TOP

Οι κορυφαίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που θα αυξηθούν το 2022

DM

Ανεξάρτητα από τις νέες τάσεις και τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορεί να έχετε ακούσει, το περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες δημιουργούν, χρησιμοποιούν και δοκιμάζουν την αποτελεσματικότητα των ψηφιακών τους στοιχείων συνεχίζει να υφίσταται μεγάλες αλλαγές.

Από τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται μέχρι τις μεθόδους οικοδόμησης σχέσεων με υποψήφιους πελάτες, το μάρκετινγκ περιεχομένου σήμερα εξελίσσεται για να ικανοποιήσει τις νέες αγοραστικές συνήθειες και προσδοκίες των καταναλωτών. Αν θέλετε να συμβαδίσετε, οι κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022 υπογραμμίζουν μερικούς από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείτε με τους καταναλωτές σας και να επιτύχετε αποτελέσματα.

Επενδύστε στο μάρκετινγκ βίντεο

Ενώ το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο είναι κάθε άλλο παρά νέο, οι τάσεις υποδηλώνουν ότι θα συνεχίσει να κυριαρχεί. Χρειάζεστε απόδειξη ότι η δημοτικότητα του βίντεο για το ψηφιακό μάρκετινγκ το 2021 δεν ήταν τυχαία; Το YouTube παραμένει η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης σήμερα και αναμένεται να συγκεντρώσει περισσότερους χρήστες. Αυτό την τοποθετεί πάνω από την αποκλειστική μηχανή αναζήτησης Bing και μόλις μια θέση πίσω από την Google, τη μητρική της εταιρεία.

Αυτή η πλατφόρμα έχει αποφοιτήσει από έναν ταπεινό ιστότοπο κοινής χρήσης βίντεο για να γίνει από μόνη της ένα νόμιμο εργαλείο αναζήτησης για τα πάντα, από βίντεο με οδηγίες έως κριτικές προϊόντων έως ψυχαγωγία (δηλαδή, χαριτωμένα βίντεο με γάτες). Άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο περιλαμβάνουν το Vimeo, το TikTok και το Instagram (IGTV).

Και δεν είναι μόνο ότι αφιερώνουμε πολύ περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο στο διαδίκτυο – σχεδόν το διπλάσιο από το 2018. Είναι ότι όλη η αυξημένη παρακολούθηση αποφέρει αποτελέσματα. Σύμφωνα με το HubSpot, οι έμποροι συνεχίζουν να είναι ανοδικοί στο βίντεο για την ικανότητά του να προσφέρει ισχυρή απόδοση επένδυσης (ROI), καθώς αυξάνει την αναγνωρισιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, οι σημερινοί καταναλωτές δεν απολαμβάνουν απλώς να έχουν βίντεο. Το περιμένουν. Το περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας είναι πλέον βασικό στοιχείο στο ταξίδι του αγοραστή και κρίσιμο για την οικοδόμηση σχέσεων με την επωνυμία σας.

Εξετάστε τις αναρτήσεις με δυνατότητα αγοράς

Οι αναρτήσεις με δυνατότητα αγοράς προσφέρουν μια συναρπαστική επιλογή εάν δεσμεύεστε να δημιουργήσετε έσοδα από τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων της εταιρείας σας. Η προσθήκη ετικετών σε προϊόντα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ολόκληρο το ταξίδι του αγοραστή, από την ευαισθητοποίηση έως την αγορά, χωρίς να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα στην οποία βρίσκονταν αρχικά. Αν και μια νεότερη τάση, περιμένετε να γίνει πιο δημοφιλής και να εξαπλωθεί σε άλλες πλατφόρμες και αγορές καθώς οι καταναλωτές αγκαλιάζουν αυτόν τον νέο τρόπο αγορών.

Ιδιαίτερα για είδη μόδας και καταναλωτικά είδη, οι πωλήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας τεράστιος τρόπος για να αξιοποιηθούν οι επηρεαστές και οι διασημότητες για να πουλήσουν αγαθά. Σε αυτές τις διαδραστικές αναρτήσεις, ένα εικονίδιο τσάντας αγορών προσφέρει πληροφορίες προϊόντος. Οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να επισκεφτούν τη σελίδα του λιανοπωλητή για να κάνουν μια αγορά, ενοποιώντας ολόκληρο το ταξίδι του αγοραστή σε μια ουσιαστικά πλατφόρμα.

Ωστόσο, προτού αρχίσετε να προσεγγίζετε παράγοντες επιρροής στον τομέα της εταιρείας σας, έχετε λίγη δουλειά να κάνετε:

  • Πληρείτε τις απαιτήσεις καταλληλότητας για τον τύπο των αγαθών που πουλάτε, τον τύπο αγοράς και το προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Προσθέστε τον κατάλογο των προϊόντων που σκοπεύετε να παρουσιάσετε μέσω μη αυτόματης μεταφόρτωσης ή μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Υποβάλετε τον λογαριασμό σας για έλεγχο μόλις ανεβάσετε τον κατάλογο προϊόντων σας.
  • Ξεκινήστε να προσθέτετε ετικέτες σε προϊόντα στις αναρτήσεις σας όταν εγκριθεί ο λογαριασμός σας.

Αξιοποιήστε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη

Αν υπάρχει κάτι που ποθούν πολλοί καταναλωτές σήμερα, αυτό είναι η αυθεντικότητα. Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να στείλει μια ψηφιακή διαφήμιση κάνοντας ισχυρούς ισχυρισμούς για τα προϊόντα της, αλλά η συζήτηση είναι φθηνή. Σε αυτήν την εποχή των deepfakes, μια ειλικρινής σύσταση από ένα κανονικό, αμερόληπτο άτομο που δεν είναι συνδεδεμένο με την εταιρεία είναι χρυσός. Επιπλέον, το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (UGC) μπορεί να επηρεάσει σχεδόν κάθε στάδιο του κύκλου εισερχόμενου μάρκετινγκ, από την ανακάλυψη έως την αφοσίωση σε επωνυμία.

Αναρωτιέστε εάν το αυθεντικό περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες έχει πραγματικά αποτελέσματα; Σύμφωνα με ειδικούς, τα βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες στο YouTube συγκέντρωσαν 10 φορές περισσότερες προβολές από τα επίσημα βίντεο προώθησης που κυκλοφορούν από τις εταιρείες. Αν και είναι πολύ καλή ιδέα για την εταιρεία σας να δημιουργήσει το δικό της περιεχόμενο βίντεο, περιμένετε από μη συνδεδεμένες αναρτήσεις να έχουν εξίσου ή καλύτερη απόδοση.

Οι έξυπνες επιχειρήσεις το γνωρίζουν αυτό και καλωσορίζουν μεμονωμένους δημιουργούς περιεχομένου να δημοσιεύουν κριτικές, αποσυσκευασίες και περιεχόμενο σύγκρισης. Τα δημοφιλή κανάλια YouTube διαθέτουν εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές ή περισσότερους. Πρόκειται για πολλούς κατάλληλους υποψήφιους βλέποντας άλλους να μιλούν για τα προϊόντα σας. Αλλά ακόμη και οι δημιουργοί περιεχομένου με λίγους ακόλουθους μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις με μια καλοσχεδιασμένη κριτική που δημοσιεύεται ακριβώς την κατάλληλη στιγμή.

Ενώ το φαινόμενο του UGC συνεχίζει να αυξάνεται, αναμένετε όλο και περισσότερες εταιρείες να αξιοποιήσουν τη δύναμή του, ιδιαίτερα εάν έχουν μεγάλη καταναλωτική βάση που μιλάει για τα προϊόντα τους στο Διαδίκτυο. Οι επωνυμίες το κάνουν αυτό μέσω της χρήσης καμπανιών που προωθούν ένα συγκεκριμένο hashtag, βίντεο χορηγιών, δημοσιεύουν αξιολογήσεις και κριτικές στον ιστότοπό τους, ζητώντας από τους πελάτες να απαντήσουν σε ερωτήσεις ή να προσθέσουν εικόνες, ακόμη και εμφανίζοντας τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του κοινού τους. Απλά θυμηθείτε, ωστόσο, ότι το UGC είναι ένα δίκοπο μαχαίρι. Λόγω της αυθεντικής του φύσης, δεν μπορείτε να το ελέγξετε. Οι καμπάνιες που κεφαλαιοποιούν την αφοσίωση των χρηστών μπορούν γρήγορα να ξεφύγουν με ενοχλητικές και επιζήμιες συνέπειες.

Δώστε προτεραιότητα στην ενσυναίσθηση στο περιεχόμενό σας

Ενώ ασχολούμαστε με το θέμα της εισαγωγής αυθεντικότητας στις προσπάθειες μάρκετινγκ σας, είναι σημαντικό να θυμάστε τη σημασία της δημιουργίας περιεχομένου που επιδεικνύει ενσυναίσθηση. Θέλουν οι καταναλωτές δεδομένα, στοιχεία και στοιχεία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας; Σίγουρος. Ωστόσο, τα στοιχεία δείχνουν ότι ο σημερινός καταναλωτής θέλει επίσης μια εταιρεία που κοιτάζει τον κόσμο μέσα από τα μάτια του, παρέχοντας λεπτομέρειες και λύσεις που δείχνουν κατανόηση των αναγκών, των ανησυχιών και των προτεραιοτήτων του. Αυτοί είναι πραγματικοί άνθρωποι στους οποίους απευθύνεστε, όχι αλγόριθμοι.

Στον κόσμο των μεγάλων δεδομένων, του SEO και των πληρωμένων διαφημίσεων, είναι εύκολο να ξεχάσετε ότι η πρώτη σας προτεραιότητα πρέπει να είναι η σύνδεση με τους πελάτες. Οι εταιρείες που κηρύττουν για τα προϊόντα τους χωρίς να το προσεγγίζουν από την οπτική γωνία των αναγκών των υποψήφιων πελατών τους φαίνονται κωφές και άγνωστες. Θα μπορούσατε να επενδύσετε τόνους χρόνου και πόρων για να δημιουργήσετε προσεκτικά μια καμπάνια, μόνο για να την παρακολουθήσετε να καταρρέει και να καίγεται (ή να αγνοηθεί τελείως) από την αγορά-στόχο σας που δεν τη βρήκε σχετική.

Οι αποτελεσματικοί έμποροι αντιμετωπίζουν τις ανάγκες των υποψήφιων καταναλωτών ενσωματώνοντας τακτικές για να εμφυσήσουν ενσυναίσθηση στη στρατηγική μάρκετινγκ τους:

  • Ερευνήστε τι πραγματικά θέλουν και χρειάζονται οι υποψήφιοι αγοραστές σας από εσάς.
  • Τοποθετήστε τον πελάτη πρώτο, δίνοντας προτεραιότητα στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις επιθυμίες του στο περιεχόμενο.
  • Παρέχετε το περιεχόμενο που θέλουν οι υποψήφιοί σας και βρίσκετε χρήσιμο – όχι διαφημιστική εκστρατεία μάρκετινγκ.
  • Συνδεθείτε με τους πελάτες σας όπου κάνουν παρέα στο διαδίκτυο, όπως οι προτιμώμενοι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης.
  • Συμμετάσχετε σε αυθεντικές συζητήσεις σχετικά με το πώς η εταιρεία σας μπορεί να λύσει τις συγκεκριμένες ανάγκες της.

Εκτελέστε δοκιμή αποτελεσματικότητας περιεχομένου

Καμία από αυτές τις ενημερώσεις μάρκετινγκ δεν θα ήταν πλήρης εάν δεν μετράτε την αποτελεσματικότητά τους. Βελτιώστε την ανάλυσή σας για τις διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ περιεχομένου που χρησιμοποιείτε για να προσελκύσετε, να δεσμεύσετε και να μετατρέψετε υποψήφιους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την περιστροφή σε νέες τεχνικές διαδικτυακής διαφήμισης όταν χρειάζεται.

Υπάρχουν διάφοροι σημαντικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μάρκετινγκ, ώστε να κάνετε τις απαραίτητες τροποποιήσεις:

  • Εκτελέστε δοκιμές A/B σε όλες τις σελίδες υψηλής αξίας, όχι μόνο στις σελίδες προορισμού.
  • Χρησιμοποιήστε τη φόρμα ιστότοπου και τη δοκιμή UX για να διασφαλίσετε ότι βελτιστοποιείτε τη χρηστικότητα και τους δυνητικούς πελάτες.
  • Ολοκληρώστε τον έλεγχο περιεχομένου μεταξύ καναλιών, όπως διασφάλιση ότι το περιεχόμενο στο ιστολόγιό σας συμπληρώνεται από το κανάλι σας στο YouTube και αντίστροφα.
  • Σχεδιάστε δοκιμές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αποκαλύψετε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες/τύπους περιεχομένου σας.
  • Ελέγξτε την ψηφιακή σας προσβασιμότητα για να διασφαλίσετε ότι όλοι οι πελάτες σας μπορούν να καταναλώσουν εύκολα το περιεχόμενό σας, ανεξάρτητα από τους περιορισμούς τους.

Έχοντας αυτά τα αποτελέσματα στο χέρι, μπορείτε στη συνέχεια να αρχίσετε να εφαρμόζετε αλλαγές μάρκετινγκ που οδηγούν σε αποτελέσματα. Ίσως είναι τόσο απλό όσο το να κάνετε λίφτινγκ σε μια σελίδα με κακή απόδοση ή θα μπορούσε να είναι τόσο σοβαρό όσο μια ολόκληρη καμπάνια που πρέπει να επαναξιολογηθεί. Ό,τι και αν αποκαλύπτουν τα δεδομένα, θα σας δώσει ένα φανταστικό σημείο εκκίνησης για την ενίσχυση της προβολής της επωνυμίας.