TOP

Οι καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για να ενδυναμώσετε την επιχείρηση σας

DM

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι οικονομικά αποδοτικό και μετριέται εύκολα. Με τα αναλυτικά στοιχεία, μπορείτε να δείτε αποτελέσματα σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δοκιμές A/B και να πειραματιστείτε μέχρι να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για τη συγκεκριμένη επιχείρησή σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να κινείστε πιο γρήγορα από ποτέ. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες προσωπικές σχέσεις με πιθανούς πελάτες.

Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου

Το 80% των αγοραστών δηλώνουν ότι προτιμούν να λαμβάνουν πληροφορίες για την εταιρεία μέσω άρθρων και όχι διαφημίσεων. Αυτό σημαίνει ότι θα προτιμούσαν να συλλέγουν πληροφορίες για την επωνυμία σας οργανικά παρά μέσω διαφημίσεων. Επιπλέον, η εκπαίδευση των αγοραστών έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μετατροπή των πωλήσεων. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο για να μελετήσετε τα αναλυτικά στοιχεία και τον ανταγωνισμό σας. Κάντε μια λίστα με θέματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και το κοινό-στόχο σας. Στη συνέχεια, δημιουργήστε περιεχόμενο που στοχεύει να προσφέρει αξία στους πελάτες σας. Είτε μοιράζεστε το περιεχόμενο στο ιστολόγιό σας είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φροντίστε να παρακολουθείτε πώς λειτουργεί και να προσαρμόζετε το σχέδιο περιεχομένου σας καθώς προχωράτε. Δώστε μεγάλη προσοχή στα shares και στις ετικέτες – αυτός ο τύπος οργανικής διασποράς είναι το κλειδί.

Αξιοποιήστε στο έπακρο τη λίστα email σας

Το μάρκετινγκ μέσω email μπορεί να έχει απόδοση επένδυσης έως και 44 $ για κάθε 1 $ που ξοδεύεται. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες εκεί. Εστιάστε λοιπόν στη δημιουργία της λίστας email σας – προσφέρετε έκπτωση ή δωρεάν λήψη σε αντάλλαγμα email. Διοργανώστε διαγωνισμούς και δώρα και συνδέστε ξεδιάντροπα το ενημερωτικό δελτίο σας. Καθώς σχεδιάζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, διατηρήστε τις γραμμές θέματος σύντομες και κάντε τα email διαδραστικά με gif και δημοσκοπήσεις. Με email, σύντομο και γλυκό είναι το όνομα του παιχνιδιού. Συμπεριλάβετε εξατομικευμένες λεπτομέρειες και βεβαιωθείτε ότι είναι φιλικό προς κινητά. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ισχυρή σελίδα προορισμού για τυχόν κλικ, ώστε να μπορείτε να κλείσετε την πώληση.

Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε σχέσεις

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 65 ετών βρίσκονται σε τουλάχιστον μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να μοιραστείτε περιεχόμενο και να χτίσετε μια φήμη. Οι πελάτες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνουν επίσης τις αποφάσεις αγοράς τους: το 54% των ατόμων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα χρησιμοποιούν για έρευνα πριν από την αγορά. Το 71% λέει ότι οι παραπομπές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το κάνουν πιο πιθανό να αγοράσουν. Επομένως, μην χάσετε τη δωρεάν διαφήμιση που λαμβάνετε από τα προφίλ των κοινωνικών δικτύων. Όσο βρίσκεστε εκεί, μελετήστε τα αναλυτικά στοιχεία και τα δημογραφικά στοιχεία για να βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε το σωστό περιεχόμενο για το κοινό-στόχο σας.

Ανεβείτε για έναν κοινωνικό σκοπό

Εάν δεν είστε σίγουροι τι να μοιραστείτε στο ιστολόγιό σας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μοιραστείτε τυχόν κοινωνικούς λόγους που υποστηρίζετε. Ίσως δωρίσετε ένα μέρος των πωλήσεων σε μια συγκεκριμένη φιλανθρωπική οργάνωση. Ίσως έχετε μια μηνιαία ημέρα εθελοντισμού για τους υπαλλήλους σας. Ίσως θέλετε να απαλλαγείτε από πλαστικά με τη συσκευασία σας – όποια κι αν είναι αυτή, μοιραστείτε περιεχόμενο που σχετίζεται με την αιτία. Μοιραστείτε γιατί σας ενδιαφέρει και πώς μπορεί να εμπλακεί το κοινό σας. Το πιο σημαντικό, μοιραστείτε πώς θα συνεχίσετε να υποστηρίζετε στο μέλλον και τον αντίκτυπο της υποστήριξής σας.

Χρησιμοποιήστε επαναληπτικό μάρκετινγκ/επαναστόχευση

Έχετε ψάξει ποτέ κάτι στο google και μετά είδατε διαφημίσεις για αυτό παντού; Αυτό οφείλεται στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, γνωστό και ως επαναστόχευση. Η χρήση αυτής της τακτικής κάνει τους επισκέπτες του ιστότοπου κατά 70% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν. Λειτουργεί με την εμφάνιση διαφημίσεων σε άλλους ιστότοπους σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας, παροτρύνοντάς τους να επιστρέψουν και να αγοράσουν αυτό το αντικείμενο που κοιτούσαν. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε πιθανές πωλήσεις.

Τελικές σκέψεις

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ισχυρό εργαλείο που πρέπει να διατηρήσετε. Υπάρχουν αρκετοί τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσετε, γι’ αυτό προσπαθήστε να μην αγχωθείτε, ειδικά αν έχετε μια μικρή επιχείρηση. Ξεκινήστε με ένα και βγείτε έξω. Το πιο σημαντικό, παρακολουθήστε την πρόοδό σας μελετώντας αναλυτικά στοιχεία και να είστε ανοιχτοί στην προσαρμογή του σχεδίου σας ανάλογα με τις ανάγκες. Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο που θέλει να δει το πελατολόγιο σας, θα ακολουθήσουν τα αποτελέσματα.