TOP

Οι μεγαλύτερες τάσεις SEO που πρέπει να αναζητήσετε το 2022

SEO

Ο κλάδος του SEO είναι απρόβλεπτος όπως και οι ενημερώσεις αλγορίθμων που εκκινεί η Google κατά καιρούς.

Ο κλάδος είναι τόσο ασταθής που εάν ένα SEO μπει σε αδρανοποίηση και ξυπνήσει μετά από ένα χρόνο, το άτομο μπορεί να αρχίσει να αισθάνεται ένα χάσμα γενεών.

Έτσι, πολλά συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο του SEO και θέλετε να είστε πάνω από όλα αυτά για να βεβαιωθείτε ότι τα πράγματα (οι κατατάξεις) είναι υπό τον έλεγχό σας.

Σε αυτό το ιστολόγιο, θα συζητήσουμε μερικές καυτές τάσεις στο SEO και επίσης θα κάνουμε κάποιες εικασίες σχετικά με το πώς μπορούν να εξελιχθούν τα πράγματα το 2022.

IndexNow

Πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι η Google είναι η επόμενη στη λίστα των μηχανών αναζήτησης που χρησιμοποιούν το πρωτόκολλο IndexNow.

Για όσους από εσάς δεν ξέρετε τι είναι το IndexNow, είναι μια μηχανή ανοιχτού κώδικα που χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης για την ανακάλυψη νέου περιεχομένου. Αντί για τη συμβατική προσέγγιση έλξης, περιλαμβάνει τη χρήση της μεθόδου ώθησης.

Έτσι, όταν ένας ιστότοπος ενσωματωμένος στο IndexNow API ενημερώνει το περιεχόμενό του, διαγράφει μια ανάρτηση ή δημοσιεύει μια νέα, το API προωθεί αυτές τις πληροφορίες στις μηχανές αναζήτησης.

Το IndexNow API αναπτύχθηκε τον Οκτώβριο του 2021 από τη Microsoft.

Οι μηχανές αναζήτησης Bing και Yandex υποστηρίζουν ήδη το IndexNow. Χάρη στην ταχύτερη ευρετηρίαση που προσφέρει το IndexNow, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να αποφύγουν το υπερβολικό φόρτο ανίχνευσης, καθιστώντας την όλη διαδικασία πιο ενεργειακά αποδοτική.

Αυτή η αναφορά της Google που συμμετέχει στο κίνημα IndexNow επιβεβαιώθηκε από έναν εκπρόσωπο της Google. Επί του παρόντος, δοκιμάζουν την αποτελεσματικότητα του πρωτοκόλλου για να ελέγξουν εάν βελτιώνει τις προσπάθειες βιωσιμότητας της Google.

Στόχος της Google είναι να γίνει εταιρεία 100% βασισμένη στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2030. Η πρωτοβουλία Carbon Neutral της IndexNow σημαίνει ότι οι πιθανότητες να την υιοθετήσει η Google είναι υψηλές. Η δημιουργία ευρετηρίου των σελίδων από τον γίγαντα της μηχανής αναζήτησης θα γίνει ευκολότερη όταν συμβεί αυτό.

Κάθε κάτοχος ιστότοπου που θέλει να ενεργοποιήσει το IndexNow API μπορεί να το κάνει με τρία απλά βήματα:

  • Δημιουργήστε και κατεβάστε το κλειδί API από το Bing.
  • Στη συνέχεια, το ληφθέν αρχείο κειμένου πρέπει να μεταφορτωθεί στη ρίζα του διακομιστή σας.
  • Υποβάλετε μαζικές ή μεμονωμένες διευθύνσεις URL σε μεμονωμένες μηχανές αναζήτησης

Πρόσφατα, τόσο η Microsoft όσο και η Yandex ανακοίνωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν το IndexNow για να μοιράζονται τις υποβληθείσες διευθύνσεις URL. Έτσι, εάν υποβάλετε τη διεύθυνση URL στη Microsoft, θα κοινοποιηθεί αμέσως στο Yandex και αντίστροφα. Η Bing έχει επίσης αυτοματοποιήσει την όλη διαδικασία λανσάροντας μια προσθήκη WordPress για το IndexNow.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Bing, περίπου 80.000 ιστότοποι έχουν ενταχθεί στο έργο IndexNow. Από αυτούς, 60.000 ιστότοποι χρησιμοποιούν το Cloudflare, το οποίο υποστηρίζει επίσης το IndexNow. Περιττό να πούμε ότι εάν η Google συμμετάσχει στην πρωτοβουλία, θα ακολουθήσουν περισσότεροι ιστότοποι.

Σημειώστε το MUM για να βελτιώσετε την κατάταξη σας

Η Google καταβάλλει αξιέπαινες προσπάθειες για τη βελτίωση της ποιότητας των αποτελεσμάτων αναζήτησης χρησιμοποιώντας προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη.

Το μεγαλύτερο άλμα σε αυτό από την αρχή συνέβη με την εισαγωγή του RankBrain και στη συνέχεια με το BERT το 2019 και τώρα ο γίγαντας των μηχανών αναζήτησης κάνει άλλη μια εποχή παρουσιάζοντας το Multitask United Model ή το MUM.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έκανε ο Prabhakar Raghavan κατά τη διάρκεια του Google I/O 2021, το νέο μοντέλο επεξεργασίας φυσικής γλώσσας MUM είναι 1000 φορές πιο ισχυρό από το BERT και έχει δυνατότητα πολλαπλών εργασιών που του επιτρέπει να αναλύει βίντεο, εικόνες και κείμενο σε 75 γλώσσες σε δίνουν στους χρήστες τις απαντήσεις σε πολύπλοκα ερωτήματα αναζήτησης.

Αυτό σημαίνει ότι το MUM θα συνδυάσει διαφορετικές πτυχές του ερωτήματος αναζήτησης και θα προσπαθήσει να κατανοήσει τα συναισθήματα, το πλαίσιο, τις οντότητες και κυρίως την πρόθεση του χρήστη να δώσει απαντήσεις που είναι πραγματικά κοντά σε αυτό που περίμενε ο χρήστης.

Ο Raghavan έδειξε τη δύναμη του MUM κάνοντας ένα σύνθετο ερώτημα αναζήτησης “Έχω κάνει πεζοπορία στο όρος Adams και τώρα θέλω να κάνω πεζοπορία στο όρος Fuji το επόμενο φθινόπωρο, τι πρέπει να κάνω διαφορετικά για να προετοιμαστώ;”

Η Google εξακολουθεί να δοκιμάζει το MUM, αλλά σύντομα αναμένεται να βγει από το εργαστήριο και να γίνει μέρος του οικοσυστήματος της Αναζήτησης Google. Ο γίγαντας των μηχανών αναζήτησης θα πρέπει να μας κρατά ενήμερους για την ενσωμάτωσή του, όπως για το πώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία του BERT.

Μπορεί να αρχίσετε να βλέπετε έναν νέο τύπο αποτελεσμάτων, μια βελτιωμένη μορφή Google Answers που συνδυάζει όλες τις πληροφορίες εκεί έξω για να παρέχει στους χρήστες τις συγκεκριμένες απαντήσεις που αναζητούν.

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει περισσότερα αποτελέσματα 0 κλικ στην αναζήτηση, κάτι που ήδη βλέπουμε.

Το περιεχόμενο μακράς μορφής πρόκειται να κάνει τεράστια περικοπή γιατί εάν μια πηγή μπορεί να παρέχει μεγάλο μερίδιο των πληροφοριών που αναζητούν οι χρήστες, τέτοιες σελίδες θα φτάνουν στην κορυφή.

Ξεχάστε τη γέμιση λέξεων-κλειδιών. Εστιάστε περισσότερο στο φυσικό περιεχόμενο που αγγίζει τα σημεία πόνου του κοινού.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη πόσο ισχυρό θα είναι το MUM. Ωστόσο, είναι καλύτερο να κάνετε το περιεχόμενο απλό και ευανάγνωστο. Εάν το περιεχόμενο είναι αμαυρωμένο με ορολογία, υπάρχουν πιθανότητες το MUM να μην βρει συνάφεια σε αυτό.

Μαζί με αυτό, ως SEOs πρέπει επίσης να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το LaMDA ένα άλλο μοντέλο γλώσσας που εισήχθη το 2021 Google I/). Παρόλο που είναι ένα μοντέλο γλώσσας για εφαρμογές διαλόγου, θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην αναζήτηση, ειδικά στην αναζήτηση που πραγματοποιείται μέσω των Βοηθών Google.

Το LaMDA σημαίνει Language Model for Dialogue Applications και θέτει νέα σημεία αναφοράς για φυσικές συνομιλίες AI. Είναι σε θέση να κάνει τις συνομιλίες φυσικές λαμβάνοντας πληροφορίες από το Γράφημα Γνώσης της Google.

Το LaMDA είναι ένα μοντέλο που βασίζεται σε μετασχηματιστή, όπως το BERT και το MUM. Μπορεί να εκπαιδευτεί να διαβάζει λέξεις, να κατανοεί τη σχέση μεταξύ των λέξεων σε μια πρόταση και να προβλέπει ποια λέξη μπορεί να ακολουθήσει.

Η Google έχει δώσει έμφαση στην εκπαίδευσή της ώστε να παράγει λογικές και συγκεκριμένες απαντήσεις, αντί για πιο γενικές απαντήσεις.

Αποδελτίωση ευρετηρίασης

Έχετε ακούσει για την τελευταία ανακοίνωση από την Google σχετικά με έναν νέο αλγόριθμο που ονομάζεται Passage Indexing;

Έτσι, αν είστε κάποιος που μετανιώνει που έγραψε περιεχόμενο μεγάλης μορφής που δεν έχει αποτέλεσμα, η ευρετηρίαση μετάβασης μπορεί να σας αλλάξει το παιχνίδι.

Σύμφωνα με την Google, θα χρησιμοποιεί πλέον τη δυνατότητα επεξεργασίας φυσικής γλώσσας κατά την ευρετηρίαση ιστοσελίδων και θα προσπαθεί να κατανοήσει το νόημα κάθε αποσπάσματος μέσα στη σελίδα.

Αυτό σημαίνει ότι μια συγκεκριμένη ενότητα (αποσπάσματα) που καλύπτεται στο άρθρο σας θα εμφανίζεται τώρα στα αποτελέσματα αναζήτησης για σχετικά ερωτήματα αναζήτησης, ακόμα κι αν είναι θαμμένη μέσα στην απεραντοσύνη του κύριου θέματος.

Ο Cathay Edwards της Google, στο βίντεο Search On που κυκλοφόρησε από τον γίγαντα της αναζήτησης, λέει ότι η ευρετηρίαση μετάβασης θα επηρεάσει το 7% των ερωτημάτων αναζήτησης σε όλες τις γλώσσες μέχρι το τέλος του 2020.

Έτσι, το Passage Indexing είναι περισσότερο ένα σύστημα εσωτερικής κατάταξης και θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στα αποτελέσματα που βλέπετε στο SERP.

Είναι λίγο πολύ επιβεβαιωμένο ότι οι ιστοσελίδες με εξαιρετικά δομημένο περιεχόμενο θα επωφεληθούν από τον αλγόριθμο κατάταξης ευρετηρίασης περασμάτων.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι η Google το 2022 θα επικεντρωθεί περισσότερο στη βελτίωση της κατάταξης του ολιστικού περιεχομένου.

Μια ολιστική στρατηγική περιεχομένου συνήθως εξετάζει σε βάθος ένα θέμα και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις πιεστικές ερωτήσεις που τίθενται από τους χρήστες-στόχους.

Προσθέτοντας σε αυτό, το Passage Indexing θα επηρεάσει πολύ τα αποτελέσματα αναζήτησης για ερωτήματα αναζήτησης μακράς διάρκειας και βασισμένα σε ερωτήσεις.

Αυτό είναι φυσικό γιατί μια επισήμανση ερώτηση απαιτεί μια βελόνα σε μια προσέγγιση άχυρων για την εύρεση της σωστής απάντησης.

Αυτό ακριβώς προσπαθεί να πετύχει η Google με το Passage Indexing.

Core Web Vitals

Πριν ακούσουμε για το Passage Indexing, η κοινότητα SEO ήταν σε φρενίτιδα σχετικά με τα Core Web Vitals.

Όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, η Google πιέζει τους webmasters να παρέχουν καλύτερη εμπειρία σελίδας στους χρήστες.

Αυτό έγινε βασικά για να διασφαλιστεί ότι οποιοσδήποτε χρήστης που επισκέπτεται μια σελίδα από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google δεν θα έπρεπε να βγαίνει από τη σελίδα λόγω κακής εμπειρίας σελίδας.

Ο Αλγόριθμος Εμπειρίας Σελίδας υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό και τα βασικά στοιχεία ιστού θα γίνουν μια νέα προσθήκη σε αυτόν από τον Μάιο του 2021.

Αυτό σημαίνει ότι θα ενταχθεί στα υπάρχοντα σήματα εμπειρίας σελίδας, όπως HTTP, παρεμβατική παρενθετική, Ασφαλής περιήγηση και Φιλικότητα σε κινητές συσκευές για να καθορίσει την κατάταξη των σελίδων.

Το Core Web Vitals είναι ένα σύνολο τριών βασικών μετρήσεων εμπειρίας σελίδας που παρέχουν δεδομένα της Google σχετικά με την εμπειρία χρήστη που προσφέρεται από μεμονωμένες σελίδες στον ιστό.

Οι τρεις βασικοί ζωτικοί παράγοντες του Ιστού είναι:

  • Largest Contentful Paint (LCP)
  • Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID)
  • Αθροιστική αλλαγή διάταξης (CIS)

Η Google επιβεβαίωσε ότι το Core Web Vitals θα είναι καθοριστικός παράγοντας για την κατάταξη σελίδων από τον Μάιο του 2021. Ωστόσο, σε μεταγενέστερη ανακοίνωση τον Δεκέμβριο μέσω μιας FAQ σχετικά με το Core Web Vitals, η Google είπε ότι ο αντίκτυπος θα περιοριστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά.

Εστίαση στο User + Search Intent

Το 2022 είναι το έτος κατά το οποίο θα δώσετε προτεραιότητα στην πρόθεση αναζήτησης του ερωτήματος και της συμπεριφοράς των χρηστών σε σχέση με οτιδήποτε άλλο.

Η πρόθεση αναζήτησης και η συμπεριφορά των ανθρώπων αλλάζουν συνεχώς. Πηγαίνουν στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης για να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους ή για να μάθουν για ένα θέμα γενικά.

Όταν οι επιχειρήσεις κατανοούν τι αναζητούν οι χρήστες και τους παρέχουν περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις τους, τότε και η επιχείρηση επωφελείται από αυτό μαζί με τους χρήστες.

Σύμφωνα με την Britney Muller της Britney Muller LLC, οι ειδικοί SEO πρέπει να απομακρυνθούν από τις παραδοσιακές πρακτικές SEO που έχουν μικρή έως καθόλου αξία σήμερα, καθώς οι αλγόριθμοι συνεχίζουν να γίνονται ισχυρότεροι.

Θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στην πρόθεση αναζήτησης. Η μεγάλη προσοχή στα ερωτήματα αναζήτησης θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό περιεχόμενο που επιθυμεί να καταναλώσει το διαδικτυακό κοινό.

Η Google πρόκειται να κατανοήσει καλύτερα πότε οι χρήστες αναζητούν συμβουλές ειδικών και θα κατατάξει τα κομμάτια περιεχομένου που ακολούθησαν τις οδηγίες της E.A.T πάνω από άλλα. Οι ειδικοί SEO μπορούν να κυριαρχήσουν στην αναζήτηση το 2022 μόνο όταν καταλάβουν πραγματικά τι αναζητούν οι χρήστες.

Οι επωνυμίες θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κοινού περισσότερο από την προώθηση της επωνυμίας τους ή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Αυτό σημαίνει να μην αναγκάζετε τους χρήστες να εγγραφούν στον ιστότοπό σας ή να τους εμφανίζετε περιττά αναδυόμενα παράθυρα στον ιστότοπό σας ή να τους ανακατευθύνετε σε φόρμες εγγραφής.

Συμπέρασμα

Αυτές είναι οι τάσεις SEO για το 2022. Εφαρμόστε αυτές τις στρατηγικές SEO στον ιστότοπο σας και μείνετε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας. Ποια από αυτές τις στρατηγικές πιστεύετε ότι θα είναι η πιο σημαντική το 2022;