TOP

Κορυφαίες ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου

CM

Υπάρχουν πολλά κανάλια και πλατφόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημοσιεύσετε και να προωθήσετε το περιεχόμενό σας. Ωστόσο, δεν φαίνεται να τα χρησιμοποιούν όλες οι επιχειρήσεις. Μετά από μια χρονιά εικονικών πάντων, από το σχολείο μέχρι τις συνεντεύξεις για δουλειά μέχρι τα ψώνια. Το βίντεο ήταν η κύρια μορφή μέσων μάρκετινγκ που δημιουργήθηκε το 2021, ακολουθούμενη από ιστολόγια και στη συνέχεια γραφήματα πληροφοριών. Ενώ οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε τα παραπάνω ή χρησιμοποιείτε ήδη βίντεο στο πλαίσιο της στρατηγικής μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι δημιουργίας και κοινής χρήσης περιεχομένου. Εδώ έχουμε παραθέσει τις κορυφαίες 5 ιδέες μας Ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να χρησιμοποιήσετε ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ σας.

Μείνετε ενημερωμένοι με το Google Trends

Η Google ενημερώνει συνεχώς τους αλγόριθμους και τις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Κάτι που δυσκολεύει τις ομάδες SEO να γνωρίζουν τις νέες αλλαγές και εξελίξεις που θα ακολουθήσουν. Ευτυχώς υπάρχει ένα δωρεάν εργαλείο που ονομάζεται “Google Tools” που μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τι αναζητούν οι άνθρωποι. Τα Εργαλεία Google μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τρόπο που προσδιορίζει πόσο δημοφιλείς είναι οι διαφορετικοί όροι αναζήτησης, επιτρέποντάς σας να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο.

Με βάση τις τρέχουσες τάσεις, γνωρίζουμε ότι το βίντεο χρησιμοποιείται συνήθως στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Ωστόσο, είναι ενδιαφέρουσα η στρατηγική περιεχομένου βίντεο; Θα σας ενθαρρύνουμε να σκεφτείτε τη μεγαλύτερη εικόνα του περιεχομένου βίντεο σε μια επιχειρηματική στρατηγική, καθώς από την πανδημία, οι καταναλωτές συρρέουν στο Instagram, το TikTok και άλλες υπηρεσίες ροής όπως το Netflix για την κατανάλωσή τους. Αυτό σας δίνει περισσότερες ευκαιρίες για κοινή χρήση του περιεχομένου σας σε περισσότερες πλατφόρμες

Μάθετε το «γιατί» πίσω από τους στόχους σας

Δεν έχει νόημα να δημιουργείτε περιεχόμενο εκτός και αν συμβάλλει σε έναν σταθερό στόχο για την επιχείρησή σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όπως η επισκεψιμότητα ή η αφοσίωση ή πιο περίπλοκοι στόχοι εσόδων που θα πρέπει να είναι ο κινητήριος παράγοντας πίσω από κάθε περιεχόμενο που δημιουργείτε. Ξεκινάτε πάντα τον στόχο σας γνωρίζοντας γιατί πρέπει να παρακολουθείτε μια συγκεκριμένη μέτρηση, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιο αποτελεσματική στρατηγική.

Κάντε το περιεχόμενό σας skimmable

Μπορεί να φαίνεται σαν μια τυχαία αλλαγή, αλλά η διάσπαση μεγάλων τμημάτων κειμένου στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας καθιστά το περιεχόμενο πιο προσιτό και εν τέλει εφαρμόσιμο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι εύκολο για τους αναγνώστες να αποσπάσουν και να αποκτήσουν γρήγορα αξία. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση μικρών παραγράφων, εικόνων, κουκκίδων, λιστών ή άλλων οπτικών ενδείξεων για να βοηθήσει τον αναγνώστη να βρει γρήγορα αυτό που ψάχνει. Εάν το περιεχόμενο δεν μπορεί να καταναλωθεί και να πλοηγηθεί εύκολα, μπορεί να κινδυνεύετε να χάσετε εντελώς έναν επισκέπτη.

Σκεφτείτε τη μεγαλύτερη εικόνα

Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να έχει απήχηση στο κοινό σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τους παράγοντες που παίζουν πέρα από τον κλάδο σας. Οι καλοί δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να προσθέσουν αξία στη συζήτηση ανταποκρινόμενοι σε ανάγκες σε πραγματικό χρόνο με επίγνωση και ενσυναίσθηση, ειδικά σε περιόδους αβεβαιότητας. Πριν πατήσετε το κουμπί δημοσίευση, προσπαθήστε να δείτε κάποια προοπτική. Αν και είναι σημαντικό να σκεφτείτε τη θέση σας στον κλάδο σας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να εξετάσετε πράγματα που μπορεί να συμβαίνουν κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά, καθώς αυτό μπορεί να επηρεάσει το περιεχόμενό σας.