TOP

Παραδείγματα μάρκετινγκ περιεχομένου για να εμπνεύσετε την καλύτερη δουλειά σας

CM

Τα καλύτερα παραδείγματα μάρκετινγκ περιεχομένου εμπνέουν άλλους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Όλοι οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ περιεχομένου θέλουν να παράγουν περιεχόμενο τόσο καλό ώστε να προκαλεί χαρά στο κοινό που προορίζεται – και ως εκ τούτου να έχει καλή απόδοση. Δεν βλάπτει αν κερδίζει λίγο φθόνο και από τους συνομηλίκους.

Οι πρωτοβουλίες περιεχομένου δεν εμφανίζονται αυθόρμητα. Η δημιουργία νέων ιδεών, η ευθυγράμμισή τους με τους στρατηγικούς σας στόχους και τα ενδιαφέροντα του κοινού και η υποστήριξή τους με ένα στοχαστικό σχέδιο διανομής και προώθησης απαιτεί δουλειά.

Ο χάρτης κανενός άλλου δεν θα σας οδηγήσει εκεί, αλλά μπορείτε να βρείτε έμπνευση για τον χάρτη σας.

Τεκμηριώστε τη στρατηγική σας για την ευελιξία

Η ανάπτυξη (και η τεκμηρίωση) της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου σας μπορεί να κάνει περισσότερα από το να εστιάζει απλώς την ομάδα σας σε τύπους περιεχομένου και κανάλια. Μπορεί να καθοδηγήσει την κατεύθυνση σας όταν πρέπει να προσαρμοστείτε σε απροσδόκητες αλλαγές στην αγορά, νέα πρότυπα συμπεριφοράς ή αναδυόμενες προκλήσεις κοινού – κάτι που όλοι έχουμε αντιμετωπίσει πολύ τα τελευταία χρόνια.

Το Leading Through Change υιοθετεί μια προσέγγιση πολυμέσων, πολυεθνικού περιεχομένου που καλύπτει εκπομπές, βίντεο κατ’ απαίτηση, ιστολόγια, ήχο, ηλεκτρονικές ενότητες εκμάθησης και κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περισσότερες από 20 χώρες και 15 γλώσσες.

Για να αναπτύξει όλο αυτό το περιεχόμενο και να αντιμετωπίσει θέματα όπως η ευημερία στην εργασία, η αναβάθμιση δεξιοτήτων και η διαχείριση εμβολίων, η Salesforce συνεργάστηκε με αναγνωρισμένους εμπειρογνώμονες στο αντικείμενο, διευθύνοντες συμβούλους και άλλους διακεκριμένους επιχειρηματικούς παράγοντες σε όλους τους κλάδους. Για παράδειγμα, δημοσίευσαν μια σειρά από άρθρα και βίντεο βασισμένα σε συνεντεύξεις με τον Δρ Ντέιβιντ Άγκους, συμπεριλαμβανομένου αυτού σχετικά με το γιατί οι εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο πρόσληψης ενός προϊσταμένου υγείας. Η Salesforce δημιούργησε επίσης ένα κέντρο πόρων με οδηγούς, όπως το βιβλίο απόκρισης COVID-19 και ένα εγχειρίδιο για το Πώς να ανοίξετε ξανά την επιχείρησή σας με ασφάλεια.

Αυξήστε την απήχηση περιεχομένου με εξατομικευμένη συνάφεια

Το κοινό στρέφεται φυσικά προς τις επωνυμίες με τις οποίες σχετίζονται σε προσωπικό επίπεδο – είτε μοιράζονται μια αίσθηση στυλ, ένα πάθος για ένα χόμπι ή μια δραστηριότητα, είτε μια συνάφεια για μια αξία ή πεποίθηση. Όσο περισσότερο το κοινό σας μπορεί να δει τον εαυτό του στο περιεχόμενό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να ασχοληθεί και να ενεργήσει σε αυτό.

Η εξατομίκευση του περιεχομένου γύρω από τις εμπειρίες της ζωής τους και τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν μπορεί να φυτέψει τους σπόρους για να αναπτυχθούν βαθύτερες, πιο συντονισμένες συνδέσεις μαζί τους – ακόμα και όταν διαθέτετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία B2B που σπάνια προκαλεί

χαρά στο μυαλό κανενός. Δείξτε κατανόηση ενός σχετικού θέματος που σας απασχολεί και, στη συνέχεια, δείξτε ότι η επιχείρησή σας το θεωρεί επίσης προτεραιότητα. Τελικά, η ενημέρωση των καταναλωτών ότι τους βλέπεις ως ανθρώπους μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της εμπιστοσύνης τους στην επωνυμία σου – και στο επίπεδο ικανοποίησής τους με τις υπηρεσίες που αγοράζουν.

Υποστηρίξτε τους πελάτες που υποστηρίζουν την επιχείρηση σας

Τι είναι ακόμα πιο δυνατό από το να σας δείξετε ότι κατανοείτε τις ανησυχίες και τις προκλήσεις των πελατών σας; Παρέχοντάς τους τα εργαλεία και την τεχνογνωσία για να τα ξεπεράσουν.

Η παροχή εκπαιδευτικών πληροφοριών και τακτικών συμβουλών αποτελεί βασικό στοιχείο του μάρκετινγκ περιεχομένου. Αλλά όταν παρουσιάζετε αυτές τις πληροφορίες ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν εύκολα, το περιεχόμενό σας γίνεται μια ζωντανή μαρτυρία ότι η επωνυμία σας έχει περισσότερα να προσφέρει από προϊόντα και υπηρεσίες.

Ο Όμιλος RAIN πέτυχε τον στόχο του να βοηθήσει τους πελάτες του να πλοηγηθούν στον εικονικό χώρο πωλήσεων και κέρδισε το Βραβείο μάρκετινγκ περιεχομένου 2021 για την καλύτερη καμπάνια επώνυμου περιεχομένου B2B. Η προσπάθεια πέτυχε επίσης μερικά εντυπωσιακά ορόσημα μάρκετινγκ, όπως:

  • Πάνω από 4.400 λήψεις της ερευνητικής του έκθεσης
  • Πουλήθηκαν 9.000 αντίτυπα ηλεκτρονικών βιβλίων
  • 000 προβολές των ιστολογίων, των γραφημάτων και των διαφανειών του
  • 15 και πλέον νέες κλειστές/κερδισμένες προσφορές

Προσκαλέστε σημαντικούς ηγέτες σκέψης να παίξουν με την επωνυμία σας

Οι influencers έχουν γίνει ένα καυτό εμπόρευμα στον κόσμο του μάρκετινγκ, με ορισμένες προσωπικότητες υψηλού προφίλ που απαιτούν εξαψήφιους (ή περισσότερους) μισθούς για να εισάγουν τις επωνυμίες συνεργατών τους στις συνομιλίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, μία από τις πιο κοινές κριτικές της τεχνικής παραμένει: «Πώς γνωρίζουμε ότι το άτομο πίσω από τη λαβή είναι πραγματικά εξοικειωμένο με το προϊόν που προτείνει;»

Το να ζητάτε από τους influencers να συνδημιουργήσουν περιεχόμενο με την επωνυμία σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεπεράσετε αυτές τις κατηγορίες αυθεντικότητας.

Μπορεί επίσης να βοηθήσει το περιεχόμενό σας να ξεχωρίσει από άλλες επωνυμίες για τις οποίες μπορεί να μιλήσει ο εκπρόσωπος επιρροής σας και να παρέχει την ευελιξία για επαναχρησιμοποίηση για άλλους σκοπούς και πλατφόρμες.

Εξουδετερώστε τις προκλήσεις επίγνωσής σας κάνοντας μια σκηνή στα social

Ένα μεμονωμένο hashtag μπορεί να μην φαίνεται σαν στοιχείο καμπάνιας με μεγάλη προσοχή. Ωστόσο, με τον σωστό προγραμματισμό, τον έλεγχο και τη δημιουργική ενίσχυση, μπορεί να ξεκινήσει μια νέα πρωτοβουλία στη συλλογική κοινωνική συνείδηση και να καλλιεργήσει μια ακμάζουσα, επώνυμη κοινότητα όπου το κοινό σας μπορεί να μοιραστεί τα πάθη του.

Αλλά μην εισάγετε αυθαίρετα δημοφιλή hashtags σε όλες τις αναρτήσεις της επωνυμίας σας με την ελπίδα να τραβήξετε την προσοχή που δεν έχει κερδίσει. Δημιουργήστε και χρησιμοποιήστε μοναδικά αναγνωρίσιμες φράσεις κλειδιά για να παρέχετε έναν χώρο στους ομοϊδεάτες θαυμαστές να συγκεντρωθούν, να εκφράσουν τις ιδέες τους και να επιδείξουν τις δεξιότητές τους.