TOP

Οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022

CM

Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη ευκαιρία να μάθετε για τις τρέχουσες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου, ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον διαφημιστικό προϋπολογισμό σας και να αναπτύξετε πολύτιμο περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό σας. Οι μέρες που είχες έναν βασικό ιστότοπο, πληρώνεις για διαφημίσεις Google και περιμένεις να σε βρουν οι δυνητικοί πελάτες έχουν περάσει προ πολλού. Οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2022 είναι πολύ πιο εξελιγμένες, με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και σημασία. Οποιαδήποτε ομάδα μάρκετινγκ B2B πρέπει πλέον να περιλαμβάνει έναν υπεύθυνο μάρκετινγκ περιεχομένου. Ένα πρακτορείο ψηφιακού μάρκετινγκ στην Καλκούτα πιστεύει ότι δεν μπορείτε να έχετε ένα κομμάτι υλικού που να είναι μόνο μισόλογα. Αντίθετα, θα χρειαστείτε υλικό βίντεο, εικονικά συμβάντα ή κάποια άλλη μορφή στρατηγικής σύνταξης που περιλαμβάνει μια ποικιλία πηγών περιεχομένου.

Καθώς το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η συζήτηση της πόλης, συνεχίστε να διαβάζετε για μερικές φανταστικές συμβουλές για το πώς να ξεκινήσετε καλά τις στρατηγικές περιεχομένου σας.

Εικονική πραγματικότητα στο μάρκετινγκ περιεχομένου

Η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη, επομένως θα γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου πολλών επιχειρήσεων το 2022. Όταν χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία περιεχομένου. Εάν πουλάτε ένα προϊόν, τι θα φαίνεται πιο ελκυστικό; Έχει γραμμένο περιεχόμενο ή εικονική αναπαράσταση του προϊόντος. Το να δουν ένα προϊόν θα προσελκύσει τους καταναλωτές περισσότερο από την απλή ανάγνωση μιας περιγραφής. Η εικονική πραγματικότητα, όσο χρήσιμη μπορεί να είναι για ορισμένες επιχειρήσεις, δεν είναι απαραίτητο συστατικό του μάρκετινγκ περιεχομένου. Προτιμήστε το εάν βελτιώνει την ικανότητα αφήγησης και έχετε τα χρήματα για να το δοκιμάσετε.

Αφήγηση ιστοριών στο μάρκετινγκ περιεχομένου

Ακόμη και με την ανάπτυξη chatbot, βίντεο και εικονικής πραγματικότητας, η παραδοσιακή αφήγηση εξακολουθεί να κάνει θαύματα. Από πολλές απόψεις, η απόκτηση αυτού του βασικού δικαιώματος είναι σημαντικά πιο κρίσιμη το 2022 από ορισμένες από τις άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου. Δεν έχει σημασία πώς παρουσιάζετε τις προσπάθειες αφήγησης ιστορίας. Οι εταιρείες μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Καλκούτα συνιστούν βίντεο σύντομης μορφής, καθώς συμπυκνώνουν πληροφορίες με πιο οικείο τρόπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ορισμένες επιχειρήσεις, ενώ άλλες επιχειρήσεις μπορεί να επικεντρωθούν στη σύνταξη ενδιαφέρουσες αναρτήσεις ιστολογίου που ενισχύουν το αναγνωστικό κοινό και την πίστη των καταναλωτών. Πείτε τις ιστορίες που έχουν σημασία για τους πελάτες σας με τρόπο που να μπορούν να κατανοήσουν.

Διαδραστικό περιεχόμενο

Με τόσο πολύ περιεχόμενο που αυξάνεται και μικρότερο εύρος προσοχής, η προσέγγιση και η επαφή με τους καταναλωτές γίνεται πολύ δύσκολη. Στην ίδρυσή του, το διαδραστικό περιεχόμενο προωθεί την αμφίδρομη επικοινωνία επιτρέποντας στους θεατές να συμμετέχουν πλήρως στις πληροφορίες αντί να τις καταναλώνουν παθητικά, όπως συμβαίνει με το στατικό περιεχόμενο. Τα κουίζ, οι δοκιμές, οι αριθμομηχανές, οι δημοσκοπήσεις και οι έρευνες είναι παραδείγματα στρατηγικών αφοσίωσης περιεχομένου που επιτρέπουν στους καταναλωτές να λαμβάνουν εξατομικευμένα ευρήματα ή πληροφορίες για ένα θέμα που τους ενδιαφέρει.

Περιεχόμενο βίντεο

Αναμένετε να δείτε αύξηση του περιεχομένου βίντεο καθώς αναπτύσσονται οι δυνατότητες οργανικής αναζήτησης και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, ως μέρος ενός κανονικού σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου. Το βίντεο όχι μόνο διευκολύνει την εξήγηση δύσκολων ιδεών, αλλά είναι επίσης πιο ελκυστικό και βολικό για παρακολούθηση κατά την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών ή εν κινήσει. Γίνεται επίσης ευκολότερο για τις μηχανές να ερμηνεύουν προφορικό υλικό καθώς συνεχίζονται οι τεχνολογίες Διαδικτύου Επεξεργασίας Φωνής και Φυσικής Γλώσσας. Ως αποτέλεσμα, το βίντεο δεν είναι απλώς ένα υπέροχο χαρακτηριστικό μπόνους. μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την απόδοση SEO σας.

Στρατηγική περιεχομένου που βασίζεται σε δεδομένα

Το σημερινό υλικό δεν είναι απλώς δημιουργικό. είναι ένας συνδυασμός δημιουργικότητας και δεδομένων. Μια στρατηγική περιεχομένου που βασίζεται σε δεδομένα μπορεί να σας βοηθήσει με την αποτελεσματικότητα με την οποία διανέμετε το περιεχόμενό σας. Πρέπει να εξετάσετε όχι μόνο πώς το περιεχόμενό σας έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας, αλλά και πώς μπορείτε να ενσωματώσετε αυτά τα αναλυτικά στοιχεία στη διαδικασία ανάπτυξης περιεχομένου σας. Θα χρειαστεί να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα, τα ποσοστά αφοσίωσης και τις μετατροπές για να το κάνετε αποτελεσματικά.

Οι προαναφερθείσες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου του 2022 είναι αυτές στις οποίες πρέπει να βασιστείτε εάν θέλετε να ανανεώσετε το παιχνίδι μάρκετινγκ περιεχομένου σας! Αντί να κυνηγάτε τυφλά αυτές τις τάσεις, χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες SEO μας στην Καλκούτα. Ο Marko και ο Brando φιλοδοξούν να αναγνωριστούν ως η καλύτερη εταιρεία SEO στην Καλκούτα. Δεσμευόμαστε να σας κρατάμε ενήμερους για τις τελευταίες τάσεις και να κάνουμε το ταξίδι σας απίστευτα συναρπαστικό εάν επιλέξετε να συνεργαστείτε μαζί μας.