TOP

Τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να προσέξετε το 2022

CM

Ένα πράγμα που έχει παραμείνει συνεπές στο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ότι συνεχίζει να εξελίσσεται. Η τακτική που λειτούργησε πέρυσι μπορεί να μην λειτουργήσει την επόμενη χρονιά. Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει εξελιχθεί στη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου που εξυπηρετεί κάθε κομμάτι αυτού που θέλουν οι πελάτες από την επωνυμία σας. Και τώρα, η μαζική αλλαγή των πελατών στο Διαδίκτυο έκανε τις επιχειρήσεις να κάνουν ένα μεγάλο άλμα όχι μόνο προς την ψηφιοποίηση αλλά και στην εύρεση στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου αιχμής για να τις κρατήσουν αφοσιωμένες.

Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου για την προσέλκυση νέων πελατών, τη διατήρηση των υπαρχόντων, τη στόχευση νέων κοινού, την αύξηση των μετατροπών και την προώθηση των πωλήσεων. Επομένως, είναι επιτακτική ανάγκη να εστιάσετε στις νέες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου και να ορίσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας για το 2022.

Συγκεντρώσαμε μια λίστα με τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να ακολουθήσετε το επόμενο έτος για να κερδίσετε. Ας ΡΙΞΟΥΜΕ μια ΜΑΤΙΑ.

Τα Short & Live Video Trends θα είναι εδώ για να μείνουν

Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν περιεχόμενο βίντεο εδώ και χρόνια. Υπάρχουν εκατομμύρια βίντεο στο ράφι κάθε μέρα για κάθε θέμα που βρίσκεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, καθώς η τάση για τα βίντεο σημείωσε άνοδο, υπέστη σημαντική αλλαγή λόγω της τάσης για σύντομο βίντεο που εισήχθη από το Tik-Tok, το Instagram Reels, το Facebook, το YouTube Shorts και άλλα. Όσοι ήταν απρόθυμοι να συμμετάσχουν σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τώρα περνούν μεγάλο μέρος του χρόνου τους κάνοντας βιντεοσκοπήσεις σύντομων βίντεο. Έτσι, η δημοσίευση σύντομων βίντεο μπορεί να αποκαλύψει τι συγκινεί το κοινό σας και μπορεί να είναι ένα ζωτικό βήμα προς την αφοσίωση.

Ταυτόχρονα, το ζωντανό βίντεο, το οποίο είναι ένα άλλο υποτμήμα της κατηγορίας βίντεο, τα πάει εκπληκτικά καλά για διάφορες μάρκες. Τα ζωντανά βίντεο/ροές εκδηλώσεων, συζητήσεων ή άλλων συναρπαστικών δραστηριοτήτων όταν μεταδίδονται ζωντανά ωφελούν πολλές επωνυμίες και θα συνεχίσουν να το κάνουν. Τα σύντομα και ζωντανά βίντεο είναι μια άλλη τάση «προς προσθήκη» στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που θα συνεχίσει να αυξάνεται στο προσεχές μέλλον.

Τα podcast θα συνεχίσουν να ισχύουν

2 εκατομμύρια podcast και πάνω από 48 εκατομμύρια επεισόδια podcast[i] δημιουργήθηκαν και καταγράφηκαν έως τον Απρίλιο του 2021. Το 2019, τα διαφημιστικά έσοδα από podcast ανήλθαν στα 708,1[ii] εκατομμύρια $. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναμένεται να ασχολούνται συνεχώς με εκπαιδευτικά και ενημερωτικά podcast, θα σας βοηθήσει να αναβαθμίσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022. Διαδραστικά podcast με συναισθηματική πινελιά, χιούμορ και πληροφορίες μπορούν να τραβήξουν την προσοχή στην επωνυμία σας. Αυτά τα podcasts κάνουν μια εντυπωσιακή κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και δημιουργούν μια διαρκή επίδραση στους πιθανούς πελάτες σας.

Η φωνητική αναζήτηση θα εξελιχθεί

Το Google Assistant, το Siri, το Bixby, η Alexa και άλλοι βοηθοί φωνής έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Αυτό δείχνει ότι η φωνητική αναζήτηση θα αυξηθεί το 2022 και μετά. Στην πραγματικότητα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου[iii] χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή φωνητικές αναζητήσεις, επηρεάζει ήδη τις προσπάθειες SEO. Επιπλέον, η στροφή στη φωνητική αναζήτηση έχει επηρεάσει τον τόνο και τη σύνταξη του περιεχομένου. Αν και το περιεχόμενο συνομιλίας ήταν ένας ισχυρός πυλώνας του μάρκετινγκ περιεχομένου, δεν άλλαξαν όλες οι επωνυμίες τη φωνή τους.

Η χρήση λέξεων-κλειδιών θα αντικατασταθεί πλέον από φράσεις μεγάλης μορφής, ώστε να αντιστοιχεί στη σχετική φωνητική αναζήτηση. Καθώς περισσότεροι χρήστες εξαρτώνται από τη φωνητική αναζήτηση για λειτουργίες hands-free, περισσότεροι έμποροι περιεχομένου θα πρέπει να το λάβουν υπόψη στις μελλοντικές τους καμπάνιες.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου που βασίζεται σε AI θα τροφοδοτήσει την επιχειρηματική ανάπτυξη

Η πρόοδος χωρίς τεχνολογία είναι δύσκολη σε αυτόν τον ψηφιακά κυρίαρχο κόσμο. Τα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους περιεχομένου από την έρευνα λέξεων-κλειδιών έως την ανάλυση και τη συλλογή δεδομένων έως τις προτάσεις SEO. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη βελτιστοποίηση και την εξατομίκευση περιεχομένου. Η Natural Language Generation (NLG), ένας κλάδος τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους περιεχομένου με περιεχόμενο μεγάλης μορφής. Ενώ πολλές βιομηχανίες επωφελούνται από την NLG, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών και του τουρισμού και του λιανικού εμπορίου, έχει τεράστια οφέλη για τον εκδοτικό κλάδο. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει τη δουλειά πολύ πιο απλοποιημένη, σίγουρα φαίνεται να είναι η μεγαλύτερη αλλαγή παιχνιδιών στη βιομηχανία μάρκετινγκ περιεχομένου στο εγγύς μέλλον.

Το AR θα διαμορφώσει τις εμπειρίες μάρκετινγκ περιεχομένου

Η προβολή της πιθανής πραγματικότητας χρησιμοποιώντας οσφρητική, απτική ή οπτική είναι επαυξημένη πραγματικότητα. Το περιεχόμενο που διατίθεται στη φόρμα AR επιτρέπει στο στοχευόμενο κοινό να μπει στην καθηλωτική εμπειρία αυτού που παρουσιάζεται. Για παράδειγμα, η εφαρμογή IKEA Place επιτρέπει στους χρήστες συσκευών Apple να σαρώσουν ένα δωμάτιο και να δουν πώς ταιριάζει σε διάφορες τοποθεσίες. Βοηθά τους πελάτες να διασφαλίσουν ότι τα αντικείμενα που έχουν επιλέξει φαίνονται πραγματικά καλά στο περιβάλλον τους. Αν και η παροχή της εμπειρίας AR είναι ένα στοίχημα υψηλού προϋπολογισμού για οργανισμούς, είναι αρκετά ελκυστικό, διασκεδαστικό και αποτελεσματικό από την άποψη του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Συμπέρασμα

Το να συμβαδίζετε με τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών σας και να τους προσφέρετε θεραπεία με λευκά γάντια είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Προσπαθήστε να ενσωματώσετε τις προαναφερθείσες τάσεις στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022 και δώστε μια τακτική στροφή στις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου σας.