TOP

Πώς να βάλετε το website σας στο κέντρο όλου του Marketing

CM

Το Website σας είναι η καρδιά της παρουσίας σας στο Online Marketing. Είναι το μοναδικό μέρος στο Διαδίκτυο στο οποίο έχετε τον πλήρη έλεγχο των γραφικών, των μηνυμάτων και του περιεχομένου. Οτιδήποτε άλλο κάνετε στο διαδίκτυο θα πρέπει να οδηγεί τους επισκέπτες σε αυτόν το Website. Yπάρχουν πολλά άλλα διαδικτυακά κανάλια που πρέπει να λάβετε υπόψη, Με όλα αυτά τα άλλα κανάλια μαρκετινγκ στο μείγμα, είναι καλύτερο να σχεδιάζετε τα πάντα γύρω από το website σας και να εργάζεστε από εκεί. Εδώ είναι τα βήματα για να το κάνετε αυτό.

1.Δημοσιεύστε ένα website που λειτουργεί

Καταρχάς, πρέπει να δημιουργήσετε έναν αποτελεσματικό website! Tο παν είναι να βεβαιωθείτε ότι τα βασικά στοιχεία μάρκετινγκ είναι στη θέση τους πριν προχωρήσετε στα πιο προηγμένα στοιχεία. Όπως μπορείτε να δείτε, ένα website μάρκετινγκ βρίσκεται στην κορυφή της λίστας για την αρχική μας φάση κατασκευής. Εάν δεν διαθέτετε έναν εξαιρετικό  website μάρκετινγκ, τώρα είναι η ώρα να το διορθώσετε. Θα πρέπει να είναι φιλικό προς τα κινητά με έξυπνο, απλό σχεδιασμό που είναι εύκολο στην πλοήγηση. Θα πρέπει να έχει μια ισχυρή στρατηγική SEO, πλήρης με μεταδεδομένα, έρευνα λέξεων-κλειδιών και  off-page στοιχεία. Κάθε σελίδα θα πρέπει να έχει μια παρότρυνση για δράση με στόχο την αύξηση των μετατροπών. Επιπλέον, θα θέλετε να μοιράζεστε περιεχόμενο σε διάφορες μορφές—αναρτήσεις blog, βίντεο και podcast—που είναι πολύτιμο για το κοινό σας και σας βοηθά να καθιερωθείτε ως ο βασικός πόρος για οποιαδήποτε πληροφορία στον τομέα εξειδίκευσής σας.Μόλις εγκατασταθούν αυτά τα βασικά στοιχεία ενός υπέροχου website, μπορείτε να αρχίσετε να στρέφετε την εστίασή σας προς τα έξω στην ενσωμάτωση των άλλων καναλιών online marketing στο σχέδιό σας.

2.Δημιουργήστε οργανικά Social Media

Συμπεριλαμβάνουμε επίσης τα socia media στο βασικό στάδιο δημιουργίας του δείκτη ωριμότητας μάρκετινγκ, και αυτό συμβαίνει επειδή τα social media έχουν γίνει ουσιαστικό μέρος της καθημερινής διαδικτυακής εμπειρίας των περισσότερων ανθρώπων. Sites όπως το Facebook διαφημίζουν δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες και επομένως είναι σημαντικό να έχετε παρουσία σε αυτά τα σημαντικά social media sites. Κατά τη δημιουργία προφίλ σε αυτά τα sites , θέλετε να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα και ο σχεδιασμός σας ευθυγραμμίζονται με ό,τι συμβαίνει στο website σας. Τα λογότυπα, οι συνδυασμοί χρωμάτων και η φωνή και ο τόνος που υιοθετούνται στο copywriting θα πρέπει να συγχρονίζονται με αυτό που θα βρουν οι επισκέπτες εάν καταλήξουν στο website σας.

Αφού δημιουργήσετε το βασικό προφίλ (που περιλαμβάνει φυσικά τη διεύθυνση URL του website σας!), μπορείτε να αρχίσετε να αξιοποιείτε τη δύναμη των social media για να οδηγείτε ενεργά τους επισκέπτες στο website σας. Η κοινή χρήση περιεχομένου που βρίσκεται στο website σας είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να το κάνετε. Κάθε φορά που δημιουργείτε μια ανάρτησηb log, επεξηγητικό βίντεο, διαδικτυακό σεμινάριο ή επεισόδιο podcast, μοιραστείτε αυτό το περιεχόμενο στα social media. Το περιεχόμενο θα πρέπει να συνοδεύεται από μια μικρή περίληψη, που θα επιτρέπει στους ακόλουθους να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται και έναν σύνδεσμο που τους κατευθύνει στο περιεχόμενο στο website σας.

3.Δημιουργήστε το Email Marketing

Το Email Marketing  είναι ένα ουσιαστικό συστατικό ενός πλήρους συστήματος μάρκετινγκ, αλλά μερικές φορές μπορεί να αισθάνεται ασύνδετο και ξεχωριστό από το website σας. Θα πρέπει να υπάρχει μια συμβιωτική σχέση μεταξύ της λίστας email σας και του website σας. Ένα υπέροχο website περιλαμβάνει φόρμες καταγραφής δυνητικών πελατών, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες να μπορούν να εγγραφούν στη λίστα αλληλογραφίας σας και εσείς με τη σειρά σας να συλλέξετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι. Επιπλέον, το περιεχόμενο στα emails που αποστέλλονται στη λίστα σας θα πρέπει να περιλαμβάνει συνδέσμους πίσω στο website σας. Ίσως στέλνετε ένα μηνιαίο newsletter, το οποίο μπορεί να συνδέσει με σχετικό περιεχόμενο blog στο webste σας. Ίσως στέλνετε emails σχετικά με νέα προϊόντα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν και ο σύνδεσμος στο email στέλνει τους αναγνώστες σε μια σελίδα στο website σας με αποκλειστικές εμπιστευτικές πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που θα ανακοινωθεί σύντομα δημόσια.

4.Προσθέστε Paid Social and Search

Μόλις δημιουργήσετε μια οργανική παρουσία στα social media, μπορείτε να αρχίσετε να διευρύνετε τους ορίζοντές σας μάρκετινγκ σε Paid Social and Searc.  Με πληρωμένες προσπάθειες κοινωνικής δικτύωσης και αναζήτησης, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που στοχεύουν σε συγκεκριμένες ομάδες. Αυτό μπορεί να σημαίνει άτομα που ζουν σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, άτομα που είναι ήδη χρήστες ή άτομα με δημογραφικό προφίλ παρόμοιο με τους χρήστες που έχετε ήδη. Αφού τμηματοποιήσετε το κοινό σας και δημιουργήσετε αντίγραφο διαφήμισης που να μιλά για κάθε υποσύνολο του πληθυσμού, το τελευταίο βήμα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας είναι να έχετε μια σελίδα προορισμού στο website σας που έχει σχεδιαστεί ειδικά για κάθε διαφήμιση. Μια σελίδα προορισμού που είναι προσαρμοσμένη στα μηνύματα στη διαφήμιση μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των ποσοστών μετατροπών στις πληρωμένες διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης και αναζήτησης.

5.Ενσωματώστε Offline και Online Tactics

Ενώ το online marketing είναι απαραίτητο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να μην παραμελείτε και τις τακτικές εκτός σύνδεσης. Ιδιαίτερα για τις τοπικές επιχειρήσεις, υπάρχει συχνά αξία στη διαφήμιση σε πιο παραδοσιακά κανάλια, όπως οι τοπικές έντυπες διαφημίσεις στην εφημερίδα της πόλης ή μια καμπάνια απευθείας αλληλογραφίας για γείτονες.

Παρόλο που αυτές οι τακτικές συμβαίνουν εκτός σύνδεσης, είναι δυνατό να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα από τις προσπάθειες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης στο website σας. Η δημιουργία κωδικών UTM είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος παρακολούθησης από πού προέρχεται η κίνηση.