TOP

Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Google Ads;

DM

Το Google Ads χρησιμοποιείτε κυρίως από εταιρίες για την άνθηση της χαμηλής επισκεψιμότητας.

Λάβετε υπόψη ότι η εταιρεία χρειάζεται συχνά να επενδύει τόσο σε στάδια ευαισθητοποίησης όσο και σε στάδια μετατροπής για να εξασφαλίσει καλύτερη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, οι χρηστές είναι πιο πιθανό να κάνουν click στη διαφήμιση της εταιρείας για την οποία έχουν ακούσει. Επομένως, η επένδυση αποκλειστικά από το Google Ads ενδέχεται να μην είναι επαρκής.

Βασικά πλεονεκτήματα και λόγοι για την εκτέλεση του Google Ads

Χωρίς αμφιβολία, η εκτέλεση του Google Ads απαιτεί μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού Marketing, αλλά η τεράστια απήχηση του Google Ads παραμένει ελκυστική για πολλές επιχειρήσεις που θέλουν να κλιμακώσουν γρήγορα τους δυνητικούς χρηστές τους.

Το Google Ads είναι ένας γρήγορος τρόπος για να κερδίσετε δυνητικούς αγοραστές

Χρειάζεται χρόνος για να δημιουργήσετε τη στρατηγική SEO σας και να αποκτήσετε οργανική προβολή στα κοινωνικά κανάλια. Το Google Ads σάς επιτρέπει να στοχεύετε θερμούς δυνητικούς αγοραστές και να αυξάνετε σημαντικά την εισερχόμενη επισκεψιμότητά σας.

Προσεγγίστε περισσότερους πιθανούς αγοραστές

Με το Google Ads  μπορείτε να ρυθμίσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το Gmail. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν τεράστιο δυναμικό εμβέλειας.

Κατανοήστε καλύτερα το κοινό-στόχο σας

Οι διαφημίσεις Google σάς δίνουν πολλές πληροφορίες για το κοινό-στόχο σας, για παράδειγμα: λέξεις-κλειδιά, δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες και άλλες σχετικές πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια πιο συγκεκριμένη εικόνα του τμήματος-στόχου σας.

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι τα Social Media και το Google Ads είναι συμπληρωματικά και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό, καθώς εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς.

Οι διαφημίσεις στα Social Media είναι εξαιρετικές για την αναγνώριση της εταιρίας σας.

Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες σας έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν click στη διαφήμιση σας στο Google, εάν έχουν ήδη δει ή έχουν ακούσει για την εταιρίας σας.

Όταν πρόκειται για μια έξυπνη διαφήμιση, οι διαφημίσεις των Social Media και του Google Ads συχνά πάνε χέρι-χέρι.

Η διαφήμιση στα Social Media μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα της εταιρίας σας και να καλλιεργήσετε δυνητικούς αγοραστές από την ανώτερη διοχέτευση.

Σε αντίθεση με τα Social Media η κύρια εστίαση του Google Ads είναι οι σκληρές μετατροπές και οι πωλήσεις. Με άλλα λόγια, το Google Ads σάς βοηθά να στοχεύσετε εκείνους τους χρήστες που ενδιαφέρονται περισσότερο για το προϊόν σας και είναι πιο πιθανό να το αγοράσουν.