TOP

Συμβουλές SEO για το 2022 και μετά

SEO

Κάθε χρόνο φέρνει νέες ευκαιρίες για να επαναξιολογούμε και να τελειοποιούμε τις στρατηγικές μας SEO, ώστε να είναι πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές για τις επωνυμίες και τους πελάτες μας. Υπολογίζεται ότι το 53% της επισκεψιμότητας του ιστότοπου προέρχεται από οργανική αναζήτηση και ως εκ τούτου, η επένδυση στο SEO συνεχίζει να είναι μια πολύτιμη, προσιτή επένδυση για επωνυμίες που θέλουν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς και τα έσοδά τους.

Επειδή η Google ενημερώνει τακτικά τον αλγόριθμό της και τα ανταγωνιστικά τοπία των λέξεων-κλειδιών αλλάζουν συνεχώς, η στρατηγική SEO μας πρέπει να παραμένει πολύ πίσω. Εάν θέλετε να δείτε μεγαλύτερη επιτυχία SEO το 2022 και μετά, λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές SEO καθώς προσαρμόζετε και στοχεύετε την ψηφιακή στρατηγική σας.

Δώστε προτεραιότητα σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Αν και οι αλγόριθμοι της Google ενημερώνονται τακτικά, το βόρειο αστέρι τους παρέμεινε πάντα το ίδιο: Ποιότητα. Η Google θέλει να ταξινομήσει και να προωθήσει ιστοσελίδες που παρέχουν χρήσιμες, πολύτιμες και σχετικές πληροφορίες στους χρήστες τους.

Για να καταταχθεί υψηλότερη στα αποτελέσματα αναζήτησης, η ομάδα σας πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην ποιότητα των ιστοσελίδων σας σε σχέση με οτιδήποτε άλλο. Εάν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνει ποιότητα, η Google αναζητά τα ακόλουθα σήματα ποιότητας κατά την κατάταξη ιστοσελίδων:

  • Πρωτότυπη αναφορά ή ανάλυση
  • Πλήρες και τοπικά πλούσιο αντίγραφο
  • Γρήγορη φόρτωση, διαδραστικό και οπτικά σταθερό περιεχόμενο
  • Σχετικοί εσωτερικοί και εξωτερικοί σύνδεσμοι
  • Ισχυρή συνάφεια και ικανοποίηση της πρόθεσης αναζήτησης

Η Google βελτιώνεται στην αναγνώριση των σημάτων ποιότητας, επομένως ακόμα κι αν οι ανταγωνιστές σας έχουν υψηλότερη εξουσία από τον τομέα σας, μπορείτε να τους ξεπεράσετε εάν η Google θεωρεί το περιεχόμενό σας πιο χρήσιμο και ολοκληρωμένο.

Επενδύστε στην εμπειρία της σελίδας σας

Η ποιότητα μιας ιστοσελίδας δεν εξαρτάται μόνο από το θέμα, αλλά από τον τρόπο απόδοσης της σελίδας για τους χρήστες. Με την πρόσφατη ενημέρωση του Page Experience της Google, η τεχνική απόδοση των ιστοσελίδων σας θα είναι ακόμη πιο ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του SEO το 2022.

Η Google μετρά την τεχνική εμπειρία της ιστοσελίδας σε αυτούς τους κύριους τομείς:

  • Core Web Vitals: Αυτές οι μετρήσεις περιλαμβάνουν τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα ζωγραφικής, τη αθροιστική αλλαγή διάταξης και την καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής. Το Strong Core Web Vitals σηματοδοτεί μια ιστοσελίδα υψηλής απόδοσης.
  • Ευχρηστία για φορητές συσκευές: Οι σελίδες πρέπει να φορτώνονται γρήγορα και να ανταποκρίνονται σε κινητές συσκευές
  • Ασφάλεια: Η Google ευνοεί τις σελίδες που χρησιμοποιούν πρωτόκολλα https και παρέχουν μια ασφαλή και ασφαλή εμπειρία περιήγησης στους χρήστες

Για να ελέγξετε τα τρέχοντα Core Web Vitals, χρησιμοποιήστε το PageSpeed Insights, το Lighthouse ή το Google Search Console. Εάν η Google έχει επισημάνει κάποια από τις σελίδες σας ότι έχει ζητήματα Core Web Vitals, αυτές οι σελίδες είναι απίθανο να έχουν καλή κατάταξη μέχρι να επιλυθούν αυτά τα ζητήματα απόδοσης.

Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς και χαμηλού ανταγωνισμού

Εάν αναπτύσσετε μια καμπάνια SEO σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος και η οικοδόμηση εξουσίας για να κατατάξετε στη σελίδα 1, ιδιαίτερα για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά στον κλάδο σας.

Επομένως, για να αρχίσετε να αυξάνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας στο μεταξύ, βρείτε λιγότερο ανταγωνιστικές ή μακροχρόνιες λέξεις-κλειδιά που μοιράζονται παρόμοια πρόθεση αναζήτησης, αλλά είναι πιο ρεαλιστική η κατάταξη. Αυτό απαιτεί συχνά περισσότερο χρόνο και έρευνα, αλλά αξίζει τον κόπο για να αρχίσετε να κερδίζετε κλικ πιο γρήγορα. Καθώς χτίζετε την αρχή του ιστότοπού σας, μπορείτε να κατατάξετε για αυτούς τους πιο ανταγωνιστικούς όρους μακροπρόθεσμα.

Βάλτε τις λύσεις AI στη στρατηγική SEO σας

Οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση ορισμένων από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του μάρκετινγκ: Εξατομίκευση, δημιουργία περιεχομένου σε κλίμακα και κατανόηση μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων.

Η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης στη στοίβα του martech μπορεί να είναι απαραίτητη για την ταχύτερη ανάπτυξη και την υψηλότερη κατάταξη των ανταγωνιστών σας σε λιγότερο χρόνο. Μερικά από τα αγαπημένα μου εργαλεία SEO χρησιμοποιούν τεχνολογία AI, NLP και μηχανικής εκμάθησης για να δώσουν στις ιστοσελίδες ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και περισσότερες δυνατότητες κατάταξης.

Δοκιμάστε δωρεάν δοκιμές εργαλείων όπως το SearchAtlas, το CopyAI ή το BrightLocal για να γνωρίσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στο SEO σας.

Βελτιώστε το SEO Analytics σας

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε το SEO σας εάν δεν έχετε πλήρη εικόνα της τρέχουσας κατάταξης των λέξεων-κλειδιών σας; Το Google Search Console είναι ένα από τα καλύτερα διαθέσιμα εργαλεία για την κατανόηση των λέξεων-κλειδιών που οδηγούν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και πού εξακολουθούν να υπάρχουν ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες επισκεψιμότητας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο για να προσδιορίσετε τυχόν σελίδες στον ιστότοπό σας με υψηλές εμφανίσεις αλλά χαμηλή οργανική επισκεψιμότητα. Αυτό συνήθως σημαίνει ότι η Google εμφανίζει το περιεχόμενο σε πολλούς αναζητητές, αλλά η θέση κατάταξής σας δεν είναι αρκετά υψηλή για να κερδίσετε πραγματικά κλικ.

Ξεκινήστε μια καμπάνια Digital PR ή Link Building

Αν και το ποιοτικό περιεχόμενο γίνεται πιο ισχυρό, ο #1 παράγοντας κατάταξης της Google εξακολουθεί να είναι ο αριθμός των μοναδικών τομέων παραπομπής που οδηγούν στον ιστότοπό σας. Η απόκτηση backlinks είναι ένα ουσιαστικό μέρος του SEO και εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους, πιο γρήγορους τρόπους για να δείτε υψηλές βαθμολογίες στα SERP.

Εάν δεν έχετε ομάδα SEO, μάρκετινγκ περιεχομένου ή δημοσίων σχέσεων που αναζητά ενεργά ευκαιρίες backlink, χάνετε την ευκαιρία να αυξήσετε τις μέσες θέσεις σας σε όλες τις λέξεις-κλειδιά σας.

Αναζητήστε αξιόπιστες εκδόσεις στον κλάδο σας για να συνεργαστείτε, να παρέχετε ηγετική σκέψη ή να κερδίσετε κάλυψη από τον Τύπο. Όσο πιο έγκυροι και αξιόπιστοι είναι οι τομείς παραπομπής σας, τόσο πιο πιθανό είναι αυτοί οι σύνδεσμοι επιστροφής να μετακινήσουν τη βελόνα στην αρχή του ιστότοπού σας.

Συμπέρασμα

Αν και μπορεί να αισθάνεται ότι το SEO αλλάζει συνεχώς, η πραγματικότητα είναι ότι οι βασικές έννοιες παραμένουν οι ίδιες. Οι ιστότοποι που αφιερώνουν χρόνο για να δημιουργήσουν ποιοτικές, αξιόπιστες και υψηλής απόδοσης εμπειρίες ιστού για τους χρήστες, είναι βέβαιο ότι θα έχουν επιτυχία SEO το 2022 και μετά.