς τα μεγάλα κομμάτια κειμένου μπορεί να θεωρηθούν τρομακτικά για πολλούς αναγνώστες και μπορεί να κατακλύσουν μια μικρή οθόνη. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι εύκολο να μοιραστείτε προκειμένου να βελτιώσετε περαιτέρω το SEO. Συμπεριλάβετε προφανείς συνδέσμους κοινής χρήσης στην αρχή και στο τέλος του περιεχομένου σας, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να το μοιραστούν με ένα πάτημα ενός κουμπιού.

Η φιλικότητα προς τα κινητά είναι κρίσιμη για την κατάταξη Google

Η φιλικότητα προς τα κινητά ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος του SEO από τότε που η Google το έκανε επίσημα παράγοντα κατάταξης το 2015. Ωστόσο, είναι πιο κρίσιμο από ποτέ να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για κινητές συσκευές, καθώς η Google κυκλοφόρησε την ευρετηρίαση πρώτα από κινητά το 2019. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή αναζήτησης εξετάζει κυρίως την έκδοση για κινητά ενός ιστότοπου κατά την κατάταξη περιεχομένου, καθώς αυτή θεωρείται η «κύρια» έκδοση αντί για την έκδοση για υπολογιστές. Αυτός ο διακόπτης δεν ήταν έκπληξη για πολλούς ανθρώπους, καθώς εκτιμάται ότι σχεδόν το 75% των χρηστών του Διαδικτύου θα έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο αποκλειστικά μέσω φορητών συσκευών έως το 2025.

Ευτυχώς, η Google διευκολύνει τον έλεγχο του πόσο αποτελεσματικός είναι ο ιστότοπός σας για κινητά με τη δωρεάν δοκιμή φιλική προς κινητά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την Αναφορά Ευχρηστίας για κινητά της Google για να μάθετε εάν υπάρχουν προβλήματα με τον ιστότοπό σας για κινητά και τι μπορείτε να κάνετε για να διορθώσετε αυτά τα προβλήματα. Η χρήση αυτών των εργαλείων μπορεί να είναι κρίσιμη για να σας βοηθήσει να βρείτε και να διορθώσετε προβλήματα χρηστικότητας για κινητά στον ιστότοπό σας που θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά το SEO σας. Το γεγονός είναι ότι καθώς περισσότερη χρήση του Διαδικτύου προέρχεται από κινητές συσκευές, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας έχει βελτιστοποιηθεί έχοντας κατά νου αυτούς τους χρήστες.

Το περιεχόμενο πρέπει να πληροί την αρχή EAT της Google

Η Google έχει επανειλημμένα τονίσει ότι η ποιότητα περιεχομένου είναι κρίσιμη για την επιτυχία κατάταξης. Ωστόσο, αυτό συχνά αφήνει τις επιχειρήσεις να αναρωτιούνται τι εννοεί η Google με τον όρο «ποιοτικό περιεχόμενο». Όταν προσπαθείτε να βελτιώσετε την ποιότητα του περιεχομένου σας για σκοπούς SEO, είναι σημαντικό να αναφερθείτε στην αρχή EAT. Το EAT σημαίνει τεχνογνωσία, αυθεντία και αξιοπιστία. Η Google χρησιμοποιεί αυτούς τους παράγοντες για να προσδιορίσει εάν μια ιστοσελίδα παρέχει ποιοτικό περιεχόμενο και είναι κάτι που πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις κατά την ανάπτυξη περιεχομένου για τον ιστότοπό τους.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, είναι σημαντικό να δημιουργείτε περσόνες αγοραστών, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τι είδους περιεχόμενο εκτιμά το κοινό-στόχος σας. Οι περσόνες αγοραστών έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος του επιτυχημένου SEO, καθώς μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν

περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον για τους αναγνώστες τους και έχει μορφοποιηθεί με τρόπο που το κοινό-στόχο τους βρίσκει ελκυστικό. Είναι επίσης σημαντικό να έχετε κατά νου το EAT όταν αναπτύσσετε το περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζετε τους ισχυρισμούς σας με στατιστικά στοιχεία και γεγονότα και βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει με αξιόπιστες πηγές. Η ύπαρξη έγκυρων

συνδέσμων στο περιεχόμενό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκπληρώσετε όλα τα κριτήρια της αρχής EAT.

Το αποτελεσματικό SEO πρέπει να περιλαμβάνει βίντεο

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, είναι επιτακτική ανάγκη να αναπτύξετε μια στρατηγική SEO που περιλαμβάνει βίντεο. Γεγονός είναι ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες βίντεο έχουν εκραγεί τα τελευταία χρόνια και ίσως έχετε δει και μόνοι σας πόσες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν πλατφόρμες όπως το YouTube και το TikTok για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να επεκτείνουν την εμβέλειά τους.

Η δημιουργία βελτιστοποιημένου περιεχομένου βίντεο θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής SEO που ακολουθείτε. Ωστόσο, πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο βίντεο; Ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει την περιγραφή του καναλιού σας, συμπεριλαμβάνοντας μια φιλική προς τον χρήστη επισκόπηση του τι αφορά το κανάλι σας. Οι λέξεις-κλειδιά θα διαδραματίσουν επίσης κρίσιμο ρόλο στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου βίντεο σας. Αν και δεν θέλετε να γεμίσετε τις περιγραφές των βίντεό σας με λέξεις-κλειδιά, μερικές χρήσιμες λέξεις-κλειδιά και hashtags μπορούν να σας βοηθήσουν να κατευθύνετε το περιεχόμενό σας στο κοινό που προορίζεται.

Το SEO συνεχίζει να παίζει κρίσιμο ρόλο στον τρόπο κατάταξης του περιεχομένου σας, ωστόσο, εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται πιο περίπλοκο. Το να συμβαδίζετε με τις τρέχουσες τάσεις θα σας απαιτήσει να κάνετε περισσότερα από το να γεμίζετε το περιεχόμενό σας με λέξεις-κλειδιά. πρέπει να είστε συνειδητοποιημένοι και να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο που θα κατατάσσεται καλά στους αλγόριθμους της Google. Εάν το να είστε ενημερωμένοι με τις πιο πρόσφατες τάσεις SEO σας φαίνεται συντριπτικό, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε καλύτερα το περιεχόμενό σας για SEO.