TOP

Δέκα λάθη στρατηγικής του Google Ads που θα σας θέσουν εκτός αγοράς.

DM

1.Δεν διαχωρίζεται το display network και το search network.

Όταν ξεκινάτε μια νέα καμπάνια Google Ads, το λογισμικό τοποθετεί αυτόματα τις καμπάνιες αναζήτησης στο display network  για να επεκτείνει την προσέγγιση χρηστών.

Το πρόβλημα είναι ότι τα display ads καταλήγουν να έχουν  πολύ περισσότερες εμφανίσεις αλλά  χαμηλότερα clicks, επειδή ο αναγνώστης παρακολουθεί διαφορετικό περιεχόμενο στη σελίδα αυτή. Επομένως, θα μειώσει το συνολικό CTR της διαφημιστικής σας καμπάνιας και θα επηρεάσει τους βαθμούς ποιότητας της.

2.Έλλειψη των αρνητικών keywords

Τα αρνητικά keywords, σάς επιτρέπουν να εξαιρείτε κάποιους όρους αναζήτησης από τις καμπάνιες σας, ώστε να εστιάσετε μόνο σε keywords που έχουν σημασία για το target audience.

To καλύτερο targeting θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας σε όσους ενδιαφέρονται πραγματικά και θα αυξήσει την απόδοση επένδυσης (ROI).

3.Αποτυχία βελτιστοποίησης για conversion testing

Θα εκπλαγείτε με το πόσες καμπάνιες Google Ads αποτυγχάνουν να πραγματοποιήσουν conversion testing. Χωρίς αυτό, δεν υπάρχει τρόπος να αντιληφθείτε ποιο είναι το κόστος, ποια keywords  έχουν αποτέλεσμα και ποια όχι. Επομένως, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαφημίσεις σας και να αυξήσετε τα έσοδα, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας για conversions.

4.Χρησιμοποιείτε μόνο ένα ad variation

Η παραγωγή πολλών ad variation για κάθε ομάδα διαφημίσεων είναι το κλειδί, εάν θέλετε να αυξήσετε τα conversion  και να μειώσετε το κόστος. Έχοντας μια ποικιλία από ad variations, έχετε την δυνατότητα να δοκιμάσετε τι λειτουργεί καλύτερα.

5.Αδύναμη έρευνα των keywords

Η ανεπαρκής έρευνα των Keywords είναι η αιτία που αποτυγχάνουν πολλές καμπάνιες του Google Ads.  Πέρα από τα keywords , φροντίστε να επιλέξετε τον καλύτερο τύπο αντιστοίχισης για τις λέξεις που έχετε επιλέξει. Μην επιλέξετε το “broad match”.  Αν και το τελευταίο  μπορεί να φαίνεται επικερδές, οι παραλλαγές των broad match keywords  απλώς θα μειώσουν την επισκεψιμότητα CTR από άσχετες πηγές.

6.Δεν δοκιμάζετε τα bids.

Δύο bid strategies που πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι το “target click-per-action” και το “target return-on-assets.” Αυτό θα σας επιτρέψει να ξοδέψετε ακριβώς το ιδανικό ποσό για να αποκτήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) και να μεγιστοποιήσετε τις επενδύσεις σας.

7.Μη χρήση της λειτουργίας ‘search terms report’

Η λειτουργία ‘search terms report’ εμφανίζει ακριβώς ποιες φράσεις αναζήτησης φέρνουν επισκεψιμότητα στο website σας. Η χρήση αυτής της δυνατότητας είναι σημαντική για την εξοικονόμηση των χρημάτων και του  χρόνου σε clicks που δεν θα μετατρέπονται.

8.Δεν ελέγχετε αρκετά τις διαφημίσεις σας.

Πρέπει να ελέγχετε τακτικά τις διαφημίσεις σας για να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή τους. Καθώς οι τάσεις αλλάζουν και δημιουργούνται νέα websites, θα πρέπει να συμβαδίσετε με αυτό τροποποιώντας τη διαφήμισή σας ώστε να ταιριάζει.

9.Ελέγξτε τα links.

Πολύ συχνά, πολλά Google Αds  στα οποία  κάνετε κλικ σάς οδηγούν σε μια κατεστραμμένη ή λανθασμένη σελίδα. Αυτό μειώνει δραματικά την κατάταξη σας.

10.Δεν δίνετε προσοχή στα regional trends.

Ανεξάρτητα από τα size and expectations,  δίνοντας προσοχή στα regional trends στα αποτελέσματα σας, θα σας επιτρέψει να συλλέξετε δεδομένα για να βρείτε τα σημεία  με το καλύτερο cost-to-conversion.