TOP

Οι τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που δεν μπορείτε να αγνοήσετε το 2022

DM

Αναμένουν ότι το περιεχόμενο και οι εμπειρίες που λαμβάνουν θα είναι πλήρως εξατομικευμένες. Θέλουν πιο γρήγορες υπηρεσίες και πιο ευχάριστες εμπειρίες. Και τα θέλουν όλα τώρα. Ακούγεται αδίστακτο; Συμφωνούμε!

Αυτός είναι ο λόγος που συγκεντρώνουμε τα κεφάλια μας για να συνοψίσουμε τις κορυφαίες αναδυόμενες και υπάρχουσες τάσεις για το 2022, ώστε να σας βοηθήσουμε να ανταποκριθείτε στις επιθυμίες του κοινού σας και να προετοιμάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ για το επόμενο έτος. Ας μπούμε κατευθείαν σε αυτό!

Το TikTok το βίντεο σύντομης μορφής συνεχίζει να ευδοκιμεί

Το TikTok έχει καταλάβει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 6 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο, αφήνοντας άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram και το Youtube να προσαρμοστούν στην επεκτεινόμενη τάση βίντεο σύντομης μορφής. Με βάση τις προβλέψεις που δημοσιεύθηκαν τον Μάιο του 2021, ο αριθμός των χρηστών του TikTok στο Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να φτάσει τα 15 εκατομμύρια χρήστες το 2025.

Οι χρήστες smartphone ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών αποτελούσαν το μεγαλύτερο μερίδιο των χρηστών TikTok: λίγο περισσότερο από το ένα τέταρτο του συνόλου των χρηστών. Το TikTok είναι ελαφρώς πιο δημοφιλές στα γυναικεία δημογραφικά στοιχεία σε σύγκριση με τους άνδρες χρήστες smartphone.

Η πιο επιτυχημένη Influencer του TikTok με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο τόσο από πλευράς ακολούθων όσο και από πλευράς likes είναι η beauty influencer Abby Roberts με 17,4 εκατομμύρια followers και 1,4 δισεκατομμύρια likes.

Σε αριθμούς:

  • Υπάρχουν 53 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που αφιερώνεται στο TikTok είναι 45 λεπτά.

Στη Verse μπορούμε να σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε και να καθορίσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το 2022 – επικοινωνήστε με έναν ειδικό εδώ για να συζητήσετε ευκαιρίες ανάπτυξης για την επωνυμία σας.

Κοινωνική ευθύνη

Η έννοια της κοινωνικής ευθύνης θεωρεί ότι οι εταιρείες πρέπει να κάνουν καλό εξισορροπώντας την κερδοφορία με δραστηριότητες που είναι επωφελείς για την κοινωνία. Μπορεί να εφαρμοστεί στο μάρκετινγκ μιας εταιρείας για να προσελκύσει καταναλωτές που θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους σύμφωνα με τις αξίες τους.

Εδώ είναι που μπορεί να χάσετε ένα κόλπο. Έχει η εταιρεία σας αποστολή ή σκοπό εκτός του εξορθολογισμού των εργασιών για τη διοχέτευση της νομισματικής αξίας για τους μετόχους; Είναι οι ενέργειές σας ουσιαστικές και κοινοποιούνται στο ευρύτερο κοινό ή στις προοπτικές;

Η μελέτη Meaningful Brand της Havas Media διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα τους ένοιαζε αν το 75% των εμπορικών σημάτων εξαφανιζόταν αύριο και λιγότερο από το 28% των επωνυμιών βελτιώνουν την ποιότητα ζωής και την ευημερία μας. Αυτό, παρά το γεγονός ότι η σημασία είναι πιο σημαντική κινητήρια δύναμη της επωνυμίας από την εμπιστοσύνη για τους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, το 53% των ερωτηθέντων δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια επωνυμία που παίρνει θέση.

Οι ειδικοί μας στο επιχειρηματικό σχέδιο στο Verse είναι διαθέσιμοι για να σας βοηθήσουν να επαναπροσδιορίσετε τον μοναδικό σκοπό της επωνυμίας σας για να σας βοηθήσουν να επιτύχετε στόχους όπως η συνέχιση της επιχείρησης, η διαφοροποίηση, η διείσδυση στην αγορά και η απόκτηση ταλέντων.

Κινητό– η κυριαρχία του mobile-first συνεχίζεται

Οι ιστότοποι φιλικοί προς κινητά αποτελούν από καιρό το πρότυπο στο ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής και η επανάσταση για κινητά έχει πλέον εξαπλωθεί και σε επιχειρήσεις φιλοξενίας όλων των μεγεθών. Οι λύσεις για κινητά που εξοικονομούν χρόνο βοηθούν στον εξορθολογισμό των διαδικασιών όπως το check-in/out και οι παραγγελίες ποτών, χωρίς να χρειάζεται να αλληλεπιδράσετε με το μπροστινό μέρος του σπιτιού.

Μια εφαρμογή επιβράβευσης ξενοδοχείου είναι ιδανική για να επιτρέπει στους επισκέπτες να προσαρμόζουν τη διαμονή τους από τη διαχείριση της κράτησής τους, την πραγματοποίηση πληρωμών, την πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων, το check in/​out και την επικοινωνία με το προσωπικό του ξενοδοχείου μέσω συνομιλίας. Γιατί να μην χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή για να επανασυνδεθείτε με τους επισκέπτες μετά τη διαμονή τους μέσω ειδοποιήσεων push; Στείλτε ένα μήνυμα κειμένου για να προσφέρετε έναν εκπτωτικό κωδικό για την επέτειο της διαμονής τους; Οι ευκαιρίες είναι ατελείωτες.

Στη Verse, έχουμε δημιουργήσει βραβευμένους βελτιστοποιημένους για κινητά ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά για μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες φιλοξενίας στον κόσμο. Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί αξιοποιώντας στο έπακρο τα κινητά.

Κοινωνική ανακάλυψη και συνεργάτες

Από το να συναντάτε φίλους μέχρι τα ψώνια και την ψυχαγωγία, τα social media πιθανότατα έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κάνετε πολλές από τις καθημερινές σας δραστηριότητες. Τα ταξίδια και ο προγραμματισμός ταξιδιών δεν αποτελούν εξαίρεση.

Ακολουθούν ορισμένα πρόσφατα στατιστικά στοιχεία που καταδεικνύουν την αυξανόμενη σημασία των κοινωνικών:

Σύμφωνα με το Uswitch, οι ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου περνούν σχεδόν δύο ώρες στα socials κάθε μέρα. Το GWI βρήκε παρόμοιους ή και υψηλότερους ημερήσιους μέσους όρους σε άλλες χώρες.

Τον Ιανουάριο του 2021, η GuestCentric ερεύνησε ξενοδόχους και το 48,75% κατέταξε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τη δεύτερη πιο σημαντική προτεραιότητα πωλήσεων και μάρκετινγκ τους

επόμενους δώδεκα μήνες. Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση 4,55% από το 44,2% που συμμεριζόταν αυτήν την άποψη τον Δεκέμβριο του 2020.

Η εύρεση του καλύτερου τρόπου αξιοποίησης κινητών και κοινωνικών καναλιών για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι δύσκολη. Κλείστε μια συνάντηση με έναν από τους ειδικούς μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ για να δείτε πώς χρησιμοποιούμε δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης και πώς η επωνυμία σας θα μπορούσε να επωφεληθεί από νέα σημεία επαφής επωνυμίας, όπως:

  • μάρκετινγκ επιρροών και συνεργατών
  • Διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC).
  • μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • ανάθεση του μάρκετινγκ Business as Usual (BAU).

Παρακολούθηση τάσεων

Ο συνδυασμός της έρευνας λέξεων-κλειδιών SEO/M με την πρόβλεψη και την παρακολούθηση τάσεων θα σας βοηθήσει να συμβαδίσετε με τις προσδοκίες των πελατών και να παραμείνετε σχετικοί με τον διαρκώς μεταβαλλόμενο τρόπο ζωής και τις φιλοδοξίες των τμημάτων πελατών σας.

Για παράδειγμα, ξέρατε ότι οι πικάντικες νότες με γεύση τσίλι αποδεικνύονται η πιο καυτή διατροφική τάση της χρονιάς; Η τάση είχε προβλεφθεί τον περασμένο Δεκέμβριο από την Έκθεση Αναδυόμενων Τάσεων του Pinterest, η οποία απαριθμούσε τη σάλτσα tomatillo enchilada, τα ζυμαρικά κοτόπουλου cajun και τη μαρμελάδα jalapeño ως τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα ερωτήματα μεταξύ των 454 εκατομμυρίων ενεργών μηνιαίων χρηστών της πλατφόρμας. Εμείς λέμε: φέρτε τη ζέστη!

Όσον αφορά τα ταξίδια, τα οδικά ταξίδια αυξάνονται ταχύτατα, με τις αναζητήσεις για κινηματογράφους με αυτοκίνητο, καθίσματα αυτοκινήτου για σκύλους και βραδιές ραντεβού με αυτοκίνητο να διπλασιάζονται σε 12 μήνες. Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι, από την άλλη πλευρά, έχουν πληγεί από τη λαγνεία της περιπλάνησης, με τις αναζητήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο για εργασία από οπουδήποτε να βρείτε καταλύματα, αξεσουάρ αυτοκινούμενων και σκηνές φιλικές προς τις μοτοσικλέτες να εκτοξεύονται στα ύψη.

Η έρευνα σχετικά με τις τάσεις μπορεί να ωφελήσει πάρα πολύ τις επιχειρήσεις που μπορούν στη συνέχεια να δημιουργήσουν περιεχόμενο που μιλάει για το μυαλό και τη νοοτροπία της φυλής μας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να εμπνεύσετε ψηφιακούς νομάδες που θέλουν να συνδυάσουν τις επιχειρήσεις και την αναψυχή – ή να βάλετε σε πειρασμό τους καλοφαγάδες που είναι περίεργοι να βρουν μια νέα λαχταριστή συνταγή.

Οι ειδικοί στο μάρκετινγκ της Verse μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε σχετικές τάσεις που μιλούν στο κοινό σας και να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε τις τάσεις για να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας – καθώς και το τελικό αποτέλεσμα.