TOP

Κορυφαίες τάσεις SEO το 2022 για τη στρατηγική SEO σας

SEO

Η καινοτομία θα είναι το κλειδί για να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν τα εμπορικά σήματα το 2022. Ο όρος SEO μπορεί να σημαίνει “Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης”, αλλά μας αρέσει να τον θεωρούμε “Έξοδος στις μηχανές αναζήτησης”. Η υπέρβαση του ανταγωνισμού μέσω της μόχλευσης απροσδόκητων στρατηγικών είναι επιτακτική ανάγκη για την επίτευξη και τη διατήρηση της ανάπτυξης σε μια περίοδο άνευ προηγουμένου.

SEO και ποιοτικό περιεχόμενο στη σελίδα

Τι σημαίνει πραγματικά ποιοτικό περιεχόμενο; Ποιοτικό περιεχόμενο σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά αυτό που πραγματικά έχει σημασία στο SEO είναι πώς η Google ορίζει το ποιοτικό περιεχόμενο. Η Google βαθμολογεί τις σελίδες με βάση τις ανάγκες που ικανοποιούνται (ή NM) της σελίδας. Η Google λέει πάντα να γράφει για τους χρήστες και αυτοί με τη σειρά τους ορίζουν το “Περιεχόμενο υψηλής ποιότητας” ως ωφέλιμο σκοπό και επιτυγχάνουν αυτόν τον σκοπό. Επιπλέον, οι σελίδες υψηλής ποιότητας έχουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, αυθεντικότητας και αξιοπιστίας (E-A-T).
  • Μια ικανοποιητική ποσότητα Κύριου Περιεχομένου (MC) υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός περιγραφικού ή χρήσιμου τίτλου.
  • Ικανοποιητικές πληροφορίες ιστότοπου ή/και πληροφορίες σχετικά με το ποιος είναι υπεύθυνος για τον ιστότοπο. Εάν η σελίδα προορίζεται κυρίως για αγορές ή περιλαμβάνει οικονομικές συναλλαγές, τότε θα πρέπει να έχει ικανοποιητικές πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών.
  • Θετική φήμη ιστότοπου για έναν ιστότοπο που είναι υπεύθυνος για το MC στη σελίδα. Θετική φήμη του δημιουργού του MC, εάν είναι διαφορετική από αυτή του ιστότοπου

Επομένως, κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να κάνει τα εξής:

  • Έχετε έναν σκοπό που ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση του χρήστη.
  • Να είστε γραμμένοι για να ακολουθείτε το μοντέλο εξειδίκευσης, εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Προσθέστε πιστοποιήσεις, μαρτυρίες, προμηθευτείτε το υλικό σας ή/και προσθέστε κριτικές. Αυτά είναι μερικά πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε για να δημιουργήσετε σελίδες για το E.A.T.
  • Παρέχετε ελκυστικό περιεχόμενο που προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που εξετάζει η Google πέρα ​​από τις οδηγίες περιεχομένου της, ειδικά καθώς πλησιάζει ένα μέλλον χωρίς cookie το 2022. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να εξαρτώνται περισσότερο από δεδομένα πρώτου μέρους για να κατανοήσουν τη διαδρομή των χρηστών. Είναι επίσης χρήσιμο να είστε εξοικειωμένοι με όλες τις ενημερώσεις αλγορίθμων της Google. Η ενημέρωση κολιμπρί, για παράδειγμα, στόχευε σελίδες χαμηλής ποιότητας ή σελίδες που είχαν λεπτό περιεχόμενο με κακές μετρήσεις συμπεριφοράς χρήστη και χωρίς σαφή σκοπό. Είναι πολύ σημαντικό να γράψετε και να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για συνάφεια χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο επεξεργασίας φυσικής γλώσσας που δημιουργείται από εργαλεία SEO που σας βοηθούν να εντάξετε κοινά θέματα και ερωτήματα αναζήτησης σε ομάδες λέξεων-κλειδιών.

Γνωρίστε τις ενημερώσεις αλγορίθμων της Google

Η Google ανακοίνωσε το Core Web Vitals ως παράγοντα κατάταξης πέρυσι που είχε σημαντικές επιπτώσεις στην εμπειρία της σελίδας για κινητά. Στη συνέχεια, αναμένουμε μια νέα κυκλοφορία για την εμπειρία σελίδας για επιτραπέζιους υπολογιστές που ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2022, επομένως θα πρέπει να γνωρίζουμε εξίσου τα Core Web Vitals τόσο για επιτραπέζιους όσο και για κινητά.

Άλλες ιστορικές ενημερώσεις στον Αλγόριθμο της Google που πρέπει να προσέχετε περιλαμβάνουν:

  • Ενημέρωση Hummingbird
  • Ενημέρωση RankBrain
  • Ενημέρωση BERT

Φροντίστε να γράψετε ρητά με μοντελοποίηση σχετικών θεμάτων Και πάλι, αυτό δεν είναι πραγματικά νέο, αλλά είναι πιο σημαντικό τώρα από ποτέ, καθώς οι αλγόριθμοι της Google γίνονται πιο εξελιγμένοι με ενημερώσεις τεχνητής νοημοσύνης όπως το BERT.

Μετρήσεις συμπεριφοράς για τη μέτρηση του ποιοτικού περιεχομένου:

  • Αυξημένη κατάταξη και επισκεψιμότητα
  • Αυξημένος χρόνος στο χώρο
  • Αύξηση σελίδων ανά επίσκεψη
  • Χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης
  • Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής

Ανάλυση λέξεων-κλειδιών ανταγωνιστών

Αυτό είναι σίγουρα το νούμερο ένα μέρος που θέλετε να ξεκινήσετε. Αυτό που πιστεύετε ότι είναι οι ανταγωνιστές σας μπορεί να μην είναι στην πραγματικότητα οι ανταγωνιστές σας. Είναι καλή ιδέα να εξετάσετε τις κατατάξεις λέξεων-κλειδιών και την εξουσία τομέα των τριών ή τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστών σας.

Θα θέλετε να δείτε πώς ο ιστότοπός σας ανταποκρίνεται στον ανταγωνισμό, ώστε να μπορείτε να θέσετε τις βάσεις για μια επιτυχημένη στρατηγική SEO.

Πράγματα που πρέπει να δούμε:

  • Συγκρίνετε το Domain Authority (DA) του ιστότοπού σας με το DA του ανταγωνιστή σας
  • Το ιστορικό κατάταξης του ιστότοπού σας
  • Η κατάταξη και η στρατηγική λέξεων-κλειδιών του ανταγωνιστή του ιστότοπού σας

Και μην ξεχάσετε να δείτε τις ταξινομήσεις λέξεων-κλειδιών στον δικό σας ιστότοπο. Πολλές σελίδες στον ιστότοπό σας θα μπορούσαν ενδεχομένως να κανιβαλίζουν λέξεις-κλειδιά προσπαθώντας να κατατάξουν τους ίδιους όρους και μπερδεύοντας τις μηχανές αναζήτησης. Είναι σημαντικό να το

θέσετε ως προτεραιότητα το 2022 και να αξιολογήσετε ποιες σελίδες θέλετε να κατατάξετε για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και ποιες σελίδες θα ήταν καλύτερο να ενοποιηθούν ή να αφαιρεθούν και να ανακατευθυνθούν.

Τεχνικές στρατηγικές SEO & ευρετηρίασης

Εάν ο ιστότοπός σας δεν μπορεί να ανιχνευτεί και να ευρετηριαστεί αποτελεσματικά από την Google, τότε όλη η σκληρή δουλειά σας βγαίνει από το παράθυρο. Το να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι τεχνικά ρυθμισμένος για επιτυχία είναι ζωτικής σημασίας για το SEO.

Επαληθεύστε την ιδιοκτησία ιστού σας στο Google Search Console για να ελέγξετε για τεχνικά ζητήματα υγείας στον ιστότοπό σας.

Πράγματα που πρέπει να ρίξετε μια ματιά:

  • Πληροφορίες ταχύτητας σελίδας

Εκτελέστε μια σάρωση της σελίδας σας για να ελέγξετε για πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα σελίδας. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ανάλυση για να αυξήσετε τους χρόνους φόρτωσης της σελίδας σας.

  • Ασφάλεια

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας διαθέτει ενημερωμένο πιστοποιητικό SSL και δεν έχει μικτό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, προσέξτε για εικόνες που έχουν πρωτόκολλο HTTP στις σελίδες σας HTTPS. Αυτό θα σπάσει το λουκέτο σας και θα μπορούσε ενδεχομένως να αφαιρέσει την ιστοσελίδα σας από το ευρετήριο.

  • Δομημένα Δεδομένα

Η Google έχει θέσει ως στόχο να προσθέσει δομημένα δεδομένα στις σελίδες σας, ώστε οι αράχνες της να κατανοούν καλύτερα τι υπάρχει στη σελίδα. Παρατηρήσαμε ότι τώρα στέλνουν μηνύματα μέσω του Google Search Console.

Τα δομημένα δεδομένα είναι γνωστά ως Σήμανση σχήματος. Αυτά τα δομημένα δεδομένα αυξάνουν τις πιθανότητες ο ιστότοπός σας να επιστρέψει πλούσια αποσπάσματα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα είναι παρόμοια με τους συνδέσμους ιστότοπου στις διαφημίσεις κειμένου Google.

  • Λανθασμένα Κανονικά

Το έχουμε δει πολύ αυτό τον τελευταίο χρόνο. Αυτή η τακτική είναι καλή για τη μείωση του διπλού περιεχομένου λόγω σελιδοποιημένων σειρών, αλλά μπορεί πραγματικά να βλάψει την κατάταξη του ιστότοπού σας, εάν έχετε λάθος κανονική ετικέτα σε μια κύρια υπηρεσία ή σελίδα προϊόντος. Για παράδειγμα, εάν ενημερώσατε πρόσφατα το SSL σας σε HTTPS και το canonical είναι μια έκδοση HTTP του ιστότοπού σας, αυτή η σελίδα θα αφαιρεθεί από το ευρετήριο.

Αναζήτηση βίντεο και εικόνων

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν τα αποτελέσματα αναζήτησης βίντεο και εικόνων της Google και φέτος. Σύμφωνα με πρόσφατες στατιστικές κατανάλωσης βίντεο, το βίντεο είναι η #1 πηγή πληροφοριών για το 66% των ανθρώπων και υπάρχουν περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι στο YouTube. Η βελτιστοποίηση για οπτική αναζήτηση θα συνεχίσει επίσης να είναι μια τεράστια ευκαιρία και εστίαση για τη βελτιστοποίηση των εικόνων σας χρησιμοποιώντας σαφείς ετικέτες alt εικόνας και δομημένα δεδομένα για τη σήμανση των εικόνων σας.

Το να έχετε έναν όμορφο ιστότοπο δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν σχεδιάζετε μια στρατηγική SEO. Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο έχοντας κατά νου το SEO, καθώς ο ιστότοπός σας είναι το επίκεντρο σε όλες τις προσπάθειές σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Γνωρίστε τους πελάτες σας και κατανοήστε το ταξίδι του αγοραστή τους πριν δημιουργήσετε τις ιστοσελίδες σας και τη συνολική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Γράψτε ποιοτικό περιεχόμενο που είναι σχετικό με τις ανάγκες του πελάτη σας και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για συνάφεια και συνδεθείτε με τους πελάτες σας.

Όσο περισσότερες αλλαγές SEO, τόσο περισσότερο παραμένει το ίδιο. Δεν υπάρχουν άλλες τακτικές δημιουργίας λέξεων-κλειδιών ή ανεπιθύμητων συνδέσμων. Επιστρέφει στα βασικά της δημιουργίας ποιοτικών ιστοσελίδων γραμμένων από ανθρώπους και συνδέει τις κουκκίδες των αναγκών του πελάτη σας.