TOP

Τάσεις περιεχομένου μάρκετιγκ που πρέπει να γνωρίζετε το 2022

CM

Η υιοθέτηση του AI στο περιεχόμενο συμβαίνει

Αναμένονται τάσεις σε κάθε τομέα του μάρκετινγκ. Οι οργανισμοί πρέπει να ενημερώνουν τις μεθόδους τους με κάθε καινοτομία που εμφανίζεται στην αγορά. Καθώς η πανδημία COVID-19 εξακολουθεί να παραμένει σταθερό στοιχείο σε όλο τον κόσμο, η επιρροή της είναι αναπόφευκτη ακόμη και στις προσεγγίσεις μάρκετινγκ. Για να διατηρηθεί η σταθερή ανάπτυξη, οι στρατηγικές μάρκετινγκ πρέπει να ενημερώνονται με βάση τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τάσεις περιεχομένου.

Αν αναρωτιέστε γιατί το περιεχόμενο αλλάζει τόσο πολύ, τότε η απάντηση βρίσκεται απλώς στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Μαζί με τα ενδιαφέροντα των νέων πελατών, εμφανίζονται νέες τάσεις και απαιτούνται νέες μορφές τεχνολογίας. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των φορητών συσκευών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία που εμπλέκονται στις νέες καινοτομίες. Οι πλατφόρμες εξελίσσονται επίσης, με ήδη εγκατεστημένους ιστότοπους να ενημερώνουν τις πρακτικές τους για να ανταποκρίνονται στις νέες απαιτήσεις. Ομοίως, οι αγορές περιεχομένου πρέπει να ενημερώσουν τις τακτικές τους για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις. Αυτό που λειτούργησε πέρυσι, μπορεί να μην λειτουργήσει καθόλου φέτος.

Λοιπόν, ποιες είναι οι μεγάλες τάσεις περιεχομένου για το έτος 2022; Και πώς προετοιμάζεται κανείς; Ας βουτήξουμε στις πέντε μεγαλύτερες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να γνωρίζετε για φέτος:

Tactica Blog

Η ιδέα ότι όσο προχωρά η τεχνολογία, τα ρομπότ θα κάνουν περισσότερες ανθρώπινες δουλειές δεν είναι κάτι καινούργιο. Η τεχνολογία συνεχίζει να αλλάζει τις μεθόδους διαχείρισης σχεδόν σε όλους τους κλάδους. Η τεχνητή νοημοσύνη ή τεχνητή νοημοσύνη καλύπτει διάφορους τύπους τεχνολογιών, όπως μηχανική μάθηση, όραση υπολογιστή, επεξεργασία φυσικής γλώσσας μεταξύ άλλων. Αυτές οι τεχνολογίες θα μπορούσαν να εκτελούν γνωστικά καθήκοντα όπως και οι άνθρωποι ή ακόμα καλύτερα.

Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν μια τρομακτική τάση για τους εμπόρους περιεχομένου, καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να καταλήξει να καταλαμβάνει ανθρώπινες θέσεις εργασίας και να αντικαταστήσει τους ανθρώπους. Αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι το υλικό που θα δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη θα χρειαστεί περισσότερη επεξεργασία περιεχομένου από τις τυπικές

αναρτήσεις ιστολογίου. Οι τύποι εργασιών που μπορούν να εκτελεστούν από την τεχνητή νοημοσύνη περιλαμβάνουν εργασίες που:

  • χρειάζονται ένα σύνολο επαναλαμβανόμενων βημάτων που είναι επιρρεπή στον αυτοματισμό
  • απαιτούν δεδομένα για την παραγωγή αποτελεσμάτων
  • βασίζονται σε προβλέψεις για τα αποτελέσματα

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται σημαντικό μέρος των στρατηγικών περιεχομένου, υπάρχουν ορισμένες δεξιότητες με τις οποίες πρέπει να εξοπλιστούν οι έμποροι περιεχομένου, όπως η γνώση της τεχνητής νοημοσύνης και η κατανόηση της παιδείας δεδομένων. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ήδη στο μάρκετινγκ περιεχομένου για την εκτέλεση εργασιών όπως η ανάλυση περιεχομένου, η βελτιστοποίηση και η δοκιμή A/B. Για παράδειγμα, αυτό περιλαμβάνει το MarketMuse που βοηθά στη δημιουργία στρατηγικών περιεχομένου ή το Cobomba, μια πλατφόρμα με τεχνητή νοημοσύνη που μετρά τις μετρήσεις του περιεχομένου σας και παρακολουθεί την απόδοσή σας με την πάροδο του χρόνου.

Πόσο θα επηρεάσει η παρουσία της τεχνητής νοημοσύνης στον κόσμο του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι δύσκολο να επισημανθεί. Ωστόσο, είναι αναμφισβήτητο ότι η αυτόματη απόδοση της τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιεί αλγόριθμους θα βοηθήσει τους εμπόρους περιεχομένου να δημιουργήσουν.

Η δημιουργία κοινοτήτων περιεχομένου είναι η νεότερη μορφή αλληλεπίδρασης

Η ολοκαίνουργια τάση του 2022 είναι η δημοτικότητα των κοινοτήτων περιεχομένου σε διαφορετικές πλατφόρμες. Για να αισθάνονται οι άνθρωποι συνδεδεμένοι, πρέπει να αλληλεπιδρούν όσο το δυνατόν περισσότερο. Το ίδιο ισχύει και για τις μεθόδους μάρκετινγκ περιεχομένου σας. Θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ενσωματώσετε ιδιωτικές κοινότητες με γνώμονα το περιεχόμενο για τους πελάτες σας. Οι ομάδες Facebook ή παρόμοιες πλατφόρμες είναι μια καλή αρχή για τη χρήση κοινοτήτων στο διαδίκτυο.

Το πλεονέκτημα αυτής της τάσης είναι ιδιαίτερα η ευκαιρία να μοιραστείτε συγκεκριμένο περιεχόμενο με το στοχευμένο κοινό σας. Επιπλέον, οι σχετικές κοινότητες περιεχομένου θα εμπλακούν και θα προσεγγίσουν ευρύτερο κοινό από διαφορετικές πλατφόρμες και θα δημιουργήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας πιο αποτελεσματικά. Το μάρκετινγκ ήταν πάντα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης και αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με την ανάπτυξη μιας κοινότητας. Είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να γίνετε προσηλωμένοι στον εξαιρετικά ψηφιακό μας κόσμο.

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη παραμένει σχετικό

Η ιεράρχηση του κοινού σας και των απαιτήσεών του είναι μια υπάρχουσα τάση που συνεχίζει να εξελίσσεται και να εφαρμόζεται. Ο απλός λόγος για τον οποίο συνεχίζει να είναι τάση είναι επειδή λειτουργεί. Για να βρείτε το σωστό περιεχόμενο που χρειάζεται το συγκεκριμένο κοινό σας, πρέπει να κάνετε και τη σωστή έρευνα. Μερικά από τα πιο σημαντικά βήματα περιλαμβάνουν την υποβολή ερωτήσεων, τον ορισμό της κοινότητάς σας και την ενασχόληση με αυτές. Για να δημιουργήσετε εξαιρετικά στοχευμένο περιεχόμενο, θα πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας σε βαθύτερο επίπεδο και να δημιουργήσετε μια ουσιαστική σχέση.

Το περιεχόμενο που βάζει το κοινό πρώτο εξυπηρετεί στην κάλυψη της έλλειψης πληροφοριών που χρειάζονται οι πελάτες σας. Αυτό το είδος περιεχομένου έχει προτεραιότητα από την Google και σε αυτό πρέπει να εστιάζουμε επίσης. Εν συντομία, πολύτιμο περιεχόμενο είναι αυτό που όχι μόνο δείχνει τις υπηρεσίες σας αλλά παρέχει και στους πελάτες τη λύση.

Η επαναχρησιμοποίηση του περιεχομένου σας είναι σωτήρια

Ένα από τα κλειδιά για το επιτυχημένο μάρκετινγκ είναι η χρήση λιγότερων πόρων με τη διάδοση του περιεχομένου σας σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων. Τότε είναι που έρχεται η επαναχρησιμοποίηση. Η επαναχρησιμοποίηση του περιεχομένου σημαίνει να παίρνετε το υλικό και να το επαναχρησιμοποιείτε κάπου αλλού. Ο επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου σας είναι χρήσιμος στο SEO σας με πολλούς

τρόπους, πρώτον, επενδύετε στους πόρους σας έξυπνα και προσεγγίζετε ένα ευρύτερο κοινό. Και δεύτερον, το περιεχόμενό σας θα ενημερώνεται συνεχώς με βάση τις τρέχουσες τάσεις μάρκετινγκ. Ο επαναπροσδιορισμός του σκοπού είναι εξοικονόμηση χρόνου, ειδικά αν ξοδεύετε πολύ χρόνο δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο και θέλετε ένα νέο κοινό να προσεγγίσει τη δουλειά σας.

Μερικά από τα κύρια πλεονεκτήματα της αλλαγής σκοπού είναι να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, να χρησιμοποιήσετε το παλιό σας περιεχόμενο και περισσότερες ευκαιρίες να προωθήσετε το περιεχόμενό σας.

Η επαναχρησιμοποίηση σημαίνει λήψη των διαδικτυακών σεμιναρίων σας και μετατροπή τους σε εκπαιδευτικά βίντεο, τα εσωτερικά σας δεδομένα σε μελέτες περιπτώσεων ή τις προβολές διαφανειών σας σε γραφήματα πληροφοριών. Αυτή η απλή μέθοδος ανανέωσης του περιεχομένου σας σε διαφορετικές μορφές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε περισσότερα αποτελέσματα με λιγότερη προσπάθεια.

Σκεφτείτε περισσότερα για το πώς σχεδιάζετε, ερευνάτε και γράφετε

Για να προσεγγίσουν το κοινό τους, οι έμποροι περιεχομένου χρησιμοποιούν τάσεις που είναι εξελιγμένες εκδόσεις ήδη υπαρχόντων και άλλες που θεωρούνται νέες. Το να είσαι σε επαφή με τις σημαντικές τάσεις σημαίνει καλύτερη σύνδεση με το κοινό σου. Για να γίνει καλύτερο το περιεχόμενο, πρέπει να σκεφτούμε περισσότερο πώς σχεδιάζουμε στρατηγική, ερευνούμε και γράφουμε. Πρέπει επίσης να σκεφτούμε πώς ενημερώνουμε το περιεχόμενό μας με τις νέες απαιτήσεις της αγοράς. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η ενημέρωση για τις τάσεις που διαμορφώνονται το 2022 είναι κρίσιμη και χρήσιμη.