TOP

Κορυφαίες Τάσεις Ψηφιακού Μάρκετινγκ

DM

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελείται από πολλά κινούμενα μέρη. Μπορείτε να αυξήσετε την προβολή και την οργανική επισκεψιμότητα μέσω SEO και να δημιουργήσετε μια επωνυμία με την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και να προσφέρει πιο εξατομικευμένη δέσμευση. Η διαχείριση της ΔΕΗ μπορεί να σημαίνει «πήδηση της γραμμής» στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Αυτά τα κινούμενα μέρη, μαζί με πολλά άλλα, αλλάζουν συνεχώς καθώς οι νέες τεχνολογίες, οι τεχνικές και οι σχεδόν ατελείωτες ενημερώσεις αλγορίθμων της Google και του Facebook κρατούν πολλές ομάδες ψηφιακού μάρκετινγκ στη διάθεση τους (συμπεριλαμβανομένου κι εμάς!).

Γνωρίζουμε ότι αυτό που λειτούργησε το 2020 ή το 2021 μπορεί να μην λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο το 2022 και για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους πελάτες μας, πρέπει να παραμείνουμε στην κορυφή αυτών των τάσεων. Καθώς μπαίνουμε σε μια νέα δεκαετία και η τεχνολογία συνεχίζει να αλλάζει γρήγορα, θέλουμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για να μοιραστούμε τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε περισσότερα το 2022.

Αναζητήσεις χωρίς κλικ, γνωστές και ως Επιλεγμένο απόσπασμα

Γενικά, όταν έχετε μια ερώτηση, πληκτρολογείτε την ερώτησή σας στο Google, πατάτε enter και κάνετε κλικ στο άρθρο που απαντά καλύτερα στην ερώτησή σας ή σας δίνει τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Μερικές φορές, ωστόσο, η απάντηση σας προτείνεται σε μια παράγραφο στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων. Αυτά τα πλαίσια, που ονομάζονται Θέση Μηδέν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, συνοδεύονται συχνά από μια εικόνα και όλες οι πληροφορίες που αναζητούσατε εμφανίζονται σε ένα ευδιάκριτο πλαίσιο. Έχετε την απάντηση που χρειάζεστε, επομένως δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ σε ένα άρθρο. Αυτό είναι αυτό που ονομάζεται αναζήτηση χωρίς κλικ. Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης τα παρέχουν για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρίσκουν απαντήσεις γρήγορα και να κρατούν τους χρήστες στον ιστότοπό τους (και εκτός του δικού σας).

Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να προσελκύσουν επισκέπτες στον ιστότοπό τους, μπορεί να είναι απογοητευτικό να βλέπουν χαμηλότερη επισκεψιμότητα επειδή η Google δίνει την απάντηση στους πιθανούς πελάτες σας. Όμως, αυτά τα αποσπάσματα δεν είναι πάντα κακά νέα. Όταν οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας για να εμφανίζουν πληροφορίες στους χρήστες που αναζητούν, δείχνει ότι παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο. Το κόλπο είναι να φροντίσετε να προσθέσετε κάτι σε αυτά τα αποσπάσματα που θα προσελκύσουν τον αναγνώστη και θα τον παρασύρουν να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας για περισσότερες πληροφορίες και μακριά από τη μηχανή αναζήτησης που τους έχει δώσει μια γρήγορη απάντηση.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να το κάνετε αυτό. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να ενημερώσετε τους τίτλους των σελίδων σας για να υποδείξετε τι θα λάβουν οι αναζητητές όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να κάνετε τη λίστα «πώς να κάνετε» λίγο μεγαλύτερη, παραμένοντας ακριβής, έτσι ώστε οι πληροφορίες του αποσπάσματος να αποκοπούν και οι ερευνητές να πρέπει να κάνουν κλικ για να δουν την πλήρη λίστα; Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το σχήμα για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας και να παρέχετε λεπτομέρειες σχετικά με την αξιοπιστία και την εξουσία του ιστότοπού σας, όπως αξιολογήσεις και κριτικές.

Επαληθευμένες καταχωρίσεις Google για τοπικό SEO

Για επιχειρήσεις που λειτουργούν σε τοπικό επίπεδο, όπως μια εταιρεία υδραυλικών εγκαταστάσεων ή μια κτηνιατρική κλινική, η καταχώρισή σας στο Google My Business παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και βοηθά στον καθορισμό της γεωγραφικής σας θέσης.

Η ύπαρξη μιας γεωγραφικά καθορισμένης περιοχής εξυπηρέτησης με την καταχώριση του Google My Business βοηθά στην εμφάνιση για αναζητήσεις “κοντά μου”. Επιτρέπει επίσης στους πελάτες να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google. Με μια ματιά ο δυνητικός πελάτης σας μπορεί να δει το ωράριο λειτουργίας, τη διεύθυνση και την κατάταξη με αστέρια που έχουν αφήσει άλλοι χρήστες.

Για να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που εμφανίζονται είναι σωστές, θα πρέπει να επαληθεύσετε την καταχώριση της επιχείρησής σας στο Google και να διατηρείτε τις πληροφορίες ενημερωμένες. Τα οφέλη από την επαλήθευση της επιχείρησής σας είναι:

1.Μπορείτε να διαχειριστείτε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας στην Αναζήτηση, στους Χάρτες και σε άλλα προϊόντα Google.

2.Οι επαληθευμένες επιχειρήσεις θεωρούνται πιο αξιόπιστες και αξιόπιστες από τους μη επαληθευμένους ανταγωνιστές.

3.Όταν επαληθεύετε την επιχείρησή σας, αποτρέπετε την απάτη σε περίπτωση που κάποιος άλλος προσπαθήσει να ενεργήσει ως κάτοχος και διεκδικήσει την καταχώρισή σας ως δική του.

Εάν δεν είστε σίγουροι για την καταχώρισή σας, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση επαλήθευσης της καταχώρισής σας στο Google My Business. Εάν δεν έχει συμβεί, μπορείτε να ξεκινήσετε την απλή διαδικασία για να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας από την Google.

Φωνητική αναζήτηση

Οι ψηφιακοί βοηθοί που ενεργοποιούνται με φωνή συνεχίζουν να είναι τεράστιοι πωλητές και ας είμαστε ρεαλιστές – ορισμένα νοικοκυριά μιλούν στην Alexa, τη Siri ή την Cortana περισσότερο από ό,τι στα μέλη της οικογένειας. Η δημοτικότητα της φωνητικής αναζήτησης τόσο στο σπίτι όσο και στα τηλέφωνά μας έχει οδηγήσει σε μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές στη χρήση λέξεων-κλειδιών.

Σκέψου το. Όταν πληκτρολογούμε μια αναζήτηση στο Google, τη διατυπώνουμε διαφορετικά από όταν χρησιμοποιούμε την Alexa για πληροφορίες. Για παράδειγμα, ένα άτομο που αναζητά το πλησιέστερο ινδικό εστιατόριο μπορεί να πληκτρολογήσει “Indian restaurant Raleigh” στο Google, αλλά μπορεί να ρωτήσει την Cortana, “πού είναι το πλησιέστερο ινδικό εστιατόριο;”. Όταν γράφετε περιεχόμενο, επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά σας με βάση τις ερωτήσεις που μπορεί να κάνουν οι άνθρωποι όταν χρησιμοποιούν το Siri ή την Alexa. Αυτό μπορεί να αυξήσει την προβολή σας και αυτή η τάση ψηφιακού μάρκετινγκ δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.

Οπτική αναζήτηση

Αντί να πληκτρολογούν μια περιγραφή στο Google, οι χρήστες μπορούν τώρα να ανεβάσουν μια εικόνα και να λάβουν πληροφορίες για ένα αντικείμενο μόνο από μια εικόνα. Εάν ανεβάζουν μια φωτογραφία φυτού, η αναζήτηση επιστρέφει πληροφορίες για το είδος, ενώ μια εικόνα ορόσημο θα επιστρέψει ιστορικά δεδομένα. Όταν ένας χρήστης αναζητά ένα προϊόν, επιστρέφει παρόμοια προϊόντα και πού να τα αγοράσει. Το Google Lens, το Pinterest Lens και τα σχετικά εργαλεία αναζήτησης μετατρέπουν την κάμερα ενός χρήστη σε γραμμή αναζήτησης.

Πώς μπορεί η επιχείρησή σας να αξιοποιήσει την οπτική αναζήτηση; Μπορείτε να προσθέσετε εικόνες υψηλής ποιότητας με ετικέτα περιγραφικές λέξεις-κλειδιά, να εισαγάγετε μια αναζήτηση εικόνων στο διαδικτυακό σας απόθεμα και (εάν η αγορά-στόχος σας χρησιμοποιεί το Pinterest), εξετάστε το ενδεχόμενο να διαφημιστείτε σε αυτήν την πλατφόρμα. Οι επωνυμίες που διαφημίζονται μαζί τους επωφελούνται από ενισχυμένα αποτελέσματα αναζήτησης.

Εξετάστε επιπλέον τα εξής:

1.Η κατοχή ενός χάρτη ιστότοπου εικόνας θα αυξήσει την πιθανότητα ανακάλυψης των εικόνων σας από τις μηχανές αναζήτησης

2.Xρησιμοποιήστε περιγραφικά ονόματα αρχείων για εικόνες πριν τις ανεβάσετε στον ιστότοπό σας

3.Προσθέστε εναλλακτικό κείμενο σε όλες τις εικόνες, γνωστό και ως “Alt tags”

Διαδικτυακές Κριτικές

Οι διαδικτυακές κριτικές μπορούν να κάνουν ή να χαλάσουν την ικανότητα της επιχείρησής σας να προσελκύει νέους πελάτες ή πελάτες. Ενώ οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να μιλήσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, άλλοι καταναλωτές μπορούν να παρέχουν πραγματικές, αμερόληπτες κριτικές. Έχοντας πολλές κριτικές από επαληθευμένες πηγές, η επιχείρησή σας μπορεί να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αρχίσει να χτίζει εμπιστοσύνη πριν καν κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.

Η πιο χρήσιμη κριτική που μπορεί να λάβει μια επιχείρηση είναι μέσω του Google Business. Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες πηγές, είναι οι πιο ορατές και η καταχώρισή σας στο Google Business επιτρέπει στους χρήστες να καλούν ή να επισκέπτονται τον ιστότοπο. Το Facebook είναι μια άλλη εξαιρετική πηγή διαδικτυακών κριτικών και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια σελίδα μαρτυριών στον ιστότοπό σας, ενώ το Yelp είναι κατάλληλο για εστιατόρια, ξενοδοχεία και επιχειρήσεις αναψυχής.

Αυτοματοποιημένη και έξυπνη υποβολή προσφορών στο Google Ads

Για να λάβετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από μια καμπάνια του Google Ads, οι ειδικοί του Ads αναλύουν κάθε κομμάτι δεδομένων και προσαρμόζουν και προσαρμόζουν συνεχώς λέξεις-κλειδιά, προσφορές και φράσεις διαφημίσεων. Ενώ αυτή η εμμονική προσοχή στη λεπτομέρεια φέρνει αποτελέσματα, είναι εξαντλητική. Ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης που προσπαθεί να εκτελέσει μια καμπάνια μπορεί να συντριβεί εντελώς και να καταλήξει να αποτύχει.

Εισαγάγετε στρατηγικές αυτόματης υποβολής προσφορών. Αυτά επιτρέπουν στην Google να χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση για να αναλύει τον τεράστιο όγκο δεδομένων που διαθέτει στους χρήστες της για να προσαρμόσει τις προσφορές σας σε πραγματικό χρόνο. Οι ειδικοί στις διαφημίσεις μπορούν να υιοθετήσουν αυτοματοποιημένες στρατηγικές, ενώ εξακολουθούν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο. Η αυτόματη υποβολή προσφορών δεν είναι κάτι καινούργιο – το Smart Bidding έκανε το ντεμπούτο του το 2016 – αλλά οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν γνωρίζουν τι είναι ή τι κάνει.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν ακόμα πολλές ανθρώπινες στρατηγικές που εμπλέκονται στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της ΔΕΗ. Δεν μπορείτε απλώς να το ρυθμίσετε και να το ξεχάσετε και να περιμένετε αποτελέσματα – πρέπει ακόμα να δοκιμάσετε τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης της δοκιμής αυτοματοποιημένων στρατηγικών προσφοράς μεταξύ τους.