TOP

Οι κορυφαίες προβλέψεις, τάσεις SEO για το 2022

SEO

Πάνω από το ήμισυ της επισκεψιμότητας του ιστότοπου προέρχεται από την οργανική αναζήτηση. Τούτου λεχθέντος, μόνο το 3% των digital marketers βλέπει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ως ουσιαστικό στοιχείο της διαφημιστικής τους στρατηγικής, αναφέρει η Statista.

Επομένως, ρίξτε μια ματιά στον πλήρη οδηγό μας για τις τάσεις μάρκετινγκ SEO για το 2022 και δώστε στον εαυτό σας ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας!

Επιλεγμένα αποσπάσματα

Όταν αναζητάτε πληροφορίες στο διαδίκτυο, έχετε παρατηρήσει ένα σύντομο απόσπασμα κειμένου που εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google; Αυτά είναι τα επιλεγμένα αποσπάσματα της Google!

Από την εξαιρετική προβολή μέχρι την αναγνώριση της επωνυμίας, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους πρέπει να κατατάσσεστε σε αυτά! Αλλά πως?

  • Μπείτε στην πρώτη σελίδα του Google

Τα περισσότερα επιλεγμένα αποσπάσματα προέρχονται από τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας της Google, επομένως η μισή δουλειά είναι να φτάσετε εκεί!

  • Δημιουργήστε αποσπάσματα δολωμάτων με 40-50 λέξεις

Ουσιαστικά όλα τα αποσπάσματα που βασίζονται σε κείμενο αποτελούν 40 έως 50 λέξεις, επιβεβαιώνει μια μελέτη του Semrush.

  • Δομήστε το περιεχόμενό σας με σωστές επικεφαλίδες και παραγράφους

Η χρήση επικεφαλίδων Η2 και Η3 μαζί με παραγράφους 40-50 λέξεων είναι ζωτικής σημασίας για να κατατάξετε ψηλά.

  • Χρησιμοποιήστε εικόνες

Οπτικά πλάτους 1200 px και αναλογίες διαστάσεων 16×9, 4×3 και 1×1 θα σας βοηθήσουν να παρουσιάσετε τις πληροφορίες σας σε διάφορες συσκευές.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπο σας για φωνητική αναζήτηση

Σύμφωνα με την Google, το 55% των εφήβων και πάνω από το 40% των ενηλίκων χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Καθώς η φωνητική αναζήτηση Google αυξάνεται σε δημοτικότητα, ακολουθούμε μια συμβουλή από το τέλος μας για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε αποτελεσματικό περιεχόμενο:

  • Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς

Οι ερωτήσεις μπορούν να κάνουν τις πληροφορίες σας φιλικές προς τη φωνητική αναζήτηση. Επομένως, αντί να χρησιμοποιείτε το “ξενοδοχείο” ως λέξη-κλειδί, δοκιμάστε κάτι όπως “Πώς να βρείτε ένα ξενοδοχείο κοντά μου;” Τι περισσότερο; Οι ερωτήσεις διασφαλίζουν ότι το περιεχόμενό σας περιέχει την απάντηση που αναζητούν.

  • Σχεδιασμός για κινητά

Καθώς δεν υπάρχουν πρότυπα σχεδίασης ειδικά για φωνητική αναζήτηση, το κινητό θα πρέπει να είναι η κορυφαία επιλογή σας.

Αποδελτίωση ευρετηρίασης

Η κατάταξη αποσπασμάτων Google τραβάει ενότητες από ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης ακόμα κι αν η σελίδα καλύπτει διαφορετικό θέμα. Αναρωτιέστε τι είναι αυτό για εσάς;

Εάν γράψετε ένα περιεκτικό άρθρο για ένα συγκεκριμένο θέμα, το πιθανότερο είναι ότι θα καταταχθεί καλά. Ωστόσο, τμήματα του μπορεί να μην είναι έτσι γιατί καλύπτουν μόνο ένα μέρος του.

Μέσω της ευρετηρίασης αποσπασμάτων, η Google δίνει μια ανεξάρτητη κατάταξη σε ενότητες άρθρων.

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για τις πιο ομιλούμενες γλώσσες του κόσμου

Αναμφισβήτητα, ο πιο απλός τρόπος για να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας είναι η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για διαφορετικές γλώσσες. Ενώ τα αγγλικά είναι η κορυφαία γλώσσα στον κόσμο, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν τα μιλούν και θα χρειαστεί να καλύψετε άλλες δημοφιλείς γλώσσες για να αποκτήσετε πρόσβαση σε περισσότερες προοπτικές.

Για να προσδιορίσετε ποιες γλώσσες πρέπει να στοχεύσετε, υπολογίστε από πού προέρχεται η επισκεψιμότητά σας. Πως?

Μεταβείτε στο Google Analytics και ρίξτε μια ματιά στην ενότητα Κοινό για τις χώρες στις οποίες προσεγγίζετε.

Ενοποιημένο μοντέλο πολλαπλών εργασιών (MUM)

Όταν κυκλοφόρησε το BERT, η Google υπαινίχθηκε για πιο ισχυρές λύσεις.

Με το MUM, η αναζήτηση είναι κάτι περισσότερο από απλά ερωτήματα. Στην πραγματικότητα, είναι 1000 φορές πιο ισχυρό από το BERT, σύμφωνα με την Google. Επί πλέον?

Το MUM μπορεί να υπερηφανεύεται για την ικανότητα κατανόησης όχι μόνο της γλώσσας αλλά και των διαφορετικών πλαισίων. Επιπλέον, ενσωματώνει πολλαπλές εργασίες στην αναζήτηση, παρέχοντας στο μοντέλο μια σταθερή κατανόηση διαφόρων θεμάτων.