TOP

Οι κορυφαίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προετοιμαστούμε το 2022

SM

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα σκληρό καρύδι για τις επωνυμίες. Υπάρχουν πολλά δίκτυα, το καθένα με το δικό του σύνολο εργαλείων μάρκετινγκ και προϊόντων. Ως αποτέλεσμα, οι επωνυμίες δεν μπορούν να ακολουθήσουν μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους στις διαδικτυακές καμπάνιες μάρκετινγκ.

Ο γρήγορος ρυθμός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιδεινώνει περαιτέρω τις προκλήσεις. Οι τάσεις έρχονται και φεύγουν πιο γρήγορα από ό,τι οι περισσότερες επωνυμίες μπορούν να τις εφαρμόσουν. Επιπλέον, τα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης τροποποιούν τακτικά τους αλγόριθμούς τους, πράγμα που σημαίνει ότι μια στρατηγική που μπορεί να λειτουργούσε στο παρελθόν για μια επωνυμία ενδέχεται να μην λειτουργεί πλέον στο μέλλον.

Παρά τον γρήγορο ρυθμό με τον οποίο μπορεί να αλλάξει το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι τάσεις παραμένουν σταθερές. Μπορεί να είναι φευγαλέα, να παρακινούνται από ένα μιμίδιο ή ένα γεγονός ή μπορεί να διαρκέσουν για μήνες. Μπορεί επίσης να προκύψουν οδηγίες από τις αλλαγές που εισάγουν αυτά τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ευρύτερη κλίμακα.

Επομένως, οι έμποροι πρέπει να παραμείνουν στην κορυφή αυτών των αλλαγών. Το νέο έτος σίγουρα φέρνει την ανάγκη να ανανεωθούν οι στρατηγικές για να αντλήσουν τη μεγαλύτερη αξία από τις καμπάνιες τους. Κατά την άποψή μας, αυτές είναι οι 5 κορυφαίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προετοιμαστείτε το 2022.

Άνοδος των αγορών στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Πολλά έχουν αλλάξει στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν για αγαθά και υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου την τελευταία δεκαετία. Πέρασαν οι εποχές που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ήταν το μόνο κανάλι που πουλούσε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο. Η πρόοδος των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης έχει ξεκλειδώσει νέες ευκαιρίες για τις επωνυμίες να πωλούν απευθείας στα δημογραφικά στοιχεία που επιθυμούν.

Κορυφαία δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest έχουν αναπτύξει ισχυρές δυνατότητες που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να πωλούν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο. Οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν θετικά στις αγορές αγαθών απευθείας μέσω ενός δικτύου κοινωνικών μέσων. Αυτή είναι μια τάση που πιθανότατα θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022.

Η πανδημία έπαιξε επίσης ρόλο στην αύξηση αυτής της τάσης. Οι αγορές γίνονταν όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο καθώς ο κόσμος ήταν κλειδωμένος σε εσωτερικούς χώρους. Τα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης διευκόλυναν αυτή την ανάγκη με νέα εργαλεία που έκαναν ευκολότερη την εμπειρία αγορών. Οι άνθρωποι μπορούσαν πλέον να αγοράσουν τα αγαπημένα τους αντικείμενα χωρίς καν να εγκαταλείψουν το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης.

Μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι αγοραστές κοινωνικού εμπορίου ξεπέρασαν τα 80 εκατομμύρια πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι νεότεροι δημογραφικοί είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράζουν πράγματα μέσω των κοινωνικών δικτύων. Το Instagram παραμένει μια από τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται ιδιαίτερα για το κοινωνικό εμπόριο.

Εάν πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο, σκεφτείτε τα εργαλεία αγορών που έχουν αναπτύξει αυτά τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σας παρέχει μια απίστευτη ευκαιρία να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο δημογραφικό στοιχείο για τα προϊόντα σας.

Το Influencer Marketing θα συνεχίσει να αναπτύσσεται

Στους ανθρώπους αρέσει να ακολουθούν διαδικτυακούς δημιουργούς περιεχομένου που παράγουν περιεχόμενο που τους έχει απήχηση. Αυτό οδήγησε στη δημιουργία της βιομηχανίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, γνωστή ως μάρκετινγκ επιρροής. Δεν υπήρχε πριν τα κοινωνικά δίκτυα ήταν ένα πράγμα, αλλά έχουν αυξηθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία περίπου.

Δεν θα αποτελεί έκπληξη να δούμε το μάρκετινγκ με επιρροές να δυναμώνει το 2022. Οι δημιουργοί έχουν γίνει πιο έξυπνοι και τώρα έχουν στη διάθεσή τους μια μεγάλη ποικιλία εργαλείων και δικτύων για να αυξήσουν τους ακόλουθούς τους.

Οι εξέχοντες παράγοντες επιρροής θα συνεχίσουν να χρεώνουν τα κορυφαία δολάρια για τις καμπάνιες, παρέχοντας στις επωνυμίες πρόσβαση σε δημογραφικά στοιχεία υψηλής εξειδίκευσης, δεκτικά στις προτάσεις των δημιουργών που τους αρέσει να ακολουθούν.

Οι επωνυμίες πρέπει να επεκτείνουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ επηρεασμού το 2022 για να επωφεληθούν στο μέγιστο από αυτήν την αυξανόμενη τάση. Ωστόσο, η στρατηγική τους δεν πρέπει να βασίζεται μόνο σε κορυφαίους παράγοντες επιρροής. Έχει απίστευτη αξία η συνεργασία και με μικρο-influencers.

Συχνά οι παράγοντες επιρροής με δευτερεύοντες αλλά ιδιαίτερα αφοσιωμένους ακόλουθους μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων στις καμπάνιες από εκείνους που μπορεί να έχουν μεγάλους ακόλουθους αλλά όχι πολύ αφοσίωση στο περιεχόμενό τους.

Το περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής κυριαρχεί

Μέχρι τώρα, όλοι γνωρίζουν ότι το περιεχόμενο βίντεο τείνει να έχει καλύτερη απόδοση στο διαδίκτυο σε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι απλώς λατρεύουν να καταναλώνουν βίντεο στις κινητές συσκευές τους και οι επωνυμίες έχουν ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε αυτήν την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση στη δημοτικότητα περιεχομένου βίντεο σύντομης μορφής. Επομένως, παραμένει μια κορυφαία τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για παρακολούθηση το 2022. Η εκρηκτική ανάπτυξη του TikTok είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής θα γίνει ακόμη πιο ισχυρό φέτος.

Πολλές εταιρείες προσπάθησαν να επαναλάβουν την επιτυχία του TikTok. Για παράδειγμα, το Instagram θέλει παρόμοιο περιεχόμενο σύντομης μορφής στην εφαρμογή του, παρόλο που το Instagram Stories κυκλοφορεί εδώ και πολύ καιρό και έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό.

Θα βρείτε υποστήριξη βίντεο σύντομης μορφής στα περισσότερα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα. Χρησιμοποιήστε το για να επεκτείνετε την απήχησή σας με άτομα που είναι ήδη συνδεδεμένα με την επωνυμία σας και με άτομα που μπορεί να μην το έχουν ακούσει ποτέ.

Μοιραστείτε περισσότερο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC)

Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά οι ακόλουθοί σας πιθανότατα θα έχουν την ευκαιρία να σας προσφέρουν μοναδικό περιεχόμενο σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, το οποίο μπορείτε στη συνέχεια να μοιραστείτε στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ως αποτέλεσμα, το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές και οι επωνυμίες έχουν αρχίσει να το καθιστούν κεντρικό πυλώνα της διαδικτυακής στρατηγικής μάρκετινγκ.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι επωνυμίες που ενσωματώνουν UGS τείνουν να δουν μια αύξηση 20% στους επισκέπτες που επιστρέφουν εκτός από μια εκπληκτική αύξηση 90% στον χρόνο που αφιερώνουν οι πελάτες στον ιστότοπό τους. Αυτά τα στατιστικά και μόνο εξηγούν γιατί το UGC μπορεί να είναι μια από τις πιο σημαντικές τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του 2022.

Οι μάρκες μπορούν να αποκομίσουν πολλά οφέλη από το UGC. Πρώτον, τείνει να είναι πολύ φθηνότερο από τη συμβατική διαφήμιση. Φαίνεται επίσης πιο σχετικό. Τυχόν νέοι πελάτες που βλέπουν περιεχόμενο από υπάρχοντες χρήστες που έχουν πληρώσει χρήματα για το προϊόν σας υποστηρίζοντας αυτό είναι πιθανό να ρίξουν μια ευκαιρία στο προϊόν σας. Το UGC προσθέτει ένα στοιχείο αυθεντικότητας στο προϊόν σας που είναι μοναδικό.

Γεμίστε τις ροές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερο UGC. Δώστε στους πελάτες σας ένα κίνητρο να το μοιραστούν μαζί σας και δείτε πώς αυτό οδηγεί σε αυξημένη αφοσίωση.

Οι τάσεις θα έρχονται και θα φεύγουν, να είστε έτοιμοι να εκτιναχθούν

Αυτή η λίστα δεν είναι εξαντλητική και δεν καλύπτει όλες τις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του 2022 που ενδέχεται να προκύψουν. Μπορεί να υπάρχουν και άλλα, μερικά εντελώς νέα, αλλά οι επωνυμίες πρέπει να θυμούνται ότι πρέπει να είναι προετοιμασμένες για να εκτιναχθούν.

Μπορεί να υπάρχει ένα συνοπτικό παράθυρο ευκαιρίας για να αποκομίσετε το μέγιστο όφελος από ορισμένες τάσεις. Συχνά, αυτές οι ευκαιρίες οδήγησαν στο περιεχόμενο να γίνει viral και να δημιουργήσει πολλά θετικά buzz, κάτι που είναι πάντα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τις επωνυμίες.