TOP

Πως να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας με τα Social Media.

SM

Πιθανότατα έχετε ακούσει ότι τα Social Media είναι ένας από τους ποιο δημοφιλής τρόπους για να διαφημίσει μια επιχείρηση τα προϊόντα, της υπηρεσίες αλλά και να αλληλεπιδράσει με τον κοινό-στόχο της. Οι ιδιοκτήτες των μικρών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα Social Media τα θεωρούν σημαντικά για την επιχείρησή τους.

Τα Social Media μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε την αναγνώριση της εταιρίας σας, να ενισχύσετε μια κοινότητα γύρω από την επιχείρηση σας και να αναπτύξετε το τελικό αποτέλεσμα.

Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα ιστότοπου μέσω των Social Media.

Συμπληρώστε το προφίλ σας.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες όταν κάνουν click στη σελίδα σας στα Social Media;

Το προφίλ σας!

Είτε πρόκειται για το βιογραφικό σας στο Twitter, την ενότητα σχετικά με το Facebook ή τη σελίδα της εταιρείας LinkedIn, το προφίλ σας εμφανίζει στους επισκέπτες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σας. Αυτό το καθιστά το τέλειο μέρος για να πείτε σε όλους λίγα λόγια για την επιχείρηση σας.

Εάν οι χρήστες σας ενδιαφέρονται για τον τύπο περιεχομένου που μοιράζεστε και συζητάτε τότε πιθανότατα θα ενδιαφέρονται να μάθουν πού μπορούν να βρουν περισσότερα.

Κάντε το περιεχόμενό σας εύκολο στην κοινή χρήση.

Τι καλύτερο από το να γνωρίζετε ότι οι χρήστες διαβάζουν το περιεχόμενο σας;

Έχετε δει έναν φίλο σας να μοιράζεται έναν ενδιαφέρον σύνδεσμο ή ένα video που έχετε κάνει click για να μάθετε περισσότερα.

Επιτρέψτε και ενθαρρύνετε τους υπάρχοντες επισκέπτες του ιστότοπου σας να μοιράζονται το περιεχόμενο που φιλοξενείται στην σελίδα σας.

Δημοσιεύστε όταν το κοινό σας είναι ενεργό.

Τι ωφελεί η ανάρτηση στα Social Media εάν το κοινό σας δεν είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο για να το δει; Σίγουρα, μπορεί να λάβετε κάποια σχόλια, αλλά πόσο πιθανό είναι να τους ενδιαφέρει τι έχετε να πείτε;

Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε στα Social Media είναι όταν το κοινό σας είναι πιο ενεργό δηλαδή η «ώρα αιχμής».

Όταν θέλετε να χτίζετε την κοινωνική σας στρατηγική θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτές τις γενικές οδηγίες για το πότε είναι καλύτερο να δημοσιεύσετε στα Social Media.

Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας (με συνέπεια).

Είναι εύκολο να αγνοήσετε την δύναμη που έχουν τα Social Media, αλλά αυτό είναι ένα λάθος που δεν θέλετε να κάνετε. Τα Social Media είναι μοναδικά στο ότι μπορείτε να αλληλεπιδράσετε απευθείας με το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις και να λάβετε σχόλια σε πραγματικό χρόνο και να βελτιώσετε την εμπειρία που έχουν οι χρήστες με την εταιρία σας.

Η αλληλεπίδραση με το κοινό σας είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να βελτιώσετε τη γνώμη του κοινού σας για την εταιρεία σας.

Οι χρήστες σας θα ενδιαφέρονται για το τι έχετε να πείτε και πιθανότατα θα κάνουν click στο προφίλ σας για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας.

Απαντήστε σε tweets και σχόλια που αναφέρουν εσάς και την επιχείρησή σας.

Αυτό πρέπει να είναι αυτονόητο, αλλά πολύ συχνά οι επιχειρήσεις χάνουν το σημάδι. Όταν κάποιος στέλνει tweet στην επιχείρηση σας ή αλληλεπιδρά με την επιχείρηση σας, αφοσιωθείτε!

Τι περιμένετε;;

Τώρα που έχετε οπλιστεί με αυτές τις συμβουλές κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμόστε τις στη στρατηγική σας στα Social Media και παρακολουθήστε τη ροή της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας!