TOP

Κορυφαίοι τύποι ψηφιακού μάρκετινγκ για την προώθηση μιας επιχείρησης στο Διαδίκτυο

DM

Καθώς οι άνθρωποι περνούν όλο και περισσότερο χρόνο μπροστά σε οθόνες, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει το πιο σημαντικό εργαλείο για την αποτελεσματική προσέγγιση πελατών. Το ψηφιακό μάρκετινγκ στοχεύει χρήστες όλων των ειδών ηλεκτρονικών συσκευών από επιτραπέζιους υπολογιστές έως smartphone. Για να προωθήσετε με επιτυχία μια επιχείρηση στο διαδίκτυο και να προσελκύσετε κοινό, πρέπει να χρησιμοποιήσετε διάφορους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αυτές τις μέρες, το να έχετε απλώς έναν ιστότοπο δεν αρκεί πλέον εάν θέλετε να αποκτήσετε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Πρέπει επίσης να είστε ορατοί σε όσο το δυνατόν περισσότερους τύπους πλατφορμών ψηφιακού μάρκετινγκ, από μηχανές αναζήτησης έως ιστότοπους κοινωνικών μέσων και smartphone. Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαδικτυακή επιχείρηση και να ξεχωρίσετε από το πλήθος, χρειάζεστε μια σύνθετη ψηφιακή στρατηγική που βασίζεται σε ενδελεχή μελέτη αγοράς, σε βάθος επιχειρηματική ανάλυση και συνεχή ανατροφοδότηση.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ίσως το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν οι άνθρωποι σκέφτονται διαφορετικούς τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις βασικά ζουν στο έλεος της Google, της Bing, της Yahoo και άλλων μηχανών αναζήτησης. Εάν κάνετε σωστά το SEO, μπορείτε να προσελκύσετε σημαντική οργανική επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο. Ο στόχος του SEO είναι να βελτιστοποιήσει το περιεχόμενο με τρόπο που να το κάνει να εμφανίζεται ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP).

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κατατάξετε ψηλά σε ένα SERP, όπως η δημιουργία ενός μείγματος εισερχόμενων και εξερχόμενων συνδέσμων ή η βελτιστοποίηση του περιεχομένου για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Πιθανώς το πιο δύσκολο πράγμα για το SEO είναι να ακολουθείτε συνεχώς τις αλλαγές των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης και να ενημερώνετε τη στρατηγική και τις μεθόδους σας ανάλογα. Το SEO είναι απαραίτητο για κάθε ιστότοπο, καθώς στις μέρες μας κάθε επιχείρηση βελτιστοποιεί το περιεχόμενό της για τις μηχανές αναζήτησης. Επομένως, χωρίς SEO, είναι βασικά αδύνατο να παραμείνετε ανταγωνιστικοί σε μια αγορά.

Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)

Το SEO δεν είναι ο μόνος τρόπος για να αυξήσετε την εισερχόμενη επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) καθιστά δυνατή τη διαφήμιση ενός προϊόντος στις μηχανές αναζήτησης και την εμφάνισή του μεταξύ των αποτελεσμάτων αναζήτησης επί πληρωμή. Οι μηχανές αναζήτησης συνήθως εμφανίζουν πληρωμένα αποτελέσματα πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα σε SERP.

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες πληρωμένης αναζήτησης είναι το Google AdWords και το Bing Ads. Σας επιτρέπουν να αγοράσετε διαφημιστικό χώρο με βάση τις λέξεις-κλειδιά-στόχους, την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία των θεατών και άλλα δεδομένα. Στην πραγματικότητα, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης είναι μια αρκετά αποτελεσματική μέθοδος, καθώς οι μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν τη διαφήμισή σας μόνο στο κοινό που θέλετε να στοχεύσετε.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρέπει να πληρώσετε για τα αποτελέσματα SEM σύμφωνα με το μοντέλο διαφήμισης πληρωμής ανά κλικ (PPC), που σημαίνει ότι χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Social Media Marketing (SMM)

Χωρίς αμφιβολία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η βασίλισσα του ψηφιακού περιεχομένου του 21ου αιώνα. Επομένως, είναι επίσης ένας από τους πιο σημαντικούς τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ στους οποίους πρέπει να εστιάσετε—ειδικά αν θέλετε να προωθήσετε μια επιχείρηση B2C. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς ένα κανάλι μάρκετινγκ, αλλά και ένας τρόπος για τους ανθρώπους να διατηρούν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους, να λαμβάνουν τα τελευταία νέα ή να παρακολουθούν θέματα που τους ενδιαφέρουν. Υπάρχει μια πληθώρα πλατφορμών κοινωνικών μέσων από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε, όπως το Facebook, το Twitter, το Linkedin, το Instagram και πολλά άλλα. Πρέπει να βρείτε αυτά που σχετίζονται με τη θέση που στοχεύετε και να προωθήσετε την επιχείρηση εκεί.

Η κοινή χρήση ποιοτικού περιεχομένου σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε τους θεατές και να τοποθετήσετε μια επωνυμία ως αυθεντία σε μια συγκεκριμένη θέση. Είναι επίσης σημαντικό να τοποθετείτε κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικής δικτύωσης κάτω από κάθε ανάρτηση ιστολογίου και σελίδα περιεχομένου, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να το μοιραστούν στο δίκτυό τους. Επιπλέον, κάθε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει διαφορετικές λύσεις για οργανική και επί πληρωμή διαφήμιση. Οι πληρωμένες διαφημίσεις Twitter και Facebook, καμπάνιες hashtag και μάρκετινγκ επηρεασμού είναι από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Content Marketing

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας άλλος τύπος ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας έμμεσος τρόπος μάρκετινγκ, καθώς δημοσιεύετε περιεχόμενο που το κοινό βρίσκει φυσικά κατά την περιήγησή του στον Ιστό. Ο κύριος στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να κάνει τους θεατές να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο διαβάζοντάς το, μοιράζονται και σχολιάζουν το περιεχόμενο. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μαζί με άλλους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ όπως SEO ή SEM επίσης. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε το περιεχόμενο γύρω από στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, προκειμένου να επιτύχετε ένα βέλτιστο αποτέλεσμα.

Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σάς επιτρέπει επίσης να πείσετε το κοινό σχετικά με την τεχνογνωσία μιας επιχείρησης σε μια συγκεκριμένη θέση. Η απόκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών είναι ένας από τους σημαντικότερους μακροπρόθεσμους στόχους του ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορείτε να δημοσιεύσετε περιεχόμενο με δυνατότητα κοινής χρήσης είτε με τη μορφή αναρτήσεων ιστολογίου, λευκών βίβλων, αναφορών ή διαδικτυακών σεμιναρίων είτε μέσω ιστολογίου επισκέπτη σε δημοφιλείς εκδόσεις στην ίδια θέση.

Email Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα διαφορετικό είδος δέσμευσης, καθώς συνδέεστε με πελάτες μέσα από τα δικά τους γραμματοκιβώτια. Αν και το email marketing είναι ένας από τους παλαιότερους

τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ, εξακολουθεί να είναι πολύ επιτυχημένος. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση της επωνυμίας και να αυξήσετε τις πωλήσεις στους υπάρχοντες πελάτες. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση στατιστικών στοιχείων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ομάδας έρευνας αγοράς Radicati (2017-2021), ο αριθμός των email που αποστέλλονται και λαμβάνονται ανά ημέρα από τις επιχειρήσεις εξακολουθεί να αυξάνεται, με μέσο ρυθμό 4,4%.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσεγγίσετε πελάτες μέσω email marketing. Εκτός από τη δημιουργία καμπανιών ενημερωτικών δελτίων, μπορείτε να τους στείλετε email επιβεβαίωσης, ευχαριστήρια email και ειδοποιήσεις μέσω email σχετικά με ενημερώσεις προϊόντων. Εάν προωθείτε μια τοπική επιχείρηση, οι προσκλήσεις σε εκδηλώσεις είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε το τοπικό κοινό. Σήμερα, υπάρχουν πολλά εκπληκτικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εκτελέσετε επαγγελματικές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από πλατφόρμες αυτοματισμού μάρκετινγκ όπως το MailChimp έως προσθήκες ενημερωτικών δελτίων για δημοφιλείς πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου όπως το WordPress.

Τυλίγοντας

Για να επιτύχετε τα καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα, πρέπει να αποφασίσετε ποιους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Υπάρχουν ορισμένοι τύποι που πρέπει να χρησιμοποιήσετε ούτως ή άλλως, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ άλλοι εξαρτώνται από τον κλάδο. Όταν σχεδιάζετε τους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε, μην σκέφτεστε μόνο το λογισμικό αλλά και το υλικό. Εάν το κοινό-στόχος χρησιμοποιεί έναν συγκεκριμένο τύπο συσκευής, χρειάζεστε επίσης παρουσία σε αυτό το είδος συσκευής. Επίσης, συγκεντρώστε όσα περισσότερα σχόλια μπορείτε από τους υπάρχοντες πελάτες, καθώς δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να χτίσετε εμπιστοσύνη και να τους προσελκύσετε σε προσωπικό επίπεδο.