TOP

Οι καλύτερες συμβουλές SEO για το 2022

SEO

Με την αυξανόμενη τάση των ψηφιακών τοπίων, οι εταιρείες πρέπει να επιδείξουν ευελιξία στο ψηφιακό μάρκετινγκ για να αντιμετωπίσουν ταχύτερη ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει ότι οι προσπάθειές σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν πρέπει να επικεντρώνονται αποκλειστικά σε μεθόδους επί πληρωμή ή ανόργανες προωθητικές ενέργειες. Μέθοδοι όπως το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, το μάρκετινγκ επηρεασμού και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για να δείτε ανάπτυξη, θα πρέπει να κάνετε το ψηφιακό μάρκετινγκ ένα βήμα παραπέρα βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για προβολή και βελτιώνοντας την κατάταξή του. Για να το κάνετε αυτό, εστιάστε στη συνεχή βελτίωση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).

Το SEO είναι η ικανότητά σας να βρίσκεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τις πληροφορίες που παρέχει ο ιστότοπός σας. Κυρίως, βοηθά να θέσετε τον ιστότοπο και την επωνυμία σας μπροστά στα κατάλληλα άτομα για να επιτύχετε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και βιωσιμότητα.

Το SEO έχει γίνει το τσιτάτο στον σημερινό ψηφιακό κόσμο. Όλοι γνωρίζουμε ότι το χρειαζόμαστε, αλλά δεν είναι όλοι ξεκάθαροι σχετικά με τις στρατηγικές επιτυχίας ή πώς το SEO ταιριάζει με ένα συνολικό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ. Πολύ συχνά, οι άνθρωποι ξοδεύουν χιλιάδες δολάρια με ελάχιστη ή καθόλου σημαντική βελτίωση στην προβολή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης . Όλοι θέλουμε να μάθουμε τις καλύτερες συμβουλές για τη βελτίωση της κατάταξης και της βαθμολογίας του ιστότοπού μας για να μας βλέπουν πιο συχνά. Αλλά σε αυτόν τον γρήγορο ψηφιακό κόσμο, είναι ακόμη δυνατό; Η απάντηση είναι ναι! Η οργανική επισκεψιμότητα που θα φέρει το αποτελεσματικό και αποτελεσματικό SEO στον ιστότοπό σας μπορεί να προσθέσει τεράστια αξία στην επωνυμία σας και να διευκολύνει την εύρεση της επιχείρησής σας.

Παράγοντες δέσμευσης στόχου

Η αφοσίωση των χρηστών έρχεται πρώτη. Πρέπει να σκεφτείτε τους πελάτες και τι θέλουν. Κατανοήστε τι κάνει τη ζωή τους πιο εύκολη και εργαστείτε σε αυτές τις μετρήσεις. Τι πληροφορίες αναζητούν; Πώς μπορεί ο ιστότοπός σας να καλύψει αυτές τις ανάγκες;

Σχετικές περιγραφές για κάθε σελίδα

Οι μεταπεριγραφές είναι ετικέτες που περιγράφουν το περιεχόμενο μιας σελίδας. Βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να συνδέουν τους ανθρώπους με τις πληροφορίες που αναζητούν. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούνται οι κατάλληλες μετα-περιγραφές στον ιστότοπό σας, ώστε η επιχείρησή σας να μπορεί να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κοιτάξτε προσεκτικά τις μετα-περιγραφές σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και ξαναγράψτε/αναθεωρήστε τις για να ευθυγραμμιστούν με τις ανάγκες του κοινού σας. Και πάλι, έχετε κατά νου τι θα βοηθούσε τους πελάτες και όχι απλώς να εισάγετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας.

Χρόνος φόρτωσης

Συνιστάται ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας να είναι μικρότερος από 2 δευτερόλεπτα. Αυτή είναι μια πρόκληση γιατί όλοι θέλουμε υλικό στον ιστότοπό μας που είναι μεγάλο και χρειάζεται χρόνο για να φορτώσει. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν εικόνες υψηλής ανάλυσης, αρχεία βίντεο o και δυναμική σχεδίαση σελίδας ιστότοπου. Στο τέλος, πρέπει να επιτύχουμε μια ισορροπία μεταξύ αυτών των επιθυμιών και της ανάγκης να διατηρηθεί ο χρόνος φόρτωσης στο ελάχιστο. Η Google βάζει τους πελάτες πρώτους σε ό,τι κάνει. Έτσι, εάν ο ιστότοπός σας είναι ταχύτερος από άλλους, θα ανταμειφθεί από την Google. Αυτό έχει γίνει πλέον μία από τις θεμελιώδεις απαιτήσεις ενός αποτελεσματικού σχεδίου SEO. . Ρίξτε μια ματιά στον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας αμέσως δοκιμάστε να βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φόρτωσης σελίδας για τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν περισσότερο για να αρχίσετε να βλέπετε σημαντική βελτίωση.

CDN

Αν θέλετε να επιταχύνετε τον ιστότοπο της επιχείρησής σας, το Δίκτυο Παράδοσης Περιεχομένου (CDN) είναι κάτι που πρέπει να αναγνωρίσετε. Διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην επιτάχυνση της επιχείρησής σας, διασφαλίζοντας παράλληλα μια σταθερή και θετική εμπειρία για τους επισκέπτες και τους πελάτες σας.

Εστίαση στη Φωνητική αναζήτηση

Το 2021, ένα από τα μεγάλα σημεία συζήτησης στο SEO είναι η μαζική αύξηση του όγκου φωνητικών αναζητήσεων. Αναμένεται περαιτέρω να αναπτυχθεί το 2022 με τις συσκευές Google Home και Amazon Echo να κατέχουν εξέχουσα θέση σε κάθε σπίτι σε όλο τον κόσμο.

Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς όταν πρόκειται για SEO. Ωστόσο, κλισέ μπορεί να ακούγεται ότι θα ισχύει πάντα. Δεν μπορεί να υπάρξει συμβιβασμός με το περιεχόμενο. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει ακριβές και συναρπαστικό περιεχόμενο για τα καλύτερα αποτελέσματα. Λάβετε υπόψη τη νοοτροπία του ιδανικού πελάτη ή πελάτη σας και παρέχετε πολύτιμες και σχετικές πληροφορίες.

Blogs

Μέρος της προσπάθειάς σας θα πρέπει επίσης να διατεθεί στη δημιουργία συναρπαστικών και ουσιαστικών αναρτήσεων ιστολογίου. Τα ιστολόγια λέγεται ότι είναι ο καλύτερος τρόπος αλληλεπίδρασης με τους χρήστες και για εύκολη λήψη οργανικής επισκεψιμότητας. Ενημερώνετε τακτικά τα ιστολόγιά σας για να μεγιστοποιείτε τα αποτελέσματα.

Σύνταξη περιεχομένου για επιλεγμένα αποσπάσματα

Ακόμα κι αν δεν έχετε ακούσει ποτέ για αποσπάσματα, πρέπει να είστε εξοικειωμένοι με αυτά. Ένα επιλεγμένο απόσπασμα είναι σαν ένα τρόπαιο στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησής σας (SERP). Τα επιλεγμένα αποσπάσματα είναι πλούσιες απαντήσεις που μπορούν να εμφανιστούν στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και αποτελούν μια εστιασμένη απάντηση σε ένα μόνο ερώτημα. Εάν καταφέρετε να εμφανιστείτε στο επιλεγμένο απόσπασμα της Google, πρέπει να κάνετε κάτι σωστό!