TOP

Οι 5 καλύτερες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ που χρειάζεστε το 2022

DM

Τώρα είναι η τέλεια ευκαιρία να εξετάσετε μερικές βασικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν εσάς και την επιχείρηση σας να πετύχετε φέτος.

Με τα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ που σας ενθαρρύνουν να κάνετε επιχειρήσεις, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να αναγνωρίσετε και να εφαρμόσετε αυτές τις στρατηγικές στο δικό σας επιχειρηματικό μοντέλο.

Αλλά προτού εμβαθύνουμε, ας μιλήσουμε για το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς να χρησιμοποιήσετε καλύτερα αυτές τις συμβουλές για τη δική σας επιχείρηση.

Συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ: Νέες στρατηγικές

Το σπουδαίο με το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ότι οι στρατηγικές εξελίσσονται και αλλάζουν συνεχώς. Η συνεχής αλλαγή σάς επιτρέπει να μαθαίνετε και να κυριαρχείτε σε νέες στρατηγικές για να προσελκύετε πελάτες με περιεχόμενο και να βοηθάτε στην αύξηση των μετατροπών.

Η συμμετοχή σε μια τεράστια εκστρατεία διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται σαν μια αποστολή ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.

Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να ζητήσετε βοήθεια εάν τη χρειάζεστε. Μιλάμε φυσικά για συμβουλευτικές υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Όταν κάθεστε με επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε μια διαβούλευση ψηφιακού μάρκετινγκ, αποκτάτε μια εσωτερική άποψη για το πώς λειτουργούν τα πράγματα στο διαδίκτυο. Είτε πρόκειται για τις καλύτερες ιδέες SEO, για πλήρεις rebrandings ή για οποιεσδήποτε νέες κατευθύνσεις, οι digital marketers είναι ειδικοί σε αυτό που κάνουν.

Ακολουθώντας αυτές τις πέντε συμβουλές για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας και να προσελκύσετε το κοινό σας.

Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας

Η γνώση του κοινού σας κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Όπως αναφέραμε, το κοινό σας ,ο στόχος σας είναι η σωτηρία σας. Χωρίς την κατάλληλη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, οι πελάτες σας θα μπορούσαν να σας προσπεράσουν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να γνωρίζετε σε ποιον απευθύνεστε είναι απαραίτητο για την επιτυχία μιας καμπάνιας.

Προφίλ πελάτη και Buyer Persona

Δημιουργήστε ένα ισχυρό και ολοκληρωμένο προφίλ των τύπων των ανθρώπων που θα αγόραζαν το προϊόν σας. Αρχίστε να λαμβάνετε περαιτέρω βήματα για να αναδείξετε έναν συγκεκριμένο αγοραστή. Ποια είναι τα σημεία πόνου τους και πώς τα βοηθάτε να τα αντιμετωπίσουν; Αυτές οι ασκήσεις σάς δίνουν μια σαφέστερη εικόνα του πιθανού αγοραστή σας και σας βάζουν σε μια φανταστική θέση να χτίσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες.

Γράψτε καλό κείμενο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφημιστείτε αποτελεσματικά και να βοηθήσετε στην καθοδήγηση των πελατών είναι να γράψετε ένα καλό κείμενο. Θα μπορούσε να είναι οι καθημερινές αναρτήσεις ιστολογίου σας, ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο ή συχνές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χρειάζεστε ένα μείγμα από καλές γραφές και μια ξεκάθαρη στρατηγική αγοράς για να βοηθήσετε τον χρήστη σας. Όταν βρείτε αυτή την ισορροπία, οι άνθρωποι θα δυσκολευτούν να κοιτάξουν μακριά.

Μην εστιάζετε στο προϊόν: Εστιάστε στον πελάτη

Αν δεν εστιάσετε στον πελάτη, χάνετε να επιτύχετε με τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ

Ωστόσο, εάν γράφετε κείμενο που τονίζει τα θετικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας χωρίς να προσφέρετε μια ολοκληρωμένη διαδρομή στη διοχέτευση μάρκετινγκ, οι δυνητικοί πελάτες μπορεί να απομακρυνθούν με κλικ. Και είναι κατανοητό το γιατί.

Θυμηθείτε να γράφετε καλό περιεχόμενο ιστολογίου αλλά να μην προβάλλετε διαφημίσεις για το προϊόν σας. Προσπαθήστε να συνδεθείτε με τον καταναλωτή σας, παρέχοντας αυτό που αναζητούν.

Να είστε φυσικός, αλλά φροντίστε να παρέχετε αυτήν την ουσιαστική λύση στα προβλήματα των πελατών.

Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις: Είναι όλα για το SEO

Το Search Engine Optimization είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο σας και να προσελκύσετε λίγους την ιστοσελίδα της εταιρείας σας.

Αλλά η εφαρμογή SEO είναι κάτι περισσότερο από απλή σύνδεση με τις σωστές λέξεις. Σίγουρα, μπορείτε ενδεχομένως να προσελκύσετε τους λάτρεις του καφέ με λέξεις-κλειδιά όπως “νέες καφετιέρες” και “καλύτερος καφές”.

Όμως, με μια αποτελεσματική και συνεκτική στρατηγική λέξεων-κλειδιών SEO, μπορείτε να την ανεβείτε σε ένα νέο επίπεδο. Η χρήση ειδικών για βοήθεια SEO είναι μια φανταστική ιδέα. Αυτοί οι ειδικοί μπορούν να εντοπίσουν τι χρειάζεται βελτίωση, ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να εφαρμοστούν και σε ποιες πτυχές του οργανικού SEO πρέπει να επικεντρωθεί η επιχείρηση σας.

Χρησιμοποιήστε το βίντεο στη νέα στρατηγική αγοράς σας

Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η διαφήμιση βίντεο έχει κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα.

Ο πελάτης σας λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν σας σε λιγότερο χρόνο. Ενώ η σύνταξη ενός καλού αντιγράφου είναι το κλειδί για τη διασφάλιση ότι οι πελάτες συνδέονται μαζί σας, το βίντεο είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς.

Το 2020, μια τεράστια μερίδα ερωτηθέντων εμπόρους μάρκετινγκ, περίπου το 92%, δήλωσε ότι τα βίντεο αποτελούσαν σημαντικό μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ τους.

Στους ανθρώπους αρέσει επίσης να μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο με φίλους και συγγενείς. Αυτός ο παράγοντας με δυνατότητα κοινής χρήσης αλλάζει τα πράγματα και θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια viral διαφήμιση.

Χρησιμοποιήστε τους δείκτες ψηφιακού μάρκετινγκ φέτος

Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για να εμπλουτίσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου σας φέτος

Κάντε έναν απολογισμό των στρατηγικών μάρκετινγκ που έχετε, εάν λειτουργούν και εάν κάτι μπορεί να βελτιωθεί. Οι πιθανότητες είναι ότι ίσως χρειάζεστε μια μικρή αλλαγή στο μάρκετινγκ. Αλλά δεν πειράζει! Αυτός είναι ο σκοπός της ανατροπής ενός νέου φύλλου μάρκετινγκ.

Εάν κλίνετε σε προσπάθειες SEO, διαφημίσεις βίντεο, γράφοντας καλά κείμενα και εστιάζετε στον πελάτη και τις ανάγκες του, βάζετε εσάς και την εταιρεία σας σε ένα φανταστικό σημείο ανάπτυξεις.