TOP

Οι τάσεις της SEM για το 2022

SEM

Το 2021 ήταν μια πολυάσχολη, συνεχώς μεταβαλλόμενη χρονιά για τις διαφημίσεις πληρωμένης αναζήτησης. Όχι μόνο αυτό το πεδίο έπρεπε να αντιμετωπίσει τις εναπομείνασες επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19, αλλά η Google έκανε επίσης αρκετές ενημερώσεις πολιτικής που αναστάτωσαν σημαντικά τις καθιερωμένες πρακτικές.

Το 2022 είναι πιθανό να διατηρήσει αυτόν τον εκρηκτικό ρυθμό, αλλά μπορούμε να κάνουμε μερικές προβλέψεις για το πώς θα εξελιχθεί το πεδίο το επόμενο έτος. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα για τις κορυφαίες προβλέψεις για τις τάσεις της SEM και γιατί η αναζήτηση βοήθειας από ένα πρακτορείο της SEM στο Τορόντο μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να τις αξιοποιήσετε.

Δεδομένα πρώτου μέρους

Η χρήση δεδομένων τρίτων για το επαναληπτικό μάρκετινγκ και άλλες στρατηγικές εξατομίκευσης μάρκετινγκ της SEM δεν θα είναι επιλογή το 2022. Παρόλο που η Google δεν καταργεί σταδιακά τα cookie τρίτων μέχρι το 2023, οι έμποροι που δεν προσαρμόζονται σε αυτήν την αλλαγή τώρα θα παραμείνουν σε παραπλάνηση όταν μένουν χωρίς εναλλακτικές λύσεις.

Συλλέξτε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα πρώτου κατασκευαστή από τους δυνητικούς πελάτες σας χρησιμοποιώντας cookie πρώτου κατασκευαστή, φόρμες εγγραφής μέσω email και άλλες μεθόδους. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε και να παραδώσετε διαφημίσεις SEM που ταιριάζουν με τα προφίλ των δυνητικών πελατών σας χωρίς να παραβιάζετε το απόρρητό τους.

Νέα Εργαλεία Μάρκετινγκ

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και άλλες τεχνολογίες προχωρούν συνεχώς. Πολλά από τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα στην αγορά σήμερα θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε μερικά από τα πιο πιεστικά προβλήματα στο μάρκετινγκ της SEM.

Με τα δεδομένα πρώτου κατασκευαστή να κυριαρχούν, τώρα είναι η ώρα να εξετάσετε την παρακολούθηση μετατροπών εκτός σύνδεσης χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το API μετατροπών του Facebook ή την παρακολούθηση μετατροπών εκτός σύνδεσης της Google. Η επένδυση σε τεχνολογίες αυτοματισμού και μηχανικής εκμάθησης μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κλιμακώσετε τις λειτουργίες σας και να δημιουργήσετε στοχευμένες, υπερειδικές διαφημίσεις που συνθέτουν δεδομένα από διάφορες πηγές για μέγιστο αντίκτυπο.

Νέες μορφές διαφήμισης

Σκεφτήκατε να δοκιμάσετε νέους τύπους διαφημίσεων PPC στο εγγύς μέλλον; Η εφαρμογή αυτών των σχεδίων είναι μια καλή ιδέα για τη στρατηγική της SEM για το 2022.

Ποιες μορφές πρέπει να δοκιμάσετε; Εξετάστε τις φιλόδοξες επιλογές που μόλις πρόσφατα κατέστησαν εφικτές για μικρότερους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Οι διαφημίσεις βίντεο PPC είναι μια σχετικά νέα εφεύρεση που υπόσχεται τεράστιες πλατφόρμες όπως το YouTube. Ομοίως, τα podcast αυξάνονται σε δημοτικότητα, είναι σχετικά εύκολο να παραχθούν και θα σας βοηθήσουν να προσφέρετε έναν

εντελώς νέο τύπο περιεχομένου στους δυνητικούς πελάτες σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε χρήστες με διαφορετικές προτιμήσεις περιεχομένου σε όλα τα στάδια της διαδρομής του αγοραστή.

Περιπετειώδοι

Λόγω της σημαντικής αστάθειας της αγοράς, το 2022 είναι η ιδανική στιγμή για τους εμπόρους της SEM να διαφοροποιήσουν τα κανάλια τους. Η διερεύνηση άλλων τρόπων (ειδικά βασικών στρατηγικών όπως το SEO και το μάρκετινγκ μέσω email) μπορεί να βοηθήσει στη σταθεροποίηση των προσπαθειών μάρκετινγκ και στην παροχή καλύτερων, πιο συνεπών αποτελεσμάτων.

Θα πρέπει επίσης να δείτε εάν μπορείτε να διαφοροποιήσετε τα κανάλια που χρησιμοποιείτε για να προωθήσετε τον εαυτό σας. Μην κάνετε κράτηση για δραστηριότητες SEO για τον ιστότοπό σας – υποκαταστήστε το TikTok, το LinkedIn και το Quora. Μην βασίζεστε σε ένα απλό ενημερωτικό δελτίο για να μεταφέρετε τα τελευταία νέα της εταιρείας στους πελάτες σας – δοκιμάστε το podcasting για αλλαγή. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να συνηθίσετε αυτές τις νέες στρατηγικές, αλλά όσο περισσότερα κανάλια προσθέτετε στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ, τόσο πιο αξιόπιστα θα είναι τα αποτελέσματά σας.

Στόχευση και Τμηματοποίηση

Το 2022, η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών για τις διαφημίσεις PPC μπορεί να μην είναι τόσο σημαντική όσο η στόχευση του περιεχομένου σας στο σωστό κοινό. Οι τελευταίες ενημερώσεις της Google τονίζουν τη σημασία της πρόθεσης αναζήτησης, υποδεικνύοντας στους εμπόρους ότι το ποιοτικό περιεχόμενο είναι πιο πολύτιμο από ποτέ.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν θεωρεί κάθε κοινό το ίδιο περιεχόμενο εξίσου πολύτιμο. Εδώ λάμπει η τμηματοποίηση του κοινού. Προσδιορίζοντας και καλύπτοντας συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία στο κοινό σας, θα διασφαλίσετε ότι όλο το περιεχόμενό σας ταιριάζει με τα άτομα που σας ενδιαφέρει περισσότερο να προσεγγίσετε.

Προετοιμάστε την Εταιρεία σας για το 2022 με τη βοήθεια από το Πρακτορείο της SEM

Παρά τις αλλαγές που αναμένεται να εμφανιστούν φέτος, η διαφήμιση της SEM θα παραμείνει καθοριστικό μέρος κάθε ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας. Η επένδυση χρόνου για την κατανόηση και την προσαρμογή σε αυτές τις νέες εξελίξεις θα σας βοηθήσει να εκμεταλλευτείτε αυτές τις τάσεις αντί να κατακλύζεστε από αυτές.