TOP

Κορυφαίες τάσεις SEO για το 2022: Το μέλλον του SEO

SEO

Το Search Engine Optimization (SEO) είναι ζωτικής σημασίας για τις επωνυμίες που θέλουν να επιτύχουν σε μια ανταγωνιστική διαδικτυακή αγορά. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας ενισχύει την προβολή στο διαδίκτυο και προτρέπει τους οργανικούς επισκέπτες, μετατρέποντας τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες. Ένα θεμελιώδες στοιχείο του SEO είναι ότι οι κανόνες και τα χαρακτηριστικά αλλάζουν συνεχώς — μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσετε. Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής SEO σημαίνει να παραμένετε στην κορυφή των τάσεων SEO και να τις χρησιμοποιείτε για να χτίσετε εξουσία και να προωθήσετε την προβολή.

Μάρκετινγκ SERP

Η Google είναι πλέον ο απόλυτος προορισμός για πληροφορίες και ενημερώνει συνεχώς τις δυνατότητες αναζήτησής της για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη. Η σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) είναι αυτό που εμφανίζεται μετά την αναζήτηση ενός όρου στο Google. Η πάλαι ποτέ ενιαία σελίδα αποτελεσμάτων περιλαμβάνει πλέον οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, πληρωμένες διαφημίσεις, γραφήματα, διαδραστικά αποτελέσματα και βίντεο.

Αυτό αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν το περιεχόμενό τους και να ανταγωνιστούν το εξελισσόμενο τοπίο SERP. Αυτό σημαίνει ότι οι επωνυμίες πρέπει να δημιουργούν περιεχόμενο σε διαφορετικές μορφές και να επενδύουν στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου τους. Η συμπερίληψη βίντεο στο σχέδιο μάρκετινγκ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό και να τραβήξετε την προσοχή σας. Το διαδικτυακό βίντεο είναι πιο δημοφιλές από ποτέ, καθώς το 86% των επαγγελματιών ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ και το 56% των καταναλωτών θέλουν περισσότερο περιεχόμενο βίντεο.

Google Discover

Σχεδόν το 60% όλων των αναζητήσεων στο Google πραγματοποιούνται σε κινητό τηλέφωνο και η βελτιστοποίηση για κινητά είναι πιο σημαντική από ποτέ για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Το Google Discover μόλις ανέβασε τα επίπεδα. η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για κινητές συσκευές. Διαθέτει μια επιμελημένη ροή για χρήστες με βάση το ιστορικό αναζήτησης, την τοποθεσία και τις προτιμήσεις. Αρχικά, το Google Feed – επανεκκίνησαν στο Google Discover δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο οπτικό περιεχόμενο και το περιεχόμενο βίντεο παράλληλα με τα άρθρα ιστού.

Οι ειδικοί και οι επωνυμίες SEO μπορεί να μην βλέπουν πώς το Google Discover είναι σχετικό με την επιχείρησή τους, ωστόσο η εφαρμογή αποδεικνύεται ότι είναι ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημα για τις επωνυμίες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, παρέχει περισσότερη οργανική κίνηση από τα κανονικά οργανικά αποτελέσματα. Το να μάθετε πώς να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας για το Google Discover είναι μια σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ για το 2022 και απαιτεί ξεχωριστό σχέδιο από την κανονική στρατηγική SEO σας.

Συλλογή δεδομένων πρώτου μέρους

Εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών για το απόρρητο, η Google πιέζει να αφαιρέσει τα cookie τρίτων από τους ιστότοπους. Αν και αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για το απόρρητο δεδομένων στο διαδίκτυο, δημιουργεί πρόβλημα για τους εμπόρους και τις επιχειρήσεις. Πολλοί έμποροι βασίζονται

σε cookies τρίτων για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και τη στόχευση πιθανών πελατών.

Οι επωνυμίες χρειάζονται ένα σχέδιο συλλογής δεδομένων πρώτου μέρους, το οποίο οδηγεί τα προγράμματα περιήγησης στον ιστότοπό τους με μια δέσμια στρατηγική για τη λήψη δεδομένων πρώτου μέρους απευθείας από τους πελάτες. Τα δεδομένα πρώτου μέρους μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικά από τρίτα μέρη—αυξάνοντας τα οργανικά κλικ, τη συνάφεια και τη στόχευση ακριβείας που όλα δημιουργούν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες και δημιουργούν εξουσία.

Ανανεωμένο περιεχόμενο σελίδας

Αν και μια επιτυχημένη στρατηγική SEO έχει τόσο τεχνικά στοιχεία όσο και στοιχεία μάρκετινγκ, ένα απλό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε έναν ιστότοπο είναι να ανανεώσετε το υπάρχον περιεχόμενο και να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη. Η προσθήκη επιπλέον αντιγράφων, συνδέσμων, βίντεο ή νέων λέξεων-κλειδιών είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να παραμείνετε σχετικοί και να κατατάξετε υψηλότερα στο Google.

Η έρευνα για τους κορυφαίους ανταγωνιστές σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε — στη συνέχεια, λαμβάνοντας υπόψη ποιες λέξεις-κλειδιά ή περιεχόμενο χρησιμοποιούν. Η ενημέρωση του περιεχομένου σας και η αναδημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει ότι η Google θα εμπιστευτεί ότι ο ιστότοπός σας είναι ο πιο σχετικός για πελάτες που αναζητούν ένα συγκεκριμένο προϊόν.

AI

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε στο διαδίκτυο, επιτρέποντας την επεξεργασία μαζικών ποσοτήτων πληροφοριών σχεδόν στιγμιαία. Το λογισμικό AI έχει τη δυνατότητα να αναλύει και να μαθαίνει από προσωπικά δεδομένα, σελίδες περιεχομένου και κατατάξεις μηχανών αναζήτησης. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια διευρυνόμενη αγορά και όποιος ενδιαφέρεται να αυξήσει τις δραστηριότητές του θα πρέπει να κοιτάξει να επενδύσει σε εργαλεία SEO που υποστηρίζονται από AI.

Λάβετε υπόψη ότι η μηχανή αναζήτησης της Google χρησιμοποιεί έναν έξυπνο αλγόριθμο που καθορίζει την κατάταξη των ιστοσελίδων—η πρόκληση για τις επιχειρήσεις είναι ότι γίνονται εξυπνότερες. Ανεξάρτητα από τα εργαλεία SEO που έχετε, έχετε κατά νου την καλή πρακτική SEO. Βεβαιωθείτε ότι παράγετε τακτικά καλογραμμένο περιεχόμενο, ενημερώνετε παλιό περιεχόμενο, χρησιμοποιείτε επικεφαλίδες και δημιουργείτε αρχή με backlinks.

Δημιουργήστε τη στρατηγική SEO σας

Το να διατηρείτε το δάχτυλό σας στον παλμό των τάσεων SEO και μάρκετινγκ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξασφαλίσετε μακροζωία και να αυξήσετε τις επιχειρήσεις. Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε το μάρκετινγκ και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο, μιλήστε με τους στρατηγικούς μας υπεύθυνους σήμερα. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε μια πρόταση που θα οδηγήσει τους επιχειρηματικούς σας στόχους.