TOP

Οι κορυφαίες συμβουλές SEO για το 2022

SEO

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι το SEO είναι κρίσιμη πρακτική όταν επιδιώκουμε να λάβουμε υψηλότερες βαθμολογίες σε SERP, όχι μόνο φέρνει οργανική επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο, αλλά κάνει να μοιάζει με έναν ιστότοπο που έχει αναπτυχθεί τέλεια για το ανθρώπινο μάτι.

Το SEO έχει να κάνει με το να ενημερώνεται και να εξελίσσεται συνεχώς, επομένως οι περισσότεροι από τους κορυφαίους ιστότοπους στον ψηφιακό κόσμο εφαρμόζουν διαφορετικές στρατηγικές SEO πότε πότε για να είναι μπροστά από τους ανταγωνιστές τους.

Ενώ ο κόσμος κινείται προς το 2023, οι στρατηγικές SEO επίσης εξελίσσονται, οπότε για να συμβαδίσουμε με την τάση, ας βουτήξουμε στις κορυφαίες συμβουλές SEO για το 2022.

Γράψτε περιεχόμενο σε βάθος έρευνας

Ενώ η μετάβαση στο 2023 SEO γίνεται όλο και πιο προχωρημένη, αν και οι παράμετροι του SEO δεν έχουν αλλάξει είτε όσον αφορά το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι σύντομο είτε μεγάλο, η Google δίνει υψηλή προτεραιότητα στο περιεχόμενο που έχει ερευνηθεί σε βάθος.

Υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους το περιεχόμενο σε βάθος έρευνας είναι καλύτερο;

Πρώτα απ ‘όλα, η Google πάντα σκεφτόταν τις προοπτικές του χρήστη, για μια καλύτερη εμπειρία.

Η Google σίγουρα θα προτιμήσει περιεχόμενο που έχει περισσότερες γνώσεις και προστιθέμενη αξία σε αυτό για τους χρήστες.

Έτσι, η Google συνεχίζει να φέρνει νέες ενημερώσεις, έτσι ώστε οι κάτοχοι ιστού να βελτιστοποιούν τον ιστότοπό τους σύμφωνα με την καλύτερη εμπειρία του χρήστη.

Δεύτερον, το περιεχόμενο που έχετε ερευνήσει σε βάθος θα αρέσει στους χρήστες καθώς και θα κερδίσει τους ανταγωνιστές σας

Ενώ εξετάζουμε τα αναλυτικά στοιχεία του περιεχομένου και τα αποτελέσματά τους, λίγοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προσπαθούν να αντιγράψουν ή να παραφράσουν το περιεχόμενο σε συντομότερη έκδοση, αλλά αυτή η τακτική θα εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από την κατάταξη του ιστότοπού σας.

Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς και συναισθήματα σε επικεφαλίδες

Οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν τις σωστές λέξεις-κλειδιά που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να δημιουργήσουν μοναδικούς επισκέπτες.

Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς βοηθούν έναν webmaster να εστιάσει με ακρίβεια μια στοχευμένη ομάδα δίνοντας σήματα αγοράς στο ερώτημα της μηχανής αναζήτησής του.

Ωστόσο, οι λέξεις-κλειδιά long-tail μπορεί να έχουν χαμηλό ανταγωνισμό, αλλά σύμφωνα με διαφορετικές έρευνες, έχει παρατηρηθεί ότι αυτές οι μακριές ουρές έχουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.

Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν έμφαση στην εξάσκηση αυτής της στρατηγικής SEO για να μεγιστοποιήσουν τα ποσοστά μετατροπής τους καθώς και να πηδήσουν υψηλότερα σε SERP με χαμηλό ανταγωνισμό.

Από την άλλη πλευρά, η προσθήκη συναισθημάτων στους τίτλους είναι σίγουρα μια αλλαγή του παιχνιδιού, ειδικά κατά το μάρκετινγκ περιεχομένου στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης;

Ο κύριος λόγος είναι ότι αυτές οι συναισθηματικές επικεφαλίδες ή φράσεις λέξεων τραβούν την προσοχή των επισκεπτών και τους κάνουν να διαβάσουν το περιεχόμενο.

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο του βίντεο YouTube

Εξετάζοντας τα στατιστικά στοιχεία “Το YouTube έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες” οποιοσδήποτε μπορεί να καταλάβει ότι το περιεχόμενο βίντεο γίνεται κορυφαία προτεραιότητα κατά την αναζήτηση περιεχομένου στον Ιστό.

Οι webmasters που θέλουν να βελτιστοποιήσουν το βίντεο για SEO θα πρέπει να κατανοήσουν ότι χρησιμοποιεί η Google

  • Ο τίτλος του βίντεο
  • Περιγραφή του βίντεο
  • Και διαφορετικές ετικέτες εισάγονται σε αυτό

Δημιουργήστε αειθαλές περιεχόμενο στα ιστολόγιά σας

Σύμφωνα με το ahrefs «Αειθαλές περιεχόμενο σημαίνει περιεχόμενο που περιστρέφεται γύρω από ένα θέμα που δεν ξεπερνάει την εποχή».

Το Evergreen περιεχόμενο έχει πολλά πλεονεκτήματα, καθώς βοηθά στην τακτική οργανική επισκεψιμότητα, λαμβάνει έναν τεράστιο αριθμό backlinks και απαιτεί ελάχιστες προσπάθειες, όπως η τακτική ενημέρωση.

Οι περισσότεροι συγγραφείς ή συγγραφείς περιεχομένου προτιμούν να χρησιμοποιούν αναδιατύπωση λέξεων σε αυτήν την κατηγορία, καθώς βοηθά στη δημιουργία νέου περιεχομένου κάθε φορά για το ίδιο θέμα.

Οφέλη από τη χρήση επαναγραφών άρθρων

  • Η χρήση ενός προγράμματος επανεγγραφής άρθρων βοηθά στη δημιουργία παλιού περιεχομένου σε νέο
  • Οι webmasters μπορούν να λάβουν χιλιάδες άρθρα μέσα σε κανένα θέμα χρόνου
  • Οι περισσότεροι επαναγραφείς άρθρων είναι εύχρηστοι, καθώς απαιτούν απλώς την επιλογή αντιγραφής επικόλλησης και φτάνετε με ένα νέο άρθρο.

Δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία

Υπάρχουν χιλιάδες ομάδες SEO που εργάζονται σε όλο τον κόσμο για να αναλύσουν την επιστήμη και την ανάλυση δεδομένων για να βελτιώσουν την κατάταξή τους ή να παρέχουν κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Η επιστήμη των δεδομένων είναι πολύ ευεργετική για την κατανόηση των αποτελεσματικών εννοιών των αγοραστών, των διαφορετικών εκστρατειών μάρκετινγκ και του κοινού-στόχου μέσω διαφορετικών καναλιών.

Ενώ τα αναλυτικά στοιχεία βοηθούν έναν webmaster να αναλύσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, όπως ο έλεγχος της ταχύτητας ενός ιστότοπου, η παρακολούθηση των επιβλαβών κατεστραμμένων συνδέσμων και το πλαστό ποσοστό εγκατάλειψης.

Είτε πρόκειται για νέο είτε για παλιό ιστότοπο, οι webmasters θα πρέπει να επικεντρωθούν στα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία για να προχωρήσουν στην ψηφιακή αγορά.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι ο τακτικός έλεγχος ενός ιστότοπου, καθώς θα βοηθήσει στον εντοπισμό όλων των σφαλμάτων που είναι τα εμπόδια ενός ιστότοπου, σταματώντας να κατατάσσεται υψηλότερα σε SERP.

Συμπέρασμα

Κάποιοι μπορεί να πιστεύουν ότι μερικές από αυτές τις συμβουλές μοιάζουν αρκετά με τα τελευταία χρόνια, το θέμα είναι ότι όσο βελτιώνουν τα αποτελέσματα τι άλλο χρειάζεστε;

Αν και λίγα από αυτά είναι αειθαλή, έτσι ο webmaster πρέπει να προωθήσει αυτές τις συμβουλές SEO ακόμη και το 2022 ως βέλτιστες πρακτικές SEO που προτείνουν κορυφαίοι ειδικοί.