TOP

Κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022

CM

Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε στον πλανήτη – στοιχηματίζουμε ότι το περιεχόμενο σας περιβάλλει σχεδόν κάθε δευτερόλεπτο. Το λαμβάνετε από ροές μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενημερωτικά δελτία, ηλεκτρονικά βιβλία, βίντεο στο Youtube, ιστότοπους, ακόμα και από την ανάγνωση αυτού του άρθρου.

Το περιεχόμενο είναι ο δείκτης της προόδου μας ως πολιτισμού: Ενώ πριν από 45.000 χρόνια οι ζωγραφιές των σπηλαίων ήταν η κορύφωση της δημιουργικότητας και της επικοινωνίας, τώρα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν θα διαβάζεται εκτός εάν είναι πρωτότυπο και βελτιστοποιημένο για προβολή σε κινητές συσκευές.

Οι ανάγκες και τα εργαλεία μας εξελίσσονται τόσο γρήγορα που είναι φυσικό να παρακολουθούμε τον παλμό των τελευταίων τάσεων και καινοτομιών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συγκεντρώσαμε μια λίστα με έξι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να σκεφτείτε να υιοθετήσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ του 2022.

Διαδραστικό περιεχόμενο

Το διαδραστικό περιεχόμενο βρίσκεται στην κορυφή των τσαρτ τα τελευταία δύο χρόνια και δεν οδηγεί πουθενά. Το 62% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ το χρησιμοποιεί ήδη και το 88% σχεδιάζει να επαναφέρει κάποιο στατικό περιεχόμενο σε διαδραστικό σύντομα.

Όταν γίνει σωστά, τραβάει τα βλέμματα, αυξάνει την αφοσίωση των πελατών, φέρνει επαναλαμβανόμενους επισκέπτες και πολλαπλές προβολές.

Οι δημοσκοπήσεις και τα κουίζ είναι εξαιρετικά για να προσελκύσετε γρήγορα το κοινό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να συγκεντρώσετε πληροφορίες για τις πωλήσεις σχετικά με το πώς είναι πραγματικά το κοινό-στόχος σας. Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν στα ιστολόγια και τις σελίδες προορισμού σας, καθιστώντας τα πιο ελκυστικά και φέρνοντας περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Τα διαδραστικά βίντεο έχουν τραβήξει την προσοχή των εμπόρων από την άφιξη του Bandersnatch, επομένως τα CTA στα βίντεο είναι πλέον απαραίτητα. Σύμφωνα με το MarketingCharts, αυτή η μορφή περιεχομένου είναι διαδεδομένη επειδή επιτρέπει στους πελάτες να αισθάνονται σαν υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων (όπως είναι).

Υβριδικά γεγονότα

Από την αρχή της πανδημίας, οι ζωντανές εκδηλώσεις ακυρώθηκαν και ο κλάδος έκανε μια μεγάλη παύση. Ανασυντάχθηκε και άνοιξε τις διαδικτυακές του πόρτες, και για κάποιο διάστημα, αυτό ήταν. Ωστόσο, οι πελάτες που λαχταρούν κάτι εκτός από την ηλεκτρονική επικοινωνία δημιούργησαν μια νέα τάση μάρκετινγκ περιεχομένου — ένα υβρίδιο μεταξύ ζωντανών και διαδικτυακών εκδηλώσεων.

Σύμφωνα με την Bizzabo, οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα επενδύσουν σε εικονικά συμβάντα, αν και δεν πιστεύουν ότι τα συμβάντα εκτός σύνδεσης μπορούν να αντικατασταθούν πλήρως. Επομένως, για να έχετε καλά αποτελέσματα εδώ, προσπαθήστε να βρείτε μια μέση λύση που λειτουργεί καλύτερα για εσάς και το κοινό σας.

Εάν σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε εκδηλώσεις φέτος για πρώτη φορά, μπορείτε να ξεκινήσετε με το Διαδίκτυο, καθώς είναι λίγο πιο εύκολο να εκτελεστούν (διαδικτυακά σεμινάρια, διαδικτυακά συνέδρια ή ζωντανές ροές).

Βελτιστοποίηση

Η βελτιστοποίηση των διαδικασιών σας για καλύτερα αποτελέσματα θα είναι πάντα δημοφιλής στους επιτυχημένους επιχειρηματίες. Στο περιεχόμενο, υπάρχει πάντα κάτι που μπορείτε να βελτιώσετε.

Αρχικά, ξεκινήστε με οπτικά. Οι εικόνες γίνονται αντιληπτές πιο γρήγορα από τον ανθρώπινο εγκέφαλο από το κείμενο, επομένως ο σχετικός σχεδιασμός μπορεί να τραβήξει την προσοχή και να τονίσει ένα σημείο που επισημαίνεται στο ιστολόγιο ή σε οποιοδήποτε άλλο γραπτό περιεχόμενο. Η χρήση γραφημάτων (ειδικά διαδραστικών) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπαραστήσετε πολύτιμα δεδομένα από έρευνες και έρευνες.

Εάν δεν έχετε γραφικά στην απαιτούμενη μορφή ή ποιότητα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αναζήτηση εικόνων για να εξερευνήσετε παρόμοια αποτελέσματα εικόνας. Αυτό το βοηθητικό πρόγραμμα μπορεί να είναι χρήσιμο για την εξερεύνηση ιδεών και την εύρεση των καλύτερων γραφικών για την υποστήριξη του περιεχομένου κειμένου σας.

Επαγγελματική συμβουλή: Δημιουργήστε έναν οδηγό στυλ για τους σχεδιαστές σας, ώστε όλο το οπτικό περιεχόμενο που βλέπετε να ενώνεται με ένα στυλ.

Ηχητικό περιεχόμενο

Ενώ βρισκόμαστε στο θέμα των φωνών, το ηχητικό περιεχόμενο υπόσχεται να είναι τόσο δημοφιλές όσο ποτέ το 2022. Ο ήχος επιτρέπει στους καταναλωτές να συνδέονται σε προσωπικό επίπεδο με μια εταιρεία. Ο ήχος της πραγματικής φωνής επιτυγχάνει απομνημόνευση και εμπιστοσύνη και ξεπερνά το περιεχόμενο βίντεο που βασίζεται σε διαφημίσεις.

Αν και ένα podcast δεν είναι πλέον το νέο παιδί στο μπλοκ, είναι το πιο δημοφιλές. Σύμφωνα με την Edison Research, τα podcast φτάνουν πλέον πάνω από 100 εκατομμύρια Αμερικανούς κάθε μήνα. Ένα podcast μπορεί να είναι μια αξιοπρεπής πλατφόρμα για να μοιραστείτε την ηγεσία της σκέψης σας και να παρουσιάσετε την επωνυμία σας σε ένα ευρύτερο κοινό.

Στρατηγικές SEO

Η προβολή του περιεχομένου σας στις μηχανές αναζήτησης είναι ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας του περιεχομένου σας. Εάν βρίσκεστε στη σελίδα δέκα έβδομη της αναζήτησης Google, όλες οι αναρτήσεις ιστολογίου ή οι μελέτες περιπτώσεων που έχετε δημιουργήσει δεν θα διαβαστούν ποτέ και γι’ αυτό χρειάζεστε στρατηγικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) στην προβολή μάρκετινγκ.

Περίπου το 64% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ επενδύουν ενεργά χρόνο σε αυτό, και δεν είναι περίεργο γιατί είναι ακόμη καλύτερο στη δημιουργία πωλήσεων από το pay-per-clicks (PPC). Η επένδυση στο SEO εισάγει το περιεχόμενό σας σε ένα παιχνίδι κατάταξης και υπάρχουν πράγματα όπως η χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών και η δημιουργία ενός συγκεκριμένου όγκου λέξεων που μπορούν να σας ανεβάσουν στην κορυφή.

Πελατοκεντρική Προσέγγιση

Το κλειδί για να ακολουθήσετε οποιαδήποτε τάση μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να καταλάβετε εάν βελτιώνει την εμπειρία των πελατών σας. Με κάθε τάση και επιχειρηματική στρατηγική, πρέπει να αναρωτηθείτε: «Ποιοι είναι οι πελάτες μου; Ποιες είναι οι ανάγκες και οι προκλήσεις τους; Τι μπορώ να κάνω για αυτούς;»

Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας επιτρέψουν να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας και να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη εμπειρία για όλους τους πελάτες σας.

Για παράδειγμα, η εξατομίκευση μηνυμάτων είναι η νούμερο ένα τακτική που χρησιμοποιείται από τους εμπόρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη βελτίωση της απόδοσης. Στο μάρκετινγκ (και στη ζωή), μια ανθρώπινη επαφή μπορεί να πάει πολύ μακριά.

Ξεκινήστε τις δικές σας τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου

Οι τάσεις συχνά συνδέονται με τη μόδα και όπως ξέρουμε, η μόδα έρχεται και φεύγει. Οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μάλλον σαν πινακίδες κατεύθυνσης: Γνωρίζουν πού πάει ο δρόμος και ποια στροφή πρέπει να ακολουθήσετε.

Η πολυετής εμπειρία μάρκετινγκ σε όλους τους κλάδους οδήγησε σε αυτούς τους νέους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας. ωστόσο, ίσως αυτή είναι η χρονιά που μπορείτε να δημιουργήσετε κάτι μοναδικό και νέο. Και τον επόμενο χρόνο, θα συμπεριλάβουμε την ανακάλυψή σας στις τάσεις για το 2023. Ποιος ξέρει;