TOP

Οι καλύτερες συμβουλές Mάρκετινγκ Περιεχομένου

CM

Εδώ είμαστε λοιπόν οι καλύτερες συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου που έχουμε να προσφέρουμε. Είτε είστε έμπειρος blogger με μεγάλη επισκεψιμότητα είτε νέος αρχάριος με ένα μικρό (αλλά όμορφο), ολοκαίνουργιο ιστολόγιο, θα βρείτε πολλές χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμέσως σε αυτές τις 13 συμβουλές και στρατηγικές.

Δημοσιεύστε μόνο το καλύτερο υλικό σας και να είστε συνεπείς

Με τόσο μεγάλο περιεχόμενο που παράγεται, ο ανταγωνισμός στη σημερινή λεγόμενη «οικονομία της προσοχής» δεν ήταν ποτέ πιο έντονος. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημοσιεύετε μόνο το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο, διαφορετικά δεν μπορείτε να ελπίζετε ότι θα πετύχετε. Είναι καλύτερο να δημοσιεύετε μια εξαιρετική ανάρτηση την εβδομάδα παρά πέντε μέτριες αναρτήσεις την εβδομάδα.

Όχι μόνο πρέπει να θέσετε τον πήχη ποιότητας απίστευτα ψηλά, αλλά πρέπει επίσης να συνεχίσετε να πληροίτε (ή να υπερβαίνετε) αυτό το πρότυπο. Αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση ακόμη και για τις πιο έμπειρες ομάδες παραγωγής περιεχομένου, αλλά είναι απαραίτητο να ξεχωρίζετε από ένα ολοένα και πιο μεγάλο πλήθος και να κάνετε τη φωνή σας να ακουστεί. Αποδεχτείτε ότι η παραγωγή εξαιρετικού περιεχομένου απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και χρήματα και ότι δεν υπάρχουν συντομεύσεις.

Αξιολογήστε την επιτυχία του περιεχομένου σας με δεδομένα

Μία από τις πιο κοινές παρανοήσεις σχετικά με το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ότι απλώς δημοσιεύοντας αναρτήσεις ιστολογίου, η επιχείρησή σας θα απογειωθεί ως δια μαγείας και θα πολιορκηθείτε από στρατιές πρόθυμων υποψήφιων πελατών που φωνάζουν για οτιδήποτε πουλάτε. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει σπάνια. Οι έξυπνοι έμποροι περιεχομένου δεν παράγουν απλώς εξαιρετικό περιεχόμενο, αλλά ξέρουν επίσης πώς να μετρούν τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους.

Μετρήσεις απόδοσης συμβουλών μάρκετινγκ περιεχομένου

Μερικοί bloggers είναι ικανοποιημένοι να ρίξουν μια ματιά στον αριθμό των κοινοποιήσεων κοινωνικής δικτύωσης που έχει συγκεντρώσει η τελευταία τους ανάρτηση και να κρίνουν την επιτυχία της βάσει αυτού. Ωστόσο, ακόμη και η πιο ευρέως κοινοποιημένη ανάρτηση ιστολογίου μπορεί να μην επιτύχει τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Τι θέλετε να επιτύχει πραγματικά το περιεχόμενό σας και πώς θα το μετρήσετε;

Ό,τι θέλετε να κάνει το περιεχόμενό σας, είναι σημαντικό να αξιολογείτε την απόδοση του περιεχομένου σας χρησιμοποιώντας αναλυτικά στοιχεία και άλλες προσεγγίσεις που βασίζονται σε δεδομένα – διαφορετικά μπορεί να σπαταλάτε τον χρόνο και τα χρήματά σας σε περιεχόμενο που δεν κάνει τίποτα για την επιχείρησή σας. Για ορισμένους, η επιτυχία μπορεί να μετρηθεί στη συνολική επισκεψιμότητα χρησιμοποιώντας το Google Analytics. Για άλλους, οι κοινοποιήσεις κοινωνικής δικτύωσης ή οι «μετρήσεις προσοχής», όπως το βάθος κύλισης μπορεί να είναι πιο σημαντικές, μια μέτρηση που μπορεί να μετρηθεί με εργαλεία όπως το Chartbeat.

Ένας έλεγχος περιεχομένου θα μπορούσε πραγματικά να σας βοηθήσει εδώ! Χρησιμοποιήστε την ανάρτηση ιστολογίου του οδηγού ελέγχου περιεχομένου (με δωρεάν πρότυπα!) για να εντοπίσετε τους κορυφαίους σας επιδόσεις και να εξαλείψετε τους υπόλοιπους.

Επαναπροσδιορίστε το περιεχόμενο σας

Το καλύτερο περιεχόμενο απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και δεξιότητες για να παραχθεί. Ακόμα κι αν δίνετε το καλύτερο περιεχόμενό σας δωρεάν (που θα έπρεπε να είστε), αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να έχετε μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης από το περιεχόμενό σας. Αυτός είναι ο λόγος που τόσες πολλές επιχειρήσεις επαναπροσδιορίζουν το περιεχόμενο από μια μορφή σε πολλές.

Συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου για την επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου

Σκεφτείτε την τελευταία ανάρτηση ιστολογίου που δημοσιεύσατε και η οποία απέδωσε πολύ καλά. Είχε απήχηση στους αναγνώστες επειδή χρησίμευσε ως πολύτιμος, αειθαλής πόρος; Προσέφερε στο κοινό σας κάτι που δεν μπορούσαν να βρουν πουθενά αλλού; Τότε μάλλον θα ήταν καλό ως οδηγός με δυνατότητα λήψης. Ομοίως, ορισμένες αναρτήσεις ιστολογίου μπορεί να είναι κατάλληλες για μια έκρηξη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο. Όσο κι αν επιλέξετε να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενό σας, βεβαιωθείτε ότι κερδίζετε τα χρήματά σας από την επένδυση στην παραγωγή περιεχομένου.

Για περισσότερα σχετικά με το πώς (και πότε) να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενό σας, ανατρέξτε σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου.

Χρησιμοποιήστε ξανά τις καλύτερες επικεφαλίδες σας στις διαφημίσεις ΔΕΗ

Εάν εκτελείτε μια καμπάνια PPC και παράγετε περιεχόμενο, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επανατοποθετήσετε τους τίτλους με την πιο ισχυρή απόδοση στο αντίγραφο της διαφήμισής σας. Εάν ένας τίτλος είχε έντονη απήχηση στους αναγνώστες σας, μια παραλλαγή του πιθανότατα θα έχει έντονη απήχηση στους υποψήφιους αγοραστές.

Αν το καλοσκεφτείτε, το αντίγραφο και το περιεχόμενο της διαφήμισης της PPC μοιράζονται πολλά από τα ίδια «αγκίστρια», όπως μια συναισθηματικά συναρπαστική γωνία, δυνατά ρήματα και εύκολα κατανοητά οφέλη. Έχουν επίσης παρόμοια έκταση (ή θα έπρεπε να είναι) – Οι διαφημίσεις AdWords και Bing έχουν υποχρεωτικά όρια χαρακτήρων στις διαφημίσεις τους που οι διαφημιστές δεν έχουν άλλη επιλογή από το να ακολουθήσουν, ενώ οι μικρότεροι τίτλοι των έξι λέξεων περίπου τείνουν να έχουν ισχυρή απόδοση από την άποψη του περιεχομένου.

Εάν μια πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου, διαδικτυακό σεμινάριο ή λευκή βίβλος ξεπέρασε τις προσδοκίες σας, εκτελέστε μια δοκιμή A/B για να δείτε αν έχει τόσο ισχυρή απόδοση όσο μια διαφήμιση. Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με το πώς να σκέφτεστε σαν έμπορος περιεχομένου για τη PPC για περισσότερες συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να κάνετε το περιεχόμενό σας να προχωρήσει περαιτέρω.

Αποδεχτείτε ότι δεν πρέπει όλο το περιεχόμενο να λέει μια ιστορία

Μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες μου για τη βιομηχανία μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η εστίαση στην αφήγηση. Μην με παρεξηγήσετε – πιστεύω ακράδαντα ότι η αφήγηση είναι μια κρίσιμη δεξιότητα για τους επίδοξους (και ακόμη και έμπειρους) εμπόρους περιεχομένου που πρέπει να καλλιεργήσουν και ότι η αφήγηση επωνυμίας είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίσετε υποψήφιους νέους πελάτες με το μήνυμά σας.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι όλο το περιεχόμενο είναι αφήγηση ή ότι όλοι οι έμποροι περιεχομένου είναι αφηγητές.

Δεν χρειάζεται όλο το περιεχόμενο να λέει μια ιστορία. Μερικές φορές, μια απλή ανάρτηση ιστολογίου που εξυπηρετεί έναν σκοπό και παρέχει αξία στους αναγνώστες σας είναι υπεραρκετή. Συχνά, οι άνθρωποι που μιλούν περισσότερο (και πιο δυνατά) για την αφήγηση στο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αυτοί που είτε δεν το κάνουν είτε δεν το καταλαβαίνουν. Μην ακούτε αυτούς τους ανθρώπους και μην ανησυχείτε εάν δεν είστε αφηγητής παραμυθιών – δεν αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Μην διστάζετε να λέτε ιστορίες, αν αυτό είναι το πιο λογικό για το περιεχόμενό σας, αλλά μην εξοργιστείτε ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου πρέπει να είναι μια ελκυστική, περίπλοκη αφήγηση απλά δεν είναι αλήθεια.

Να είστε τολμηροί και να πείτε τη γνώμη σας (ειδικά όταν οι άλλοι δεν το τολμούν)

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι περιεχομένου είναι ο ανταγωνισμός και η υπέρβαση του τεράστιου όγκου του περιεχομένου που παράγεται. Με κυριολεκτικά εκατομμύρια αναρτήσεις ιστολογίου να δημοσιεύονται κάθε μέρα, το να ακουστεί η φωνή σας από το τσουνάμι του (κακώς γραμμένου, άχρηστου) περιεχομένου μπορεί να είναι σχεδόν ανυπέρβλητο – εκτός κι αν πάρετε μια θέση που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να πάρει.

Συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου

Τόσο μεγάλο μέρος του περιεχομένου που παράγεται (ειδικά σε σφιχτοδεμένες βιομηχανίες όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ) απλώς παπαγαλίζει και επαναφέρει τις απόψεις και τις απόψεις ορισμένων λίγων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι αναγνώστες απευαισθητοποιούνται γρήγορα στο περιεχόμενο – εάν υπάρχουν εκατοντάδες ιστολόγια που λένε όλα τα ίδια πράγματα, γιατί οι αναγνώστες να σπαταλούν το χρόνο τους καταναλώνοντας αυτό το περιεχόμενο; Αυτό είναι που κάνει την παραγωγή αντίθετου περιεχομένου τόσο ισχυρή.

Το να παίρνετε μια αντιδημοφιλή στάση, να λέτε τη γνώμη σας ενώ οι άλλοι δεν το κάνουν και το φλερτ με τη διαμάχη μπορεί να είναι μια ισχυρά αποτελεσματική στρατηγική στο περιεχόμενό σας. Φυσικά, θα πρέπει να φροντίσετε να μην προσβάλλετε ή να είστε αντιθετικοί για χάρη της, αλλά τολμήστε να είστε τολμηροί και να πείτε τη γνώμη σας. Αν μη τι άλλο, οι αναγνώστες σας πιθανότατα θα εκτιμήσουν την ειλικρίνειά σας. Επιπλέον, πιθανότατα θα ακούγεστε και θα φαίνεστε πολύ πιο αυθεντικοί από ό,τι θα κάνατε απλώς επαναλαμβάνοντας αυτά που είπαν οι άλλοι.

Πηγαίνετε μετά από συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά με το περιεχόμενο σας

Σε έναν ιδανικό κόσμο, δεν θα έπρεπε να ανησυχούμε για το SEO. Θα δημοσιεύαμε διορατικές, προκλητικές αναρτήσεις ιστολογίου σχετικά με τα επιλεγμένα μας θέματα και θα βρίσκαμε τεράστιο διαδικτυακό κοινό που θέλει να μάθει από την εμπειρία μας και να αγοράσει ό,τι πουλάμε.

Προφανώς, δεν ζούμε σε αυτόν τον κόσμο και πρέπει να σκεφτόμαστε το SEO.

Συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου Στόχευση λέξεων-κλειδιών

Ορισμένοι ειδικοί στο περιεχόμενο υποστηρίζουν μια προσέγγιση περιεχομένου «χωρίς λέξεις-κλειδιά». δημοσίευση περιεχομένου που εξυπηρετεί πρώτα και κύρια τα ενδιαφέροντα των αναγνωστών και δεν ασχολείται με τίποτα τόσο «αηδιαστικό» όσο η στόχευση λέξεων-κλειδιών. Και πάλι, αυτό είναι υπέροχο σε έναν ιδανικό κόσμο, αλλά είναι μια ζούγκλα εκεί έξω – αν δεν σκέφτεστε τη στόχευση λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι οι ανταγωνιστές σας είναι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αξίζει να στοχεύσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά με το περιεχόμενό σας πριν το δημιουργήσετε.

Το SEO είναι απαραίτητο για οποιαδήποτε στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που δημιουργεί δυνητικούς πελάτες. Αλλά ένα θέμα τόσο ευρύ και περίπλοκο όσο η στόχευση λέξεων-κλειδιών για SEO είναι πολύ πέρα ​​από το πεδίο εφαρμογής αυτής της ανάρτησης, επομένως δεν θα προσπαθήσω να το συμπυκνώσω εδώ. Αρκεί να πούμε ότι θα πρέπει να σκέφτεστε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να κατατάξετε προτού καθίσετε να γράψετε μια ανάρτηση ιστολογίου ή να δημιουργήσετε οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο στόχευσης λέξεων-κλειδιών με το περιεχόμενό σας (και πώς να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για καλύτερη κατάταξη στην υψηλή κατάταξη), ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την ανάρτηση σχετικά με τις συμβουλές ιστολογίου.

Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των επιχειρημάτων σας με δεδομένα

Στο σημερινό περιβάλλον ψηφιακών μέσων, η εμπιστοσύνη μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Με τον έλεγχο των γεγονότων και τη δημοσιογραφική δέουσα επιμέλεια σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί τόσοι πολλοί αναγνώστες έχουν γίνει απρόθυμοι να δεχτούν τα «γεγονότα» ως την ψυχρή, σκληρή αλήθεια. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας των ισχυρισμών σας με δεδομένα.

Συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου με χρήση δεδομένων

Η χρήση δεδομένων στο περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι τόσο φυσική και συνηθισμένη όσο ο ορθογραφικός έλεγχος. Εάν αναφέρετε κάτι, συμπεριλάβετε στατιστικά στοιχεία και γεγονότα για να το υποστηρίξετε. Ομοίως, εάν αναφέρετε δεδομένα για να επισημάνετε μια άποψη, φροντίστε να τα αναφέρετε κατάλληλα και, εάν είναι δυνατόν, συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς την αρχική πηγή. Σε τελική ανάλυση, δεν θα θέλατε κάποιος άλλος να χρησιμοποιεί τα δεδομένα σας στο περιεχόμενό του χωρίς να βάλει το καπέλο του στην έρευνά σας, σωστά;