TOP

Οι κορυφαίες τάσεις και στρατηγικές SEO για περισσότερη επισκεψιμότητα το 2022

SEO

Αν και οι βασικές αρχές του SEO παραμένουν οι ίδιες, οι ενημερώσεις αλγορίθμων και οι τάσεις αναζήτησης εξελίσσονται και επηρεάζουν τους τρόπους με τους οποίους εκτελούμε τη βελτιστοποίηση στις ιστοσελίδες μας.

Καθώς λοιπόν η τεχνολογία των μηχανών αναζήτησης προχωρά φέτος, τι σημαίνει για τη στρατηγική σας; Παρακάτω είναι οι  κορυφαίες τάσεις SEO που πρέπει να προσέξετε το 2022 για να διατηρήσετε την επισκεψιμότητα και την κατάταξη των λέξεων-κλειδιών σας σε ανοδική τάση.

Βελτιστοποίηση Core Web Vitals

Η περσινή ενημέρωση εμπειρίας σελίδας ήταν αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη αλλαγή για αναζήτηση τα τελευταία αρκετά χρόνια. Η εμπειρία σελίδας, η οποία πλέον προσδιορίζεται ποσοτικά από το Core Web Vitals είναι πλέον επίσημα παράγοντας κατάταξης της Google. Τα Core Web Vitals περιλαμβάνουν τις ακόλουθες μετρήσεις απόδοσης:

Largest Contentful Paint (LCP): ο χρόνος που χρειάζεται το μεγαλύτερο στοιχείο περιεχομένου στη σελίδα για να φορτωθεί.

Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID): πόσος χρόνος χρειάζεται για να ανταποκριθεί ο ιστότοπός σας στην πρώτη αλληλεπίδραση ενός χρήστη με τη σελίδα.

Αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS): πόσες απροσδόκητες αλλαγές διάταξης συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ζωής της σελίδας.

Από όλους τους τομείς για να κατευθύνετε τις επενδύσεις σας στο SEO το 2022, η βελτίωση των σημάτων Core Web Vitals στις σελίδες σας είναι βέβαιο ότι θα έχει τον πιο απτό αντίκτυπο στην απόδοση της μηχανής αναζήτησής σας. Αυτό πιθανότατα θα απαιτήσει τη βοήθεια ειδικευμένων προγραμματιστών ιστού, αλλά αυτά τα δωρεάν εργαλεία θα είναι απαραίτητα για να προσδιορίσετε πού χρειάζονται βελτιώσεις οι ιστοσελίδες σας:

Google Search Console: Η δυνατότητα Experience του λογαριασμού σας στο Google Search Console θα σας επιτρέψει να δείτε ποιες σελίδες πληρούν ή όχι τα πρότυπα Core Web Vitals. Επίσης, παραθέτει τους τύπους προβλημάτων που επηρεάζουν τις σελίδες σας.

PageSpeed ​​Insights: Εκτός από τα δεδομένα Core Web Vitals, οι αναφορές PageSpeed ​​Insights μπορούν να σας δώσουν μια επιπλέον ματιά στην απόδοση των ιστοσελίδων σας για τους χρήστες.

Στον κλάδο του SEO, πιθανότατα θα δούμε πρακτορεία και παρόχους SEO να επεκτείνουν τις προσφορές υπηρεσιών τους για να συμπεριλάβουν την εμπειρία σελίδας και τη βελτιστοποίηση Core Web Vitals φέτος. Εάν δεν έχετε την εσωτερική ομάδα για να κάνετε αυτές τις πιο τεχνικές βελτιστοποιήσεις, εξετάστε το ενδεχόμενο να αναθέσετε την εξωτερική ανάθεση σε έναν πάροχο υπηρεσιών SEO.

Ο κόσμος ρωτάει επίσης

Μια πρόσφατη μελέτη 2,5 εκατομμυρίων ερωτημάτων αναζήτησης έδειξε ότι η λειτουργία “Οι άνθρωποι ρωτούν” της Google εμφανίζεται τώρα για περίπου το 48,6% των αναζητήσεων.

Με την εξέχουσα θέση του στην κορυφή του SERP (και συχνά πάνω από τη θέση 1), όλοι θα θέλουν να κατατάξουν το περιεχόμενό τους σε αυτό το πολυπόθητο χαρακτηριστικό SERP.

Για να φτάσετε εκεί, πρέπει να δώσετε απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις στο περιεχόμενό σας. Ανατρέξτε στα SERP ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς ερωτήσεων μεταξύ του κοινού σας

Στη συνέχεια, δώστε ολοκληρωμένες απαντήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ερωτήσεων στα H2s, H3s και H4s σας ή προσθέτοντας μια ενότητα FAQ.

Αυτή η στρατηγική θα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερη ορατότητα στην κορυφή των SERP το 2022, ακόμα κι αν η ιστοσελίδα στην οποία δώσατε την απάντηση κατατάσσεται χαμηλότερα στην πρώτη σελίδα (ή ακόμα και στη δεύτερη σελίδα!).

Ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το θεμέλιο του SEO. Αλλά καθώς η τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) της Google έχει γίνει πιο προηγμένη, η αποτελεσματική στόχευση λέξεων-κλειδιών έχει γίνει μια πιο λεπτομερής και πολύπλοκη διαδικασία.

Πέρασαν οι μέρες της βελτιστοποίησης των σελίδων προορισμού και των αναρτήσεων ιστολογίου για στόχους μεμονωμένων λέξεων-κλειδιών. Η Google κατατάσσει τις σελίδες προορισμού μας για πολλές λέξεις-κλειδιά ούτως ή άλλως, πράγμα που σημαίνει ότι το 2022 είναι το έτος για υψηλότερους στόχους.

Η ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών είναι μια πιο προηγμένη στρατηγική λέξεων-κλειδιών για να αναβαθμίσετε τη συνολική σας κατάταξη λέξεων-κλειδιών. Περιλαμβάνει τον εντοπισμό πολλαπλών λέξεων-κλειδιών με παρόμοια πρόθεση αναζήτησης και τη δημιουργία ιστοσελίδων που στοχεύουν αυτά τα «συστήματα».

Στο παρακάτω παράδειγμα, θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα σύμπλεγμα λέξεων-κλειδιών λογισμικού συνέντευξης με λέξεις-κλειδιά όπως:

  • λογισμικό προγραμματισμού συνεντεύξεων
  • εργαλείο προγραμματισμού συνεντεύξεων
  • λογισμικό διαδικτυακής συνέντευξης
  • εικονικό λογισμικό συνεντεύξεων

Η ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών είναι ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε το σύνολο των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες κατατάσσονται οι ιστοσελίδες σας και να καθιερώσετε τον ιστότοπό σας ως αυθεντία σε βασικούς τομείς θεμάτων. Αν και πιο χρονοβόρα, τα αποτελέσματα μπορεί να σημαίνουν ότι η Google εμφανίζει την ίδια ιστοσελίδα για εκατοντάδες επιπλέον λέξεις-κλειδιά.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από AI

Το μοντέλο μηχανικής εκμάθησης GPT-3 (τρίτης γενιάς Generative Pre-trained Transformer) έγινε διαθέσιμο στο κοινό πέρυσι μέσω του OpenAI. Ως αποτέλεσμα, τα εργαλεία περιεχομένου SEO που υποστηρίζονται από AI, όπως τα CopyAi, Headlime, Jarvis και άλλα, αυξάνονται, δίνοντας τη δυνατότητα στις ομάδες περιεχομένου να δημιουργούν περισσότερο περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για SEO με ταχύτερους ρυθμούς.

Αυτά τα εργαλεία μπορούν να δημιουργήσουν θέματα, τίτλους, μετα-ετικέτες, παραγράφους, ακόμη και ολόκληρα άρθρα με λίγες μόνο εισόδους.

Αν και σας αποθαρρύνω σθεναρά από το να αντικαταστήσετε εξ ολοκλήρου το ανθρώπινο κειμενογράφο SEO με ρομπότ, το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης. Το 2022, πιθανότατα θα δούμε περισσότερες ομάδες περιεχομένου να ενσωματώνουν εργαλεία κειμενογράφου τεχνητής νοημοσύνης στις ροές εργασίας τους.

Ακολουθούν μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους χρήσης εργαλείων περιεχομένου AI:

Δημιουργία τίτλου/θέματος: Δεν είστε σίγουροι τι να γράψετε; Επιταχύνετε τη διαδικασία ιδεών και καταιγισμού ιδεών με τίτλους και θέματα που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη.

Δημιουργία μετα-ετικέτας: Εάν χρειάζεστε εκατοντάδες μετα-ετικέτες, τα εργαλεία κειμενογράφου τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πρωτότυπους και μοναδικούς τίτλους σελίδων και μετα-περιγραφές σε κλίμακα.

Περιγράμματα/πρώτα προσχέδια: Για άλλη μια φορά, αυτά πρέπει να χρησιμεύσουν ως αφετηρία και όχι ως αντικατάσταση. Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εξακολουθούν να παραδίδονται ως ρομπότ με προφανή λάθη και αφύσικες φράσεις, γι’ αυτό δημιουργήστε πρόχειρα που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη για να εξοικονομήσετε χρόνο και να παράγετε περιεχόμενο πιο γρήγορα.

Λογισμικό βελτιστοποίησης περιεχομένου

Τα εργαλεία βελτιστοποίησης περιεχομένου μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας, σημασιολογικά πλούσιο περιεχόμενο που κατατάσσεται υψηλότερα στο Google.

Χρησιμοποιώντας παρόμοιους αλγόριθμους NLP με το Google, αυτά τα εργαλεία προσδιορίζουν λέξεις-κλειδιά, υποθέματα, συνώνυμα, ακόμη και κοινές ερωτήσεις που αναζητούν οι ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης στη σελίδα κατά την προώθηση περιεχομένου.

Πιθανότατα θα δούμε περισσότερους ιστότοπους να αξιοποιούν τη δύναμη των εργαλείων περιεχομένου φέτος.