TOP

Κορυφαίες καλοκαιρινές τάσεις στα social media

SM

Μέχρι το τέλος αυτού του έτους, οι ειδικοί προβλέπουν ότι θα υπάρχουν περισσότεροι από 2,62 δισεκατομμύρια χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως.

Για τις επιχειρήσεις, αυτό είναι ένα τεράστιο κοινό που μπορεί να είναι εύκολο να παρακολουθηθεί και να συνδεθεί. Αλλά για να το κάνετε αυτό, είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι για τις πιο πρόσφατες τάσεις και στρατηγικές για να διατηρήσετε σχετικούς τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τις νέες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να επικρατούν κάθε μήνα, το να γνωρίζετε ποιες νέες τακτικές να χρησιμοποιήσετε και ποιες να ξεχάσετε μπορεί να είναι μια πρόκληση.

Αν θέλετε να ενημερώσετε τη στρατηγική της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείτε αυτές τις πέντε καλοκαιρινές τάσεις στα social media που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022.

Το περιεχόμενο ζωντανού βίντεο συνεχίζει να αναπτύσσεται

Τα τελευταία δύο χρόνια, το οπτικό περιεχόμενο με τη μορφή εικόνων και γραφημάτων είχε κατακλύσει το διαδίκτυο. Έκτοτε, το περιεχόμενο βίντεο έχει κυριαρχήσει, με το ένα τρίτο της διαδικτυακής δραστηριότητας να δαπανάται πλέον στην παρακολούθηση βίντεο. Αλλά όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και τα παραδοσιακά βίντεο αντικαθίστανται πλέον.

Η ζωντανή ροή σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το YouTube προσφέρουν έναν μοναδικό τρόπο να προσελκύσετε τους θεατές σε πραγματικό χρόνο. Σύμφωνα με το Facebook, τα βίντεο που μεταδίδονται ζωντανά δημιουργούν εξαπλάσια αφοσίωση από άλλο περιεχόμενο.

Ωστόσο, τα βίντεο ζωντανής ροής είναι ιδανικά για κάτι περισσότερο από την απλή προσέλκυση προβολών. Η αυξημένη αφοσίωση που μπορούν να προκαλέσουν μπορεί να βοηθήσει τη σελίδα της επιχείρησής σας να μεταβεί στις ροές των οπαδών σας, χάρη στις πρόσφατες αλλαγές αλγορίθμου του Facebook. Το περιεχόμενο που δημιουργεί τη μεγαλύτερη αφοσίωση μεταξύ των χρηστών θα κατατάσσεται υψηλότερα στις ροές των χρηστών από ό,τι άλλο περιεχόμενο. Δημιουργήστε μια ζωντανή ροή που κάνει τους ακολούθους σας να μιλάνε και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσετε άλλους ακολούθους.

Η εικονική πραγματικότητα εισβάλλει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ενώ τα βίντεο ζωντανής ροής μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση, μια άλλη μορφή βίντεο που κερδίζει γρήγορα δημοτικότητα είναι η εικονική πραγματικότητα. Τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας είναι πλέον πιο προσιτά. Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις τα αγοράζουν και βρίσκουν νέους τρόπους παραγωγής και προβολής περιεχομένου.

Η εικονική πραγματικότητα οδηγεί τη δέσμευση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, επιτρέποντας στους θεατές σας να εισέλθουν στο γραφείο, την αποθήκη, το χωράφι ή άλλες τοποθεσίες απευθείας από τη

συσκευή τους. Μπορείτε να τα βυθίσετε στο μήνυμά σας και στην επωνυμία σας με τρόπο που συμβάλλει στη μείωση της απόσπασης της προσοχής και οδηγεί σε βαθύτερη δέσμευση από άλλες μορφές οπτικού περιεχομένου.

Εάν ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ είναι περιορισμένος, αυτή η τάση μπορεί να είναι κάτι που πρέπει να παρακολουθήσετε φέτος, καθώς η εικονική πραγματικότητα για τη διαφήμιση εξακολουθεί να είναι μια νέα ιδέα. Ωστόσο, η Ένωση Τεχνολογίας Καταναλωτών αναμένει αύξηση 25 τοις εκατό στην ιδιοκτησία των ακουστικών εικονικής πραγματικότητας το 2022, πράγμα που σημαίνει ότι τα επόμενα χρόνια μπορείτε να περιμένετε ότι αυτή η τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Αυξημένη δέσμευση από τις επιχειρήσεις

Η λογοδοσία και η διαφάνεια έχουν γίνει σημαντικές απαιτήσεις από καταναλωτές όλων των ηλικιών. Οι καταναλωτές στις σφαίρες B2B και B2C θέλουν να γνωρίζουν με ποιον συνεργάζονται και θέλουν να αισθάνονται ότι η σύνδεσή τους με αυτήν την επιχείρηση είναι προσωπική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πρόσληψη μιας έμπειρης εταιρείας μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο σημαντική.

Η δημιουργία φιλικού και ελκυστικού περιεχομένου δεν αρκεί για να επιτευχθεί αυτό. Αντίθετα, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμένουν τώρα άμεση και προσωπική δέσμευση από τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. Όταν ένας καταναλωτής κάνει tweet, δημοσιεύει ή με άλλο τρόπο μοιράζεται μια γνώμη, παράπονο ή επαίνους για μια εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τώρα περιμένει απάντηση, ακόμη και από μεγάλες εταιρείες.

Παρά τη ζήτηση των καταναλωτών για απαντήσεις, το 89 τοις εκατό όλων των μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν αναπάντητα. Η καταπολέμηση αυτής της τάσης μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει και να χτίσει μια ισχυρότερη φήμη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυξημένη δέσμευση από τις επιχειρήσεις

Η λογοδοσία και η διαφάνεια έχουν γίνει σημαντικές απαιτήσεις από καταναλωτές όλων των ηλικιών. Οι καταναλωτές στις σφαίρες B2B και B2C θέλουν να γνωρίζουν με ποιον συνεργάζονται και θέλουν να αισθάνονται ότι η σύνδεσή τους με αυτήν την επιχείρηση είναι προσωπική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πρόσληψη μιας έμπειρης εταιρείας μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο σημαντική.

Η δημιουργία φιλικού και ελκυστικού περιεχομένου δεν αρκεί για να επιτευχθεί αυτό. Αντίθετα, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμένουν τώρα άμεση και προσωπική δέσμευση από τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. Όταν ένας καταναλωτής κάνει tweet, δημοσιεύει ή με άλλο τρόπο μοιράζεται μια γνώμη, παράπονο ή επαίνους για μια εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τώρα περιμένει απάντηση, ακόμη και από μεγάλες εταιρείες.

Παρά τη ζήτηση των καταναλωτών για απαντήσεις, το 89 τοις εκατό όλων των μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν αναπάντητα. Η καταπολέμηση αυτής της τάσης μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει και να χτίσει μια ισχυρότερη φήμη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πιο έξυπνα Chatbots

Εάν η επιχείρησή σας βλέπει υψηλά επίπεδα αφοσίωσης και ανταλλαγής μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η παρακολούθηση αυτής της τελευταίας τάσης μπορεί να είναι αδύνατη. Θα χρειαστείτε έναν στρατό επαγγελματιών μάρκετινγκ για να διαχειριστείτε τις προσωπικές απαντήσεις σε κάθε μήνυμα και αλληλεπίδραση. Εκεί μπαίνουν τα chatbots.

Η χρήση των chatbots άρχισε να πολλαπλασιάζεται το 2019 και έκτοτε δεν έχει δείξει κανένα σημάδι επιβράδυνσης. Στην πραγματικότητα, μεταξύ 2020 και 2025, τα chatbots αναμένεται να παρουσιάσουν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης άνω του 24%. Τα chatbots γίνονται πλέον πιο έξυπνα και πιο εξειδικευμένα. Τώρα μπορούν να προγραμματιστούν για να απαντούν σε ερωτήσεις εξυπηρέτησης πελατών, να απαντούν σε μηνύματα, να προσφέρουν προτάσεις προϊόντων και πολλά άλλα.

Φίλτρα προσώπου για διαφήμιση

Από τα αυτιά του σκύλου μέχρι τις ετικέτες τοποθεσίας, τα φίλτρα προσώπου στο Snapchat και τώρα και στο Instagram είναι δημοφιλή χαρακτηριστικά. Τώρα, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επωφεληθούν από την τάση δημιουργώντας τα προσαρμοσμένα φίλτρα προσώπων τους για τη μία ή τις άλλες εφαρμογές κοινωνικών μέσων.

Αν και η δημιουργία ενός από αυτά τα φίλτρα δεν είναι καθόλου φθηνή, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε οπαδούς και επίσης να προσεγγίσετε ένα πολύ ευρύτερο κοινό με ελάχιστη προσπάθεια από την πλευρά της επιχείρησης. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα φίλτρα είτε έχουν αλληλεπιδράσει προηγουμένως με την επωνυμία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε όχι, και όταν χρησιμοποιούν το φίλτρο, θα κοινοποιούνται επίσης με όλους τους φίλους και τους ακόλουθούς τους.

Βελτίωση της καλοκαιρινής στρατηγικής σας στα social media

Οι περισσότερες από τις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτήν τη λίστα είναι περίπλοκες και δύσκολες στην κατοχή. Ωστόσο, η αποτυχία εφαρμογής τους μπορεί να κάνει τους λογαριασμούς της επιχείρησής σας να φαίνονται ξεπερασμένοι, γεγονός που μπορεί να βλάψει την επισκεψιμότητα, την αφοσίωση και την ανάπτυξή σας.

Εάν η επιχείρησή σας αγωνίζεται να μείνει μπροστά στις τελευταίες τάσεις και να αλληλεπιδράσει με τους οπαδούς σας, ίσως είναι καιρός να λάβετε βοήθεια σχετικά με τη στρατηγική μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.