TOP

Τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να προσέξετε το 2022

CM

Οι τάσεις του μάρκετινγκ συνεχίζουν να αλλάζουν και αν μπορείτε να παραμείνετε πάνω σε αυτό που θέλουν οι πελάτες σας, θα είστε σε θέση να μείνετε μπροστά από το πακέτο. Για να αναπτυχθεί οποιαδήποτε επιχείρηση ή επωνυμία και να δημιουργήσει το σωστό κοινό, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο. Αυξήστε τις μετατροπές, βελτιώστε τις πωλήσεις, δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες, επεκτείνετε μια λίστα email, όλα είναι πολύ πιο επαχθή χωρίς αυτό.

Σύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα από το μάρκετινγκ περιεχομένου ξεπέρασαν τα 42 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 και εξακολουθούν να αυξάνονται. Πολλές εταιρείες θα δώσουν προτεραιότητα στην προσέγγιση μάρκετινγκ περιεχομένου, αν δεν το κάνετε, και θα μείνετε πίσω.

Εστιάστε στις πιο πρόσφατες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου και χρησιμοποιήστε τις στη στρατηγική σας για να κάνετε το 2022 την καλύτερη χρονιά για την εταιρεία σας. Ακολουθούν δέκα τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2022, μετά από ένα ταραχώδες οικονομικό έτος. Κάποια από αυτά μπορεί να σας παρασύρουν.

Βάλτε ένα ασφάλιστρο στη διατήρηση πελατών

Αναμφίβολα γνωρίζετε ήδη ότι το ποιοτικό μάρκετινγκ περιεχομένου είναι κρίσιμο για την προσέλκυση νέων πελατών, τη βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης και τη μετατροπή νέων πελατών. Αλλά λίγοι άνθρωποι συζητούν τακτικές περιεχομένου για τη διατήρηση των υπαρχόντων καταναλωτών. Για να σας βοηθήσουμε να το διορθώσετε αυτό, υπάρχει μια λίστα με στρατηγικές εστιασμένες στο περιεχόμενο που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των πελατών πολύ καιρό μετά τη σύναψη μιας συμφωνίας.

Η ενημέρωση του ιστότοπού σας προσθέτει αξία στην εμπειρία των καταναλωτών σας, η οποία θα τους πείσει να επιστρέψουν για περισσότερα.

Εάν είστε σίγουροι για την ποιότητα του προϊόντος σας, είναι καιρός να εξετάσετε πώς ασχολούνται οι άνθρωποι με αυτό αμέσως μετά την αγορά του.

Διαφημιστικές πληροφορίες, συναρπαστικές επισημάνσεις προϊόντων και δυνατότητες, νέα σχετικά με πρόσφατες και επικείμενες αλλαγές ή τυχόν εκπτώσεις που μπορούν να επαναφέρουν τους αποσπασμένους πελάτες περιλαμβάνονται όλα στις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email.

Σύμφωνα με το statista, οι παγκόσμιοι χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έφτασαν τα τέσσερα δισεκατομμύρια το 2020 και αναμένεται να φτάσουν τα 4,6 δισεκατομμύρια έως το 2025.

Η οπτική αφήγηση ενεργοποιήθηκε από την επαυξημένη πραγματικότητα (AR)

Όταν το περιεχόμενο μεταδίδεται μέσω γραφικών, ο ανθρώπινος εγκέφαλος αναλύει αυτά τα οπτικά στοιχεία πιο γρήγορα και διατηρεί περισσότερα δεδομένα. Έχοντας αυτό υπόψη, εάν θέλετε οι άνθρωποι να θυμούνται και να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας, πρέπει να ενσωματώσετε εξαιρετικές εικόνες στο περιεχόμενό σας. Μπορείτε να εξαλείψετε τη μονοτονία από τις επικοινωνίες σας και να προσφέρετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να θέλουν περισσότερα.

Εξετάστε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επαυξημένη πραγματικότητα για την προώθηση περιεχομένου.

Δημιουργήστε μια πραγματική παρουσία με το περιεχόμενό σας ενσωματώνοντας διαδραστικές λειτουργίες και εισάγοντας στον πελάτη σας κάτι φρέσκο.

Συνδεθείτε με το κοινό σας με πιο προσωπικό τρόπο.

Ενθαρρύνετε τη συμμετοχή του κοινού πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εμπειρία τους.

Το 2019, 68,7 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποίησαν AR τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Ο Taco Bell χρησιμοποίησε την επαυξημένη πραγματικότητα για να ενισχύσει μια καλύτερη αίσθηση κοινότητας συνδέοντας τους ανθρώπους με ζωντανό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προώθησαν την εταιρεία τους ως ηγέτη στην καινοτομία, ειδικά στην αγορά του fast-food.

Τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης

Πολλές εταιρείες ξεκινούν με λίγους πόρους και πρέπει να βρουν πώς να τους αξιοποιήσουν στο έπακρο. Η επεξεργασία και η διερεύνηση δεδομένων επιταχύνονται, χάρη στην τεχνολογία AI, διευκολύνοντας τη λήψη αποφάσεων. Για την επίτευξη υψηλής παραγωγικότητας και τη βελτίωση της αποδοτικότητας στις επιχειρήσεις, η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης με την ανθρώπινη εργασία προβλέπεται να αυξηθεί.

Οι πελάτες θέλουν οι επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται σε πραγματικό χρόνο. Οι μέθοδοι μάρκετινγκ περιεχομένου θα συνεχίσουν να περιλαμβάνουν chatbot που υποστηρίζονται από AI. Περισσότερα εργαλεία για την ανάλυση δεδομένων και τη δημιουργία υλικού μάρκετινγκ, όπως βελτιστοποιημένες καταχωρίσεις ιστολογίου, θα είναι διαθέσιμα καθώς προχωρά η τεχνολογία AI. Αυτός ο τύπος αυτοματισμού επιτρέπει στους εργαζόμενους να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικές ευθύνες.

Περισσότερα άτομα που ακούν podcast

Τα εκπαιδευτικά podcast έχουν μεγάλη ζήτηση και πολλές επιχειρήσεις πρόκειται να λάβουν μέρος φέτος. Υπάρχει ήδη μια σειρά από δημοφιλή podcast που απευθύνονται σε επιχειρηματίες και επιχειρήσεις. Τα podcast προσφέρουν στους ακροατές εξαιρετικές πληροφορίες για μια ποικιλία θεμάτων και έχουν τεράστιες δυνατότητες ως στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Σύμφωνα με το Podcast Insights, υπάρχουν περίπου δύο εκατομμύρια podcast και πάνω από 48 εκατομμύρια επεισόδια podcast έως το 2021.

Οι έμποροι περιεχομένου μπορούν να μοιραστούν τις ιστορίες τους με τη σωστή στρατηγική podcasting. Μπορούν να επιστήσουν την προσοχή στις καλές πτυχές των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ εξειδικευμένων καταναλωτών. Τα podcast λειτουργούν επίσης καλά με σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως συμπλήρωμα περιεχομένου ιστολογίου για καταναλωτές που προτιμούν τον ήχο. Τα podcast, σε αντίθεση με το περιεχόμενο κειμένου, έχουν ανθρώπινη πινελιά. Διάφορες ιδιότητες της φωνής, όπως ο τόνος και το συναίσθημα, μπορούν να σχετίζονται με το κοινό.

Το podcast για εξ αποστάσεως από το Basecamp εξετάζει τι χρειάζεται για να πετύχει κανείς πριν περιγράψει αστείες και εμπνευσμένες ιστορίες από εμπειρίες πραγματικής ζωής επιχειρηματιών των οποίων οι επιχειρήσεις έχουν διαρκέσει ένα τέταρτο αιώνα ή περισσότερο.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης υψηλής ποιότητας

Απαιτείται συνέπεια για το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Το νέο, διακριτικό και δημιουργικό περιεχόμενο ευρετηριάζεται γρήγορα και κατατάσσεται καλύτερα από περιεχόμενο χαμηλής αξίας και επαναλαμβανόμενο.

Δεδομένου ότι το 95% των επισκεπτών κοιτάζει μόνο την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αξίζει τον κόπο να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας. Οι περισσότεροι επισκέπτες δεν θα δουν το περιεχόμενό σας εάν εμφανίζεται στη δεύτερη ή στις επόμενες σελίδες.

Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να μπορεί να προσελκύει και να λύνει ένα πρόβλημα για τους πελάτες σας. Χρησιμοποιώντας κρίσιμες λέξεις-κλειδιά και εστιάζοντας σε συγκεκριμένους επισκέπτες, μπορείτε να δημιουργήσετε πειστικό περιεχόμενο. Αυτή είναι η πιο ουσιαστική πτυχή για τον προσδιορισμό της συνάφειας και της κατάταξης μιας σελίδας. Το κλειδί για αναγνωρισμένο περιεχόμενο είναι ο καταιγισμός ιδεών με μοναδικές έννοιες και η ενσωμάτωση των πιο σημαντικών λέξεων-κλειδιών.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι δύο ξεχωριστές οντότητες. Και οι δύο, στην πραγματικότητα, απαιτούν το ένα το άλλο. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αποτελεσματικό μόνο εάν είναι φιλικό προς το SEO. Όταν το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου συνεργάζονται, είναι μια υπολογίσιμη δύναμη.

Τεκμηρίωση της στρατηγικής περιεχομένου σας

Πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις και καθιερωμένοι οργανισμοί έχουν καταφέρει να εκτελούν μάρκετινγκ περιεχομένου χωρίς επίσημη τεκμηρίωση όλα αυτά τα χρόνια. Σύμφωνα με το Content Marketing Institute, το 41% των εμπόρων περιεχομένου δεν έχει τεκμηρίωση για τη στρατηγική περιεχομένου τους.

Η απαίτηση για ένα καθορισμένο σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου θα γίνει πιο σημαντική καθώς εξελίσσεται το μάρκετινγκ περιεχομένου. Θα σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι και να εκτελείτε αποτελεσματικά τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ περιεχομένου, προκειμένου να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα το 2022 και τα επόμενα χρόνια.

Η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου με μη αυτόματο τρόπο, από την άλλη πλευρά, μπορεί να διευκολύνει πολύ την προσέλκυση νέων μελών της ομάδας.

Πιο εξειδικευμένο περιεχόμενο

Μία από τις πιο δύσκολες προκλήσεις για τις νεοφυείς επιχειρήσεις είναι να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Επομένως, είναι απαραίτητο να εξορθολογίσετε το σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου σας, ώστε να εστιάζει σε αυτό που κάνει η εταιρεία σας καλύτερα και σε τι την κάνει μοναδική.

Η ενημέρωση σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις που επηρεάζουν τη θέση σας είναι ένας τρόπος για να το πετύχετε. Δώστε προσοχή στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών σας και παρέχετε λύσεις.

Αυτό σας επιτρέπει να επιτύχετε τρεις στόχους. Αρχικά, μπορείτε να αναπτύξετε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό-στόχο σας. Δεύτερον, βοηθά στη διάκρισή σας από τον ανταγωνισμό και στην καθιέρωση της επωνυμίας σας. Τέλος, μπορείτε να επιδείξετε τις γνώσεις και τις ικανότητές σας.

Τυλίγοντας

Οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να παραμείνουν ζωντανές όσο η πανδημία εξακολουθεί να αποτελεί ανησυχία. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Αυτές οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022 που πρέπει να παρακολουθήσετε είναι μια εξαιρετική πηγή για τις επιχειρήσεις που σχεδιάζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους.