TOP

Παραδείγματα στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου

CM

Ποιες είναι οι 5 κορυφαίες στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου που μπορείτε να ενσωματώσετε στην επιχείρησή σας; Δείτε αυτές τις ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου και δείτε πώς μπορούν να μεταμορφώσουν την επιχείρησή σας:

Όλα τα σχέδια στο κατάστρωμα!

Ποια είναι μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου; Λοιπόν, με απλά λόγια – είναι κάτι που υπάρχει και είναι κολλημένο. Μια καλή στρατηγική περιεχομένου καλύπτει και διαφοροποιεί κάθε τρόπο προσέγγισης του πελάτη σας—από τον ιστότοπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις διαφημιστικές καμπάνιες έως τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών. Με τόσες πολλές απαιτήσεις για το χρόνο σας, είναι δελεαστικό να παραλείπετε να γράφετε και να δημιουργείτε σχέδια για κάθε διαφορετικό κανάλι, αλλά το να έχετε ένα σχέδιο και να το τηρείτε μπορεί πραγματικά να σας εξοικονομήσει χρόνο μακροπρόθεσμα. Για να μην αναφέρουμε τόσο την εξοικονόμηση χρημάτων (επειδή δεν θα ξοδέψετε χρήματα σε αναποτελεσματικές προσπάθειες μάρκετινγκ) όσο και τη δημιουργία εσόδων (επειδή οι προσπάθειες μάρκετινγκ προσεγγίζουν πραγματικά τους πελάτες που θέλετε).

Μπορεί να φαίνεται απλοϊκό να πούμε – μια καλή στρατηγική είναι να έχεις μια στρατηγική – αλλά το 70% των εμπόρων δεν έχουν μια συνεπή, ολοκληρωμένη στρατηγική. Η κατοχή στρατηγικής, η δημιουργία σχεδίων και η εμμονή σε αυτά είναι βασικά.

Δοκιμή, Δοκιμή, Δοκιμή

Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια στρατηγική περιεχομένου; Ενώ κάνετε όλα τα σχέδιά σας για διαφορετικές μορφές, φροντίστε να συμπεριλάβετε τη δοκιμή ως προεπιλογή. Δημιουργήστε δύο εκδόσεις της διαφημιστικής σας καμπάνιας ή δύο διαφορετικές μορφοποιημένες αναρτήσεις ιστολογίου και δείτε τι ανταποκρίνονται καλύτερα οι άνθρωποι.

Η δοκιμή A/B στον ιστότοπό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών και μπορείτε να δοκιμάσετε σχεδόν κάθε στοιχείο. Η εστίαση σε στοιχεία όπως η παρότρυνση για δράση, οι τίτλοι και η ταχύτητα του ιστότοπού σας μπορεί να σας δείξει σε τι ανταποκρίνονται οι χρήστες. Η συμπερίληψη των δοκιμών στη στρατηγική περιεχομένου σας από την πρώτη μέρα θα σας βοηθήσει να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Τμηματοποιήστε το κοινό σας

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι και δεν πρέπει να είναι μια κατάσταση «ένα μέγεθος για όλους». Σκεφτείτε τη μεγάλη ποικιλία των ανθρώπων που βλέπουν το περιεχόμενό σας—μερικοί είναι έτοιμοι να αγοράσουν, κάποιοι δεν έχουν ιδέα για την επιχείρησή σας, κάποιοι απλώς αναζητούν ιδέες…οι πελάτες σας έχουν μεγάλη ποικιλία αναγκών και βρίσκονται σε πολύ διαφορετικά μέρη στο διαδικασία αγοράς τους.

Η τμηματοποίηση του κοινού σας προσελκύει αυτούς τους πελάτες στα διαφορετικά άκρα και όλους αυτούς που βρίσκονται στη μέση. Υπάρχουν τρία στάδια του κύκλου αγοράς: συνειδητοποίηση, αξιολόγηση και αγορά. Επίγνωση

Ο πελάτης σας αναζητά λύσεις και γνωρίζει την επιχείρησή σας.

  • Ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου: εκπαιδευτικό περιεχόμενο που ενημερώνει για το ποια είναι τα προϊόντα σας και τις λύσεις που προσφέρουν. Βίντεο με οδηγίες, σεμινάρια ή ιστορίες επιτυχίας πελατών θα μπορούσαν να είναι αποτελεσματικά κομμάτια.

Θεώρηση

Οι πελάτες προσπαθούν να καταλάβουν εάν οι λύσεις σας είναι κατάλληλες για αυτούς – είτε πουλάτε ένα προϊόν είτε μια υπηρεσία, σταθμίζουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δέσμευσης για την επιχείρησή σας.

 

  • Ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου: αναρτήσεις ιστολογίου που συγκρίνουν προϊόντα, υπογραμμίζουν θετικές κριτικές πελατών σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Απόφαση

Ο πελάτης σας έχει πάρει την απόφασή του και είναι έτοιμος να αγοράσει το προϊόν σας ή να δεσμευτεί για την υπηρεσία σας.

  • Ιδέες μάρκετινγκ περιεχομένου: δωρεάν δοκιμή, επίδειξη προϊόντος, δωρεάν συμβουλευτική

Η τμηματοποίηση του κοινού σας και η προσαρμογή του περιεχομένου ώστε να προσελκύει τους πελάτες σας σε διαφορετικά σημεία είναι μια ισχυρή και αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Η συλλογή και η χρήση πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας είναι ο τρόπος για να το κάνετε αυτό, συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία, το φύλο και η τοποθεσία ή πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο στο οποίο κάνουν κλικ και τι τους ενδιαφέρει. Η κατοχή αυτών των δεδομένων σάς βοηθά να ρυθμίσετε τους αλγόριθμους και τις καμπάνιες μάρκετινγκ για την αποστολή συγκεκριμένου και στοχευμένου περιεχομένου στους πελάτες που είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με αυτό.

Επιμέλεια του περιεχομένου σας!

Δεν χρειάζεται να εφευρίσκουμε ξανά τον τροχό κάθε φορά—και, στην πραγματικότητα, πολλοί έμποροι βρίσκουν ότι η κοινή χρήση 10 ή περισσότερων στοιχείων περιεχομένου κάθε μέρα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσουν τους καταναλωτές τους. Το κόλπο είναι να επιμεληθείτε το περιεχόμενο που σχετίζεται με την επιχείρησή σας. Κάντε την έρευνά σας! Βρείτε ιστολόγια και λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης που καλύπτουν θέματα που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Μερικές φορές το να επικοινωνήσετε με τον αρχικό δημιουργό περιεχομένου και να ζητήσετε άδεια για κοινή χρήση είναι μια καλή στρατηγική, επειδή συχνά είναι ενθουσιασμένοι να πουν στους ακόλουθούς τους για την επιχείρησή σας.

Μπορείτε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό και να έχετε περιεχόμενο στο οποίο προσελκύουν οι πελάτες σας. Ενώ η έρευνα απαιτεί χρόνο, συχνά είναι λιγότερο εντατική από τη δημιουργία νέου περιεχομένου από την αρχή. Η συμπερίληψη της επιμέλειας περιεχομένου είναι μια εξαιρετική στρατηγική για το πλαίσιο μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Μάρκετινγκ περιεχομένου εν κινήσει

Όλο και περισσότερο, ο μέσος καταναλωτής βλέπει περιεχόμενο στο κινητό του. Το 55% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανοίγουν σε κινητές συσκευές και οι χρήστες κινητών τηλεφώνων θα φτάσουν τα 7,1 δισεκατομμύρια άτομα το 2021. Η εστίαση σε προσαρμοστικό, ανταποκρινόμενο και φιλικό προς τα κινητά περιεχόμενο κατά τη δημιουργία ιδεών μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια εξαιρετική στρατηγική που πρέπει να υιοθετήσετε. Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google θα δώσουν προτεραιότητα σε ιστότοπους και περιεχόμενο που είναι βελτιστοποιημένοι για κινητά και θα τους προσφέρουν καλύτερες κατατάξεις SEO. Η βελτιστοποίηση για κινητά είναι μια σημαντική στρατηγική που θα ξεχωρίσει το περιεχόμενό σας από άλλα.

Έτοιμοι για τα επόμενα βήματα;

Εάν είστε έτοιμοι να εφαρμόσετε αυτές τις στρατηγικές, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς να αποκτήσετε τα δεδομένα που χρειάζεστε για να λάβετε αυτές τις αποφάσεις, το DemandJump μπορεί να σας βοηθήσει. Μπορείτε να συνδυάσετε δεδομένα πρώτου και τρίτου μέρους και να δείτε τη συμπεριφορά των πελατών-στόχων σας σε όλη τη διαδρομή αγοράς. Θα λάβετε πληροφορίες, αναλυτικά στοιχεία, απόδοση και προτάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε στη συνέχεια στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.