TOP

Οφέλη από τις διαφημίσεις Αγορών Google

DM

Από την κυκλοφορία τους το 2010, οι διαφημίσεις αγορών Google γίνονται σταθερά ένα σημαντικό μέρος του επιτυχημένου Marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτές οι διαφημίσεις αποδεικνύονται σταθερά πιο αποτελεσματικές από τις διαφημίσεις της PPC Google και οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών το λαμβάνουν υπόψη.

Τα τελευταία χρόνια, οι διαφημίσεις αγορών Google έχουν εξελιχθεί σε ένα κερδοφόρο κανάλι του Marketing για πολλές επιχειρήσεις. Οι ενημερώσεις της Google άλλαξαν δραματικά το τοπίο του Marketing επί πληρωμή και με την πάροδο του χρόνου μετέτρεψαν τις Αγορές Google από μια προαιρετική τακτική πωλήσεων σε μια απαραίτητη μορφή διαφήμισης για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Οι διαφημίσεις των αγορών Google εμφανίζονται σε δύο κύρια σημεία: στις αγορές Google (Αναζήτηση προϊόντων Google) και στην κορυφή των αποτελεσμάτων της αναζήτησης όταν ένας χρήστης αναζητά ένα προϊόν με κανονική αναζήτηση στη Google. Οι διαφημίσεις μπορούν επίσης να εμφανίζονται σε αναζητήσεις εικόνων.

Η ουσία είναι ότι οι διαφημίσεις αγορών Google σημαίνουν μεγάλη έκθεση και μεγάλη ανάπτυξη. Για πολλούς εμπόρους, είναι το κλειδί για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρίας και την καλύτερη απόδοση έναντι των ανταγωνιστών. Εάν σκέφτεστε αν οι διαφημίσεις αγορών Google είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας, δείτε τα ακόλουθα οφέλη που μπορεί να σας πείσουν.

Βάλτε τα προϊόντα και την εταιρίας σας στο προσκήνιο των Αγορών Google.

Είτε είστε μια μικρή επιχείρηση που μόλις ξεκινάει είτε έχετε καθιερωμένο όνομα, τότε η εμφάνιση των μηχανών αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPS) βοηθά τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα σας. Οι χρήστες δε χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρηση ή την εταιρία σας για να σας βρουν μέσω της Google, καθώς τα προϊόντα σας μπορούν να εμφανίζονται κάθε φορά που η Google τα αντιστοιχίζει με τις λέξεις-κλειδιά αναζήτησης του χρήστη.

Οι διαφημίσεις αγορών Google διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα σας θα εμφανίζονται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης και έτσι, θα μπορείτε να επεκτείνετε εύκολα και αποτελεσματικά την προβολή της εταιρείας σας στο διαδίκτυο. Ένας από τους λόγους που αυτές οι διαφημίσεις είναι τόσο καλές στο να ταιριάζουν υποψήφιους αγοραστές με την επιχείρησή σας είναι ότι τα προϊόντα σας εμφανίζονται με βάση τις λέξεις-κλειδιά του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα σας εμφανίζονται σε χρήστες που ενδιαφέρονται ήδη για αυτό που πουλάτε.

Οι διαφημίσεις αγορών Google θα έχουν καλύτερη απόδοση από τις διαφημίσεις σας με κείμενο.

Υπάρχει ένας λόγος που όλο και περισσότεροι προτιμούν τον προϋπολογισμό Marketing στις διαφημίσεις αγορών Google. Με τις διαφημίσεις αγορών της Google που περιέχουν εικόνα οι δυνητικοί πελάτες εμφανίζουν μια υψηλή πρόθεση αγοράς και έτσι, αυτές οι διαφημίσεις έχουν υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Η καλύτερη απόδοση επένδυσης είναι πάντα πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις, ειδικά όταν πρόκειται για Marketing και διαφήμιση. Αυτά έχουν συχνά πολύ αβέβαια αποτελέσματα. Οι διαφημίσεις Αγορών Google παρέχουν την υψηλότερη απόδοση επένδυσης, επειδή τα χρήματα που διαθέτετε για διαφήμιση επικεντρώνονται στους σωστούς χρήστες. Εάν ένας χρήστης δεν αναζητά το προϊόν σας, η διαφήμισή σας δε θα του εμφανίζεται.

Η διαχείριση των Αγορών Google είναι πολύ πιο εύκολη.

Οι διαφημίσεις με κείμενο απαιτούν από τους διαφημιστές να επιλέξουν και να υποβάλουν προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά που θέλουν να στοχεύσουν. Οι διαφημίσεις Αγορών Google είναι πολύ πιο απλές και εξαλείφουν εντελώς τη διαδικασία λέξεων-κλειδιών.

Μπορείτε να ρυθμίζετε τη ροή των αγορών της Google στον λογαριασμό σας στο Google Merchant Center. Επίσης, μπορείτε να αντλήσετε δεδομένα προϊόντος απευθείας στο Google μέσω της χρήσης μιας εφαρμογής που συνδέει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με API των Αγορών Google. Για παράδειγμα, η εφαρμογή της αυτόματης ροή αγορών Google του 3dcart θα συλλέξει δεδομένα προϊόντος και στη συνέχεια θα τα στείλει στον λογαριασμό σας στο Google Merchant Center για να ρυθμίσετε τα προϊόντα σας. Τα δεδομένα θα είναι σωστά ώστε να περιλαμβάνουν εικόνες των προϊόντων, αξιολογήσεις και άλλες πληροφορίες.

 Συμπέρασμα:

Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις διαθέτουν περισσότερους προϋπολογισμούς Marketing στις διαφημίσεις των Αγορών Google. Αν θέλετε να παραμείνετε στην τάση που υπάρχει σήμερα και να μην υστερείτε σε τίποτα συγκριτικά με τους ανταγωνιστές σας, είναι καιρός να ανανεώσετε τις προσπάθειες σας προς όφελος του Marketing επί πληρωμή.

Δεν είστε έτοιμοι να προβάλετε τις δικές σας διαφημίσεις Αγορών Google; Χρησιμοποιήστε ένα λογισμικό καλαθιού αγορών που είναι πιο εύκολο στη χρήση με τις διαφημίσεις αγορών Google.