TOP

Οι κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022

CM

Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερος χρόνος για να κατανοήσετε τις τρέχουσες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου, ώστε να μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις διαφημιστικές δαπάνες σας και να δημιουργήσετε ουσιαστικό περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό σας.

Το τοπίο μάρκετινγκ περιεχομένου το 2022

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία αρκετά χρόνια και ο κλάδος έχει μπει στον εαυτό του από τότε που τα πρώτα επιστημονικά άρθρα ανέλυαν αυτό το μέσο πριν από λιγότερο από δέκα χρόνια.

Πέρασαν οι εποχές που μπορούσατε απλώς να έχετε έναν τυπικό ιστότοπο, να πληρώνετε για διαφημίσεις Google και να περιμένετε από πιθανούς πελάτες να έρθουν στο δρόμο σας. Οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022 είναι πολύ πιο διαφοροποιημένες, με μεγαλύτερη συνάφεια και ακρίβεια.

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ περιεχομένου έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε ομάδας μάρκετινγκ B2B. Δεν μπορείτε να έχετε απλώς ένα μισόκαρδο περιεχόμενο. Αντίθετα, χρειάζεστε περιεχόμενο βίντεο, εικονικά συμβάντα ή οποιονδήποτε τύπο ενός σταθερού σχεδίου σύνταξης, με όλους τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου. Χρειάζεστε συμπαγές περιεχόμενο ιστολογίου, οπτικό περιεχόμενο, περιεχόμενο βίντεο, στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email και στρατηγική κοινωνικής δικτύωσης πλούσια με σημαντική αφοσίωση κοινού. Μην ξεχάσετε να επενδύσετε σε μια καλή εμπειρία πελάτη στον ιστότοπo σας για να συνεχίσετε το κοινό σας να επιστρέφει για περισσότερα!

Μεγαλύτερες επενδύσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου

Εάν ελπίζατε ότι θα μπορούσατε να αγνοήσετε αυτό το όλο και πιο σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, σκεφτείτε ξανά. Σύμφωνα με έρευνα του 2021 σε εμπόρους περιεχομένου από το Ινστιτούτο Μάρκετινγκ Περιεχομένου, ένα τεράστιο σαράντα τρία τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ που γνωρίζουν τις δαπάνες της εταιρείας ανέφεραν υψηλότερο προϋπολογισμό μάρκετινγκ περιεχομένου το 2021 και τα δύο τρίτα αυτής της ομάδας αναμένουν ακόμη περισσότερες δαπάνες μάρκετινγκ περιεχομένου το 2022 .

Γιατί η αυξημένη επένδυση στο μάρκετινγκ περιεχομένου; Για αρχή, η πανδημία έχει περιορισμένες επαφές πρόσωπο με πρόσωπο και προσωπικές συνδέσεις, επομένως οι εταιρείες έπρεπε να βασίζονται περισσότερο σε ποιοτικούς ιστότοπους και περιεχόμενο για να μεταδώσουν το μήνυμα τους.

Επιπλέον, καθώς η βιομηχανία του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει ωριμάσει, οι άνθρωποι έχουν βαρεθεί να παίζουν με ανεπιθύμητες αναδυόμενες διαφημίσεις και βίντεο. Αναζητούν γνήσιες συνδέσεις με επωνυμίες που αισθάνονται συναφείς και αυθεντικές με ανθρώπινη πινελιά. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες έχουν πολύ μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης από ένα σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου υψηλής ποιότητας από ό,τι θα είχαν με τις απρόσωπες διαφημίσεις.

Έμφαση σε σχετικό περιεχόμενο μεγάλης μορφής

Πέρασαν οι μέρες που μπορούσαμε να δημοσιεύσουμε ένα άρθρο 300 λέξεων και να το παρακολουθούμε να ανεβαίνει σαν φοίνικας στην κορυφή όλων των SERP. Δεδομένου ότι ο στόχος των μηχανών αναζήτησης είναι να παρέχουν στους χρήστες τις απαντήσεις στις αναζητήσεις τους, είναι λογικό να εκτιμούν το καλά ερευνημένο περιεχόμενο μεγάλης μορφής σε αντίθεση με το άχαρο clickbait. Οι διαφημίσεις Google παραμένουν ένας κερδοφόρος κλάδος και μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, ειδικά για αναζητήσεις συναλλαγών, όπως αγορές. Ωστόσο, οι χρήστες κάνουν συντριπτικά κλικ στα οργανικά αποτελέσματα για τις περισσότερες ενημερωτικές αναζητήσεις.

Τι σημαίνει λοιπόν αυτή η τάση για τους δημιουργούς περιεχομένου; Πρώτον, είναι καλύτερο να γράφετε λιγότερα καλά ερευνημένα κομμάτια περιεχομένου υψηλής ποιότητας που είναι τουλάχιστον 1.000 λέξεις παρά πολλά επιπόλαια σκουπίδια. Δεύτερον, η επένδυση χρόνου και προσπάθειας για τη δημιουργία ενός συντακτικού σχεδίου για να βεβαιωθείτε ότι παράγετε τους τύπους περιεχομένου που έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο σας θα αποδώσουν.

Η κινητή τεχνολογία έχει σημασία

Εάν αισθάνεστε υπέροχα με το περιεχόμενο του ιστότοπου σας, αλλά δεν είναι βελτιστοποιημένο για κινητά, χάνετε ένα τεράστιο ποσοστό του πιθανού κοινού σας. Έως και το 60% των αναζητήσεων το 2021 προέρχονταν από κινητές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων περίπου 50% των ερωτήσεων B2B. Αναμένετε λοιπόν από τους υπεύθυνους μάρκετινγκ περιεχομένου να συνεχίσουν να δίνουν μεγάλη προσοχή σε αυτό το μεγάλο δημογραφικό.

Η άνοδος των κινητών δημιουργεί επίσης ένα άνοιγμα με τη μορφή περιεχομένου για φωνητική αναζήτηση. Το Internet of Voice συνέχισε να κερδίζει έδαφος, καθώς οι άνθρωποι ρωτούν με χαρά τη Siri ή την Alexa για οποιοδήποτε τυχαίο στατιστικό στοιχείο ή εταιρεία που θα μπορούσαν να φανταστούν. Αυτή η ανάπτυξη σημαίνει ότι η απάντηση σε ερωτήσεις με τη μορφή λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς θα παραμείνει κρίσιμο στοιχείο της δημιουργίας περιεχομένου και είναι μία από τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022.

Βελτιστοποίηση παλαιότερων άρθρων

Ποια είναι μια από τις σημαντικές τάσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου; Ο εμπλουτισμός και η ενημέρωση παλαιότερων άρθρων μπορεί να προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, συχνά με λιγότερη προσπάθεια από τη δημιουργία νέου πρωτότυπου περιεχομένου. Ελέγξτε ένα παλιό άρθρο με σημερινούς κορυφαίους επιδόσεις. Ποιες είναι οι κρίσιμες λέξεις-κλειδιά; Έχουν αλλάξει αυτές οι σχετικές λέξεις-κλειδιά από τότε που γράψατε το άρθρο σας; Αν ναι, διορθώστε το!

Εκτός από τις λέξεις-κλειδιά, ελέγξτε τα στοιχεία του τεχνικού SEO, όπως η βελτιστοποίηση για κινητά, το μέγεθος της φωτογραφίας και η ταχύτητα. Απλώς η προσαρμογή αυτών των πτυχών μπορεί να αποφέρει ουσιαστικές βελτιώσεις στη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας.

Σημασία των βασικών ζωτικών ιστών

Καθώς οι αλγόριθμοι και οι μηχανές αναζήτησης γίνονται ολοένα και πιο εξελιγμένα, τα ισχυρά στοιχεία web έχουν ως αποτέλεσμα βελτιωμένα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης. Έτσι, η ταχύτητα, τόσο για επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και για κινητά, οι βελτιστοποιημένες εικόνες με τις σωστές ετικέτες και ετικέτες, ακόμη και ο χάρτης του ιστότοπου σας είναι όλα στοιχεία που πρέπει να λάβουν υπόψη οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ περιεχομένου.

Αυτά τα τεχνικά στοιχεία είναι εξίσου κρίσιμα για να γίνει αντιληπτό το περιεχόμενο σας όπως ένα άγκιστρο τοίχου ή η κρεμάστρα εικόνων είναι τόσο κρίσιμη για έναν πίνακα στον τοίχο σας. Εάν δεν έχετε την κατάλληλη δομή ή βασικά στοιχεία, θα καταλήξετε με ένα τεράστιο χάος στο πάτωμα που κανείς δεν προσέχει. Μην αφήνετε αυτό το είδος καταστροφής να συμβεί στο περιεχόμενο σας! Επενδύστε σε τεχνικό SEO για να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας προσβάσιμο στις μάζες.

Πληθώρα περιεχομένου βίντεο

Καθώς η τεχνολογία αναζήτησης και οι ικανότητες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας βελτιώνονται, περιμένετε να δείτε μια άνοδο στο περιεχόμενο βίντεο ως μέρος μιας τυπικής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου. Όχι μόνο είναι πιο εύκολο να μεταφέρετε σύνθετες έννοιες χρησιμοποιώντας βίντεο, αλλά είναι επίσης συχνά πιο διαδραστικό και εύκολο στη ροή ενώ κάνετε πολλές εργασίες ή εν κινήσει.

Επιπλέον, καθώς οι τάσεις στο Διαδίκτυο της Φωνής και της Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας συνεχίζονται, είναι ευκολότερο για τα μηχανήματα να αναλύουν φωνητικό περιεχόμενο. Επομένως, το βίντεο δεν είναι απλώς ένα ωραίο επιπλέον χαρακτηριστικό, αλλά μπορεί επίσης να είναι ένα σταθερό όχημα για τη βελτίωση της απόδοσης SEO σας.

Η άνοδος των chatbots ως μέρος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου

Ακόμα κι αν δεν είστε έτοιμοι να εισέλθετε στο Metaverse (ή ποτέ), πιθανότατα θα δείτε περισσότερα bots και διαδραστικό περιεχόμενο το 2022. Αυτές οι διαδραστικές μορφές που διαθέτουν Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) εξυπηρετούν τον πρωταρχικό σκοπό της βελτίωσης της εμπειρίας χρήστη.

Η Insider Intelligence προβλέπει τεράστια ανάπτυξη αυτού του κλάδου τα επόμενα δύο χρόνια, αυξάνοντας από περίπου 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε 142 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024. Τι σημαίνει λοιπόν αυτό για τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ περιεχομένου;

Πρώτα απ ‘όλα, τα chatbot αλληλεπιδρούν πολύ στενά με τους χρήστες, έτσι ώστε οι εταιρείες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να κατανοήσουν καλύτερα την πρόθεση των χρηστών. Τα chatbots μπορούν να δώσουν φωνή και προσωπικότητα στο περιεχόμενό σας, ώστε οι χρήστες να καταλαβαίνουν καλύτερα ποιοι είστε ως οργανισμός – είτε ζεστό και ασαφές είτε σαρκαστικό και αστείο.

Η εικονική πραγματικότητα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται

Εδώ είναι ένας άλλος εξαιρετικά αναπτυσσόμενος κλάδος, από περίπου 30,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 300 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024. Δεδομένου ότι η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα ενισχύουν την εμπειρία του χρήστη, θα γίνει όλο και πιο σημαντικό για τις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου για πολλούς κλάδους κατά το 2022. Επομένως, να γνωρίζετε αυτά τα δύο τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου το 2022.

Όταν χρησιμοποιείται σωστά, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου. Εάν πουλάτε έπιπλα, για παράδειγμα, ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε το περιεχόμενό σας; Γράψτε ένα άρθρο σχετικά με το πόσο υπέροχες είναι οι καρέκλες σας ή επιτρέπετε στους χρήστες να δουν πραγματικά μια εικονική αναπαράσταση του πώς θα ήταν η καρέκλα στα σαλόνια τους; Το να βλέπεις είναι να πιστεύεις!

Όσο αποτελεσματική μπορεί να είναι η εικονική πραγματικότητα για ορισμένες εταιρείες, δεν είναι ένα κρίσιμο κομμάτι του μάρκετινγκ περιεχομένου. Εάν ενισχύει τις δυνατότητες αφήγησης και έχετε τον προϋπολογισμό για να το δοκιμάσετε, προχωρήστε! Αλλά αν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό ή δεν ταιριάζει με το συνολικό σας όραμα, αυτή η τάση μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να μην αξίζει τους πόρους σας.

Πολλαπλασιασμός της αφήγησης στο μάρκετινγκ περιεχομένου

Ακόμη και με την άνοδο των chatbot, του βίντεο και της εικονικής πραγματικότητας, η αφήγηση ιστοριών της παλιάς σχολής παραμένει απίστευτα αποτελεσματική. Από πολλές απόψεις, η απόκτηση αυτού του βασικού θεμελιώδους δικαιώματος είναι πολύ πιο σημαντική από τις πρόσθετες καμπάνες και σφυρίχτρες ορισμένων άλλων τάσεων μάρκετινγκ περιεχομένου το 2022. Πιθανότατα έχετε ακούσει ότι “το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς” πιο συχνά από όσο θα θέλατε. Και ποιος καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε ισχυρό περιεχόμενο με το οποίο συνδέονται οι άνθρωποι από το να εισαγάγετε περισσότερα στοιχεία μάρκετινγκ συνομιλίας στο μείγμα μάρκετινγκ περιεχομένου σας που λένε μια υπέροχη ιστορία;

Δεν έχει σημασία πώς μεταφέρετε τις προσπάθειες αφήγησης. Ορισμένες εταιρείες ενδέχεται να χρησιμοποιούν πιο σύντομο βίντεο που συμπυκνώνει τα πράγματα με πιο προσωπικό τρόπο. Άλλοι θα μπορούσαν να επικεντρωθούν σε διορατικές καταχωρίσεις ιστολογίου που αυξάνουν το αναγνωστικό κοινό και την αφοσίωση των πελατών. Πείτε τις ιστορίες που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας με τρόπους που μπορούν εύκολα να κατανοήσουν.

Περιεχόμενο καλύτερα ενημερωμένο από την πρόθεση του καταναλωτή

Ο ψηφιακός μας κόσμος δεν υποφέρει από έλλειψη δεδομένων ή σύνθετες αναφορές πληροφοριών αναζήτησης με άπειρες λεπτομέρειες. Αλλά καθώς οι μηχανές και εκείνες που ερμηνεύουν δεδομένα γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, θα υπάρχει μια σαφέστερη οριοθέτηση μεταξύ των εταιρειών που χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα στρατηγικά και εκείνων που δεν τα χρησιμοποιούν.

Με άλλα λόγια, η κατανόηση της πρόθεσης των καταναλωτών και η προσαρμογή των προσφορών σας σε όσους λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς θα πρέπει να αποκομίσουν τεράστια μερίσματα για αυτές τις εταιρείες το 2022 και μετά. Χρησιμοποιήστε λοιπόν τα σχόλια από τα αναλυτικά στοιχεία σας, τις συνομιλίες chatbot, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα για να καταλάβετε τι θέλουν πραγματικά οι χρήστες σας. Τότε, κάντε το να συμβεί!

Υπεροχή σχετικού περιεχομένου

Τι κερδίζετε όταν συνδυάζετε τις τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ περιεχομένου, περισσότερη αφήγηση και περιεχόμενο μεγαλύτερης μορφής, διευρυμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και πολλά άλλα; Η δημιουργία πιο σχετικού περιεχομένου. Όταν γίνονται σωστά, όλα αυτά τα στοιχεία συνεργάζονται για αυτόν τον κοινό στόχο. Παράγουν συναρπαστικά κομμάτια περιεχομένου που συνδέονται με τις ανάγκες των χρηστών τους. Το σχετικό περιεχόμενο μπορεί να μην είναι τόσο σέξι όσο τα εξελιγμένα ρομπότ και η εικονική πραγματικότητα, αλλά βρίσκεται στην καρδιά όλου του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022

Αντί να ακολουθείτε όλες τις τελευταίες τάσεις περιεχομένου, εστιάστε στην επιχείρηση σας και στο κοινό σας για να δημιουργήσετε μια προσέγγιση μάρκετινγκ περιεχομένου που λειτουργεί. Οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου του 2022 δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία όσο η δημιουργία σχετικού περιεχομένου όσο ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής περιεχομένου σας.

Το Tiktok μπορεί να είναι μια μοντέρνα πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αν το κοινό-στόχος σας αποτελείται από άτομα ηλικίας 60+ ετών που δεν αντέχουν σύντομα βίντεο, θα σπαταλάτε τον χρόνο και τα χρήματά σας προσπαθώντας να ανταγωνιστείτε σε αυτά τα ψηφιακά κανάλια. Αντίθετα, εστιάστε στο πού μπορεί να βρίσκεται το κοινό-στόχος σας και προσεγγίστε το εκεί.

Ομοίως, ενώ πιθανότατα θα δούμε μεγαλύτερη επικράτηση του μάρκετινγκ επηρεασμού το 2022, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2B πρέπει να είναι απίστευτα στρατηγικοί όσον αφορά τη χρήση αυτού του τύπου στρατηγικής. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγετε τυχόν εξέχοντες μικρο-επηρεαστές που μπορεί να είναι σε θέση να προσθέσουν στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας με τη μορφή μιας ανάρτησης ιστολογίου επισκέπτη. Αλλά μην σπαταλάτε το χρόνο σας επενδύοντας στο μάρκετινγκ επιρροής, εάν αυτό δεν θα ενισχύσει την εξουσία και την αξιοπιστία σας στο κοινό-στόχο σας.

Πηγαίνετε πέρα από τις τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου του 2022

Εάν δημιουργείτε τον τύπο περιεχομένου για το οποίο ενδιαφέρεται πραγματικά το κοινό σας και το δημοσιεύετε στα κανάλια στα οποία αναζητά, έχετε κάνει μια καλή αρχή. Αν και η ενημέρωση σχετικά με τις πιο πρόσφατες τάσεις και ιδέες του κλάδου είναι εξαιρετική, δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία όσο η δημιουργία περιεχομένου που έχει απήχηση στο κοινό που επιθυμείτε.

Ωστόσο, εάν αισθάνεστε ότι έχετε κολλήσει σε ένα πρόβλημα περιεχομένου ή είστε έτοιμοι να αυξήσετε τις προσπάθειες σας για το μάρκετινγκ περιεχομένου, απευθυνθείτε στους ειδικούς στο rellify. Συνδυάζουν το καλύτερο της ανθρώπινης νοημοσύνης με τη μηχανική μάθηση για να δημιουργήσουν εξειδικευμένο περιεχόμενο που προσφέρει σταθερά αποτελέσματα.