TOP

Τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που θα χρησιμοποιήσετε για τη στρατηγική σας για το 2023

CM

Ας ξεκινήσουμε αναφέροντας το προφανές. Το 2022, το 2023 και κάθε χρόνο μετά, η κατοχή μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας.

Μια στρατηγική περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μέγιστο αντίκτυπο στο κοινό σας:

  • Κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών τους
  • Δημιουργία περιεχομένου που πραγματικά χρειάζονται
  • Παρέχοντάς το σε μορφές που προτιμούν να καταναλώνουν (όπως βίντεο, γραφήματα, podcast, άρθρα κ.λπ.)
  • Ενίσχυση των μετατροπών μέσω του ιστότοπού σας ή των αντιπροσώπων πωλήσεων, λέγοντας την ιστορία σας με καλά δομημένο τρόπο

Ενώ όλοι γνωρίζουμε την αναγκαιότητα μιας σταθερής στρατηγικής περιεχομένου, εδώ είναι μερικές από τις τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που θα κυριαρχήσουν το 2023!

Το έξυπνο, διαδραστικό περιεχόμενο είναι το μέλλον!

Πιθανότατα έχετε δοκιμάσει διάφορα φίλτρα στο Instagram ή στο Snapchat για να αποκτήσετε αμέσως αυτά τα χαριτωμένα αυτιά κουνελιού ή τις μεγάλες ψεύτικες βλεφαρίδες, σωστά;

Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) σε δράση.

  • Το AR σάς επιτρέπει να βιώσετε εικονικά αντικείμενα μέσα στο οπτικό σας πεδίο. Ενώ το AR έχει αναπτυχθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, το πραγματικό μέλλον στο μάρκετινγκ περιεχομένου θα είναι η εικονική πραγματικότητα (VR).
  • Φανταστείτε ότι η καμπάνια σας προέβαλε διαφημίσεις που επέτρεπαν στους πελάτες να βυθιστούν σε έναν προσομοιωμένο κόσμο. θα μπορούσαν να δουν τα προϊόντα σας, να τα χρησιμοποιήσουν και ίσως ακόμη και να δουν κάποιες σημαντικές προδιαγραφές προϊόντος. Αυτό θα μπορούσε να είναι VR-in-action στο εγγύς μέλλον!
  • Όχι μόνο το AR/VR, ακόμη και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα παίξει βασικό ρόλο στη δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου. Τα chatbots έχουν παίξει μεγάλο ρόλο στη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες το 2021 και το 2022. Με την πρόοδο της μηχανικής εκμάθησης, της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και της τεχνητής νοημοσύνης, τα chatbots πρόκειται να γίνουν ισχυροί συνεργάτες περιεχομένου το 2023.

Storytelling 2023 – Με γνώμονα τον άνθρωπο και τα δεδομένα

Αν και υπάρχει σίγουρα μια τέχνη στην αφήγηση, θα πρέπει να υπάρχει και μια επιστήμη σε αυτό. Ναι, οι ιστορίες που απευθύνονται στις συναισθηματικές, ευάλωτες, ανθρώπινες πλευρές μας μένουν μαζί μας για πολύ καιρό. Ωστόσο, όταν αυτές οι ανθρώπινες ιστορίες υποστηρίζονται από δεδομένα, παρέχουν πολλές κατευθύνσεις στο περιεχόμενό σας, στο μυαλό ενός πελάτη.

Για παράδειγμα, όταν δημιουργείτε μια μελέτη περίπτωσης για τον ιστότοπό σας, μπορείτε σίγουρα να την παρουσιάσετε με τη μορφή ιστορίας. Ακολουθεί ένα υπερβολικό πρότυπο μελέτης περίπτωσης σε μορφή ιστορίας:

Ενώ αυτοί οι τύποι περιπτωσιολογικών μελετών μπορεί να έχουν λειτουργήσει στο παρελθόν, σίγουρα δεν θα λειτουργήσουν πια. Αντίθετα, η σχεδίαση των προκλήσεων των πελατών με την πάροδο του χρόνου και στη συνέχεια η μέτρηση της επιτυχίας της λύσης σας ποσοτικά θα βελτιώσει σημαντικά την αξιοπιστία σας. Έτσι, ενώ η αφήγηση θα πρέπει σίγουρα να αρέσει στη συναισθηματική σας πλευρά, τα δεδομένα είναι ο βασικός παράγοντας διαφοροποίησης στη λήψη αποφάσεων.

Το περιεχόμενο βίντεο και podcast θα συνεχίσει να κυριαρχεί!

Αυτή η τάση δεν είναι πραγματικά έκπληξη. Τα βίντεο και τα podcast (τόσο ήχου όσο και βίντεο) είναι εκθετικά πιο αναλώσιμα εν κινήσει.

Τα βίντεο, από την άλλη πλευρά, είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να πεις μια πολύ οπτική ιστορία. Είτε μεγάλο είτε σύντομο, ένα καλοφτιαγμένο βίντεο μπορεί να μεταδώσει το περιεχόμενό σας με ελκυστικό τρόπο στο κοινό-στόχο σας. Στην πραγματικότητα, όσο πιο απλό είναι το βίντεο, τόσο καλύτερος είναι ο αντίκτυπός του. Πιθανότατα έχετε δει αυτό το βίντεο μάρκετινγκ από ιούς πολλές φορές, αλλά είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς το περιεχόμενο βίντεο θα έχει πάντα επιρροή.

Η άνοδος του σκόπιμου περιεχομένου

Συχνά μιλάμε εκτενώς για τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών. Ωστόσο, η πρόθεση πελατών θα είναι μια παράμετρος στην οποία οι επιχειρήσεις θα εστιάσουν περισσότερο το 2023. Η κατανόηση του γιατί πίσω από τις ανάγκες, τις επιλογές και τις επιθυμίες των πελατών σας θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε πολύ καλύτερα τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Δημιουργώντας υλικό που εστιάζεται στο ΓΙΑΤΙ των πελατών σας, μπορείτε να δημιουργήσετε σκόπιμα περιεχόμενο για το κοινό σας. Αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές που μπορεί να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες των πελατών σας με επιφανειακό τρόπο, αντί να βουτήξετε βαθύτερα.

Θα έχετε επίσης κάποια εστίαση με λέιζερ στις μορφές περιεχομένου, τα θέματα και το αντίγραφο που θέλετε να καλύψετε στο πλαίσιο της στρατηγικής σας – κάτι που είναι πάντα χρήσιμο μακροπρόθεσμα!

BONUS TREND!

Ενώ η εστίαση στην επερχόμενη στρατηγική σας είναι απαραίτητη, μην ξεχάσετε να ενημερώσετε και το υπάρχον περιεχόμενό σας! Όχι μόνο θα προσθέσετε πιο ακριβείς, ενημερωμένες πληροφορίες σε όλο το αντίγραφό σας, μπορείτε επίσης να διασφαλίσετε ότι συμμορφώνεστε με τις πιο πρόσφατες πολιτικές και οδηγίες της Google για να αυξήσετε την προβολή ΟΛΟΥ του περιεχομένου σας στο Google.