TOP

Κορυφαίες συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου

CM

Κατά τη διάρκεια του έτους, εξετάσαμε πολλές τεχνικές για τη βελτίωση της δημιουργίας δυνητικών πελατών πωλήσεων και δοκιμάσαμε πολλές τακτικές σε καμπάνιες που πραγματοποιήσαμε. Ακολουθούν οι  κορυφαίες συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου…

Επικεντρωθείτε στη δημιουργία ενός εκπληκτικού τίτλου

Μπορείτε να έχετε ένα υπέροχο email με κακό τίτλο και κανείς να μην το διαβάσει, αλλά με έναν καταπληκτικό τίτλο, ξαφνικά όλοι θα το ανοίξουν.

Clarity Trumps Persuasion for Call-to-Action

Μερικές φορές οι υπηρεσίες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο να είναι έξυπνοι παρά σαφείς.

Όταν πρόκειται για παροτρύνσεις για δράση, πιστεύουμε ότι είναι πάντα καλύτερο να είστε ξεκάθαροι σχετικά με το τι προσφέρετε.

Προώθηση προσφορών σε σελίδες προϊόντων

Ακούγεται λογικό το ξέρουμε, αλλά θα εκπλαγείτε από το πόσο πολλές σελίδες προϊόντων δεν έχουν σαφείς και σχετικές παροτρύνσεις για δράση.

Το blogging φέρνει τα δυνητικά

Εταιρείες που κάνουν blog 6-8 φορές το μήνα διπλασιάζουν τον όγκο δυνητικών πελατών τους. Αυτό αποδεικνύει ότι το blogging είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό κανάλι για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

A/B Test Everything

Η δοκιμή A/B δεν είναι μόνο για διαφημίσεις banner. Η δοκιμή A/B μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε παροτρύνσεις για δράση, σελίδες προορισμού, email, φόρμες και άλλα. Σύμφωνα με την έρευνα του HubSpot, η δοκιμή A/B μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε έως και 40% περισσότερους δυνητικούς πελάτες.