TOP

Οι κορυφαίες τάσεις SEO για το 2022

SEO

Σε αυτήν την ψηφιοποιημένη εποχή, η δημιουργία μιας αξιοσημείωτης διαδικτυακής παρουσίας έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις. Και τίποτα δεν μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την προβολή σας εκτός από τις καλύτερες υπηρεσίες SEO. Το SEO είναι μια βιώσιμη στρατηγική μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες, τις μετατροπές, τις πωλήσεις και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Ωστόσο, όσο περνάει ο καιρός, η Google ενημερώνει συνεχώς τον αλγόριθμό της, ενημερώνοντας τις τακτικές SEO. Καθώς οι τακτικές SEO αλλάζουν, η ανάγκη για πλούσιο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο αυξάνεται ραγδαία. Επομένως, η παρακολούθηση των τελευταίων τάσεων SEO είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη και τη βελτίωση της κατάταξης SEO.

Εμπλοκή Τεχνητής Νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει φτάσει σχεδόν σε κάθε κλάδο, από την υγειονομική περίθαλψη μέχρι τον τραπεζικό τομέα. Μαζί με αυτό, οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη και στους ιστοτόπους τους. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στον προσδιορισμό της χρήσης της σωστής λέξης-κλειδιού που είναι ελκυστική στο σωστό κοινό. Επιπλέον, παρακολουθεί αυτόματα τον ιστότοπο και τις δραστηριότητες των επισκεπτών και σας παρέχει μια αναφορά που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη.

Το AI βοηθά τους ειδικούς SEO να αναλύουν την απόδοση του περιεχομένου τους γρήγορα και με ακρίβεια. Επικεντρώνεται στην κατανόηση των ερωτημάτων αναζήτησης των χρηστών, στον προσδιορισμό της πρόθεσης του ερωτήματος και στην παροχή των πιο ακριβών και συναφών αποτελεσμάτων. Επομένως, συνιστάται να χρησιμοποιείτε το AI στις στρατηγικές μάρκετινγκ και να είστε έτοιμοι να το ενσωματώσετε με το SEO.

Φωνητική αναζήτηση

Σήμερα, το Google Assistant, το Alexa της Amazon και το Siri της Apple είναι ο πιο δημοφιλής φωνητικός βοηθός υψηλής τεχνολογίας που διατίθεται στην αγορά που παρέχει βελτιωμένες λειτουργίες φωνητικής αναζήτησης, διευκολύνοντας την ηλεκτρονική αναζήτηση για τους ανθρώπους. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τον φωνητικό βοηθό για να αναζητήσουν το ερώτημά τους αντί να το πληκτρολογήσουν στο πρόγραμμα περιήγησης.

Επομένως, όταν πρόκειται για το SEO 2022, πρέπει να προετοιμάσετε τις τακτικές σας SEO με κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και βελτιστοποιημένο περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στη φωνητική αναζήτηση. Να θυμάστε ότι οι χρήστες συνήθως χρησιμοποιούν μεγάλες φράσεις ενώ χρησιμοποιούν τον φωνητικό βοηθό, επομένως χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά σας ανάλογα.

Chatbots

Τα ρομπότ συνομιλίας είναι ρομπότ που επιλύουν τα ερωτήματα των χρηστών χωρίς τη βοήθεια ανθρώπινης βοήθειας. Αυτά τα ρομπότ μπορούν να απαντήσουν γρήγορα στα ερωτήματα των χρηστών και να παρέχουν αυτόματα μια πιο ακριβή εμπειρία πελάτη. Βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη ενώ ικανοποιούν τις απαιτήσεις των ανθρώπων και κερδίζουν την εμπιστοσύνη.

Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα ρομπότ έχουν προκαθορισμένες απαντήσεις για κάθε λέξη-κλειδί. Επομένως, χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά σας με σύνεση, ώστε να οδηγεί τους χρήστες στη σωστή κατεύθυνση.

Περιεχόμενο βίντεο

Σε μια εποχή όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυβερνούν τον κόσμο (κυριολεκτικά!), η εφαρμογή περιεχομένου βίντεο σε τακτικές SEO μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επωφελής. Οι τροχοί YouTube, TikTok και Instagram έχουν δισεκατομμύρια χρήστες, επομένως η δημιουργία περιεχομένου βίντεο για το μάρκετινγκ σας μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους.

Γι’ αυτό μπορεί να καταστεί απαραίτητη η ενσωμάτωση αποτελεσματικού SEO μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Για να δημιουργήσετε το περιεχόμενο βίντεο, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μετά από αυτό, παρουσιάστε το κανάλι σας τόσο στους χρήστες όσο και στην πλατφόρμα. Σε αυτήν την εισαγωγή, μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε τις αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από τους χρήστες και είναι σχετικές με τη θέση σας.

Επίσης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι βαρετά χωρίς τα hashtags τους, επομένως, χρησιμοποιήστε τα πιο πρόσφατα hashtags που μπορούν να οδηγήσουν απευθείας τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου είναι ότι δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο για SEO το 2022, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για βίντεο κακής ποιότητας. Βεβαιωθείτε ότι το βίντεό σας είναι υψηλής ποιότητας.

Περιεχόμενο φιλικό προς κινητά

Σήμερα, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές περισσότερο σε σύγκριση με υπολογιστές. Το 2021, υπήρχαν 7,1 δισεκατομμύρια χρήστες κινητών και ο αριθμός αναμένεται να φτάσει τα 7,49 δισεκατομμύρια έως το 2025. Αυτός ο αριθμός ανάγκασε τις επιχειρήσεις να έχουν έναν ιστότοπο που να ανταποκρίνεται σε κινητά για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Επιπλέον, η Google ανακοίνωσε ότι ο ιστότοπος δεν έχει καμία αξία εάν δεν ανταποκρίνεται με την ευρετηρίαση της Google για κινητά πρώτα.

Έτσι, κάντε τον ιστότοπό σας να ανταποκρίνεται και επιλέξτε ένα σχέδιο που θα κάνει την πρόσβαση και την πλοήγηση μέσω κινητού τηλεφώνου απρόσκοπτη. Μετά από αυτό, ελέγξτε την ανταπόκριση του ιστότοπού σας με τη δοκιμή φιλική προς κινητά της Google.

Επιλεγμένα αποσπάσματα

Τα επιλεγμένα αποσπάσματα είναι η σύντομη αφήγηση που λαμβάνεται από μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google που απαντά γρήγορα στα ερωτήματα ενός χρήστη. Εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια του χρήστη κατά την περιήγηση σε διαφορετικές ιστοσελίδες. Μπορεί να φαίνεται ότι μειώνει την επισκεψιμότητα, αλλά είναι πολύ ωφέλιμο για τους χρήστες όσον αφορά το SEO.

Επομένως, εάν δεν χρησιμοποιείτε κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να μην παρέχει τις πιο σχετικές πληροφορίες στους χρήστες σας με τον ευκολότερο τρόπο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι περιεκτικό και ελκυστικό για τους αναγνώστες.

Η αυξανόμενη σημασία της αρχής EAT

Η ποιότητα του περιεχομένου είναι εξαιρετικά σημαντική όταν πρόκειται για την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Για καλύτερο SEO και υψηλότερες βαθμολογίες, η τεχνογνωσία, η αυθεντία και η αξιοπιστία είναι κρίσιμοι παράγοντες. Το EAT της Google καθορίζει την ποιότητα περιεχομένου και διακρίνει το φτωχό περιεχόμενο από το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.

Για να περάσετε την αρχή EAT της Google, πρέπει να προετοιμάσετε το περιεχόμενό σας σύμφωνα με την προσωπικότητα χρήστη που μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό σας, να το κατανοήσετε και τις απαιτήσεις του. Επίσης, προσθέστε μερικές αξιόπιστες πηγές. Κάνει το περιεχόμενό σας να φαίνεται αυθεντικό και παρέχει ένα ισχυρό υπόβαθρο. Εάν θέλετε η σελίδα σας να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας ακολουθεί τις οδηγίες EAT και έχει σωστές τακτικές SEO.

Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας για τις πιο πρόσφατες τάσεις SEO μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη βαθμολογία σας SEO και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα. Επομένως, το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι μεγάλο, σχετικό, περιεκτικό, ελκυστικό και υψηλής ποιότητας.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας διαιρείται σε μορφή H1-H2-H3, καθώς διευκολύνει την ανίχνευση για τα bots της Google. Επίσης, κρατήστε τον τόνο σας ουδέτερο. Και αν αποφασίσετε να κάνετε αναλυτική περιγραφή, σηματοδοτήστε ότι προχωράτε σε αναλυτική περιγραφή, έτσι ώστε οι αναγνώστες να είναι προετοιμασμένοι για μια αλλαγή τόνου.

Σημασιολογική Αναζήτηση

Η σημασιολογική αναζήτηση αναφέρεται στην προσπάθεια μιας μηχανής αναζήτησης να προσφέρει όσο το δυνατόν ακριβέστερο SERP κατανοώντας την πρόθεση του ερευνητή, το πλαίσιο του ερωτήματος και τη σχέση λέξης. Το SEO γίνεται πιο περίπλοκο αφού απαιτεί νέες προσεγγίσεις σε εργασίες όπως η έρευνα λέξεων-κλειδιών και η βελτιστοποίηση περιεχομένου.

Με το σημασιολογικό SEO, προσθέτετε περιεχόμενο στις λέξεις και χρησιμοποιείτε στο περιεχόμενό σας, βελτιστοποιώντας την αληθινή πρόθεση των χρηστών σας. Όταν απαντάτε στην πρώτη ερώτηση, απαντάτε στη δεύτερη, τρίτη, τέταρτη και πέμπτη ερώτηση αμέσως μετά, και διευκολύνει τη δουλειά τόσο για τους ειδικούς SEO όσο και για τους χρήστες.

Εφαρμογή Omni-channel Marketing

Τέλος, το μάρκετινγκ παντός καναλιού είναι μια από τις καλύτερες και ισχυρές στρατηγικές για την επίτευξη αποτελεσμάτων σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εν τω μεταξύ, το SEO είναι μια πιο ουσιαστική και πολύτιμη τακτική για το σχέδιο μάρκετινγκ σας. Για τη σωστή προτίμηση κοινού, πρέπει κάποιος να χρησιμοποιήσει και να ακολουθήσει μια πολυκαναλική προσέγγιση, όπως διαφημίσεις Google ή διαφημίσεις PPC (πληρωμή ανά κλικ), διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το μάρκετινγκ όλων των καναλιών συμβάλλει στην αύξηση της πληρωμένης επισκεψιμότητας και επίσης έχει διαρκή επίδραση στην οργανική επισκεψιμότητα. Βοηθά στην οικοδόμηση συνοχής της

επωνυμίας και δημιουργεί πολλές ευκαιρίες στους χρήστες να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. και επίσης μεταδίδει το μήνυμα της επωνυμίας σε πολλά κανάλια.

Συμπέρασμα

Τώρα γνωρίζετε περισσότερα για τις τελευταίες τάσεις SEO το 2022, προσθέστε αυτά τα στοιχεία στις τακτικές SEO σας και ξεχωρίστε στην αγορά. Μπορείτε να προσλάβετε ειδικούς SEO που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας, να κατατάξετε καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης και να βελτιώσετε την προβολή σας. Λοιπόν, τι περιμένεις; Ενσωματώστε τις τελευταίες τάσεις SEO και επισημάνετε την επικράτειά σας στο διαδίκτυο.