TOP

Πως να αυξήσετε τους ακόλουθους σας για μικρή επιχείρηση στο Instagram.

SM

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε μερικές σκόπιμες επιλογές ενώ δημιουργείτε τον λογαριασμό, τις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας! Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να κάνετε το Instagram marketing να λειτουργεί καλύτερα για εσάς!

Όνομα & Χειρισμός: Ονομασία της μικρής επιχείρησής σας στο Instagram.

Στο Instagram, έχετε δύο ευκαιρίες για να ονομάσετε τον λογαριασμό σας. Το πρώτο είναι το «όνομα χρήστη» που ακολουθεί το σύμβολο @. Συνήθως σε αυτό θα πρέπει να υπάρχει ή το όνομα της επιχείρησης σας (ή το όνομα σας).

Δεδομένου ότι το Instagram είναι τόσο δημοφιλές και υπάρχει εδώ και καιρό, ίσως χρειαστεί να γίνετε δημιουργικοί. Αυτό είναι ιδιαίτερα προβληματικό για τα καταστήματα με ευρεία ονόματα. Σαν ένα ανθοπωλείο που λέγεται «Τα λουλούδια της Μαίρης». Μπορείτε να γίνετε δημιουργικοί προσθέτοντας λέξεις όπως «το»- «πραγματικό» – «κατάστημα» ή «είμαι» στην αρχή του κουμπιού σας.

Τα κυριότερα σημεία της ιστορίας του Instagram

Εάν δεν μπορείτε να χωρέσετε τα πάντα στο βιογραφικό σας τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Highlights του Instagram Story για να εξηγήσετε τα υπόλοιπα. Αυτά είναι σύντομα Video και εικόνες που “ζουν” κάτω από το βιογραφικό σας, πάνω από τη ροή σας. Συνήθως οι ιστορίες του Instagram εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε ομαδοποιήσεις των ιστοριών σας για να παραμείνουν στο προφίλ σας.

Αυτό είναι πολύ χρήσιμο επειδή μπορείτε ουσιαστικά να πείτε την ιστορία της εταιρίας σας μέσα από αυτά τα highlights. Μπορείτε να σχεδιάσετε τα εξώφυλλα έτσι ώστε οι μικροί κύκλοι να είναι όλοι επώνυμοι.

Εάν είστε γραφίστας, οι καλύτερες στιγμές της ιστορίας σας θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πράγματα όπως: λογότυπα,κριτικές,εργαλεία κ.λπ.

Σκεφτείτε το από την οπτική γωνία των χρηστών και των αγοραστών σας. Τι περνάει από το κεφάλι τους όταν προσγειώνονται στο προφίλ σας; Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα highlights για να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους, να δώσετε κατεύθυνση και να τους δείξετε λίγο την προσωπικότητα της εταιρίας σας;

Σύνδεσμος ιστότοπου στο βιογραφικό σας

Σε αντίθεση με το Facebook και το Twitter, το Instagram δεν επιτρέπει συνδέσμους με δυνατότητα click στις λεζάντες των φωτογραφιών σας.

Εδώ έρχονται χρήσιμες υπηρεσίες όπως το Linktree!.Το Linktree σάς επιτρέπει να βάλετε έναν σύνδεσμο στο προφίλ σας και να “διακλαδωθείτε” σε όλους τους συνδέσμους που θέλετε να μοιραστείτε.

Δημοσιεύστε την ροή σας στο Instagram.

Σκεφτείτε τη ροή σας σαν ένα περιοδικό για την εταιρία σας. Όλα έχουν παρόμοια αισθητική.

Όταν κοιτάζετε το προφίλ σας και κάνετε κύλιση στην έκδοση “πάπλωμα” ή “πλέγμα” στην ροής σας, υπάρχει κάποιο μοτίβο; Χρησιμοποιείτε παρόμοιο χρωματικό συνδυασμό για τις φωτογραφίες σας;

Εάν ο σχεδιασμός και η αισθητική είναι μέρος αυτού που κάνετε για τους χρήστες σας, είναι σημαντικό η ροή σας να είναι αισθητικά ευχάριστη.

Αλλά ίσως οι ακόλουθοί σας ενδιαφέρονται περισσότερο να διαβάσουν τους υπότιτλους σας, μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικός παράγοντας για την εταιρία σας. Πάντα να αναρωτιέστε: “Πώς μπορώ να κάνω αυτόν τον λογαριασμό χρήσιμο και ευχάριστο για τον ιδανικό αγοραστή μου;”

Εμφάνιση σε δημοφιλείς αναρτήσεις

Όταν χρησιμοποιείτε τα social media για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας, είναι πάντα πιο εύκολο να συμμετάσχετε σε μια υπάρχουσα συνομιλία παρά να ξεκινήσετε μια νέα. Εκεί έρχεται η εμφάνιση σε δημοφιλείς αναρτήσεις.

Διαβάστε τη λεζάντα τους και αφήστε μια στοχαστική απάντηση στα σχόλια τους. Κάνοντας αυτό κάθε μέρα, ή ακόμα και μόνο μία φορά την εβδομάδα, για τα 10 πιο σχετικά hashtags στον κλάδο σας δείχνει στους χρήστες ότι είστε εδώ και ότι έχετε ενδιαφέροντα πράγματα να πείτε!

Τώρα ξέρετε πώς να αναπτύξετε τη μικρή σας επιχείρηση στο Instagram, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε! Εφαρμόστε ορισμένες από αυτές τις στρατηγικές και θα δείτε τη δέσμευση της επιχείρησή σας να αυξάνεται σταθερά.