TOP

Ιδέες περιεχομένου για χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022

SM

Όλοι έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ να κάνουμε κύλιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχει γίνει η ρουτίνα μας. Ωστόσο, είναι ένα καθημερινό φυσιολογικό όχι μόνο για εμάς τους χρήστες αλλά και για τις εταιρείες.

Αλλά γιατί η κοινωνική δικτύωση είναι τόσο απαραίτητη για τις επωνυμίες; Σύμφωνα με το Marketing Insider Group, μπορούμε να επισημάνουμε τέσσερις βασικούς λόγους:

  • Λάβετε περισσότερη προσοχή και αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας,
  • επικοινωνιακή αρχή,
  • Μοιραστείτε την προσωπικότητα της μάρκας,
  • Ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση και ξεκινήστε μια άμεση συνομιλία.

Και λαμβάνοντας υπόψη μια τεράστια ποσότητα κοινωνικού πληθυσμού, είναι πολύ πιθανό η επωνυμία να αυξήσει την παρουσία της στο διαδίκτυο.

Οι αναρτήσεις του ιστολογίου σας

Ένα blog είναι ένα σημαντικό μέρος μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Θα πρέπει να το εκλάβετε ως αξίωμα.

Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες που διαχειρίζονται ένα blog λαμβάνουν 67% περισσότερους δυνητικούς πελάτες ανά μήνα σε σύγκριση με εταιρείες χωρίς blog. Επομένως, εάν δεν έχετε blog, σας συμβουλεύουμε να σκεφτείτε να το ξεκινήσετε.

Εξάλλου, το blog της εταιρείας σας είναι μια τέλεια πηγή περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορείτε απλά να προωθήσετε το άρθρο σας μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Τούτου λεχθέντος, μπορείτε να περιγράψετε το άρθρο σας και να δώσετε μια κλεφτή προεπισκόπηση του τι υπάρχει μέσα. Με αυτόν τον τρόπο, έχετε διπλό κέρδος – θα διανείμετε έξυπνα το περιεχόμενο του blog σας και θα έχετε μια έτοιμη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ή μπορείτε να μοιραστείτε μερικά στατιστικά στοιχεία που έχετε αναφέρει στο άρθρο σας ή να δημιουργήσετε μερικά όμορφα αποσπάσματα. Για να είμαστε δίκαιοι, οι ευκαιρίες εδώ είναι σχεδόν ατελείωτες.

Νέα του κλάδου

Οι άνθρωποι είναι πλημμυρισμένοι με περιεχόμενο. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Γιατί λυπηρό; Λοιπόν, επειδή σας κάνει πιο δύσκολο να προσεγγίσετε το κοινό σας με τις αναρτήσεις σας. Υπάρχει διέξοδος; Φυσικά είναι!

Εάν γνωρίζετε αρκετά καλά το κοινό σας, μπορείτε να μοιραστείτε κάτι που έχει πραγματικά σημασία για αυτό. Ακριβώς εάν έχετε αναπτύξει μια περσόνα αγοραστή, μπορείτε να κερδίσετε τις καρδιές των ανθρώπων. Η δημιουργία περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε αυτήν την περίπτωση, γίνεται πιο ξεκάθαρη για την ομάδα σας.

Μη διστάσετε να μοιραστείτε κορυφαία νέα και στατιστικά στοιχεία του κλάδου. Βρείτε μερικές εξαιρετικές γνώσεις που θα εντυπωσιάσουν τους οπαδούς σας.

Έχει κάνει η εταιρεία σας κάτι εκπληκτικό ή απλώς δημοσίευσε μια αναφορά;

Μετατρέψτε αυτόν τον τύπο περιεχομένου σε μια συναρπαστική και ενημερωτική ανάρτηση.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Ένας από τους λόγους που μένουν πίσω από τη λειτουργία λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης για τις εταιρείες είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.

Η δημιουργία περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι εκπληκτικά εύκολη για εσάς σε αυτήν την κατάσταση. Και όλα αυτά χάρη στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες ή, εν συντομία, το UGC.

Ο στόχος σας εδώ είναι να βρείτε περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες σας και να το αναδημοσιεύσετε στη ροή σας. Σίγουρα, αυτές οι φωτογραφίες ή τα βίντεο πρέπει να ταιριάζουν με το στυλ σας.

Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε κάτι που μπορείτε να αναδημοσιεύσετε, κάντε μερικά απλά βήματα:

  • Ζητήστε από το κοινό σας να προσθέσει ετικέτα στον λογαριασμό σας στις αναρτήσεις του,
  • Δημιουργήστε ένα ειδικό hashtag για να εντοπίζετε και να βρίσκετε εύκολα τις αναρτήσεις,
  • Ζητήστε να γράψετε μια σύντομη κριτική ή μαρτυρία, εάν υπάρχει.

Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση και την αφοσίωση των πελατών, εκτός από την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Επιπλέον, μπορεί να ωφελήσει τις πωλήσεις σας, καθώς στις μέρες μας οι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται τους αγοραστές όπως ακριβώς είναι.

Κοινωνικές αιτίες

Για παράδειγμα, οι millennials και το Gen Z ανταποκρίνονται σε κοινωνικούς λόγους και έχουν θετικό αντίκτυπο. Έτσι, είναι πολύ πιθανό να υποστηρίξουν επωνυμίες με παρόμοια οράματα.

Βοηθάτε να γίνει η στεγανοποίηση καθαρότερη; Υποστηρίζετε τα καταφύγια ζώων; Συμμετέχετε σε φιλικές προς το περιβάλλον πρωτοβουλίες;

Στη συνέχεια, πείτε το κοινό σας για αυτό! Οι τύποι περιεχομένου για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως αυτές μπορεί να είναι διαφορετικοί – από δημοσιεύσεις ροής έως ιστορίες ή ακόμα και ζωντανές ροές.

Ένα τέτοιου είδους περιεχόμενο μπορεί να είναι πραγματικά ωφέλιμο για εσάς.

Ας συμφωνήσουμε ότι υπάρχουν πολλά αγαθά και υπηρεσίες που μπορούν να υποκαταστήσουν το ένα το άλλο. Τούτου λεχθέντος, μπορείτε να αγοράσετε ένα μπλουζάκι από μια μάρκα ή ένα πανομοιότυπο από μια άλλη. Αλλά μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή των αγοραστών στην εταιρεία σας χάρη στη συμμετοχή σε κοινωνικούς σκοπούς.

Η έκκληση στα συναισθήματα των ανθρώπων είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ξεχωρίσετε και να τραβήξετε την προσοχή.

Δημοσκοπήσεις και ερωτήσεις

Το 88% των marketers αναφέρει ότι το διαδραστικό περιεχόμενο τους ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές τους.

Τι είναι, αν όχι σημάδι, η χρήση περιεχομένου σαν αυτό;

Και ακριβώς οι δημοσκοπήσεις ή τα κουίζ ή οι ερωτήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αφοσίωση στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα, είναι εξαιρετικά εύκολο να δημιουργήσετε ένα τέτοιου είδους διαδραστικό περιεχόμενο.

Ίσως, το καλύτερο μέρος για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τακτική είναι το Instagram. Μπορείτε να εμπλέκετε τους ακόλουθούς σας σε διάφορες δραστηριότητες, να τους πείτε περισσότερα για την εταιρεία σας και να λάβετε άμεσα σχόλια.

Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτό το περιεχόμενο γύρω από την επωνυμία σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να προχωρήσετε και να ενσωματώσετε ορισμένα καυτά και μοντέρνα θέματα για να συμπεριλάβετε ένα νέο κοινό.

Συμπέρασμα

Τα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό εργαλείο όσον αφορά την απόκτηση πελατών, την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και την αυξανόμενη αφοσίωση των πελατών.

Ελπίζουμε ότι αυτές οι 15 ιδέες περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να συμπληρώσετε το σχέδιο περιεχομένου σας. Χάρη στον επαναπροσδιορισμό περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άρθρα, infographics, ηλεκτρονικά βιβλία που έχετε ήδη για να δημιουργήσετε νέα κομμάτια περιεχομένου.

Σκεφτείτε ποια κοινωνικά δίκτυα θα λειτουργήσουν καλύτερα για εσάς. Θέστε στόχους και εργασίες για κάθε δίκτυο. Χρησιμοποιήστε τις προτάσεις περιεχομένου μας για να δημιουργήσετε χρήσιμες, ελκυστικές και διασκεδαστικές αναρτήσεις για το κοινό σας.