TOP

Βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές SEM που λειτουργούν πραγματικά το 2022

SEM

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τις πέντε αποδεδειγμένες βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές SEM που λειτουργούν πραγματικά και με βοήθησαν να βελτιώσω την απόδοση και τα αποτελέσματα μάρκετινγκ της μηχανής αναζήτησης.

Η διαδικτυακή διαφήμιση γίνεται ένα από τα κύρια μέρη του προϋπολογισμού μάρκετινγκ. Η μελέτη δείχνει ότι οι εταιρείες αύξαναν τον προϋπολογισμό τους στο b2b ψηφιακό μάρκετινγκ και μειώνονταν στο παραδοσιακό μάρκετινγκ b2b. Αλλά καθώς έρχονται οι νέες τεχνολογίες, τόσο προκλήσεις μαζί τους.

Αφιερωμένη σελίδα προορισμού

Η πρώτη βέλτιστη πρακτική SEM είναι να έχετε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού για κάθε καμπάνια σας.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που βλέπω με τις εταιρείες B2B & B2C είναι ότι δεν έχουν δημιουργήσει σωστά μια ειδική σελίδα προορισμού για τη SEM και κάθε προϊόν τους.

Εξαιτίας αυτού, είναι δύσκολο για αυτούς να μετατρέψουν και να μετρήσουν την επιτυχία τους με το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, επειδή δεν μπορούν να διαφοροποιήσουν από πού προέρχονται οι υποψήφιοι πελάτες και επομένως να αποδείξουν την απόδοση επένδυσης (ROI).

Επομένως, προτού ξεκινήσετε να στέλνετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με πληρωμένη διαφήμιση, πρέπει πρώτα να ρυθμίσετε και να προορίσετε τη σελίδα για κάθε προϊόν και υπηρεσία που θέλετε να διαθέσετε στην αγορά. Επίσης, με αποκλειστικές φόρμες επικοινωνίας, ώστε να μπορείτε να μετράτε πώς πηγαίνουν οι μετατροπές σας.

Μόλις ρυθμίσετε τη σελίδα προορισμού σας, αποφύγετε το επόμενο πολύ συχνά λάθος, δηλαδή την προσπάθεια να πραγματοποιήσετε μια πώληση.

Θυμηθείτε, εάν το προϊόν ή οι υπηρεσίες σας είναι ακριβά, η σελίδα προορισμού δεν πρόκειται να τα πουλήσει στο προϊόν σας, όπως στο b2c όπου η τιμή είναι μόνο μερικά σφάλματα. Είναι μόνο για δυνητικούς πελάτες να εισέλθουν στη διοχέτευση σας. Λάβετε στοιχεία επικοινωνίας για να ξεκινήσετε να τα εργάζεστε.

Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού όπου προσπαθείτε να αναζητήσετε τον υποψήφιο πελάτη για να σας δώσει στοιχεία επικοινωνίας ή ελάχιστη συμμετοχή στη λίστα email σας.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Μια άλλη μεγάλη πρακτική SEM είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών. Ο κόσμος με ρωτάει συνέχεια, πώς να το κάνω. Κάποιοι έμποροι μου είπαν ακόμη ότι ξοδεύουν εβδομάδες στην έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Λοιπόν, παρόλο που πιστεύω ότι οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές, αλλά οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι η αναζήτηση Google που αλλάζει τον αλγόριθμό τους και αυτό που λειτούργησε χθες μπορεί να μην λειτουργεί σήμερα.

Επίσης, οι άνθρωποι γράφουν κάθε φορά κάτι διαφορετικό σε μια αναζήτηση, αλλά το google τους δίνει στην πραγματικότητα τα ίδια αποτελέσματα.

Το θέμα είναι αυτό που προσπαθώ να πω ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών δεν λειτουργεί πλέον, όπως η χρήση. Δεν λέω ότι δεν πρέπει να σε νοιάζει καθόλου, αλλά πρέπει να αφιερώνεις λιγότερο χρόνο σε αυτό.

Επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα παράδειγμα για το πόσο εύκολο μπορεί να είναι να ρυθμίσετε σχετικές λέξεις-κλειδιά για το προϊόν σας και θα χρειαστούν λιγότερο από 10 λεπτά με εξαιρετικά αποτελέσματα όπως αυτό.

Η ομάδα διαφημίσεων Google Adwords εξηγεί πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Όπως μπορείτε να δείτε για έναν από τους πελάτες μου, έχω δημιουργήσει 1 καμπάνια με 4 ομάδες διαφημίσεων, κάθε ομάδα διαφημίσεων έχει 2-3 λέξεις-κλειδιά και χωρίς αρνητικές λέξεις-κλειδιά (πρέπει να την ενημερώσω για αυτούς)

Σας έδειξα μόνο δύο από αυτά, αλλά ελπίζω να καταλάβατε το νόημα. Δεν χρειάζεται να αφιερώνετε πολύ χρόνο στην έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Το Google αλλάζει τόσο πολύ καθημερινά και είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τι θα γράψουν οι άνθρωποι όταν αναζητήσουν το προϊόν σου.

Προφανώς, θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες προσαρμογές, αλλά αυτό μόλις έχετε κάποια ημερομηνία στο AdWords. Συνήθως, μετά από 4-5 εβδομάδες μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε προσαρμογές.

Αλλά να θυμάστε, μετά από κάθε αλλαγή περιμένετε άλλες 4 εβδομάδες για να δείτε αν αυτό ήταν το σωστό.

Δώσε μερικά δωρεάν

Όταν πληρώνετε ήδη για διαφήμιση, προσπαθήστε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη όσο το δυνατόν περισσότερο. Το επόμενο στη λίστα μας με τις καλύτερες συμβουλές και πρακτικές SEM.

Οι άνθρωποι τις περισσότερες φορές δεν θα επικοινωνήσουν μαζί σας, στην πραγματικότητα, το ποσοστό μετατροπής μπορεί να είναι μεταξύ 0,5% – 2% ανάλογα με το τι πουλάτε.

Τα άτομα που έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης συνήθως δεν επικοινωνούν μαζί σας με την πρώτη κίνηση.

Αυτή η κίνηση συνήθως καλεί ψυχρή κίνηση και είναι πολύ δύσκολο να τους κάνεις να επικοινωνήσουν μαζί σου. Τις περισσότερες φορές, στην πραγματικότητα απλώς αναζητούν κάτι να μάθουν ή να μάθουν περισσότερα για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει.

Θυμηθείτε, οι αγοραστές B2B, επικοινωνήστε με τον πωλητή αφού ολοκληρώσουν το 57% της διαδρομής του πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι εκπαιδεύονται ακόμη και πριν κάνουν οτιδήποτε θέλετε να κάνουν.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακό. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αποκτήσετε ακόμα αυτό που θέλετε.

Στο b2b SEM, ο κύριος στόχος σας θα πρέπει να λάβετε πληροφορίες πιθανών για να έρθετε σε επαφή μαζί τους. Κάντε τους να αισθάνονται ξεχωριστοί και πολύ περιποιημένοι.

Και όπως είπα, το να έχετε ένα δωρεάν στη σελίδα προορισμού σας μπορεί να αυξήσει γρήγορα τα ποσοστά μετατροπής σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, από 1% έως 10%, και αυτό είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα.

Επειδή οι άνθρωποι συνήθως αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαφημιστικό προϊόν, βεβαιωθείτε ότι τους δίνετε δωρεάν πληροφορίες για το σχετικό προϊόν. Είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό βιβλίο, είτε για λευκή βίβλο, είτε για διαφάνειες παρουσίασης.

Θα δείτε, ότι θα κερδίσετε πολλά περισσότερα άτομα.

Αποκλειστική καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το επόμενο πράγμα είναι να έχετε μια εκστρατεία για την ανάπτυξη δυνητικών πελατών για τους νέους δυνητικούς πελάτες σας στη λίστα email σας.

Αυτό που έχω δει σε πολλές εταιρείες b2b στην καμπάνια μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης είναι ότι μόλις λάβουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, αρχίζουν να τους τηλεφωνούν και να τους κυνηγούν, κάτι που τις περισσότερες φορές οδηγεί στο να χάνουν την προοπτική και να λένε: «Όχι, δεν είμαι ενδιαφερόμενος!”

Α, δώστε τους λίγο καθαρό αέρα, όπως είπα ήδη, οι αγοραστές b2b κάνουν πρώτα την έρευνά τους προτού επικοινωνήσουν μαζί σας ή θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους.

Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να έχετε μια καμπάνια email για αυτούς. Να είστε αυτός που τους δίνει όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστούν για να αρχίσουν να παίρνουν αποφάσεις.

Οδηγήστε σε αυτό το 57%, γιατί εσείς είστε αυτός που θα τους δώσει τα περισσότερα, πιθανότατα θα έρθουν σε επαφή μαζί σας.

Μόλις συμβεί αυτό, ο κύκλος πωλήσεών σας θα συντομευτεί. Σε κάποιες από τις περιπτώσεις μου ακόμη και τις μισές φορές.

Έτσι, δημιουργήστε μια καμπάνια email για το lead σας, όπου θα τους τροφοδοτείτε σιγά σιγά με πληροφορίες που χρειάζονται για το προϊόν σας

Σκεφτείτε όπως αυτοί, τι πρέπει να ξέρουν πρώτο, δεύτερο και τρίτο. Τι θα τους κάνει πιο ξεκάθαρους σχετικά με το προϊόν και τι θα τους μπερδέψει;

Κάντε στον εαυτό σας ερωτήσεις σχετικά με το τι πραγματικά χρειάζονται, ώστε να τους βοηθήσετε να πάρουν την απόφαση. Μην είστε πιεστικοί, βοηθήστε. Δώστε τους πρώτα και θα νιώσουν χρέος να σας επιστρέψουν.

Κάντε το πιο ανθρώπινο

Ίσως ακούγεται προφανές, αλλά πάνω από το 80% των επιχειρήσεων το ξεχνούν. Στην πραγματικότητα, αυτός είναι τις περισσότερες φορές ο παράγοντας νίκης. Όταν ένας άνθρωπος αισθάνεται, κάνει δουλειές με έναν άνθρωπο.

Κοιτάξτε, όταν ζητάτε βοήθεια υποστήριξης και σας δίνουν ένα bot, σας δίνουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις… Και μόνο αφού χάσατε τον χρόνο σας, σας λέει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν άνθρωπο για να λάβετε βοήθεια.

Δεν είναι αυτό απογοητευτικό;

Ό,τι κι αν κάνετε, σκεφτείτε πώς μπορείτε να το κάνετε πιο ανθρώπινο. Ειδικά όταν δημιουργείτε καμπάνιες αυτοματοποίησης. Καταλαβαίνω ότι η τεχνολογία βοηθάει πολύ σε όλες αυτές τις εργασίες και είναι υπέροχο να τη χρησιμοποιείς! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό.

Αλλά προσπαθώ πάντα να θυμάμαι, να κάνω πιο ανθρώπινη την αλληλεπίδραση με τις προοπτικές μας. Ειδικά στο b2b SEM.

Οι άνθρωποι αγαπούν να ασχολούνται με ανθρώπους. Δεν λέω ότι δεν θα αλλάξει, αλλά και πάλι, οι άνθρωποι θέλουν ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις και συναλλάσσονται με τους ανθρώπους.

Λοιπόν, θυμηθείτε, να βάζετε πάντα κάποια πρόσωπα στη σελίδα προορισμού σας, να βάζετε μαρτυρίες, βίντεο, να τα κάνετε να νιώθουν, ότι πίσω από τις επωνυμίες σας κρύβονται ειλικρινείς και αξιόπιστοι άνθρωποι και όχι σάιμποργκ που πρόκειται να κυβερνήσουν τον κόσμο.

Περίληψη

Για να συνοψίσετε τις συμβουλές και τις βέλτιστες πρακτικές SEM και να βάλετε τα πάντα στη θέση τους, πρέπει να δημιουργήσετε ένα ειδικό μέρος για κάθε προϊόν και υπηρεσία-στόχο σας για να καλωσορίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας με αρκετές πληροφορίες και εύκολο στη χρήση, ώστε να αισθάνονται καλά και χαρούμενοι.

Δεν θα αισθάνονται ότι χρειάζεται να πάνε σε άλλη σελίδα. Δώστε τους αρκετά για να μείνουν, αλλά κρατήστε την περιέργεια.

Κάντε το πιο διαδραστικό και ανθρώπινο, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σας εμπιστευτούν.