TOP

Οι πιο κρίσιμες τάσεις SEO για στρατηγική το 2022

SEO

Ένα από τα (πολύ) λίγα προβλέψιμα πράγματα που συνέβησαν το 2021 ήταν ότι η Google συνέχισε να κάνει ενημερώσεις στη μηχανή αναζήτησής της. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλές από τις τάσεις που βλέπουμε για το 2022 περιστρέφονται, ή τουλάχιστον ξεκίνησαν με αυτό που είχε η Google στο μανίκι της.

Το εύχρηστο infographic του Social Media Today δείχνει τις μεγαλύτερες ενημερώσεις του περασμένου έτους για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις μεγαλύτερες αλλαγές που υπέστη το SEO το 2021. Ενώ μερικές από τις ενημερώσεις συμβάλλουν στην αποφυγή ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή στη μείωση της κατάταξης από το γέμισμα συνδέσμων, άλλες ενημερώσεις σημαίνουν ότι θα θέλετε να αλλάξετε πώς προσεγγίζετε τη στρατηγική SEO σας. Κατανοώντας τις τάσεις που βλέπουμε στο SEO, οι οποίες δεν είναι εκπληκτικά βασισμένες σε μεγάλο βαθμό στις ενημερώσεις, μπορείτε να κάνετε τη δέουσα επιμέλεια για να διασφαλίσετε ότι οι δυνητικοί πελάτες σας μπορούν να βρουν εύκολα το περιεχόμενό σας.

Βελτιστοποίηση για την εμπειρία σελίδας

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ζητούν περισσότερη προβολή στις ταξινομήσεις σελίδων και η νέα βαθμολογία Εμπειρίας σελίδας είναι η απάντηση. Η Google δίνει πλέον μεγαλύτερη βαρύτητα στους παράγοντες εμπειρίας σελίδας στην κατάταξή της από πριν. Ωστόσο, η Google δήλωσε ότι το εξαιρετικό περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι το κύριο μέλημα.

Το Core Web Vitals είναι ο ακρογωνιαίος λίθος αυτής της δυνατότητας και μετρά την απόδοση φόρτωσης, τη διαδραστικότητα και την οπτική σταθερότητα. Τυχόν σφάλματα στη σελίδα σας, όπως σφάλματα κινητικότητας ή ασφάλειας, μειώνουν τη βαθμολογία σας, όπως και η μη χρήση HTTPS. Η χρήση τεχνικών διαφημίσεων που διακόπτουν την εμπειρία χρήστη μειώνουν επίσης τη βαθμολογία σας.

Κάντε πράξη την τάση: Στο Google Search Console, ελέγξτε τη βαθμολογία Εμπειρίας σελίδας για κάθε ιστοσελίδα στον ιστότοπό σας. Σημειώστε τομείς βελτίωσης και δημιουργήστε ένα σχέδιο για να αυξήσετε τη βαθμολογία σας σε αυτές τις μετρήσεις. Εάν δεν έχετε ασφαλίσει ακόμη τον ιστότοπό σας με HTTPS, βάλτε το στην κορυφή της λίστας σας — η Google το χρησιμοποιεί τώρα ως διαχωριστικό μεταξύ δύο σελίδων που είναι ίσες σε άλλες πτυχές SEO.

Ο αργός χρόνος φόρτωσης είναι ένα κοινό πρόβλημα με τη βαθμολογία Εμπειρίας σελίδας και πολλοί έμποροι εστιάζουν σε στοιχεία της ίδιας της σελίδας για να βελτιώσουν τον χρόνο. Ωστόσο, το Search Engine Journal προτείνει να εστιάσετε στη βελτίωση της απόδοσης του διακομιστή, έτσι ώστε ο διακομιστής να παρέχει μια στατική σελίδα αντί να την ανακατασκευάζει κάθε φορά που καλείται.

Βελτιστοποίηση για μια γκάμα περιεχομένου

Παραδοσιακά, οι έμποροι σκέφτονται ιστοσελίδες και άλλο περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο όταν δημιουργούν στρατηγική SEO. Ωστόσο, άλλοι τύποι περιεχομένου — όπως βίντεο, εικόνες και γραφήματα — δίνουν συχνά την καλύτερη απάντηση για ένα ερώτημα αναζήτησης — και η Google έχει λάβει υπόψη. Για παράδειγμα, στα δικά σας αποτελέσματα αναζήτησης, θα βρείτε όλο και

περισσότερα η Google που προβάλλει βίντεο για να ταιριάζουν καλύτερα με ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας — ή εικόνες που ταιριάζουν καλύτερα με τα ερωτήματα αναγνώρισης αντικειμένων.

Καθώς εστιάζετε στην πρόθεση αναζήτησης στη δημιουργία περιεχομένου, σκεφτείτε εάν το κείμενο είναι το καλύτερο μέσο για να απαντήσετε σε μια δεδομένη ερώτηση. Όταν προσδιορίζετε τομείς που δεν απαντώνται καλύτερα από το τρέχον περιεχόμενο, αναζητήστε ευκαιρίες για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο σε άλλες μορφές που ικανοποιούν καλύτερα την πρόθεση. Ελέγξτε όλο το τρέχον περιεχόμενό σας που ενδέχεται να μην βελτιστοποιείτε αυτήν τη στιγμή και αρχίστε να το ενσωματώνετε στη στρατηγική SEO σας.

Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα βίντεο από μια εκδήλωση που απαντά σε μια κοινή ερώτηση, προσθέστε το βίντεο στο κανάλι της εταιρείας σας στο YouTube και χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την πρόθεση στον τίτλο του βίντεό σας και στην περιγραφή του. Και για να βεβαιωθείτε ότι καλύπτονται όλες οι βάσεις SEO σας, ανεβάστε στο ιστολόγιό σας μεταγραφές του περιεχομένου βίντεο που βασίζονται σε κείμενο.

Αυξημένη εστίαση στη χρηστικότητα για κινητά

Αν και το να γίνουν οι ιστοσελίδες φιλικές για κινητές συσκευές για σκοπούς αναζήτησης δεν είναι μια νέα ιδέα, η Google την ανέβασε σε νέο επίπεδο τον Μάρτιο του 2021 υιοθετώντας το Mobile-First Indexing για κάθε ιστότοπο, όχι μόνο για νέους. Αντί να λαμβάνεται υπόψη η έκδοση για κινητά στην κατάταξη, ο αλγόριθμος είναι πλέον πρώτος για κινητά, πράγμα που σημαίνει ότι η Google χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο την έκδοση για κινητά όταν προσδιορίζει την κατάταξη σελίδας. Οι ιστότοποι που έχουν παραμελήσει την έκδοση για κινητά ή περιλαμβάνουν λιγότερο περιεχόμενο για κινητά δεν θα τιμωρούνται πλέον απλώς στην κατάταξη, αλλά μπορεί να μην κατατάσσονται καθόλου.

Κάντε πράξη την τάση: Δημιουργήστε μια διαδικασία ανάπτυξης για νέες σελίδες που σχεδιάζει πρώτα τις σελίδες για κινητά και, στη συνέχεια, προσαρμόστε την έκδοση για επιτραπέζιους υπολογιστές ώστε να αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο η Google αξιολογεί τις σελίδες. Στη συνέχεια, ελέγξτε όλες τις τρέχουσες σελίδες σας για φιλικότητα προς κινητά και κάντε ενημερώσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, το Retail Dive συνιστά την προσθήκη φίλτρων στις αναζητήσεις για κινητές συσκευές, τη χρήση προγνωστικής αυτόματης συμπλήρωσης και τον τακτικό έλεγχο των δικών σας αποτελεσμάτων αναζήτησης. Επειδή η ταχύτητα σελίδας είναι ακόμη πιο σημαντική σε κινητά, το Convince & Convert προτείνει να εστιάσετε στη βελτίωση της ταχύτητας μέσω μιας ποικιλίας στρατηγικών, όπως η μείωση των ανακατευθύνσεων και η κατάργηση της JavaScript που εμποδίζει την απόδοση.

Περισσότεροι επισκέπτες του ιστότοπου που χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση

Περισσότεροι από τους επισκέπτες του ιστότοπού σας χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση σε βοηθούς φωνής στο σπίτι, όπως το Amazon Alexa ή το Google Home, ή χρησιμοποιούν τον βοηθό φωνής στο κινητό τους τηλέφωνο για αναζήτηση πληροφοριών. Μάλιστα, σύμφωνα με το FindStack, το 71% των καταναλωτών προτιμούν πλέον τη φωνητική αναζήτηση αντί να πληκτρολογούν.

Και να θυμάστε: οι άνθρωποι αναζητούν διαφορετικά όταν χρησιμοποιούν φωνή έναντι κειμένου. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρωτήσετε έναν βοηθό φωνής “Πού είναι οι επόμενοι καλοκαιρινοί Ολυμπιακοί Αγώνες;” Αλλά είναι πιο πιθανό να πληκτρολογήσετε “Θερινή τοποθεσία Ολυμπιακών Αγώνων 2024”. Επιπλέον, μια δεδομένη απάντηση φωνητικής αναζήτησης διαβάζει μόνο την απάντηση του αποσπάσματος (όταν είναι διαθέσιμη) ως αποτέλεσμα της αναζήτησης.

Κάντε πράξη την τάση: Κατά τον καθορισμό λέξεων-κλειδιών για τις σελίδες σας, προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά τόσο για αναζήτηση κειμένου όσο και για φωνητική αναζήτηση για να βεβαιωθείτε ότι συμβάλλετε στην προώθηση και των δύο τύπων αναζητήσεων στη σελίδα σας. Αν και πιθανότατα προσπαθείτε ήδη να εμφανιστείτε στα αποσπάσματα Google, η αυξημένη φωνητική αναζήτηση καθιστά αυτόν τον στόχο ακόμα πιο σημαντικό — και θα πρέπει να προσδιορίσετε προληπτικά τις ευκαιρίες επιλεγμένων αποσπασμάτων. Μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να επιλέξετε ως το επιλεγμένο απόσπασμα απαντώντας σε ερωτήσεις “γιατί”, “do” ή “μπορώ” στο περιεχόμενό σας, χρησιμοποιώντας δομημένα δεδομένα, χρησιμοποιώντας ετικέτες επικεφαλίδων και γράφοντας συνοπτικά.

Δίνοντας προτεραιότητα στην πρόθεση αναζήτησης

Ενώ οι ειδικοί της Google και του SEO έχουν επικεντρωθεί στην πρόθεση αναζήτησης τα τελευταία χρόνια, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να το έχουν υπόψη καθώς κινούνται προς το 2022. Οι αλλαγές στον αλγόριθμο τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει ολοένα και μεγαλύτερη προτίμηση σε σελίδες που ανταποκρίνονται στην πρόθεση, αλλά Οι έμποροι άργησαν λίγο να δεσμευτούν πλήρως προς αυτήν την κατεύθυνση. Είναι πιο εύκολο να εστιάσετε σε λέξεις-κλειδιά, επειδή είναι πιο δύσκολο να κατανοήσετε και να βελτιστοποιήσετε την πρόθεση. Αλλά οι έμποροι που βελτιστοποιούν πλήρως τη στρατηγική SEO και τις λέξεις-κλειδιά τους για πρόθεση αναζήτησης θα συνεχίσουν να ανταμείβονται με SEO υψηλότερης κατάταξης.

Κάντε πράξη την τάση: Όταν προσδιορίζετε λέξεις-κλειδιά, αναρωτηθείτε εάν το συνημμένο περιεχόμενο θα ικανοποιήσει αυτό που αναζητά το άτομο. Εάν όχι, αφαιρέστε τη λέξη-κλειδί ή επεξεργαστείτε ξανά το περιεχόμενο, ώστε να δώσει στον ερευνητή τις πληροφορίες που αναζητά.

Επαγγελματική συμβουλή από το studioID: Τον τελευταίο χρόνο, είδαμε τα άρθρα μας μεγάλης μορφής (700+ λέξεις) να αποδίδουν καλύτερα στην οργανική αναζήτηση. Αυτά τα άρθρα είναι συχνά τα πιο εμπεριστατωμένα και με τη σειρά τους τα πιο χρήσιμα για την ικανοποίηση της πρόθεσης αναζήτησης του κοινού μας. Στα λεπτομερή άρθρα σας, προσπαθήστε να απαντήσετε σε μια σειρά από αλληλένδετες προθέσεις αναζήτησης, που προέρχονται από την εισαγωγή (Τι είναι [Χ λέξη-κλειδί];) και την πολυπλοκότητα (Γιατί [Χ λέξη-κλειδί] τώρα;), ([Χ λέξη-κλειδί] έναντι [ X λέξη-κλειδί]). Μπορείτε να βρείτε αλληλένδετες προθέσεις αναζήτησης και συνήθεις ερωτήσεις για να απαντήσετε για ένα δεδομένο ερώτημα σε εργαλεία όπως το SEMRush ή στη βάση του SERP της Google:

Tαχυδακτυλουργείτε συνεχώς με τις συχνά αντικρουόμενες απαιτήσεις των αναγκών των επισκεπτών του ιστότοπού σας και τις απαιτήσεις των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης – και αυτό δεν είναι πιθανό να αλλάξει το 2022. Επειδή οι επισκέπτες του ιστότοπού σας αναζητούν πλέον πληροφορίες Με νέους τρόπους, η στρατηγική SEO σας πρέπει να διατηρεί το κοινό σας και τις προθέσεις του ως τον ακρογωνιαίο λίθο, αντί να αφήνετε αποκλειστικά τις ενημερώσεις της Google να καθοδηγούν το πλοίο. Ξεκινώντας με την κατανόηση των πιο κρίσιμων τάσεων και στη συνέχεια μαθαίνοντας πώς αυτές επηρεάζουν τον συγκεκριμένο πελάτη-στόχο σας, μπορείτε να συνεχίσετε να προβάλλετε το περιεχόμενό σας στους επισκέπτες του ιστότοπου, να τους ευχαριστείτε παρέχοντας χρήσιμο περιεχόμενο προσανατολισμένο στην πρόθεσή τους και να τους μετατρέψετε σε νέους πελάτες εγκαίρως.