TOP

Οι τάσεις SEO για το 2022

SEO

Το 2022, η επένδυση σε SEO για την επωνυμία σας είναι ζωτικής σημασίας για την εγγύηση καλής απόδοσης και συνολικής επιτυχίας. Περισσότερο από ανάγκη, είναι προτεραιότητα. Μας επιτρέπει να βελτιστοποιούμε την προβολή του ιστότοπού μας στις μηχανές αναζήτησης, διευκολύνοντας τους καταναλωτές και το δυνητικό κοινό μας να μας βρίσκουν στον Ιστό. Σήμερα θα σας δείξουμε ορισμένες προβλέψεις και τάσεις για το SEO το 2002, ώστε να μπορείτε να δείτε γιατί πρέπει να αρχίσετε να επενδύετε περισσότερο χρόνο και χρήμα στο SEO για την εταιρεία σας.

Το AI θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στο SEO:

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το διαδικτυακό περιεχόμενο. Χάρη σε αυτόν τον έξυπνο αλγόριθμο που όλοι γνωρίζουμε, μας δείχνει τα πράγματα που μας αρέσουν περισσότερο και διευκολύνει τις αναζητήσεις μας στο δίκτυο. Τώρα, οι μηχανές αναζήτησης συνήθως δεν μοιράζονται τις τεχνολογίες και τις προόδους τους, αλλά πιστεύεται ότι θα βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη κατά την αναζήτησή τους. Θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν παράγοντες που κυμαίνονται από την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε χρόνο στη σελίδα. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να αιχμαλωτίσετε και να προσελκύσετε τους αναγνώστες με χρήσιμο και καλά οργανωμένο περιεχόμενο. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες σας να σας βρίσκουν πιο εύκολα, σε οποιαδήποτε πλατφόρμα.

Οι φωνητικές αναζητήσεις θα αυξηθούν:

Χάρη σε καινοτομίες όπως το Google Assistant, το Siri της Apple και το Alexa της Amazon, η τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης έχει προχωρήσει πολύ. Καθώς η τεχνολογία έχει βελτιωθεί, έχει γίνει επίσης πιο δημοφιλής. Το ποσοστό των νοικοκυριών που διαθέτουν έξυπνο ηχείο έως το 2022 εκτιμάται ότι θα είναι 55%.

Για να βελτιώσετε το SEO σας σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα αναζήτησης, θα πρέπει να εστιάσετε σε λέξεις-κλειδιά και μεγαλύτερες φράσεις, οι φωνητικές αναζητήσεις τείνουν να λειτουργούν καλύτερα με μεγαλύτερες φράσεις φυσικά. Όταν οι άνθρωποι πληκτρολογούν, τείνουν να κάνουν συντομογραφία. Όλα αυτά για να βοηθήσουν τους βοηθούς αναζήτησης να σας βρουν στον ιστό.

Προσιτότητα:

Υπολογίζεται ότι σχεδόν το 73% των χρηστών του Διαδικτύου θα έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μόνο μέσω φορητών συσκευών έως το 2025. Γι’ αυτό πρέπει να ενισχύσετε τις κινητές πλατφόρμες των εργαλείων σας, καθώς αυτό είναι το μέλλον και η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα των χρηστών θα γίνεται μέσω αυτού του καναλιού. Σχετικά στενά με τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων θα συνεχίσουν να ενσωματώνουν χαρακτηριστικά που δεν εξαρτώνται από την είσοδο του πληκτρολογίου, όπως φωνητικές εντολές, εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα κ.λπ.

Μια καλή στρατηγική SEO πρέπει να περιλαμβάνει βίντεο:

Η εφαρμογή βίντεο στις στρατηγικές SEO μας είναι ένας αποτελεσματικός ελιγμός. Μόνο το YouTube έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες. Επομένως, εάν δεν δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε. Για να έχετε ένα καλό SEO χρησιμοποιώντας βίντεο ως σύμμαχο, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το όνομα και την περιγραφή του καναλιού βίντεο, παρέχοντας πάντα τις πληροφορίες και τους πόρους του καναλιού σας. Και φυσικά, οι λέξεις-κλειδιά είναι κρίσιμες, ώστε η στρατηγική SEO σας να είναι αλάνθαστη.

Οι σημασιολογικά σχετικές λέξεις-κλειδιά θα έχουν μεγαλύτερη σημασία:

Οι επαγγελματίες SEO συνήθιζαν να επικεντρώνονται στις κύριες λέξεις-κλειδιά ως τη μόνη επιλογή. Τώρα, γνωρίζουμε ότι οι δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά είναι εξίσου σημαντικές. Η σημασιολογική αναζήτηση και η βελτιστοποίηση πρόθεσης θα γίνουν πιο σημαντικά στο μέλλον. Η Google δεν κοιτάζει πλέον μόνο σειρές λέξεων. Πρόκειται για την ανάλυση του πλαισίου του ερωτήματος και την προσπάθεια κατανόησης της πρόθεσης αναζήτησης του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερες σχετικές πληροφορίες παρέχονται, μέσω πρωτογενών και δευτερευουσών λέξεων-κλειδιών, τόσο το καλύτερο.

Το περιεχόμενο που πληροί την αρχή EAT της Google θα κατατάσσεται υψηλότερα:

Η Google δηλώνει για άλλη μια φορά ότι η ποιότητα του περιεχομένου είναι απαραίτητη για την επιτυχία στην τοποθέτηση. Αυτοί οι παράγοντες βοηθούν να καθοριστεί εάν μια ιστοσελίδα έχει χρήσιμο ποιοτικό περιεχόμενο. Αυτή η αρχή είναι ιδιαίτερα σημαντική σε επιχειρηματικές θέσεις που εμπίπτουν στην ετικέτα “τα χρήματά σας, η ζωή σας”, όπως η υγειονομική περίθαλψη και τα οικονομικά.

Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να εξασφαλίσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Αρχικά, δημιουργήστε ένα προφίλ του ιδανικού πελάτη σας, το οποίο θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε τον τύπο περιεχομένου που εκτιμούν οι πελάτες σας. Δεύτερον, πραγματοποιήστε έρευνα με πρόθεση αναζήτησης για να σας βοηθήσουμε να χαρτογραφήσετε το ταξίδι του καταναλωτή. Τρίτον, χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που συμμορφώνεται με τη μορφή που προτιμούν οι χρήστες σας.

Το SEO σήμερα είναι κάτι περισσότερο από διαφήμιση και μάρκετινγκ, είναι επίπονη δουλειά που λαμβάνει υπόψη τις τρέχουσες τάσεις σε άλλους τομείς που μπορεί να έχουν αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Φυσικά, το SEO είναι πολύ σημαντικό. Αυτός είναι ο λόγος που κάθε μέρα η αγορά είναι πιο διασυνδεδεμένη και πρέπει να είστε εσείς που επενδύετε στο SEO για να εγγυηθείτε μια καλή παρουσίαση για το brand ή την εταιρεία σας. Μην διστάσετε λοιπόν και κάντε τους καταναλωτές σας να σας βρουν και να συνδεθούν μαζί σας πιο εύκολα και αποτελεσματικά.