TOP

Οι τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να προηγηθούν το 2022

DM

Κάθε χρόνο, γινόμαστε μάρτυρες νέων και απροσδόκητων ψηφιακών τάσεων που θέτουν τα θεμέλια για το μέλλον του μάρκετινγκ. Και ακόμη και σε μια τόσο ταραχώδη χρονιά όπως το 2021, δεν απογοητευτήκαμε. Αν μη τι άλλο, οι τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022 πρόκειται να είναι μερικές από τις πιο πρωτοποριακές μέχρι σήμερα.

Η αρχή της χρονιάς είδε τη συνεχιζόμενη άνοδο του TikTok, το οποίο έχει πλέον καταλάβει όλες τις άλλες πλατφόρμες ως το κορυφαίο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των χρηστών Gen Z. Τα NFT και τα κρυπτονομίσματα συνέχισαν τη δυναμική τους, πυροδοτώντας συζητήσεις για το μέλλον των οικονομικών. Η Google ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει σταδιακά τα cookies τρίτων μέχρι το 2023, αφήνοντας τους διαφημιστές και τους ψηφιακούς μάρκετινγκ κάτω από δύο χρόνια να πλοηγηθούν σε νέα κανάλια για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές-στόχους τους. Και, πιο πρόσφατα, το Facebook άλλαξε το όνομά του σε Meta σε ένα νεύμα στη φιλοδοξία της εταιρείας να αγκαλιάσει το metaverse, έναν τρισδιάστατο εικονικό κόσμο.

Συνολικά, υπάρχουν πολλές νέες και συναρπαστικές εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο που θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με το κοινό μας. Για να βοηθήσουμε στην αφομοίωση και την πλοήγηση της χρονιάς που έρχεται, αναλύσαμε τις βασικές τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε το 2022.

Σύντομα, DIY βίντεο

Το TikTok έχει μετατοπίσει το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μακριά από ενημερώσεις κατάστασης και επιμελημένα πλέγματα φωτογραφιών υπέρ των σύντομων αναρτήσεων βίντεο. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να ξεκινήσουν οι άλλες πλατφόρμες, με το Instagram να λανσάρει τη λειτουργία Reels και το Youtube να κλίνει στα «σορτς».

Τα σύντομα βίντεο τονίζουν τον γρήγορο τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε περιεχόμενο και τονίζουν την ανάγκη για απλά και περιεκτικά μηνύματα ή ελκυστικό περιεχόμενο που μας ζητά να συμμετέχουμε—είτε είναι η εκμάθηση ενός νέου χορού, η συμμετοχή σε μια πρόκληση ή η συμμετοχή σε έρευνες και δημοσκοπήσεις.

Το υπέροχο με αυτά τα σύντομα βίντεο είναι ότι ο καθένας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα γρήγορο βίντεο που δεν είναι εξαιρετικά καθαρό μέσω του τηλεφώνου του. Όχι μόνο αυτό, αλλά αυτό το σύντομο ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο είναι ειλικρινές, παρασκήνιο, DIY, πραγματικές ιστορίες και πιο άψογη εμφάνιση είναι αυτό που θέλουν οι νεότεροι καταναλωτές.

Πείτε μια αληθινή ιστορία

Η αφήγηση ιστοριών είναι πάντα το κλειδί για το μάρκετινγκ της επωνυμίας. Αλλά όταν πρόκειται να πουλήσετε το προϊόν σας στο σύγχρονο τοπίο, οι καταναλωτές έχουν βαρεθεί να ακούνε απλώς για το πώς εσείς, η επωνυμία, πιστεύετε ότι τα αγαθά ή οι υπηρεσίες σας είναι καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Θέλουν να μάθουν πώς εκπληρώσατε τις υποσχέσεις σας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι επωνυμίες πρέπει να κάνουν ένα βήμα πίσω και να αφήσουν τις κριτικές τους να μιλήσουν. Αντίθετα, το μάρκετινγκ σας θα πρέπει να εστιάζει στην αφήγηση – μην πείτε απλώς στον καταναλωτή τα οφέλη του προϊόντος τους ή γιατί είναι καλύτερο από τους ανταγωνιστές τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να δείξουν μέσω ιστοριών και μαρτυριών πελατών πώς το προϊόν ή η υπηρεσία μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση ενός συγκεκριμένου πρόβλημα.

Εστιάστε στο κοινό σας

Πάνω από ένα χρόνο lockdown έχει δει τους χρήστες των social media να κουράζονται, να αγχώνονται και μερικές φορές να καταθλίβονται από τον συνεχή καταιγισμό περιεχομένου στις ροές τους. Κάποιοι μάλιστα έχουν δαγκώσει τη σφαίρα και έχουν απενεργοποιήσει τους λογαριασμούς τους. Όσοι παραμένουν αντιμέτωποι με τη βαριά ροή διαφημίσεων, καμπανιών και ειδήσεων που κατακλύζουν τις ροές κοινωνικής δικτύωσης τους καθημερινά και να λένε ότι είναι κορεσμένα θα ήταν υποτιμητικό.

Έχετε υπόψη σας πόσες αναρτήσεις πωλήσεων συναντά κάθε άτομο σε μια κύλιση δύο λεπτών και σκεφτείτε πώς και γιατί η δική σας θα μείωνε τον θόρυβο. Εστιάστε τη στρατηγική σας στην αλληλεπίδραση με το υπάρχον κοινό σας και στη δημιουργία της βάσης δεδομένων σας και θα διαπιστώσετε ότι τα μηνύματά σας φτάνουν σε αυτούς που ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτό που κάνετε.

Καθώς το ψηφιακό τοπίο αλλάζει συνεχώς, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο επιλεκτικοί σχετικά με τα μέσα που λαμβάνουν και καταναλώνουν, και ως εκ τούτου οι προσδοκίες τους είναι υψηλές—μην είστε ένας από τους λογαριασμούς που δεν ακολουθούν.

Απόρρητο, διαφάνεια και οικοδόμηση εμπιστοσύνης

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι υπερφορτωμένη και κάνει τους καταναλωτές όλο και πιο καχύποπτους για το περιεχόμενο στο οποίο στοχεύουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, το 2022, οι επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ θα πρέπει να προετοιμαστούν για αυστηρότερους περιορισμούς απορρήτου που θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των χρηστών τους.

Η Google ανακοίνωσε στην πραγματικότητα ότι θα περιορίσει τα cookies τρίτων έως το 2023. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί έμποροι και διαφημιστές θα χρειαστεί να επαναξιολογήσουν τις στρατηγικές τους.

Αλλά αυτό δεν είναι το τέλος του περιεχομένου ή του μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα. Δεν είναι καν το τέλος της στοχευμένης διαφήμισης. Αν ψάχνετε για μια θετική κίνηση για να ρίξετε αυτήν την αναταραχή των μονοπωλίων ψηφιακού μάρκετινγκ όπως τα γνωρίζουμε, σκεφτείτε το ως εξής: είναι η αρχή μιας νέας εποχής εμπιστοσύνης και διαφάνειας μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγετε και για ποιους λόγους. Κάντε εύκολη και προσιτή την εξαίρεση ανά πάσα στιγμή. Και μην συλλέγετε δεδομένα πέρα ​​από αυτά που χρειάζεστε.

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, οι καταναλωτές θέλουν να το «διατηρούν αληθινό» περισσότερο από ποτέ, αν αγκαλιάσετε αυτή τη νέα κατεύθυνση του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι πιθανό να παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα για τις σχέσεις με τους πελάτες σας.

Εξατομίκευση

Η εξατομίκευση θα διαδραματίσει μεγάλο ρόλο το 2022. Αντί να συλλάβει όλο το περιεχόμενο που προσφέρει ευρύ δίχτυ με την ελπίδα ότι προσελκύει όσο περισσότερους ανθρώπους μπορεί, η

δημιουργία συγκεκριμένης διαφήμισης που απευθύνεται στο κοινό σας θα αποφέρει πιο καρποφόρα αποτελέσματα. Αλλά δεν είναι μόνο το περιεχόμενο που χρειάζεστε για να κάνετε σωστά. Το να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας λαμβάνει αυτές τις διαφημίσεις τη σωστή στιγμή και το σωστό μέρος είναι ζωτικής σημασίας για τη συμμετοχή σε ένα υπερκορεσμένο τοπίο.

Αφιερώνοντας χρόνο για να κατανοήσετε τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό σας και πώς τις χρησιμοποιεί, σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένα μηνύματα με βάση κάθε δημογραφικό στοιχείο. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το μήνυμά σας θα φτάσει στο σωστό κοινό με τον πιο ελκυστικό τρόπο που θα κάνει τις διαφημιστικές δαπάνες σας να προχωρήσουν περισσότερο και θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυξημένη αφοσίωση των πελατών.

Δεν είναι απλώς η προσαρμογή των προσπαθειών μάρκετινγκ για κάθε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για διαφορετικές τοποθεσίες και πολιτιστικούς συλλόγους, ακόμα κι αν διαφημίζετε το ίδιο προϊόν. Επειδή οι καταναλωτές που βλέπουν την καμπάνια σας σε διαφορετικά σημεία επαφής θα δελεαστούν από διαφορετικό περιεχόμενο, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, με διαφορετικούς τρόπους. Εμπιστευτείτε μας: αξίζει ο χρόνος και η προσπάθεια για να κάνετε το κοινό σας να νιώσει ότι το βλέπει και το καταλαβαίνει.

Είστε έτοιμοι για ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022;

Ορίστε λοιπόν: ο εύχρηστος οδηγός σας για τις κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που αναμένουμε να κάνουν θραύση το 2022. Είναι δύσκολο να τις αγνοήσετε και δεν θα το θέλετε. Η διατήρηση αυτών των τάσεων θα είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί, να αναπτυχθείτε και να εξασφαλίσετε την αφοσίωση των πελατών.

Από τα NFT στην τεχνητή νοημοσύνη έως το απόρρητο δεδομένων, η τεχνολογία συνεχίζει να πρωτοστατεί το 2022. Θα είναι μια μεγάλη χρονιά για προόδους στην τεχνολογία, εργαλεία μάρκετινγκ και στρατηγικές μελλοντικής σκέψης. θα πρέπει να επικεντρώνονται στην ευελιξία, την ευελιξία και το άνοιγμα σας στην αλλαγή με την εποχή.