TOP

Τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022

CM

Αναζητάτε νέους, καινοτόμους τρόπους για να ενισχύσετε την καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου σας το 2022; Όπως έχουμε συζητήσει προηγουμένως, να έχετε μια ισχυρή καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου για να κρατήσετε τους αναγνώστες και τους υποψήφιους πελάτες αφοσιωμένους και να θέλουν περισσότερα. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά επιπλέον βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να εκτινάξετε την καμπάνια σας στα ύψη.

Ενώ γνωρίζουμε ότι οι δικηγόροι και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν έχουν πάντα χρόνο να αφιερώσουν στη συγγραφή περιεχομένου, η παρακολούθηση των παρακάτω τάσεων μπορεί να καταλήξει να δώσει στην επιχείρησή σας την ώθηση που χρειάζεται για να αυξήσει τα έσοδα – ποιος είναι ο απώτερος στόχος, σωστά;

Τα podcast και τα βίντεο δίνουν νέα ζωή σε θέματα που μπορεί να μην είναι τόσο ενδιαφέροντα

Ως δικηγόροι και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, έχετε πολλά να πείτε και θέλετε οι σημερινοί και οι δυνητικοί πελάτες σας να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Ωστόσο, προσεγγίζετε πραγματικά τη βάση των πελατών σας; Εστιάζετε απλώς στο να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο του ιστότοπού σας έχει αναφερθεί κάθε πιθανό καταστατικό και κάθε κανόνας δικαίου έχει συζητηθεί διεξοδικά; Για κάποιους (δηλαδή, εκείνους που είναι λαίμαργοι για τιμωρία), αυτό το επίπεδο τεχνικών πληροφοριών μπορεί να λειτουργήσει. Αλλά για πολλούς καθημερινούς Joes και Josephines, βλέποντας μερικά λεπτά βίντεο ή ακούγοντας ένα υπέροχο podcast θα έχουν καλύτερη υποδοχή, ειδικά αν χρειάζονται τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.

Τώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργήσετε ένα βίντεο 2 ωρών για την ιστορία των αδικοπραξιών. Ας το παραδεχτούμε, πολύ λίγοι άνθρωποι, αν κάποιος, θα νοιαστούν πραγματικά για αυτό τόσο ώστε να καθίσουν τόσο πολύ. Αντ ‘αυτού, επιλέξτε να συζητήσετε κάτι που είναι “καυτό από τα πιεστήρια”. Οι πρόσφατες ειδήσεις που σχετίζονται με την πρακτική ή την επιχείρησή σας δημιουργούν εξαιρετικά θέματα και η συζήτηση τους σε ένα podcast ή ένα σύντομο βίντεο θα τραβήξει το ενδιαφέρον και την προσοχή των ανθρώπων — και ίσως ακόμη και να χτυπήσει το τηλέφωνό σας.

Let’s Face It – το Metaverse είναι εδώ για να μείνει, οπότε μπείτε στο πλοίο

Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν ή έχουν χρησιμοποιήσει εικονική ή επαυξημένη πραγματικότητα, και αυτή η χρήση αυξάνεται σταθερά. Τούτου λεχθέντος, εάν δεν έχετε κοιτάξει βαθύτερα πώς μπορείτε να κάνετε την καμπάνια μάρκετινγκ σας μέρος του metaverse, τώρα είναι πιθανώς η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε (ειδικά αν η βάση πελατών σας αποτελείται από millennials και παλαιότερα Gen Z). Απλώς ξέρετε… αυτή η σφαίρα του μάρκετινγκ πρέπει να γίνει σωστά γιατί αν δεν είναι, πιθανότατα θα χάσετε κάθε αξιοπιστία. Ενώ πολλοί τείνουν να πιστεύουν ότι «κάθε τύπος είναι καλός τύπος», αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να είστε (και να παραμείνετε) ενεργός συμμετέχων στο μετασύμπαν, καθώς αυτό είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του – η αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο που βυθίζει πλήρως τον χρήστη.

Οι αναθεωρήσεις περιεχομένου πρέπει να γίνονται τακτικά

Ναι, γνωρίζουμε ότι το κομμάτι που γράψατε σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τραυματίζονται και/ή σκοτώνονται πεζοί με ανησυχητικό ρυθμό ήταν εμπεριστατωμένο και προκαλώντας σκέψεις όταν το

γράψατε – πριν από δύο χρόνια. Αναφερθήκατε όμως σε στατιστικά στο άρθρο; Έχουν ενημερωθεί αυτοί οι αριθμοί; Τα στατιστικά στοιχεία εξακολουθούν να υποστηρίζουν το μήνυμά σας; Αυτά είναι όλα τα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας καθώς προσπαθείτε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου σας το 2022. Οι αναγνώστες αναζητούν τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες που είναι δυνατόν, οπότε αν το αστρικό άρθρο σας από το 2020 είναι το μόνο πράγμα που έχει η βάση πελατών σας Για να αναφερθούν, πιθανότατα θα κατευθυνθούν αλλού για πιο πρόσφατες πληροφορίες.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να παρακολουθείτε συνεχώς κάθε άρθρο που γράφετε σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση. Ωστόσο, δεν είναι ασυνήθιστο για τις επιχειρήσεις και τα δικηγορικά γραφεία να διενεργούν ενδελεχή έλεγχο περιεχομένου τουλάχιστον μία φορά, αν όχι δύο φορές, το χρόνο. Μάθετε ποιο περιεχόμενο υπερτερεί των άλλων, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε προσεκτικές αποφάσεις καθώς προσπαθείτε να βελτιώσετε τη συνολική σας καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου.

Είτε μας αρέσει είτε όχι, η χρήση των παραγωγών περιεχομένου μέσω AI είναι σε άνοδο

Για ορισμένους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, η γρήγορη προβολή περιεχομένου ανεξάρτητα από την ποιότητα είναι υψίστης σημασίας. Κατά συνέπεια, στρέφονται στον κόσμο των εργαλείων περιεχομένου τεχνητής νοημοσύνης για να το κάνουν αυτό. Αλλά έχετε κατά νου ότι αυτή η τάση μπορεί να μην λειτουργεί για κάθε επιχείρηση ή δικηγορικό γραφείο. Για παράδειγμα, εάν μια δικηγορική εταιρεία προσωπικών τραυματισμών αποφασίσει να δοκιμάσει περιεχόμενο τεχνητής νοημοσύνης, θα παρέχει η γεννήτρια στους αναγνώστες και τους πιθανούς πελάτες τις πιο ενημερωμένες και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την αντιμετώπιση των τραυματισμών και τις επακόλουθες συνέπειες των ατυχημάτων; Ή μήπως το άρθρο θα καταλήξει να είναι σαν ένα δοξασμένο περιεχόμενο που περιστρέφεται παλιές πληροφορίες που μπορεί να είναι ή να μην είναι σωστές; Θα λάβει υπόψη τις βέλτιστες πρακτικές SEO ή θα καταλήξει η Google να αγνοήσει αυτό το περιεχόμενο;

Για όσους χρειάζονται πιο αυθεντικό περιεχόμενο, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή. Ωστόσο, λάβετε υπόψη – το περιεχόμενο τεχνητής νοημοσύνης πιθανότατα θα κατακλύσει τις μηχανές αναζήτησης, γεγονός που μπορεί να καταστήσει πιο δύσκολο για τους πελάτες και τους καταναλωτές να φτάσουν σε πιο έγκυρο και ακριβές περιεχόμενο.

Το να έχεις ενσυναίσθηση πηγαίνει πολύ στη ζωή και στο Διαδίκτυο

Μετά τα δύο τελευταία χρόνια που είχαμε, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι αναζητούν ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και δικηγορικών γραφείων για να τους μιλήσουν με ενσυναίσθηση και αυθεντικότητα. Είστε εσείς ή η επιχείρησή σας ή το δικηγορικό γραφείο σας ενεργά στην κοινότητα; Σας ενδιαφέρει τι συμβαίνει στον κόσμο και πώς νιώθουν οι σημερινοί και οι πιθανοί πελάτες σας; Ή απλά βγαίνετε για να βγάλετε χρήματα και απλώς αναφέρετε μερικά πράγματα εδώ και εκεί για να φαίνεστε;

Αν νοιάζεστε, πείτε ότι νοιάζεστε, και ακόμα καλύτερα, δείξτε ότι νοιάζεστε. Ίσως αφιερώσετε χρόνο για να πραγματοποιήσετε μια έρευνα για τη βάση πελατών σας για να δείτε τι έχουν να κάνουν και να μάθετε τι πρέπει να γνωρίζουν. Μπορεί να εκπλαγείτε όταν μάθετε ότι αυτό που χρειάζονται και αναζητούν από μια επιχείρηση είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να τους δώσετε. Μοιραστείτε τις δικές σας ιστορίες με τους αναγνώστες σας και δείξτε τους ότι είμαστε όλοι άνθρωποι που ασχολούμαστε με το ένα ή το άλλο πράγμα.