TOP

Ιδέες ψηφιακού μάρκετινγκ που δεν μπορείτε να αγνοήσετε το 2022

DM

Η παρακολούθηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων τάσεων του ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά είναι σημαντικό να το κάνουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Καθώς περισσότεροι από εμάς εργάζονται από το σπίτι, υπήρξε μια τεράστια άνοδος στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ οι επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ επωφελούνται από αυτήν την ευκαιρία, άλλοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων προσπαθούν να προσαρμοστούν στις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών – και δεν χρειάζεται να είστε εσείς.

Με το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ηλεκτρονική εκπαίδευση να ανθεί, εδώ είναι οι πέντε κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που δεν μπορείτε να αγνοήσετε το 2022.

Μάρκετινγκ Bίντεο

Λόγω του TikTok, τα βίντεο μπορούν να γίνουν μαζικά viral και να επιτρέψουν σε επωνυμίες και τακτικά άτομα να προσεγγίζουν χιλιάδες χρήστες σε όλο τον κόσμο καθημερινά. Οι προκλήσεις δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να ξεκινήσουν μια τάση, δημιουργώντας ταυτόχρονα αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, με τη χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες ως βενζίνη για την εξάπλωση της πυρκαγιάς.

Στη συνέχεια, η επιτυχία του TikTok ώθησε άλλες επωνυμίες όπως το Instagram να αρχίσουν να ανταγωνίζονται για λειτουργίες που σχετίζονται με βίντεο, παρουσιάζοντας τους κυλίνδρους Instagram, οι οποίοι κυκλοφόρησαν παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 χώρες τον Αύγουστο του 2020. Δημιουργικές επιλογές και τάσεις, όπως η χρήση μεταβάσεων βίντεο, έκαναν τους δημιουργούς να ξεκινήσουν την τάση να δοκιμάσουν για να γίνει viral στο Instagram.

Ο στόχος του Instagram Reels είναι να δημιουργήσει μεγαλύτερη δέσμευση με τους χρήστες, κάτι που έχει κερδίσει θετικές απαντήσεις από επωνυμίες, παράγοντες επιρροής και χρήστες. Δεν είναι τυχαίο ότι το Pinterest και το LinkedIn επενδύουν επίσης στις δυνατότητες βίντεο τους, καθώς η τάση συνεχίζει να αναπτύσσεται και επιτρέπει στις επωνυμίες να προσελκύουν μια αφοσιωμένη κοινότητα οπαδών.

Ωστόσο, η τάση του μάρκετινγκ βίντεο δεν σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσετε να επενδύετε σε ακριβές υπηρεσίες βίντεο. Το επίκεντρο είναι η αφήγηση και η οικοδόμηση σχέσεων με το κοινό σας. Τα βίντεο σύντομης μορφής είναι συνήθως διασκεδαστικά. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να εστιάσετε στο περιεχόμενό σας, όπως η αφήγηση, για να δημιουργήσετε μια σύνδεση με την κοινότητά σας και να δημιουργήσετε τη φωνή της επωνυμίας σας.

Εξειδικευμένο Μάρκετινγκ

Το εξειδικευμένο μάρκετινγκ έχει να κάνει με την εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία για να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σύνδεση με το κοινό σας. Μια εξειδικευμένη αγορά σάς δίνει τη δυνατότητα να δώσετε μεγάλη προσοχή στις ανάγκες του κοινού σας για να κατανοήσετε τι θέλουν. Σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως ειδικό και να προσελκύσετε πιστούς υποστηρικτές της επωνυμίας σας.

Το εξειδικευμένο μάρκετινγκ είναι στρατηγικό, καθώς έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου και να εισέλθει σε μεγαλύτερες αγορές μόλις δημιουργήσετε με επιτυχία μια ισχυρή κοινότητα ως μια μικρή startup. Με ένα μικρότερο κοινό, θα εστιάσετε περισσότερο στην ποιότητα της προβολής και της οικοδόμησης σχέσεων μαζί τους. Αυτό καθιστά πολύ πιο εύκολο τον εντοπισμό και τη στόχευση του κοινού σας, είτε μέσω οργανικού μάρκετινγκ είτε μέσω πληρωμένων διαφημίσεων, καθώς υπάρχει πολύ λιγότερος ανταγωνισμός.

Η τοποθέτηση του εαυτού σας ως εμπειρογνώμονα σάς δίνει επίσης τη δυνατότητα να χρεώνετε υψηλότερες τιμές λόγω της τεχνογνωσίας σας, ενώ θεωρείστε ως αυθεντία στον κλάδο σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να ξεχωρίζετε εύκολα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυξάνοντας παράλληλα ένα ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παραδείγματα υπηρεσιών που σχετίζονται με εξειδικευμένες υπηρεσίες είναι τα προγράμματα Instagram Reels, τα φιλικά προς το περιβάλλον σκεύη ή τα βιολογικά προϊόντα για κατοικίδια.

Πλατφόρμες Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκονται σε άνοδο τον τελευταίο καιρό και αναμένεται να αυξηθούν τα επόμενα χρόνια. Οι έμποροι λιανικής και οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε προϊόντα μπορούν να επωφεληθούν από την παρουσία τους στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτές τις πλατφόρμες για προβολή και χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη διάδοση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ενσωματωμένες ηλεκτρονικές αγορές στο Instagram και το Facebook με αναρτήσεις και διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς, καθιστώντας το μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους διαδικτυακούς χρήστες.

Mobile Μάρκετινγκ

Μερικές από τις πιο σημαντικές στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ SMS, το μάρκετινγκ εντός εφαρμογής, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ βάσει τοποθεσίας και το μάρκετινγκ εγγύτητας. Σύμφωνα με το Google Consumer Insights, το 61% των διαδικτυακών αγορών πραγματοποιήθηκαν σε smartphone από τον Νοέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019, με αύξηση άνω του 27% από έτος σε έτος.

Η επισκεψιμότητα από κινητά αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής επισκεψιμότητας ιστού και οι αγοραστές χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να ερευνήσουν προϊόντα και να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Από την πανδημία του Covid-19, οι αγορές στα καταστήματα έχουν μειωθεί δραστικά, καθιστώντας απαραίτητο όχι μόνο να έχουμε διαδικτυακή παρουσία, αλλά και φιλική προς κινητά. Αυτό περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι ο ιστότοπός σας αποκρίνεται σε όλες τις κινητές συσκευές.

Αυτοματοποίηση Mάρκετινγκ

Με την πάροδο των ετών, σημαντικές εκδόσεις μάρκετινγκ όπως το HubSpot, το eMarketeer και το SalesForce ανέφεραν ότι οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν τη χρήση αυτοματισμού για να καλλιεργήσουν προοπτικές παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες.

Η αποστολή μιας αλληλουχίας email είναι μια μορφή αυτοματισμού που σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε με συνέπεια έναν υποψήφιο πελάτη, στέλνοντας πόρους για να προσθέσετε αξία, να εκπαιδεύσετε ή να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πέρα από τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα messenger bots (γνωστά και ως chatbots) έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλή καθώς έχουν βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος λειτουργίας, την υποστήριξη πελατών και το κόστος ανθρώπινου δυναμικού.

Η είσοδος στην τάση του messenger bot θα σας δώσει σίγουρα ένα τεράστιο πλεονέκτημα ως ιδιοκτήτη επιχείρησης. Η δυνατότητα εξατομίκευσης μηνυμάτων και αποστολής ακολουθιών παρακολούθησης με βάση έξυπνες χρονικές καθυστερήσεις και ενεργοποιήσεις το μετατρέπει σε διοχέτευση πωλήσεων που αυξάνει τις μετατροπές.

Τώρα που γνωρίζετε τις πιο πρόσφατες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που θα είναι επωφελείς για την επιχείρησή σας το 2022, ήρθε η ώρα να τις εφαρμόσετε για να αποκτήσετε τεράστια απήχηση και υψηλότερα επίπεδα διαδραστικότητας. Οι τάσεις μόλις ξεκίνησαν — είναι σημαντικό να παραμείνετε μπροστά στο παιχνίδι μάρκετινγκ.