TOP

Ιδέες περιεχομένου κοινωνικών μέσων για τη μικρή επιχείρηση σας

SM

Εάν είστε ιδιοκτήτης ή διαχειρίζεστε μια μικρή επιχείρηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας. Ωστόσο, πιθανότατα φοράτε πολλά καπέλα. Δεν είναι εύκολο να βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε εκπληκτικό περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενώ χειρίζεστε πελάτες, παραγγελίες και άλλες επιχειρηματικές πτυχές.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε εξαιρετικές ιδέες περιεχομένου κοινωνικών μέσων για τοπικές μικρές επιχειρήσεις. Ας προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες!

Χρησιμοποιήστε το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πίσω από τα παρασκήνια για να προωθήσετε τη μικρή σας επιχείρηση

Οι πελάτες λατρεύουν να βλέπουν τι συμβαίνει στα παρασκήνια των τοπικών μικρών επιχειρήσεων. Προσθέτετε ήδη τόση αξία όσον αφορά την προσωπικότητα. Είμαστε πρόθυμοι να στοιχηματίσουμε ότι γνωρίζετε τα ονόματα και τις προτιμήσεις όλων των τακτικών σας.

Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησής σας, μπορείτε:

  • Ανακοινώστε νέα προϊόντα
  • Δείξτε πώς δημιουργείτε τα προϊόντα σας
  • Παρουσιάστε τους πελάτες σας στο προσωπικό σας
  • Δημοσιεύστε κατάλληλα αστεία και χιουμοριστικές αναρτήσεις
  • Δείξτε στους πελάτες τον χώρο εργασίας σας μέσω εικόνων και βίντεο
  • Προσκαλέστε πελάτες στις συζητήσεις που γίνονται στην επιχείρησή σας
  • Εξηγήστε πώς ξεκινήσατε με την επιχείρησή σας και τι σας παρακινεί

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε συνέντευξη από τα μέλη της ομάδας σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν συναλλάσσονται συχνά με πελάτες. είναι διάσημοι από μόνοι τους

Μπορείτε ακόμη και να μοιράζεστε καθημερινά στοιχεία που κάνουν τους πελάτες να νιώθουν ότι είναι μέρος της ομάδας σας. Όσο πιο σχετικό είναι το περιεχόμενό σας, τόσο περισσότερους πελάτες θα προσελκύει.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το κοινό σας και τους προτιμώμενους τύπους επικοινωνίας. Για παράδειγμα, τα νεότερα δημογραφικά στοιχεία είναι πιο άτυπα και ανταποκρίνονται καλά στα αστεία.

Ωστόσο, εάν έχετε να κάνετε με άλλες επιχειρήσεις, τότε αξίζει να είστε πιο ενημερωτικοί και επίσημοι με το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να δώσετε έμφαση στην κουλτούρα της εταιρείας σας, στην ποιότητα των προϊόντων σας και σε άλλους σχετικούς παράγοντες.

Ξεκινήστε μια συνομιλία με τους πελάτες σας

Κάθε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να περιέχει κάποια μορφή CTA (call-to-action). Οι CTA προσκαλούν τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας να συνδεθούν μαζί σας και να ασχοληθούν με τη μικρή επιχείρησή σας.

Θα πρέπει να προσαρμόσετε το CTA σας στο περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, εάν μοιραστήκατε μια εικόνα του χώρου εργασίας σας, θα προσκαλούσατε τους πελάτες σας να σας πουν τη γνώμη τους ή ακόμη και να τους ζητήσετε να μοιραστούν φωτογραφίες από τους χώρους εργασίας τους. Αντίθετα, αν μιλούσατε για τα προϊόντα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πιθανότατα θα τους ρωτούσατε ποια προϊόντα τους αρέσουν περισσότερο.

Οι δημοσκοπήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας ή απλώς να τους δείξετε πόσο διασκεδαστικοί είστε εσείς και η επιχείρησή σας. Μπορείτε να κάνετε δημοσκόπηση στους πελάτες σας για τα αγαπημένα τους προϊόντα, συνήθειες και πολλά άλλα.

Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε συνεδρίες Q&A στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προσκαλέστε τους πελάτες σας να ρωτήσουν τα πράγματα που πάντα ήθελαν να γνωρίζουν για την επιχείρησή σας, τον κλάδο σας ή την ομάδα σας. Μπορείτε να το ρυθμίσετε ως ανάρτηση ή μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια ζωντανή συνεδρία βίντεο στο Facebook ή στο Instagram.

Η λήψη και ο εορτασμός σχολίων από τους πελάτες είναι ένας άλλος τρόπος για να ξεκινήσετε μια συνομιλία μαζί τους. Δείχνει επίσης σε άλλους πελάτες ότι είστε ανοιχτοί σε σχόλια.

Αυτό ισχύει και για αρνητικές κριτικές. Εάν έχετε λάβει αρνητική κριτική, μπορείτε να βελτιωθείτε και στη συνέχεια να γράψετε μια ανάρτηση σχετικά. Δεν υπάρχει τίποτα σαν τη βελτίωση που δείχνει στους πελάτες σας ότι είστε μια επωνυμία που ενδιαφέρεται για την εμπειρία του πελάτη.

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τους πελάτες σας! Προσκαλέστε τους πελάτες σας να μοιραστούν πώς χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας.

Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει την άδεια τους για να κοινοποιήσετε ξανά το περιεχόμενο τους στο προφίλ σας.

Τέλος, αν είστε στο Facebook επειδή το χρησιμοποιούν οι πελάτες σας, μην ξεχνάτε τη δύναμη των Ομάδων Facebook.

Εάν έχετε μόνο μια σελίδα, δεν θα βλέπουν όλοι οι ακόλουθοι σας τις αναρτήσεις σας. Αλλά όταν είστε ιδιοκτήτης μιας Ομάδας Facebook, οι αναρτήσεις σας έχουν προτεραιότητα στις ειδήσεις των πελατών σας. Απλώς βεβαιωθείτε ότι είναι διασκεδαστικά και χρήσιμα!

Εκπαιδεύστε τους πελάτες των μικρών επιχειρήσεων σας με πολύτιμο περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι άνθρωποι στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πληροφορίες, οπότε γιατί να μην τα χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε τη μικρή σας επιχείρηση;

Δεν χρειάζεται να δημιουργείτε συνεχώς το δικό σας περιεχόμενο. Επιμέλεια και κοινή χρήση περιεχομένου από άλλες πηγές.

Βρήκατε ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο σας ή ένα προσεγμένο σεμινάριο που σχετίζεται με την επωνυμία σας και οι πελάτες σας θα το λατρέψουν; Μοιράσου το!

Εάν έχετε ένα blog, μπορείτε να μοιραστείτε τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

  • Τρόποι και σεμινάρια
  • Ενημερώσεις επιχειρήσεων και ομάδων
  • Απόψεις για τάσεις και πρόσφατες εξελίξεις

Μπορείτε να γράψετε για οτιδήποτε, αρκεί να είναι σχετικό με τους πελάτες σας. Όσο πιο εξυπηρετικοί είστε, τόσο το καλύτερο!

Ομοίως, μπορείτε να κάνετε συνέντευξη από τους πελάτες σας για τις συμβουλές και τα κόλπα τους και στη συνέχεια να τις μοιραστείτε με το κοινό σας.

Αυτό που δίνεις είναι αυτό που παίρνεις: δώρα και βραβεία

Όταν είστε μια τοπική μικρή επιχείρηση, οι πελάτες σας θέλουν να είναι μέρος του ταξιδιού σας. Επομένως, εάν φιλοξενείτε μια εκδήλωση, φροντίστε να την κοινοποιήσετε στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε εκπτώσεις, ειδοποιήστε τους πελάτες σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε όμορφες αναρτήσεις με δωρεάν προγράμματα επεξεργασίας εικόνων όπως το Canva και να προσελκύσετε ακόμη περισσότερη επισκεψιμότητα στην επιχείρηση σας!

Το ίδιο ισχύει και για τα τοπικά πανηγύρια. Εάν η επιχείρησή σας συμμετέχει, μοιραστείτε τις λεπτομέρειες με τους πελάτες σας και προσκαλέστε τους να συμμετάσχουν μαζί σας.

Τα δώρα είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προωθήσετε τη μικρή σας επιχείρηση με περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν χρειάζεται να δώσετε πολλά. Απλώς βεβαιωθείτε ότι είναι ενδιαφέρον για τους πελάτες. Για παράδειγμα, ένα δημοφιλές προϊόν είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Ο σκοπός των δώρων είναι η προσέλκυση νέων πελατών, επομένως προσκαλέστε τους υπάρχοντες πελάτες σας να μοιραστούν τις αναρτήσεις σας και να αφήσουν σχόλια. Με αυτόν τον τρόπο, θα μοιράζονται το δώρο σας με όλους τους φίλους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τέλος, εάν λαμβάνετε ένα βραβείο ή συμμετέχετε σε μια φιλανθρωπική οργάνωση, μοιραστείτε το με τους πελάτες σας και πείτε τους πώς μπορούν να σας υποστηρίξουν!

Ανεβείτε στις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τέλος, είναι σημαντικό να προσαρμοστούμε στις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε κάθε πλατφόρμα. Αντίθετα, επιλέξτε πλατφόρμες που χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας και χρησιμοποιήστε τις καλά.

Προσαρμόστε τις εποχές με το περιεχόμενό σας στα social media.

Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε περιεχόμενο με θέμα την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου τον Φεβρουάριο και αναρτήσεις με θέμα τα Χριστούγεννα τον Δεκέμβριο. Από εκεί, μπορείτε να επεκταθείτε σε ερωτήσεις, βίντεο, σεμινάρια, ακόμη και σε εκδηλώσεις όπως εκπτώσεις.

Και ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί μερικές φορές να είναι εκφοβιστικά, μην ξεχνάτε ότι το μόνο που χρειάζεται είναι να ξεκινήσετε μια συζήτηση με τους πελάτες σας. Διασκεδάστε λοιπόν και μείνετε κοινωνικοί!