TOP

Οι κορυφαίες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ

DM

Ενώ πολλοί άλλοι τύποι παραδοσιακού μάρκετινγκ έχουν κλείσει ή περιοριστεί, ο ψηφιακός κόσμος ανθίζει όσο ποτέ άλλοτε. Το 2022 είναι η στιγμή να επωφεληθείτε πραγματικά από αυτό για να ανακάμψετε, ακόμη και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας το 2022.

Για να σας βοηθήσουμε να καταρρίψετε τους στόχους μάρκετινγκ, συγκεντρώσαμε τις κορυφαίες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022.

Ενημερώστε τον ιστότοπό σας (ASAP)

Μην ξεκινάτε τη χρονιά με μια παλιά δυσλειτουργική ιστοσελίδα. Κάνοντας αυτό θα ήταν σαν να φοράτε μια παλιά άπλυτη στολή στη μεγάλη σας πρώτη συνάντηση πελατών.

Οι χρήστες ξοδεύουν πολύ λίγο χρόνο στον ιστότοπό σας (περίπου 45 δευτερόλεπτα). Δεν θέλετε να χάσετε χρήστες επειδή ο ιστότοπός σας δεν είναι ενημερωμένος ή φιλικός προς τον χρήστη.

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά

Λόγω της πανδημίας του COVID, η χρήση κινητών συσκευών έχει αυξηθεί απότομα το 2020. Είναι πολύ σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι βελτιστοποιημένος για κινητά.

Θα κάνει την εμπειρία χρήστη εύκολη και βολική για τους πελάτες. Ο χρόνος κυλά όταν διασκεδάζετε ή περνάτε καλά και αυτό είναι που θέλετε για τους χρήστες σας.

Ένας ιστότοπος βελτιστοποιημένος για κινητά θα βοηθήσει επίσης με το “Core-Web-Vitals” της Google, βοηθώντας σας να μετρήσετε την ταχύτητα, την οπτική σταθερότητα και την ανταπόκρισή σας. Το 2022, η προσοχή σε αυτές τις μετρήσεις θα βοηθήσει στην κατάταξή σας στην αναζήτησή σας στο Google ως αποτέλεσμα.

Θυμηθείτε, θέλετε να είστε προσβάσιμοι στους πελάτες σας από κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές. Οι περισσότεροι χρήστες θα σας βρουν σε κινητές συσκευές το 2022, οπότε ας βεβαιωθούμε ότι θα απολαύσουν την εμπειρία.

Εστίαση στην εμπειρία χρήστη (UX)

Σύμφωνα με την Google, οι χρήστες δείχνουν ότι προτιμούν ιστότοπους με εξαιρετική εμπειρία σελίδας. Είναι λογικό γιατί ποιος θέλει να περάσει ώρες αγωνιζόμενος στο διαδίκτυο σωστά;

Η ιεράρχηση της εμπειρίας χρήστη (UX) σημαίνει ότι οι επισκέπτες είναι πιθανό να παραμείνουν αφοσιωμένοι στον ιστότοπο της εταιρείας σας αντί να επισκέπτονται τους ανταγωνιστές σας.

Για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μετρήσουν την εμπειρία χρήστη του ιστότοπού τους, η Google κυκλοφόρησε ένα νέο σύνολο μετρήσεων που ονομάζεται “Core Web Vitals” που βοηθούν στη μέτρηση της ταχύτητας, της ανταπόκρισης και της οπτικής σταθερότητας του ιστότοπου.

Δημιουργήστε περιεχόμενο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις των χρηστών σας

Το καλύτερο και πιο ελκυστικό περιεχόμενο απαντά πάντα στις ερωτήσεις των χρηστών σας. Εάν ένας χρήστης αισθάνεται ότι δεν βρίσκει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις του, θα φύγει.

Θέλετε αυτό το περιεχόμενο είτε να ενημερώνει είτε να προσθέτει αξία στην εμπειρία των χρηστών και τελικά να βοηθά στην επίλυση των προβλημάτων τους.

Επωφεληθείτε από τις πληρωμένες διαφημίσεις (αν δεν το έχετε κάνει ήδη)

Παραδοσιακά, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα ή άλλες μορφές μέσων για να ενισχύσουν την έκθεση της επιχείρησής τους. Ωστόσο, η πανδημία έχει επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των περισσότερων από αυτές τις πλατφόρμες. Η ψηφιακή έχει επηρεαστεί λιγότερο από αυτές και στην πραγματικότητα έχει βελτιωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Για να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν τις αποδόσεις, οι επιχειρήσεις διαθέτουν λιγότερα χρήματα στις παραδοσιακές τους στρατηγικές μάρκετινγκ και περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Με αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται η επισκεψιμότητα στον ιστότοπο της επιχείρησης και περισσότερη επισκεψιμότητα σημαίνει ότι σας βρίσκουν περισσότεροι άνθρωποι, πράγμα που σημαίνει περισσότερες πιθανές πωλήσεις και κέρδη μακροπρόθεσμα.

Δοκιμάστε νέα εργαλεία μάρκετινγκ

Νέα προγράμματα και προσεγγίσεις βοηθούν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν βελτιστοποίηση και εξορθολογισμένες μεθόδους.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία και τις πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 (αν δεν το έχετε ήδη):

  • CRM – Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων: Διατηρήστε καλή διαχείριση της διαδικασίας επικοινωνίας, πωλήσεων και αφοσίωσης με τον πελάτη.
  • Λογισμικό Analytics και αναφοράς – σας βοηθά να γνωρίζετε ακριβώς τι είδους αποτελέσματα λαμβάνετε, ώστε να ξοδεύετε τον χρόνο και τον προϋπολογισμό σας στα σωστά πράγματα.
  • Λογισμικό βελτιστοποίησης SEO – Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε έναν ιστότοπο WordPress, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Yoast SEO ή το Rankmath. Υπάρχουν πολλοί άλλοι. Χρησιμοποιούμε επίσης ένα εργαλείο που ονομάζεται Frase στο Rocket Expansion για να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε εξαιρετικό περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για SEO.

Αυτοματοποιήστε τις εργασίες σας

Η αυτοματοποίηση των εργασιών σας μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο και να δώσετε προτεραιότητα σε έργα υψηλότερης προτεραιότητας. Η αυτοματοποίηση στις κατάλληλες περιοχές μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα οφέλη για τη Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Ακολουθεί μια σύντομη λίστα ορισμένων από τις περιοχές που πρέπει να εξετάσετε την αυτοματοποίηση:

  • Αυτοματοποιήστε τα email μάρκετινγκ – Προγραμματίστε τα email μάρκετινγκ εκ των προτέρων στις επιλεγμένες επαφές σας. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε σειρές email που απευθύνονται σε διαφορετικά είδη κοινού για να παρέχουν εξατομικευμένη παρακολούθηση.
  • Αυτοματοποίηση ειδοποιήσεων – Είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για παρακολούθηση όταν κάποιος σας στέλνει ένα email.
  • Αυτοματοποίηση αναρτήσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης – Προγραμματίστε εκ των προτέρων όλες τις αναρτήσεις κοινωνικών μέσων σε πολλές πλατφόρμες.
  • Αυτοματοποιήστε τη ροή δυνητικών πελατών – Εάν ένας χρήστης επιθυμεί να πραγματοποιήσει λήψη ενός πόρου, μπορείτε να του στείλετε ένα email αμέσως για να του επιτρέψετε να κατεβάσει αυτόν τον πόρο. Μπορείτε να συνεχίσετε να τους στέλνετε προγραμματισμένα αυτοματοποιημένα email με πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το θέμα που θα τους βοηθήσουν να μετακινηθούν προς τα κάτω κατά μήκος της διοχέτευσης.
  • Αυτοματοποιήστε την αναφορά του Analytics – Χρησιμοποιήστε το Google Analytics και το CRM σας για να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Αυτές οι μετρήσεις είναι ζωτικής σημασίας για την παρακολούθηση της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.

Δημιουργήστε Περιεχόμενο που αναζητούν οι άνθρωποι που τους βοηθάει

Τα εργαλεία SEO και τα δεδομένα του Google Analytics θα σας πουν ποιες λέξεις-κλειδιά και θέματα αναζητούν οι καταναλωτές στον κλάδο σας.

Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε ιστολόγια και πόρους.

Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε ποιοτικό, πολύτιμο περιεχόμενο. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα θέματα για να βελτιώσετε και να επανατοποθετήσετε τις πληροφορίες στα τρέχοντα ιστολόγιά σας με μεγάλη αναζήτηση.

Είναι επίσης βασικό να εστιάσετε στην ανθρώπινη σύνδεση, αντί να πουλήσετε το προϊόν σας. Παρέχοντας χρήσιμο και πολύτιμο περιεχόμενο, θα αρχίσετε να κερδίζετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με πιθανούς πελάτες.

Χρησιμοποιήστε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανθεί το 2021. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται κυρίως σε βίντεο. Οι καταναλωτές ασχολούνται όλο και περισσότερο με περιεχόμενο που βασίζεται σε εικόνες, καθώς και με περιεχόμενο βίντεο.

Έχουμε δει τεράστιες αλλαγές σε σχεδόν κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και τοπίο τον περασμένο χρόνο.

Οι καιροί έχουν αλλάξει και εφαρμογές όπως το TikTok και το Instagram Reels έκαναν το ντεμπούτο τους το 2022, κάνοντας τα βίντεο πιθανότατα να είναι η πιο δημοφιλής μορφή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2022.

Οποιαδήποτε εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ και οι υπεύθυνοι του ψηφιακού μάρκετινγκ θα συμφωνούσαν ότι το μάρκετινγκ βίντεο είναι πιο αποτελεσματικό στη δημιουργία δυνητικών πελατών από τις στατικές αναρτήσεις.

Κάντε ένα βήμα παραπέρα και δοκιμάστε να προσθέσετε διαδραστικά στοιχεία στα βίντεο μάρκετινγκ.

Τα διαδραστικά βίντεο είναι ένας νέος τύπος περιεχομένου που δίνει στον θεατή τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με τα ίδια τα βίντεο δημιουργώντας μια εμπειρία χρήστη που δεν μοιάζει με κανένα άλλο.

Οι καταναλωτές προτιμούν το διαδραστικό περιεχόμενο βίντεο έναντι άλλων τύπων περιεχομένου βίντεο, επειδή τους δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσουν ποιες πληροφορίες θέλουν να δουν και πότε θέλουν να το δουν.

Αυτές οι πληροφορίες είναι βασικές για τη στρατηγική κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας σας.

Το να πηγαίνετε τοπικά μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις σας

Οι καμπάνιες μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να απευθύνονται στον τοπικό πληθυσμό. Ξεκινήστε βελτιστοποιώντας την ψηφιακή σας παρουσία για τοπικό SEO.

Η ύπαρξη μιας σελίδας Google My Business είναι απαραίτητη, μαζί με ένα ισχυρό προφίλ backlinking για την ενίσχυση των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Στη συνέχεια, μπορείτε να αξιοποιήσετε τεχνολογία, όπως υπηρεσίες γεωγραφικής τοποθεσίας, σε στοχευόμενα είδη κοινού. Με δεδομένα γεωγραφικής θέσης, μπορείτε να στείλετε εξατομικευμένα μηνύματα σε μια μικρή ομάδα ενθαρρύνοντας δράση στο κοντινό τοπικό σας κατάστημα.

Να είστε αυθεντικοί

Ένας από τους πιο συναρπαστικούς τρόπους για να προσελκύσετε νέους πελάτες είναι να είστε αυθεντικοί. Αντί να δημιουργήσετε μια επωνυμία για την οποία πιστεύετε ότι οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν, γιατί να είστε πιστοί στις βασικές σας αξίες και να προσελκύετε πελάτες με παρόμοιους στόχους με εσάς;

Με αυτόν τον τρόπο, η φωνή σας θα ακουστεί μέσω της ειλικρινούς αφήγησης της επωνυμίας σας και το κοινό σας θα ανταποκριθεί με πολύ πιο αυθεντικό τρόπο.

Η αυθεντικότητα θα μεταφέρει ένα μήνυμα για την επωνυμία σας που θα προσελκύσει μια πιο σχετική πελατειακή βάση στην επιχείρησή σας.